Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
-
Jesper Schmidt
- Halftime

- Geografisk sted: Aalborg
Eksil skrev:MHJ skrev:AllanPedersen skrev:jonas386 skrev:Dalsgaard er nu fra serie 2, men ja...
Og selvfølgelig betyder det dk noget, at mene andet virker ikke videre gennemtænkt.
Thelander har trods alt været i søgelyset hos en hollandsk midterklub.
Nu har jeg ikke selv set kampene, men det lyder til på folk herinde at thelander har gjort det noget bedre end Gotfredsen hos reserverne...
Det der er jo så også bare noget du hiver ud af røven.. find mig et sted.. et eneste sted hvor der står Thelander spiller bedre end Gotfredsen hos reserverne.
og fra en person som ikke bare synes det kunne være 'sejt' at give den nye spilletid
http://kanalsport.dk/indslag/thelander-eller-gotfredsen
Fra Gotfredsens egen mund: Thelander er tredjevalg.
Hvis Lasse ikke sælges og Esbjerg stadig er interesserede kunne man godt udleje ham derned frem til nytår.
Hvis, med streg under
hvis, historierne om at Gotfredsen skulle være så træt af situationen i AaB allerede at han vil skifte klub for at få spilletid, er AaB næppe den rigtige klub for ham, og så vil et kort lejemål ikke give mening. Jeg tror ikke på historierne må jeg indrømme, og Esbjerg har iøvrigt hentet en anden forsvarsspiller nu (Ankersen fra Rosenborg) så selv om der evt. skulle have været noget om snakken kan Esbjerg historien vist godt begraves.
Er hans attitude virkelig sådan at han ikke kan håndtere klubben han er ansat af, henter en spiller ind som efterfølgende bedømmes til at være bedre end ham, får han det saftsuseme svært i professionel fodbold... just saying.
-
Yankee
- Allstar

Jesper Schmidt skrev:
Døjer Gotfredsen ikke stadig med et eller andet? Han har da i hvert fald været skadet, så det kunne jo også være grunden...
Det kan være. Men det ændrer ikke på hvor frugtesløst det er at tale om at Gotfredsen skulle starte inde i Odense...
-
Narildsen
- 2. div

- Geografisk sted: Odense
@Jonas
Du gjorde et godt job med at forklare hvad jeg mente.
I min optik er Thelander og Godtfredsen lige "ubekendte" og jeg er overbevist om at Thelander er mere fremtidens mand. Samtidig er begge en klar nedjustering af midterforsvaret, og mit forslag med Lasse på backen er mest for Lasses egen skyld. Det vi så da han spillede derude var helt fænomenalt.
Hvis han spillede fast derude er jeg ikke i tvivl om at han ville overtage landsholdspladsen efter LJ.
-
12mand
- Allstar

- Favoritspiller: ene
- Geografisk sted: 9000
kommer til at tænke på en OB away, hvor AaBs fans havde bannere med, hvor der stod "odense har kun en stolthed - og han er død" og så var der billeder af HC andersen. da de så vendte bannere om stod der "aalborg har mange stoltheder" og så var der billeder af b.la spritfabrikkerne og AaB logoer. men kan ikk finde det på tifokaos.dk nogen der kan hjælpe??
lynge er gud!
-
Dot Bot
- Allstar

12mand skrev:kommer til at tænke på en OB away, hvor AaBs fans havde bannere med, hvor der stod "odense har kun en stolthed - og han er død" og så var der billeder af HC andersen. da de så vendte bannere om stod der "aalborg har mange stoltheder" og så var der billeder af b.la spritfabrikkerne og AaB logoer. men kan ikk finde det på tifokaos.dk nogen der kan hjælpe??
Så har du ikke ledt særlig godt
http://www.tifokaos.dk/galleri/2009-201 ... allery=109" onclick="window.open(this.href);return false;
-
12mand
- Allstar

- Favoritspiller: ene
- Geografisk sted: 9000
Dot Bot skrev:12mand skrev:kommer til at tænke på en OB away, hvor AaBs fans havde bannere med, hvor der stod "odense har kun en stolthed - og han er død" og så var der billeder af HC andersen. da de så vendte bannere om stod der "aalborg har mange stoltheder" og så var der billeder af b.la spritfabrikkerne og AaB logoer. men kan ikk finde det på tifokaos.dk nogen der kan hjælpe??
Så har du ikke ledt særlig godt
http://www.tifokaos.dk/galleri/2009-201 ... allery=109" onclick="window.open(this.href);return false;
hehe. mange tak. synes bare det var længere tid siden.

lynge er gud!
-
Jesper Schmidt
- Halftime

- Geografisk sted: Aalborg
Yankee skrev:Jesper Schmidt skrev:
Døjer Gotfredsen ikke stadig med et eller andet? Han har da i hvert fald været skadet, så det kunne jo også være grunden...
Det kan være. Men det ændrer ikke på hvor frugtesløst det er at tale om at Gotfredsen skulle starte inde i Odense...
Jamen helt enig, det var mere i forhold til diskussionen ang. om han eller Thelander er 3. valg. Der er ingen grund til at genopfinde den dybe tallerken til dagens kamp, og derfor ryger Bøge eller PK selvfølgelig ind på backen, og Wichmann ind for Due. Det ville da være hul i hovedet at ændre mere end højst nødvendigt på et forsvar som helt uhørt kun har lukket 2 mål ind i de seneste 3 kampe.
Jeg krydser dog i dén grad fingre for at Dalsgaard bliver klar, han er altså en vigtig i den offensiv som har kørt så glimrende på det sidste.
-
hje1980
- Allstar

- Geografisk sted: 9230
9 ud af 11 fra egen avl... Nice.
Kun KEP og Nico som ikke egen avl...
-
jonas386
- Allstar

Dalsgaard og Würtz kan heller ikke rigtigt betegnes som egen avl

Men enig, det er en fin trup. Tror på vi kan gøre det igen! Kom så de røde!
-
andreasaab89
- Allstar

jonas386 skrev:Dalsgaard og Würtz kan heller ikke rigtigt betegnes som egen avl

tja. jeg syntes nu, at når man henter spillere ind omkring og under 20 år fra serierækker og lavere divisioner at det godt kan betegnes som egen avl. Man givet jo intet for spillerne og har selv formet dem fuldstændig.
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud
-
Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
andreasaab89 skrev:jonas386 skrev:Dalsgaard og Würtz kan heller ikke rigtigt betegnes som egen avl

tja. jeg syntes nu, at når man henter spillere ind omkring og under 20 år fra serierækker og lavere divisioner at det godt kan betegnes som egen avl. Man givet jo intet for spillerne og har selv formet dem fuldstændig.
Würtz spillede en hel sæson for Skive før ham kom til AaB. At kalde spillere for egen avl, er ofte et kvalitetsstempel af ungdomsafdelingen i den pågældende klub. Og dertil fortjener AaB ikke ros for udviklingen af Würtz. Man tog ham ind, og han spillede - mod alles forventning - mange kampe i sin første sæson. Ingen tvivl om at han har udviklet sig yderligere i AaB, men hvis han tæller som egen avl, skal man godt nok revurdere mange superligaspilleres klubstatus.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
-
Larstyndskid
- 1. div

Et link vil være højst påskønnet. Er så spændt på denne kamp! På forhånd tak!
-
andreasaab89
- Allstar

Sådan!!!!!!!!!!!
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud
-
Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
-
Kontakt:
Tak Høegh Rødt kort og Straffe efter 1 min :=)
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
-
awnaw
- 2. div

Allahu akbar! Sikke en åbning. Kom så med den kasse.
-
le Cid
- Allstar

- Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx
Sikke en start! :-
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
-
Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
-
Kontakt:
Sådan Helenius 1-0 AaB !
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
-
A_Strandfelt
- Allstar

JA TAK! Hvor er jeg glad for, at jeg huskede at slå over til kampstart!