Helenius på landsholdet
Re: Helenius på landsholdet
Rasmus Falk har måske bare lidt det problem at han, som mange andre danske angribere, mere og mere bliver offensiv midtbane istedet for en rendyrket angriber. Dygtig spiller, ingen tvivl, men måske ikke ligefrem topscorer typen.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
Jamen since, hvorfor kan man så ikke det tydeligere på hans målbare stats så? Han hverken ligger op til særligt meget eller scorer særligt meget i løbet af kampene, som man må kunne forvente af en offensivspiller.Since skrev:Mærkeligt du ikke mener han har været den store succes. Hvis du ser på OB forum vil du se han meget ofte er mom. Senest i gårsdagens kamp.
Men hvis du ikke mener han er en profil i ligaen, vil jeg da være meget interresseret i at vide hvem der så er efter din mening?
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
Du skal ikke gå så meget op i hvor mange mål , man scorer. Så skal du jo osse have Ronnie S og Simon M på landshold i forhold tl Niklas H . Sådan funker verden jo ikke . Hvis ikke du kan se Rasmus Falk er en god spiller, så er det tid til øjen lægen. Han er en klasse spiller i superligaen. Hvis man gik op i mål på turnerings plan spiller Bendtner heller ikke på landshold, og han er nok den mest sikre på det hold