Helenius på landsholdet
Re: Helenius på landsholdet
Her er så Morten Olsens udlæg om Helenius' indsats;
"Helenius gjorde det fint, holdt godt på bolden og smed meget lidt væk. Han viser, at han er en af de spillere, vi kan stole på i fremtiden, men om fremtiden så er 8. september for ham, det må tiden vise, siger landstræner Olsen til BT og fortsætter:
- Vi vidste, at han har gjort det godt i AaB, og nu fik han vist, at han også kan begå sig mod nogle gode slovakiske forsvarsspillere. Hans anden halvleg var mere end godkendt. "
Tegner da godt for Hellemusens chancer på landsholdet.
"Helenius gjorde det fint, holdt godt på bolden og smed meget lidt væk. Han viser, at han er en af de spillere, vi kan stole på i fremtiden, men om fremtiden så er 8. september for ham, det må tiden vise, siger landstræner Olsen til BT og fortsætter:
- Vi vidste, at han har gjort det godt i AaB, og nu fik han vist, at han også kan begå sig mod nogle gode slovakiske forsvarsspillere. Hans anden halvleg var mere end godkendt. "
Tegner da godt for Hellemusens chancer på landsholdet.
Al den aktuelle mismod må kanaliseres over i en modstand som kan opbygge og understøtte det vi ønsker at AaB skal være igen og i fremtiden.
Bliv aktiv i https://fanforeningen.dk/alle-indlaeg/
Bliv aktiv i https://fanforeningen.dk/alle-indlaeg/
-
Anubit
- 1. div

- Favoritspiller: Chris Rolfe
- Geografisk sted: Svenstrup
Ualmindeligt tynd artikel, men er så igen også først lige kommet ud: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/la ... 815045.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
Får Helenius mon chancen fra start?
Får Helenius mon chancen fra start?
Livet som AaB-fan er ikke hvad det har været, men lever det i medgang og modgang!
Og Bjelland har brækket foden, så forhåbentligt kommer Lasse med i truppen, og hvis vi er rigtig rigtig heldige så får han måske nogle minutter også.
http://www.bold.dk/nyt/Bjelland-har-braekket-foden" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.bold.dk/nyt/Bjelland-har-braekket-foden" onclick="window.open(this.href);return false;
Football. Fucking football. Imagine not being into it. Those poor, poor half-alive bastards.
19/5/12
19/5/12
Helt ærligt håber jeg ikke vi skal derud hvor Lasse Nielsen får spilletid i den kommende landskamp. Hvis man tager de røde briller af må der være bedre alternativer.
-
seamann
Han har vel ikke rigtigt vist landsholds niveau som midterforsvarer på noget tidspunkt? Det er ihvertfald ikke for AaB han viser det - så måske er det bedre at satse på en Kjær, Svensson eller noget..Aabwibz skrev:Og Bjelland har brækket foden, så forhåbentligt kommer Lasse med i truppen, og hvis vi er rigtig rigtig heldige så får han måske nogle minutter også.
Nu så jeg bare at Kjær ikke var med sidste kamp og gik derfor ud fra at han er skadet. Men selvfølgelig ville det være bedre for Danmark med Kjær, men jeg er nu egentlig fløjtende ligeglad med landsholdet, så jeg håber bare vi får så mange AaB spillere med som muligt, så må Danmark for min skyld gerne gå hen og tabe.seamann skrev:Han har vel ikke rigtigt vist landsholds niveau som midterforsvarer på noget tidspunkt? Det er ihvertfald ikke for AaB han viser det - så måske er det bedre at satse på en Kjær, Svensson eller noget..Aabwibz skrev:Og Bjelland har brækket foden, så forhåbentligt kommer Lasse med i truppen, og hvis vi er rigtig rigtig heldige så får han måske nogle minutter også.
Football. Fucking football. Imagine not being into it. Those poor, poor half-alive bastards.
19/5/12
19/5/12
-
A_Strandfelt
- Allstar

Det lyder lidt mærkeligt. Det er da netop, når der er mange AaB'ere med, at du skal håbe på sejr til landsholdet?Aabwibz skrev:Nu så jeg bare at Kjær ikke var med sidste kamp og gik derfor ud fra at han er skadet. Men selvfølgelig ville det være bedre for Danmark med Kjær, men jeg er nu egentlig fløjtende ligeglad med landsholdet, så jeg håber bare vi får så mange AaB spillere med som muligt, så må Danmark for min skyld gerne gå hen og tabe.
Så er det officielt, Helenius udtaget til kampen mod Tjekkiet.
Hvis han holder sig skadesfri så starten han inde mod Tjekkiet... kan ikke forestille mig at Nikolaj Jørgensen overhalder ham på så kort tid... ellers var der ingen grund til at Helenius fik anden halvleg mod Serbien.
Hvor han reelt burde have haft første halvleg med det "rigtige" landshold... når nu både DBU og Olsen vidste der var risiko for at UEFA fastholdte karantænen til Bendtner...
Hvor han reelt burde have haft første halvleg med det "rigtige" landshold... når nu både DBU og Olsen vidste der var risiko for at UEFA fastholdte karantænen til Bendtner...
WTF?????
Sagde Morten Olsen lige i P3, at Helenius var hans førstevalg - selv hvis Bendtner var klar?
Og roste han så også lige AaBs spil i den næste sætning?
Nu skal den gamle forstokkede mand lige slappe lidt af! Der må stikke noget under!!!
Sagde Morten Olsen lige i P3, at Helenius var hans førstevalg - selv hvis Bendtner var klar?
Nu skal den gamle forstokkede mand lige slappe lidt af! Der må stikke noget under!!!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
aaarh?? du tager pis...ikke??le Cid skrev:WTF?????
Bienvenu Bassogog!
Sæt lige vodkaen væk - du er jo tydeligvis russerstiv.le Cid skrev:WTF?????
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
AllanPedersen
- Allstar

- Favoritspiller: Chris Rolfe
Det er rigtigt nok.. Olsen mener ikke Bendtner er i kampform nok til holdet.. og ville have Helenius under alle omstændigheder
det er selvfølgelig let at sige nu hvor Bendtner ikke kan være med.. men stadig.
det er selvfølgelig let at sige nu hvor Bendtner ikke kan være med.. men stadig.
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Vær lige stille, jeg prøver at sluge den største kamel som nogensinde har betrådt denne jord!
Håber skam også de vinder, og Helenius banker så mange kasser ind som muligt! Men udover AaB spillerne, så er jeg sku egentligt ret ligeglad med den kampA_Strandfelt skrev:Det lyder lidt mærkeligt. Det er da netop, når der er mange AaB'ere med, at du skal håbe på sejr til landsholdet?Aabwibz skrev:Nu så jeg bare at Kjær ikke var med sidste kamp og gik derfor ud fra at han er skadet. Men selvfølgelig ville det være bedre for Danmark med Kjær, men jeg er nu egentlig fløjtende ligeglad med landsholdet, så jeg håber bare vi får så mange AaB spillere med som muligt, så må Danmark for min skyld gerne gå hen og tabe.
19/5/12
19/5/12
Og her er beviset sgu: http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Landsh ... 170404.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Will the real Morten Olsenlimey skrev:Og her er beviset sgu: http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Landsh ... 170404.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
please stand up, please stand up
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
- Konsulenten
- Superliga

- Favoritspiller: Steve-Dave
- Geografisk sted: Frederiksberg
Lad jer nu ikke narre. Debatsidens sandhed nummer to er, at Morten Olsen hader AaB, klubbens spillere, Aalborg, Fontænen og Gøglerbåden.
Sandhed nummer et er naturligvis, at man til alle tider skal bestræbe sig på, at have en kæmpe neger af en tankcenterforward i front.
Sandhed nummer et er naturligvis, at man til alle tider skal bestræbe sig på, at have en kæmpe neger af en tankcenterforward i front.
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"
Så sandt så sandtKonsulenten skrev:Lad jer nu ikke narre. Debatsidens sandhed nummer to er, at Morten Olsen hader AaB, klubbens spillere, Aalborg, Fontænen og Gøglerbåden.
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Neger.RØDESVIN skrev:Så sandt så sandtKonsulenten skrev:Lad jer nu ikke narre. Debatsidens sandhed nummer to er, at Morten Olsen hader AaB, klubbens spillere, Aalborg, Fontænen og Gøglerbåden.
Sandhed nummer et er naturligvis, at man til alle tider skal bestræbe sig på, at have en kæmpe neger af en tankcenterforward i front.men pas på med at skrive neger, jeg kom en gang til det og fik en advarsel. Men ja du har evigt ret i begge dele.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.