Det lyder virkelig fedt. Men det kommer jo for sent ift. at nå at undgå nedrykning. Nu starter den vigtigste vinteropstartstræning om under en uges tid, hvor Hamrén for første gang rigtig har tid til at arbejde med truppen, og så starter vi - med ryggen desperat mod muren - op med en væsentligt ringere trup end vi gik ind i sommervinduet med. Og du har da ret i, at der ikke kommer noget ud af at se bagud, men alligevel: Det er og bliver ud over min fatteevne, at vi er endt her.baresi skrev: ↑28. dec 2022, 12:41altså enig i at det burde være sket for + 1år siden - uden tvivl. Problemet er bare at vi ikke kan bruge det til noget for virkeligheden er at det først sker nu. til gengæld er min vurdering ikke udelukkende båret af håb. Det tror jeg man vil se når det offentliggøres. :-)Proppen skrev: ↑21. dec 2022, 19:13Jeg tror, din vurdering mest er båret af håb. Det mest sandsynlige er vel, at det kom et års tid for sent.baresi skrev: ↑20. dec 2022, 17:55jeg er altså virkelig meget optimistisk på den her Investor sag. Det har og er ekstremt grundigt undersøgt - AaB går ind i det for at underbygge AaB modellen og akademiet - og så skal det være et langvarigt ægteskab hvor man vil løfte hele nordjyllands hold med talenter bedre indkøb, bedre faciliteter, skarpere struktur - altså jeg er virkelig positiv - og tror også vi vil se en salgspris der afspejler at man virkelig vil det.
man må selvfølgelig ikke rykke ned.
Men 2 sejre over horsens og så 1 kamp mere vundet end horsens i de sidste 15 - det kan gøre det. Let nej - muligt ja - op af bakke ja
Ny ejer/investor?
Re: Ny ejer/investor?
Dårlig ledelse, sportslige visioner uden en strategi for udførelsen og fraværende/evne vilje til at investere i at få implementeret en holdbar strategi.Proppen skrev:Det lyder virkelig fedt. Men det kommer jo for sket ift. at nå at undgå nedrykning. Nu starter den vigtigste vinteropstartstræning om under en uges tid, hvor Hamrén for første gang rigtig har tid til at arbejde med truppen, og så starter vi - med ryggen desperat mod muren - op med en væsentligt ringere trup end vi gik ind i sommervinduet med. Og du har da ret i, at der ikke kommer noget ud af at se bagud, men alligevel: Det er og bliver ud over min fatteevne, at vi er hvertbaresi skrev: ↑28. dec 2022, 12:41altså enig i at det burde være sket for + 1år siden - uden tvivl. Problemet er bare at vi ikke kan bruge det til noget for virkeligheden er at det først sker nu. til gengæld er min vurdering ikke udelukkende båret af håb. Det tror jeg man vil se når det offentliggøres. :-)Proppen skrev: ↑21. dec 2022, 19:13Jeg tror, din vurdering mest er båret af håb. Det mest sandsynlige er vel, at det kom et års tid for sent.baresi skrev: ↑20. dec 2022, 17:55jeg er altså virkelig meget optimistisk på den her Investor sag. Det har og er ekstremt grundigt undersøgt - AaB går ind i det for at underbygge AaB modellen og akademiet - og så skal det være et langvarigt ægteskab hvor man vil løfte hele nordjyllands hold med talenter bedre indkøb, bedre faciliteter, skarpere struktur - altså jeg er virkelig positiv - og tror også vi vil se en salgspris der afspejler at man virkelig vil det.
Men 2 sejre over horsens og så 1 kamp mere vundet end horsens i de sidste 15 - det kan gøre det. Let nej - muligt ja - op af bakke ja
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
RAUS RAUS SSE!
Ja, det er jeg meget enig i. Og så en helt absurd dårlig hånd når det kommer til rekruttering. Om det så er sportsdirektører, trænere, spillere eller vel også ved direktørskiftet.Jakobsen skrev: ↑28. dec 2022, 18:07Dårlig ledelse, sportslige visioner uden en strategi for udførelsen og fraværende/evne vilje til at investere i at få implementeret en holdbar strategi.Proppen skrev:Det lyder virkelig fedt. Men det kommer jo for sket ift. at nå at undgå nedrykning. Nu starter den vigtigste vinteropstartstræning om under en uges tid, hvor Hamrén for første gang rigtig har tid til at arbejde med truppen, og så starter vi - med ryggen desperat mod muren - op med en væsentligt ringere trup end vi gik ind i sommervinduet med. Og du har da ret i, at der ikke kommer noget ud af at se bagud, men alligevel: Det er og bliver ud over min fatteevne, at vi er hvertbaresi skrev: ↑28. dec 2022, 12:41altså enig i at det burde være sket for + 1år siden - uden tvivl. Problemet er bare at vi ikke kan bruge det til noget for virkeligheden er at det først sker nu. til gengæld er min vurdering ikke udelukkende båret af håb. Det tror jeg man vil se når det offentliggøres. :-)Proppen skrev: ↑21. dec 2022, 19:13Jeg tror, din vurdering mest er båret af håb. Det mest sandsynlige er vel, at det kom et års tid for sent.baresi skrev: ↑20. dec 2022, 17:55jeg er altså virkelig meget optimistisk på den her Investor sag. Det har og er ekstremt grundigt undersøgt - AaB går ind i det for at underbygge AaB modellen og akademiet - og så skal det være et langvarigt ægteskab hvor man vil løfte hele nordjyllands hold med talenter bedre indkøb, bedre faciliteter, skarpere struktur - altså jeg er virkelig positiv - og tror også vi vil se en salgspris der afspejler at man virkelig vil det.
Men det er stadig et mysterium for mig, at vi er endt her uden et større ydre pres fra presse, fans, sponsorer mv. Det er ubegribeligt, at man har ladet sig nøje med i bedste fald middelmådighed og så en masse varm luft.
-
DarkHorse9000
- Landshold

- Favoritspiller: Oscar Hiljemark
Re: Ny ejer/investor
Proppen skrev: ↑28. dec 2022, 18:48Ja, det er jeg meget enig i. Og så en helt absurd dårlig hånd når det kommer til rekruttering. Om det så er sportsdirektører, trænere, spillere eller vel også ved direktørskiftet.Jakobsen skrev: ↑28. dec 2022, 18:07Dårlig ledelse, sportslige visioner uden en strategi for udførelsen og fraværende/evne vilje til at investere i at få implementeret en holdbar strategi.Proppen skrev:Det lyder virkelig fedt. Men det kommer jo for sket ift. at nå at undgå nedrykning. Nu starter den vigtigste vinteropstartstræning om under en uges tid, hvor Hamrén for første gang rigtig har tid til at arbejde med truppen, og så starter vi - med ryggen desperat mod muren - op med en væsentligt ringere trup end vi gik ind i sommervinduet med. Og du har da ret i, at der ikke kommer noget ud af at se bagud, men alligevel: Det er og bliver ud over min fatteevne, at vi er hvertbaresi skrev: ↑28. dec 2022, 12:41altså enig i at det burde være sket for + 1år siden - uden tvivl. Problemet er bare at vi ikke kan bruge det til noget for virkeligheden er at det først sker nu. til gengæld er min vurdering ikke udelukkende båret af håb. Det tror jeg man vil se når det offentliggøres. :-)Proppen skrev: ↑21. dec 2022, 19:13Jeg tror, din vurdering mest er båret af håb. Det mest sandsynlige er vel, at det kom et års tid for sent.baresi skrev: ↑20. dec 2022, 17:55jeg er altså virkelig meget optimistisk på den her Investor sag. Det har og er ekstremt grundigt undersøgt - AaB går ind i det for at underbygge AaB modellen og akademiet - og så skal det være et langvarigt ægteskab hvor man vil løfte hele nordjyllands hold med talenter bedre indkøb, bedre faciliteter, skarpere struktur - altså jeg er virkelig positiv - og tror også vi vil se en salgspris der afspejler at man virkelig vil det.
Men det er stadig et mysterium for mig, at vi er endt her uden et større ydre pres fra presse, fans, sponsorer mv. Det er ubegribeligt, at man har ladet sig nøje med i bedste fald middelmådighed og så en masse varm luft.
Min teori er ejerkredsen har ventet på den rette investor. Det har stået klart længe at klubben var åben for investeringer, også selvom det blev nedtonet efter de forrige drøftelser. Den fejlslagne aktieemission tydeligegjorde ejernes manglende tro på strategien og nu er prinsen med den store penis dukket op. Det har været undervejs i flere år og klubben har heldigvis være kræsen, for ellers var vi endt i kanen med et par klamme amerikanere ( Sønderjylland og Esbjerg).Proppen skrev: ↑28. dec 2022, 18:48Ja, det er jeg meget enig i. Og så en helt absurd dårlig hånd når det kommer til rekruttering. Om det så er sportsdirektører, trænere, spillere eller vel også ved direktørskiftet.Jakobsen skrev: ↑28. dec 2022, 18:07Dårlig ledelse, sportslige visioner uden en strategi for udførelsen og fraværende/evne vilje til at investere i at få implementeret en holdbar strategi.Proppen skrev:Det lyder virkelig fedt. Men det kommer jo for sket ift. at nå at undgå nedrykning. Nu starter den vigtigste vinteropstartstræning om under en uges tid, hvor Hamrén for første gang rigtig har tid til at arbejde med truppen, og så starter vi - med ryggen desperat mod muren - op med en væsentligt ringere trup end vi gik ind i sommervinduet med. Og du har da ret i, at der ikke kommer noget ud af at se bagud, men alligevel: Det er og bliver ud over min fatteevne, at vi er hvertbaresi skrev: ↑28. dec 2022, 12:41altså enig i at det burde være sket for + 1år siden - uden tvivl. Problemet er bare at vi ikke kan bruge det til noget for virkeligheden er at det først sker nu. til gengæld er min vurdering ikke udelukkende båret af håb. Det tror jeg man vil se når det offentliggøres. :-)Proppen skrev: ↑21. dec 2022, 19:13Jeg tror, din vurdering mest er båret af håb. Det mest sandsynlige er vel, at det kom et års tid for sent.baresi skrev: ↑20. dec 2022, 17:55jeg er altså virkelig meget optimistisk på den her Investor sag. Det har og er ekstremt grundigt undersøgt - AaB går ind i det for at underbygge AaB modellen og akademiet - og så skal det være et langvarigt ægteskab hvor man vil løfte hele nordjyllands hold med talenter bedre indkøb, bedre faciliteter, skarpere struktur - altså jeg er virkelig positiv - og tror også vi vil se en salgspris der afspejler at man virkelig vil det.
Re: Ny ejer/investor
Jep den fejl slagene aktie emission betød alle de planer AaB havde med ansættelsen af Inge og hele talent delen blev skyldet væk.DarkHorse9000 skrev: ↑28. dec 2022, 20:09Proppen skrev: ↑28. dec 2022, 18:48Ja, det er jeg meget enig i. Og så en helt absurd dårlig hånd når det kommer til rekruttering. Om det så er sportsdirektører, trænere, spillere eller vel også ved direktørskiftet.Jakobsen skrev: ↑28. dec 2022, 18:07Dårlig ledelse, sportslige visioner uden en strategi for udførelsen og fraværende/evne vilje til at investere i at få implementeret en holdbar strategi.Proppen skrev:Det lyder virkelig fedt. Men det kommer jo for sket ift. at nå at undgå nedrykning. Nu starter den vigtigste vinteropstartstræning om under en uges tid, hvor Hamrén for første gang rigtig har tid til at arbejde med truppen, og så starter vi - med ryggen desperat mod muren - op med en væsentligt ringere trup end vi gik ind i sommervinduet med. Og du har da ret i, at der ikke kommer noget ud af at se bagud, men alligevel: Det er og bliver ud over min fatteevne, at vi er hvertbaresi skrev: ↑28. dec 2022, 12:41altså enig i at det burde være sket for + 1år siden - uden tvivl. Problemet er bare at vi ikke kan bruge det til noget for virkeligheden er at det først sker nu. til gengæld er min vurdering ikke udelukkende båret af håb. Det tror jeg man vil se når det offentliggøres. :-)
Men det er stadig et mysterium for mig, at vi er endt her uden et større ydre pres fra presse, fans, sponsorer mv. Det er ubegribeligt, at man har ladet sig nøje med i bedste fald middelmådighed og så en masse varm luft.Min teori er ejerkredsen har ventet på den rette investor. Det har stået klart længe at klubben var åben for investeringer, også selvom det blev nedtonet efter de forrige drøftelser. Den fejlslagne aktieemission tydeligegjorde ejernes manglende tro på strategien og nu er prinsen med den store penis dukket op. Det har været undervejs i flere år og klubben har heldigvis være kræsen, for ellers var vi endt i kanen med et par klamme amerikanere ( Sønderjylland og Esbjerg).Proppen skrev: ↑28. dec 2022, 18:48Ja, det er jeg meget enig i. Og så en helt absurd dårlig hånd når det kommer til rekruttering. Om det så er sportsdirektører, trænere, spillere eller vel også ved direktørskiftet.Jakobsen skrev: ↑28. dec 2022, 18:07Dårlig ledelse, sportslige visioner uden en strategi for udførelsen og fraværende/evne vilje til at investere i at få implementeret en holdbar strategi.Proppen skrev:Det lyder virkelig fedt. Men det kommer jo for sket ift. at nå at undgå nedrykning. Nu starter den vigtigste vinteropstartstræning om under en uges tid, hvor Hamrén for første gang rigtig har tid til at arbejde med truppen, og så starter vi - med ryggen desperat mod muren - op med en væsentligt ringere trup end vi gik ind i sommervinduet med. Og du har da ret i, at der ikke kommer noget ud af at se bagud, men alligevel: Det er og bliver ud over min fatteevne, at vi er hvertbaresi skrev: ↑28. dec 2022, 12:41altså enig i at det burde være sket for + 1år siden - uden tvivl. Problemet er bare at vi ikke kan bruge det til noget for virkeligheden er at det først sker nu. til gengæld er min vurdering ikke udelukkende båret af håb. Det tror jeg man vil se når det offentliggøres. :-)
Er spændt på om det er de samme planer der bliver genoplivet hvis det her bliver til noget
det er en skandale at vi er endt her - hverken mere eller mindre. OG hvis man kigger på enhver given virksomhed der IKKE præsterer eller som maximalt spiller til 0 - jamen så er det fordi der ikke er nogen større plan, ingen større retning, og dermed intet at eksekvere på og måle sig efter. AaB har været et cirkus af dimensioner med for mange trænere, alt alt for mange spillere ud og ind 30 ud 30 ind ca i nordkraft perioden - og så værst af alt - der er ingen kontinuitet i noget. trænere har kommet med deres stil og deres spillere, trænere skiftes, spillere skiftes og der har ikke været en rød tråd i noget som helst. Truppen har i mine øjne igennem flere år været bygget totalt forkert op - og der er set overall bare købt for dårligt og forkert (eller lejet for den sags skyld) Der er uden tvivl også afhændet de forkerte. jeg tænker hurtigt en kusk og van weert som lysende eksempler for mig. Der er så mange huller i osten at vi kunne tage et tema pr. uge og bare gennemterpe.Proppen skrev: ↑28. dec 2022, 17:51Det lyder virkelig fedt. Men det kommer jo for sent ift. at nå at undgå nedrykning. Nu starter den vigtigste vinteropstartstræning om under en uges tid, hvor Hamrén for første gang rigtig har tid til at arbejde med truppen, og så starter vi - med ryggen desperat mod muren - op med en væsentligt ringere trup end vi gik ind i sommervinduet med. Og du har da ret i, at der ikke kommer noget ud af at se bagud, men alligevel: Det er og bliver ud over min fatteevne, at vi er endt her.baresi skrev: ↑28. dec 2022, 12:41altså enig i at det burde være sket for + 1år siden - uden tvivl. Problemet er bare at vi ikke kan bruge det til noget for virkeligheden er at det først sker nu. til gengæld er min vurdering ikke udelukkende båret af håb. Det tror jeg man vil se når det offentliggøres. :-)Proppen skrev: ↑21. dec 2022, 19:13Jeg tror, din vurdering mest er båret af håb. Det mest sandsynlige er vel, at det kom et års tid for sent.baresi skrev: ↑20. dec 2022, 17:55jeg er altså virkelig meget optimistisk på den her Investor sag. Det har og er ekstremt grundigt undersøgt - AaB går ind i det for at underbygge AaB modellen og akademiet - og så skal det være et langvarigt ægteskab hvor man vil løfte hele nordjyllands hold med talenter bedre indkøb, bedre faciliteter, skarpere struktur - altså jeg er virkelig positiv - og tror også vi vil se en salgspris der afspejler at man virkelig vil det.
Men nu ligger vi hvor vi gør - man rydder op - Hamren er der - Figo er der til at implementere en gennemgående stil - der kommer nye ejere - der kommer ny sportschef - og så frigives der et i AaB øjne anseeligt beløb til transfers.
Jeg har sagt vi rykker ned pga. at hvis alle hold holder det point snit de har indtil videre så skal AaB lave 2,06 point i snit (horsens jeg sammenligner med) for at overleve - og det sker ikke om så de henter haaland.
MEN et andet regnestykke siger også at - Der skal vindesd 2 gange over Horsens og så skal der vindes 1 kamp mere hvor Horsens taber en, og resten af kampåene kan gå lige op, og så ender vi 1 point foran horsens. OG den sidste læner jeg mig lidt op af.
OG så kunne vi jo starte med at SLÅ AGF, for de kan sagtens komme i fedtefadet også og blive lidt panik agtige.
FOR SENt JA - muligt JA hvis alting går op i en højere enhed - EKSTREM svært JA - pinligt - uden ord.
-
DarkHorse9000
- Landshold

- Favoritspiller: Oscar Hiljemark
Insider beretningerne om IAOs professionalisme var mange og mange af de nuværende analyser er meget retrospektive. Det er selvfølgelig klart nu, at der har manglet fodboldfaglighed i bestyrelsen. Det var svært at forudsige den kuldsejling også fra mange såkaldt eksperter, der gjorde os til et klart top 6 hold i sommers.baresi skrev: ↑29. dec 2022, 08:12det er en skandale at vi er endt her - hverken mere eller mindre. OG hvis man kigger på enhver given virksomhed der IKKE præsterer eller som maximalt spiller til 0 - jamen så er det fordi der ikke er nogen større plan, ingen større retning, og dermed intet at eksekvere på og måle sig efter. AaB har været et cirkus af dimensioner med for mange trænere, alt alt for mange spillere ud og ind 30 ud 30 ind ca i nordkraft perioden - og så værst af alt - der er ingen kontinuitet i noget. trænere har kommet med deres stil og deres spillere, trænere skiftes, spillere skiftes og der har ikke været en rød tråd i noget som helst. Truppen har i mine øjne igennem flere år været bygget totalt forkert op - og der er set overall bare købt for dårligt og forkert (eller lejet for den sags skyld) Der er uden tvivl også afhændet de forkerte. jeg tænker hurtigt en kusk og van weert som lysende eksempler for mig. Der er så mange huller i osten at vi kunne tage et tema pr. uge og bare gennemterpe.Proppen skrev: ↑28. dec 2022, 17:51Det lyder virkelig fedt. Men det kommer jo for sent ift. at nå at undgå nedrykning. Nu starter den vigtigste vinteropstartstræning om under en uges tid, hvor Hamrén for første gang rigtig har tid til at arbejde med truppen, og så starter vi - med ryggen desperat mod muren - op med en væsentligt ringere trup end vi gik ind i sommervinduet med. Og du har da ret i, at der ikke kommer noget ud af at se bagud, men alligevel: Det er og bliver ud over min fatteevne, at vi er endt her.baresi skrev: ↑28. dec 2022, 12:41altså enig i at det burde være sket for + 1år siden - uden tvivl. Problemet er bare at vi ikke kan bruge det til noget for virkeligheden er at det først sker nu. til gengæld er min vurdering ikke udelukkende båret af håb. Det tror jeg man vil se når det offentliggøres. :-)Proppen skrev: ↑21. dec 2022, 19:13Jeg tror, din vurdering mest er båret af håb. Det mest sandsynlige er vel, at det kom et års tid for sent.baresi skrev: ↑20. dec 2022, 17:55jeg er altså virkelig meget optimistisk på den her Investor sag. Det har og er ekstremt grundigt undersøgt - AaB går ind i det for at underbygge AaB modellen og akademiet - og så skal det være et langvarigt ægteskab hvor man vil løfte hele nordjyllands hold med talenter bedre indkøb, bedre faciliteter, skarpere struktur - altså jeg er virkelig positiv - og tror også vi vil se en salgspris der afspejler at man virkelig vil det.
Men nu ligger vi hvor vi gør - man rydder op - Hamren er der - Figo er der til at implementere en gennemgående stil - der kommer nye ejere - der kommer ny sportschef - og så frigives der et i AaB øjne anseeligt beløb til transfers.
Jeg har sagt vi rykker ned pga. at hvis alle hold holder det point snit de har indtil videre så skal AaB lave 2,06 point i snit (horsens jeg sammenligner med) for at overleve - og det sker ikke om så de henter haaland.
MEN et andet regnestykke siger også at - Der skal vindesd 2 gange over Horsens og så skal der vindes 1 kamp mere hvor Horsens taber en, og resten af kampåene kan gå lige op, og så ender vi 1 point foran horsens. OG den sidste læner jeg mig lidt op af.
OG så kunne vi jo starte med at SLÅ AGF, for de kan sagtens komme i fedtefadet også og blive lidt panik agtige.
FOR SENt JA - muligt JA hvis alting går op i en højere enhed - EKSTREM svært JA - pinligt - uden ord.
Det har vitterligt været tydeligt fra starten, at Inge Andre havde en elendig hånd på transfermarkedet. Allerede sidste vinter var de fleste herinde vel indforstået med, st vi havde retning imod en potentiel nedrykning, hvis ikke der blev reageret. Det gjorde der ikke, og nu står vi her. Det er ikke bagklogskab.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Skarp analyse (tilmed baseret på et blik ind bag murene). Jeg er mere eller mindre enig. Men man skal godt nok være optimistisk for at tro på det ene af dine scenarier.baresi skrev: ↑29. dec 2022, 08:12det er en skandale at vi er endt her - hverken mere eller mindre. OG hvis man kigger på enhver given virksomhed der IKKE præsterer eller som maximalt spiller til 0 - jamen så er det fordi der ikke er nogen større plan, ingen større retning, og dermed intet at eksekvere på og måle sig efter. AaB har været et cirkus af dimensioner med for mange trænere, alt alt for mange spillere ud og ind 30 ud 30 ind ca i nordkraft perioden - og så værst af alt - der er ingen kontinuitet i noget. trænere har kommet med deres stil og deres spillere, trænere skiftes, spillere skiftes og der har ikke været en rød tråd i noget som helst. Truppen har i mine øjne igennem flere år været bygget totalt forkert op - og der er set overall bare købt for dårligt og forkert (eller lejet for den sags skyld) Der er uden tvivl også afhændet de forkerte. jeg tænker hurtigt en kusk og van weert som lysende eksempler for mig. Der er så mange huller i osten at vi kunne tage et tema pr. uge og bare gennemterpe.Proppen skrev: ↑28. dec 2022, 17:51Det lyder virkelig fedt. Men det kommer jo for sent ift. at nå at undgå nedrykning. Nu starter den vigtigste vinteropstartstræning om under en uges tid, hvor Hamrén for første gang rigtig har tid til at arbejde med truppen, og så starter vi - med ryggen desperat mod muren - op med en væsentligt ringere trup end vi gik ind i sommervinduet med. Og du har da ret i, at der ikke kommer noget ud af at se bagud, men alligevel: Det er og bliver ud over min fatteevne, at vi er endt her.baresi skrev: ↑28. dec 2022, 12:41altså enig i at det burde være sket for + 1år siden - uden tvivl. Problemet er bare at vi ikke kan bruge det til noget for virkeligheden er at det først sker nu. til gengæld er min vurdering ikke udelukkende båret af håb. Det tror jeg man vil se når det offentliggøres. :-)Proppen skrev: ↑21. dec 2022, 19:13Jeg tror, din vurdering mest er båret af håb. Det mest sandsynlige er vel, at det kom et års tid for sent.baresi skrev: ↑20. dec 2022, 17:55jeg er altså virkelig meget optimistisk på den her Investor sag. Det har og er ekstremt grundigt undersøgt - AaB går ind i det for at underbygge AaB modellen og akademiet - og så skal det være et langvarigt ægteskab hvor man vil løfte hele nordjyllands hold med talenter bedre indkøb, bedre faciliteter, skarpere struktur - altså jeg er virkelig positiv - og tror også vi vil se en salgspris der afspejler at man virkelig vil det.
Det store ubesvarede mysterie for mig er stadigvæk, hvorfor der ikke kom et større ydre pres fra presse og sponsorer, før katastrofen var en fuldtonet realitet. Og hvorfor fansene bare affandt sig med det. Jeg læste en anden debattører skrive noget med, at mange allerede sidste vinter havde indset/accepteret, at Inge ville føre skuden til nedrykning.
Og nu er Lucas, som om nogen har slået op i banen og ikke kæmpet, som man er nødt til i bunden, endda ude og bede om endnu mere opbakning. Det er jo helt skævt. Det er da ikke ham, som i spillertruppen mest er billedet på nedturen, som skal ud og sige det.
-
9520AaB
- Allstar

- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
Det ydre pres fra pressen kom også. Dennis Søndergaard og Mikkel B Ottesen(tidligere chefredaktør på Nordjydske sport), beskrev flere gange problemerne, herinde blev det slået hen med at de var også bare idioter, og andet.Proppen skrev:Skarp analyse (tilmed baseret på et blik ind bag murene). Jeg er mere eller mindre enig. Men man skal godt nok være optimistisk for at tro på det ene af dine scenarier.baresi skrev: ↑29. dec 2022, 08:12det er en skandale at vi er endt her - hverken mere eller mindre. OG hvis man kigger på enhver given virksomhed der IKKE præsterer eller som maximalt spiller til 0 - jamen så er det fordi der ikke er nogen større plan, ingen større retning, og dermed intet at eksekvere på og måle sig efter. AaB har været et cirkus af dimensioner med for mange trænere, alt alt for mange spillere ud og ind 30 ud 30 ind ca i nordkraft perioden - og så værst af alt - der er ingen kontinuitet i noget. trænere har kommet med deres stil og deres spillere, trænere skiftes, spillere skiftes og der har ikke været en rød tråd i noget som helst. Truppen har i mine øjne igennem flere år været bygget totalt forkert op - og der er set overall bare købt for dårligt og forkert (eller lejet for den sags skyld) Der er uden tvivl også afhændet de forkerte. jeg tænker hurtigt en kusk og van weert som lysende eksempler for mig. Der er så mange huller i osten at vi kunne tage et tema pr. uge og bare gennemterpe.Proppen skrev: ↑28. dec 2022, 17:51Det lyder virkelig fedt. Men det kommer jo for sent ift. at nå at undgå nedrykning. Nu starter den vigtigste vinteropstartstræning om under en uges tid, hvor Hamrén for første gang rigtig har tid til at arbejde med truppen, og så starter vi - med ryggen desperat mod muren - op med en væsentligt ringere trup end vi gik ind i sommervinduet med. Og du har da ret i, at der ikke kommer noget ud af at se bagud, men alligevel: Det er og bliver ud over min fatteevne, at vi er endt her.baresi skrev: ↑28. dec 2022, 12:41altså enig i at det burde være sket for + 1år siden - uden tvivl. Problemet er bare at vi ikke kan bruge det til noget for virkeligheden er at det først sker nu. til gengæld er min vurdering ikke udelukkende båret af håb. Det tror jeg man vil se når det offentliggøres. :-)Proppen skrev: ↑21. dec 2022, 19:13Jeg tror, din vurdering mest er båret af håb. Det mest sandsynlige er vel, at det kom et års tid for sent.baresi skrev: ↑20. dec 2022, 17:55jeg er altså virkelig meget optimistisk på den her Investor sag. Det har og er ekstremt grundigt undersøgt - AaB går ind i det for at underbygge AaB modellen og akademiet - og så skal det være et langvarigt ægteskab hvor man vil løfte hele nordjyllands hold med talenter bedre indkøb, bedre faciliteter, skarpere struktur - altså jeg er virkelig positiv - og tror også vi vil se en salgspris der afspejler at man virkelig vil det.
Det store ubesvarede mysterie for mig er stadigvæk, hvorfor der ikke kom et større ydre pres fra presse og sponsorer, før katastrofen var en fuldtonet realitet. Og hvorfor fansene bare affandt sig med det. Jeg læste en anden debattører skrive noget med, at mange allerede sidste vinter havde indset/accepteret, at Inge ville føre skuden til nedrykning.
Og nu er Lucas, som om nogen har slået op i banen og ikke kæmpet, som man er nødt til i bunden, endda ude og bede om endnu mere opbakning. Det er jo helt skævt. Det er da ikke ham, som i spillertruppen mest er billedet på nedturen, som skal ud og sige det.
Dem der skrev herinde, at de havde en pointe, var bare trolls etc.
Så der har været en del, men mange var forblændet af IAO’s store retoriske evner, og blev først overbevist om elendighederne da vi lå til nedrykning og hørte Fristrup udtale sig. Desværre.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!
Lige de to journalister har nu i mange år fremstået ret så biased når det kommer til deres syn på AaB, hvorfor deres beretninger ofte henkastes som værende sandheder med modifikationer eller bare direkte overdrevende. De har nok langt hen ad vejen haft gode kilder som de har taget udgangspunkt i, ingen tvivl om det, men når retorikken udelukkende er negativ og på grænsen til arrogant, så mister man også bare troværdighed.9520AaB skrev: ↑29. dec 2022, 15:20Det ydre pres fra pressen kom også. Dennis Søndergaard og Mikkel B Ottesen(tidligere chefredaktør på Nordjydske sport), beskrev flere gange problemerne, herinde blev det slået hen med at de var også bare idioter, og andet.
Så der har været en del, men mange var forblændet af IAO’s store retoriske evner, og blev først overbevist om elendighederne da vi lå til nedrykning og hørte Fristrup udtale sig. Desværre.
Dennis var og er en idiot, når han på live tv sad direkte og løj og opfandt ting at kritisere. Selv Jesper thygesen var ved at få nok af den idiot. Desuden stoppede meget af hans kritik da Marti smuttede og man fik en bonde inde som træner frem for ham den smarte fra Spanien. Så stop med at lad som om den mand havde noget som helst at have det i for det er sku for useriøst9520AaB skrev: ↑29. dec 2022, 15:20Det ydre pres fra pressen kom også. Dennis Søndergaard og Mikkel B Ottesen(tidligere chefredaktør på Nordjydske sport), beskrev flere gange problemerne, herinde blev det slået hen med at de var også bare idioter, og andet.Proppen skrev:Skarp analyse (tilmed baseret på et blik ind bag murene). Jeg er mere eller mindre enig. Men man skal godt nok være optimistisk for at tro på det ene af dine scenarier.baresi skrev: ↑29. dec 2022, 08:12det er en skandale at vi er endt her - hverken mere eller mindre. OG hvis man kigger på enhver given virksomhed der IKKE præsterer eller som maximalt spiller til 0 - jamen så er det fordi der ikke er nogen større plan, ingen større retning, og dermed intet at eksekvere på og måle sig efter. AaB har været et cirkus af dimensioner med for mange trænere, alt alt for mange spillere ud og ind 30 ud 30 ind ca i nordkraft perioden - og så værst af alt - der er ingen kontinuitet i noget. trænere har kommet med deres stil og deres spillere, trænere skiftes, spillere skiftes og der har ikke været en rød tråd i noget som helst. Truppen har i mine øjne igennem flere år været bygget totalt forkert op - og der er set overall bare købt for dårligt og forkert (eller lejet for den sags skyld) Der er uden tvivl også afhændet de forkerte. jeg tænker hurtigt en kusk og van weert som lysende eksempler for mig. Der er så mange huller i osten at vi kunne tage et tema pr. uge og bare gennemterpe.Proppen skrev: ↑28. dec 2022, 17:51Det lyder virkelig fedt. Men det kommer jo for sent ift. at nå at undgå nedrykning. Nu starter den vigtigste vinteropstartstræning om under en uges tid, hvor Hamrén for første gang rigtig har tid til at arbejde med truppen, og så starter vi - med ryggen desperat mod muren - op med en væsentligt ringere trup end vi gik ind i sommervinduet med. Og du har da ret i, at der ikke kommer noget ud af at se bagud, men alligevel: Det er og bliver ud over min fatteevne, at vi er endt her.baresi skrev: ↑28. dec 2022, 12:41altså enig i at det burde være sket for + 1år siden - uden tvivl. Problemet er bare at vi ikke kan bruge det til noget for virkeligheden er at det først sker nu. til gengæld er min vurdering ikke udelukkende båret af håb. Det tror jeg man vil se når det offentliggøres. :-)
-
9520AaB
- Allstar

Jeg kender ingen af dem, andet fra medier. Men din kommentar er jo automatreaktionen herinde. De er idioter.gravballe skrev:Dennis var og er en idiot, når han på live tv sad direkte og løj og opfandt ting at kritisere. Selv Jesper thygesen var ved at få nok af den idiot. Desuden stoppede meget af hans kritik da Marti smuttede og man fik en bonde inde som træner frem for ham den smarte fra Spanien. Så stop med at lad som om den mand havde noget som helst at have det i for det er sku for useriøst9520AaB skrev: ↑29. dec 2022, 15:20Det ydre pres fra pressen kom også. Dennis Søndergaard og Mikkel B Ottesen(tidligere chefredaktør på Nordjydske sport), beskrev flere gange problemerne, herinde blev det slået hen med at de var også bare idioter, og andet.Proppen skrev:Skarp analyse (tilmed baseret på et blik ind bag murene). Jeg er mere eller mindre enig. Men man skal godt nok være optimistisk for at tro på det ene af dine scenarier.baresi skrev: ↑29. dec 2022, 08:12det er en skandale at vi er endt her - hverken mere eller mindre. OG hvis man kigger på enhver given virksomhed der IKKE præsterer eller som maximalt spiller til 0 - jamen så er det fordi der ikke er nogen større plan, ingen større retning, og dermed intet at eksekvere på og måle sig efter. AaB har været et cirkus af dimensioner med for mange trænere, alt alt for mange spillere ud og ind 30 ud 30 ind ca i nordkraft perioden - og så værst af alt - der er ingen kontinuitet i noget. trænere har kommet med deres stil og deres spillere, trænere skiftes, spillere skiftes og der har ikke været en rød tråd i noget som helst. Truppen har i mine øjne igennem flere år været bygget totalt forkert op - og der er set overall bare købt for dårligt og forkert (eller lejet for den sags skyld) Der er uden tvivl også afhændet de forkerte. jeg tænker hurtigt en kusk og van weert som lysende eksempler for mig. Der er så mange huller i osten at vi kunne tage et tema pr. uge og bare gennemterpe.Proppen skrev: ↑28. dec 2022, 17:51Det lyder virkelig fedt. Men det kommer jo for sent ift. at nå at undgå nedrykning. Nu starter den vigtigste vinteropstartstræning om under en uges tid, hvor Hamrén for første gang rigtig har tid til at arbejde med truppen, og så starter vi - med ryggen desperat mod muren - op med en væsentligt ringere trup end vi gik ind i sommervinduet med. Og du har da ret i, at der ikke kommer noget ud af at se bagud, men alligevel: Det er og bliver ud over min fatteevne, at vi er endt her.baresi skrev: ↑28. dec 2022, 12:41altså enig i at det burde være sket for + 1år siden - uden tvivl. Problemet er bare at vi ikke kan bruge det til noget for virkeligheden er at det først sker nu. til gengæld er min vurdering ikke udelukkende båret af håb. Det tror jeg man vil se når det offentliggøres. :-)
Debatsiden har en tendens til at tro mere på anonyme transferrygter herinde, formentlig fra personer der gætter, end journalister, der måske har kilderne i orden, men ikke vil/må afsløre dem.
Og sjovt nok var selv samme Lucas ude og fortælle i sommers at det var den bedste trup, der nogensinde har været her i hans tid i AaB.Proppen skrev: ↑29. dec 2022, 15:07Skarp analyse (tilmed baseret på et blik ind bag murene). Jeg er mere eller mindre enig. Men man skal godt nok være optimistisk for at tro på det ene af dine scenarier.baresi skrev: ↑29. dec 2022, 08:12det er en skandale at vi er endt her - hverken mere eller mindre. OG hvis man kigger på enhver given virksomhed der IKKE præsterer eller som maximalt spiller til 0 - jamen så er det fordi der ikke er nogen større plan, ingen større retning, og dermed intet at eksekvere på og måle sig efter. AaB har været et cirkus af dimensioner med for mange trænere, alt alt for mange spillere ud og ind 30 ud 30 ind ca i nordkraft perioden - og så værst af alt - der er ingen kontinuitet i noget. trænere har kommet med deres stil og deres spillere, trænere skiftes, spillere skiftes og der har ikke været en rød tråd i noget som helst. Truppen har i mine øjne igennem flere år været bygget totalt forkert op - og der er set overall bare købt for dårligt og forkert (eller lejet for den sags skyld) Der er uden tvivl også afhændet de forkerte. jeg tænker hurtigt en kusk og van weert som lysende eksempler for mig. Der er så mange huller i osten at vi kunne tage et tema pr. uge og bare gennemterpe.Proppen skrev: ↑28. dec 2022, 17:51Det lyder virkelig fedt. Men det kommer jo for sent ift. at nå at undgå nedrykning. Nu starter den vigtigste vinteropstartstræning om under en uges tid, hvor Hamrén for første gang rigtig har tid til at arbejde med truppen, og så starter vi - med ryggen desperat mod muren - op med en væsentligt ringere trup end vi gik ind i sommervinduet med. Og du har da ret i, at der ikke kommer noget ud af at se bagud, men alligevel: Det er og bliver ud over min fatteevne, at vi er endt her.baresi skrev: ↑28. dec 2022, 12:41altså enig i at det burde være sket for + 1år siden - uden tvivl. Problemet er bare at vi ikke kan bruge det til noget for virkeligheden er at det først sker nu. til gengæld er min vurdering ikke udelukkende båret af håb. Det tror jeg man vil se når det offentliggøres. :-)Proppen skrev: ↑21. dec 2022, 19:13Jeg tror, din vurdering mest er båret af håb. Det mest sandsynlige er vel, at det kom et års tid for sent.baresi skrev: ↑20. dec 2022, 17:55jeg er altså virkelig meget optimistisk på den her Investor sag. Det har og er ekstremt grundigt undersøgt - AaB går ind i det for at underbygge AaB modellen og akademiet - og så skal det være et langvarigt ægteskab hvor man vil løfte hele nordjyllands hold med talenter bedre indkøb, bedre faciliteter, skarpere struktur - altså jeg er virkelig positiv - og tror også vi vil se en salgspris der afspejler at man virkelig vil det.
Gu er det da ej. Når manden direkte lyver i tv om hvad Marti har sagt og flere gange taler direkte usandt så er det sku ikke "automat reaktion" at sige manden er idiot. At folk her inde pgs den situation der er et år efter manden stoppede med at kritisere AaB nu bliver gjort til sandheds vidne siger måske mere om de folk end om sandheden. Desuden kan du kigge min historik igennem, jeg har masser af gange været kritisk omkring AaB.9520AaB skrev: ↑29. dec 2022, 16:42Jeg kender ingen af dem, andet fra medier. Men din kommentar er jo automatreaktionen herinde. De er idioter.gravballe skrev:Dennis var og er en idiot, når han på live tv sad direkte og løj og opfandt ting at kritisere. Selv Jesper thygesen var ved at få nok af den idiot. Desuden stoppede meget af hans kritik da Marti smuttede og man fik en bonde inde som træner frem for ham den smarte fra Spanien. Så stop med at lad som om den mand havde noget som helst at have det i for det er sku for useriøst9520AaB skrev: ↑29. dec 2022, 15:20Det ydre pres fra pressen kom også. Dennis Søndergaard og Mikkel B Ottesen(tidligere chefredaktør på Nordjydske sport), beskrev flere gange problemerne, herinde blev det slået hen med at de var også bare idioter, og andet.Proppen skrev:Skarp analyse (tilmed baseret på et blik ind bag murene). Jeg er mere eller mindre enig. Men man skal godt nok være optimistisk for at tro på det ene af dine scenarier.baresi skrev: ↑29. dec 2022, 08:12det er en skandale at vi er endt her - hverken mere eller mindre. OG hvis man kigger på enhver given virksomhed der IKKE præsterer eller som maximalt spiller til 0 - jamen så er det fordi der ikke er nogen større plan, ingen større retning, og dermed intet at eksekvere på og måle sig efter. AaB har været et cirkus af dimensioner med for mange trænere, alt alt for mange spillere ud og ind 30 ud 30 ind ca i nordkraft perioden - og så værst af alt - der er ingen kontinuitet i noget. trænere har kommet med deres stil og deres spillere, trænere skiftes, spillere skiftes og der har ikke været en rød tråd i noget som helst. Truppen har i mine øjne igennem flere år været bygget totalt forkert op - og der er set overall bare købt for dårligt og forkert (eller lejet for den sags skyld) Der er uden tvivl også afhændet de forkerte. jeg tænker hurtigt en kusk og van weert som lysende eksempler for mig. Der er så mange huller i osten at vi kunne tage et tema pr. uge og bare gennemterpe.Proppen skrev: ↑28. dec 2022, 17:51
Det lyder virkelig fedt. Men det kommer jo for sent ift. at nå at undgå nedrykning. Nu starter den vigtigste vinteropstartstræning om under en uges tid, hvor Hamrén for første gang rigtig har tid til at arbejde med truppen, og så starter vi - med ryggen desperat mod muren - op med en væsentligt ringere trup end vi gik ind i sommervinduet med. Og du har da ret i, at der ikke kommer noget ud af at se bagud, men alligevel: Det er og bliver ud over min fatteevne, at vi er endt her.
Debatsiden har en tendens til at tro mere på anonyme transferrygter herinde, formentlig fra personer der gætter, end journalister, der måske har kilderne i orden, men ikke vil/må afsløre dem.
Men Dennis sad direkte og løj om Marti og de ting han sagde. Og det har jeg ingen respekt for.
-
9520AaB
- Allstar

Det har jeg som sådan heller ingen respekt for.gravballe skrev:Gu er det da ej. Når manden direkte lyver i tv om hvad Marti har sagt og flere gange taler direkte usandt så er det sku ikke "automat reaktion" at sige manden er idiot. At folk her inde pgs den situation der er et år efter manden stoppede med at kritisere AaB nu bliver gjort til sandheds vidne siger måske mere om de folk end om sandheden. Desuden kan du kigge min historik igennem, jeg har masser af gange været kritisk omkring AaB.9520AaB skrev: ↑29. dec 2022, 16:42Jeg kender ingen af dem, andet fra medier. Men din kommentar er jo automatreaktionen herinde. De er idioter.gravballe skrev:Dennis var og er en idiot, når han på live tv sad direkte og løj og opfandt ting at kritisere. Selv Jesper thygesen var ved at få nok af den idiot. Desuden stoppede meget af hans kritik da Marti smuttede og man fik en bonde inde som træner frem for ham den smarte fra Spanien. Så stop med at lad som om den mand havde noget som helst at have det i for det er sku for useriøst9520AaB skrev: ↑29. dec 2022, 15:20Det ydre pres fra pressen kom også. Dennis Søndergaard og Mikkel B Ottesen(tidligere chefredaktør på Nordjydske sport), beskrev flere gange problemerne, herinde blev det slået hen med at de var også bare idioter, og andet.Proppen skrev:Skarp analyse (tilmed baseret på et blik ind bag murene). Jeg er mere eller mindre enig. Men man skal godt nok være optimistisk for at tro på det ene af dine scenarier.baresi skrev: ↑29. dec 2022, 08:12det er en skandale at vi er endt her - hverken mere eller mindre. OG hvis man kigger på enhver given virksomhed der IKKE præsterer eller som maximalt spiller til 0 - jamen så er det fordi der ikke er nogen større plan, ingen større retning, og dermed intet at eksekvere på og måle sig efter. AaB har været et cirkus af dimensioner med for mange trænere, alt alt for mange spillere ud og ind 30 ud 30 ind ca i nordkraft perioden - og så værst af alt - der er ingen kontinuitet i noget. trænere har kommet med deres stil og deres spillere, trænere skiftes, spillere skiftes og der har ikke været en rød tråd i noget som helst. Truppen har i mine øjne igennem flere år været bygget totalt forkert op - og der er set overall bare købt for dårligt og forkert (eller lejet for den sags skyld) Der er uden tvivl også afhændet de forkerte. jeg tænker hurtigt en kusk og van weert som lysende eksempler for mig. Der er så mange huller i osten at vi kunne tage et tema pr. uge og bare gennemterpe.
Men Dennis sad direkte og løj om Marti og de ting han sagde. Og det har jeg ingen respekt for.
Men omvendt, hvor mange gange har vi i transfertråden hørt at den og den er sikker.
Hvis nu Søndergaard viderebragte informationer, som han havde fået fortalt, så gør det ham vel ikke til mere idiot end dem som går med halve vinde andre steder??
I min verden er der ikke idioter, men derfor kan man sagtens gøre idiotiske ting

Jeg synes absolut ikke, det ydre pres har været særligt nærværende. Man har ikke hørt noget fra sponsorer, kun lidt sporadisk snak i pressen og stort set passivitet fra fans. Det er som om alle enten har været blinde, ligeglade eller apatiske. Men det er godt nok en fænomen, som er sjældent set i andre klubber af AaB’s kaliber. Herinde bliver man jo ofte nærmest angrebet verbalt, hvis man har en kritisk tilgang til tingenes tilstand.9520AaB skrev: ↑29. dec 2022, 15:20Det ydre pres fra pressen kom også. Dennis Søndergaard og Mikkel B Ottesen(tidligere chefredaktør på Nordjydske sport), beskrev flere gange problemerne, herinde blev det slået hen med at de var også bare idioter, og andet.Proppen skrev:Skarp analyse (tilmed baseret på et blik ind bag murene). Jeg er mere eller mindre enig. Men man skal godt nok være optimistisk for at tro på det ene af dine scenarier.baresi skrev: ↑29. dec 2022, 08:12det er en skandale at vi er endt her - hverken mere eller mindre. OG hvis man kigger på enhver given virksomhed der IKKE præsterer eller som maximalt spiller til 0 - jamen så er det fordi der ikke er nogen større plan, ingen større retning, og dermed intet at eksekvere på og måle sig efter. AaB har været et cirkus af dimensioner med for mange trænere, alt alt for mange spillere ud og ind 30 ud 30 ind ca i nordkraft perioden - og så værst af alt - der er ingen kontinuitet i noget. trænere har kommet med deres stil og deres spillere, trænere skiftes, spillere skiftes og der har ikke været en rød tråd i noget som helst. Truppen har i mine øjne igennem flere år været bygget totalt forkert op - og der er set overall bare købt for dårligt og forkert (eller lejet for den sags skyld) Der er uden tvivl også afhændet de forkerte. jeg tænker hurtigt en kusk og van weert som lysende eksempler for mig. Der er så mange huller i osten at vi kunne tage et tema pr. uge og bare gennemterpe.Proppen skrev: ↑28. dec 2022, 17:51Det lyder virkelig fedt. Men det kommer jo for sent ift. at nå at undgå nedrykning. Nu starter den vigtigste vinteropstartstræning om under en uges tid, hvor Hamrén for første gang rigtig har tid til at arbejde med truppen, og så starter vi - med ryggen desperat mod muren - op med en væsentligt ringere trup end vi gik ind i sommervinduet med. Og du har da ret i, at der ikke kommer noget ud af at se bagud, men alligevel: Det er og bliver ud over min fatteevne, at vi er endt her.baresi skrev: ↑28. dec 2022, 12:41altså enig i at det burde være sket for + 1år siden - uden tvivl. Problemet er bare at vi ikke kan bruge det til noget for virkeligheden er at det først sker nu. til gengæld er min vurdering ikke udelukkende båret af håb. Det tror jeg man vil se når det offentliggøres. :-)
Læs nu hvad jeg skriver, grunden til jeg kalder ham idiot er fordi han direkte lyver omkring de ting han påstod Marti sagde.9520AaB skrev: ↑29. dec 2022, 17:59Det har jeg som sådan heller ingen respekt for.gravballe skrev:Gu er det da ej. Når manden direkte lyver i tv om hvad Marti har sagt og flere gange taler direkte usandt så er det sku ikke "automat reaktion" at sige manden er idiot. At folk her inde pgs den situation der er et år efter manden stoppede med at kritisere AaB nu bliver gjort til sandheds vidne siger måske mere om de folk end om sandheden. Desuden kan du kigge min historik igennem, jeg har masser af gange været kritisk omkring AaB.9520AaB skrev: ↑29. dec 2022, 16:42Jeg kender ingen af dem, andet fra medier. Men din kommentar er jo automatreaktionen herinde. De er idioter.gravballe skrev:Dennis var og er en idiot, når han på live tv sad direkte og løj og opfandt ting at kritisere. Selv Jesper thygesen var ved at få nok af den idiot. Desuden stoppede meget af hans kritik da Marti smuttede og man fik en bonde inde som træner frem for ham den smarte fra Spanien. Så stop med at lad som om den mand havde noget som helst at have det i for det er sku for useriøst9520AaB skrev: ↑29. dec 2022, 15:20Det ydre pres fra pressen kom også. Dennis Søndergaard og Mikkel B Ottesen(tidligere chefredaktør på Nordjydske sport), beskrev flere gange problemerne, herinde blev det slået hen med at de var også bare idioter, og andet.Proppen skrev:
Skarp analyse (tilmed baseret på et blik ind bag murene). Jeg er mere eller mindre enig. Men man skal godt nok være optimistisk for at tro på det ene af dine scenarier.
Men omvendt, hvor mange gange har vi i transfertråden hørt at den og den er sikker.
Hvis nu Søndergaard viderebragte informationer, som han havde fået fortalt, så gør det ham vel ikke til mere idiot end dem som går med halve vinde andre steder??
I min verden er der ikke idioter, men derfor kan man sagtens gøre idiotiske ting
-
9520AaB
- Allstar

Uden at du bliver sur, så forklarer jeg lige igen igen. Det er også langt over min grænse at lyve(jeg prøvede så at forklare det med, at Søndergaard måske videregav hvad han har hørt. Så der er jeg enig med dig. Men jeg er ikke enig i, at det gør folk til idioter.gravballe skrev:Læs nu hvad jeg skriver, grunden til jeg kalder ham idiot er fordi han direkte lyver omkring de ting han påstod Marti sagde.9520AaB skrev: ↑29. dec 2022, 17:59Det har jeg som sådan heller ingen respekt for.gravballe skrev:Gu er det da ej. Når manden direkte lyver i tv om hvad Marti har sagt og flere gange taler direkte usandt så er det sku ikke "automat reaktion" at sige manden er idiot. At folk her inde pgs den situation der er et år efter manden stoppede med at kritisere AaB nu bliver gjort til sandheds vidne siger måske mere om de folk end om sandheden. Desuden kan du kigge min historik igennem, jeg har masser af gange været kritisk omkring AaB.9520AaB skrev: ↑29. dec 2022, 16:42Jeg kender ingen af dem, andet fra medier. Men din kommentar er jo automatreaktionen herinde. De er idioter.gravballe skrev:Dennis var og er en idiot, når han på live tv sad direkte og løj og opfandt ting at kritisere. Selv Jesper thygesen var ved at få nok af den idiot. Desuden stoppede meget af hans kritik da Marti smuttede og man fik en bonde inde som træner frem for ham den smarte fra Spanien. Så stop med at lad som om den mand havde noget som helst at have det i for det er sku for useriøst9520AaB skrev: ↑29. dec 2022, 15:20Det ydre pres fra pressen kom også. Dennis Søndergaard og Mikkel B Ottesen(tidligere chefredaktør på Nordjydske sport), beskrev flere gange problemerne, herinde blev det slået hen med at de var også bare idioter, og andet.
Derimod synes jeg det er idiotisk at gøre.
Men jeg prøvede såmænd også blot at anfægte postulatet(ikke dit) om at pressen ikke havde råbt op. For det synes jeg nu nok de har gjort.
Han blev ved med at påstå Marti ville spille som Barcelona med AaB og diverse andre tåbeligheder, fordi Marti nævnte Barcelona da han blev spurgt om hvad han var inspirer af. Generalt var meget af den kritik Dennis fremførte af Marti fuldstændig forfejlet og føltes som et had imod manden. Det sjove er jo også Dennis blev langt mere posetiv da Lars Friis kom til.9520AaB skrev: ↑29. dec 2022, 19:20Uden at du bliver sur, så forklarer jeg lige igen igen. Det er også langt over min grænse at lyve(jeg prøvede så at forklare det med, at Søndergaard måske videregav hvad han har hørt. Så der er jeg enig med dig. Men jeg er ikke enig i, at det gør folk til idioter.gravballe skrev:Læs nu hvad jeg skriver, grunden til jeg kalder ham idiot er fordi han direkte lyver omkring de ting han påstod Marti sagde.9520AaB skrev: ↑29. dec 2022, 17:59Det har jeg som sådan heller ingen respekt for.gravballe skrev:Gu er det da ej. Når manden direkte lyver i tv om hvad Marti har sagt og flere gange taler direkte usandt så er det sku ikke "automat reaktion" at sige manden er idiot. At folk her inde pgs den situation der er et år efter manden stoppede med at kritisere AaB nu bliver gjort til sandheds vidne siger måske mere om de folk end om sandheden. Desuden kan du kigge min historik igennem, jeg har masser af gange været kritisk omkring AaB.9520AaB skrev: ↑29. dec 2022, 16:42Jeg kender ingen af dem, andet fra medier. Men din kommentar er jo automatreaktionen herinde. De er idioter.gravballe skrev:
Dennis var og er en idiot, når han på live tv sad direkte og løj og opfandt ting at kritisere. Selv Jesper thygesen var ved at få nok af den idiot. Desuden stoppede meget af hans kritik da Marti smuttede og man fik en bonde inde som træner frem for ham den smarte fra Spanien. Så stop med at lad som om den mand havde noget som helst at have det i for det er sku for useriøst
Derimod synes jeg det er idiotisk at gøre.
Men jeg prøvede såmænd også blot at anfægte postulatet(ikke dit) om at pressen ikke havde råbt op. For det synes jeg nu nok de har gjort.
Og jeg tror sku ikke på Dennis har en Skid kilder. Manden påstod Flores og konen var faldt godt til i Aalborg og så der som sit andet hjem men da Flores blev solgt kom det frem af en af grundene var han aldrig var faldet til i byen. Dennis virker for mig som typen der gerne lyver for at gøre sig spændene