Næste kamp: AaB - OB
-
AllanPedersen
- Allstar

- Favoritspiller: Chris Rolfe
Re: Næste kamp: AaB - OB
Sidder på en engelsk, din er bedre kvalitet men hakker noget i det.. vil tro det bare kræver for meget af din upload at en 7-8 personer kigger med.
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt
Stærk start af drengene, vi har presset OB helt tilbage og har haft et par dødbolde, som vi dog ikke har fået noget ud af (as usual). God chance til Toft efter få min som han sparkede over.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
banjobouner
- 1. div

Det hakker ikke når jeg selv afspiller det på en anden enhed, skulle være garanteret båndbredde til 50 personer 
71% boldbesiddelse ! Det lover ikke godt (vi plejer at tabe når vi har bolden mest
)
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
AllanPedersen
- Allstar

Skudtræning ... noget i mange år vi har manglet
har altid syntes mange af vores spillere, PK, LN, Ahlman, Emil (selvfølgelig primært vores bagerste)
kunne ramme noget bedre.. er jo ikke bare fordi de rammer over.. de skyder den ud af stadion hvergang
har altid syntes mange af vores spillere, PK, LN, Ahlman, Emil (selvfølgelig primært vores bagerste)
kunne ramme noget bedre.. er jo ikke bare fordi de rammer over.. de skyder den ud af stadion hvergang
-
AalborgTrendies
Toft med en rigtig god start i forhold til hans makker.
Herligt at han glider så godt ind i spillet.
Ærgerligt vi ikke fik et mål ud af de første 10 minutters massive overtag.
Herligt at han glider så godt ind i spillet.
Ærgerligt vi ikke fik et mål ud af de første 10 minutters massive overtag.
-
AllanPedersen
- Allstar

Jeg fraholder mig fra at rose Rolf Toft til den dag han scorer
-
AllanPedersen
- Allstar

puha.-.. glæder mig til ham der Rasmus bliver klar.
alt opspillet er der.. vi har bare ingen angribere der kan ramme kassen..
Helenius havde scoret 2-3 mål allerede på de chancer Jeppe og Rolf har haft.
alt opspillet er der.. vi har bare ingen angribere der kan ramme kassen..
Helenius havde scoret 2-3 mål allerede på de chancer Jeppe og Rolf har haft.
Vi har nu haft 4-5 gode skudchancer men har ikke været i nærheden af at ramme målet... Det er simpelthen ikke godt nok. Vi gør alt andet rigtigt.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
AllanPedersen
- Allstar

Enig.. helenius havde stået med et hattrick lige nu...Hanga skrev:Vi har nu haft 4-5 gode skudchancer men har ikke været i nærheden af at ramme målet... Det er simpelthen ikke godt nok. Vi gør alt andet rigtigt.
vi har slemt brug for ham Rasmus der..
og at Lukas SPalvis bider sig fast den her sæson
Til gengæld spiller Jakob Ahlmann som om han var fast mand på et landshold der er bedre end det danske. Hold kæft han har været vild her i starten.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!
Curth viser desværre sit sædvanlige elendige bundniveau. Hvis han totalkikser en mere, så skift ham dog i pausen, Kent!Hanga skrev:Vi har nu haft 4-5 gode skudchancer men har ikke været i nærheden af at ramme målet... Det er simpelthen ikke godt nok. Vi gør alt andet rigtigt.
-
AllanPedersen
- Allstar

han har så også bare sendt den ud af stadion et par gange.Frygah skrev:Til gengæld spiller Jakob Ahlmann som om han var fast mand på et landshold der er bedre end det danske. Hold kæft han har været vild her i starten.
jeg ved godt han er back... men synes bare det er lidt skræmmende slet ingen af vores spillere kan holde bolden under Spard Nord tribunen..
- Flower
- Allstar

- Favoritspiller: Soren Evigglad
- Geografisk sted: Aalborg
Ikke for at være pessimist eller tage noget fra vores spillere.. men OB har også ladet os spille som det passer os. Og ja skudtræning til hele banden, også Kent!
- Winning doesn't really matter as long as you win.
Seriøst, er ALT bare negativt?AllanPedersen skrev:han har så også bare sendt den ud af stadion et par gange.Frygah skrev:Til gengæld spiller Jakob Ahlmann som om han var fast mand på et landshold der er bedre end det danske. Hold kæft han har været vild her i starten.
jeg ved godt han er back... men synes bare det er lidt skræmmende slet ingen af vores spillere kan holde bolden under Spard Nord tribunen..
Manden har spillet fantastisk, noget nær det bedst backspil jeg har set i årevis i Suppen, og så hæfter du dig ved at vores højre back har sparket et langskud over mål? Jeez.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!
For ikke at sige Thelander. Han er jo en klippe!Frygah skrev:Til gengæld spiller Jakob Ahlmann som om han var fast mand på et landshold der er bedre end det danske. Hold kæft han har været vild her i starten.
hmm.. tror nu ikke vi skal regne med at den nye svensker bliver en goal getter.
Synes der mangler koldblodighed i stedet for at skyde hver gang. Curth kunne jo sagtens have tæmmet og taget trækket ind i banen.
Nå det lugter af mål i hvert fald.
Tror på at Toft kommer i gang i dag.
Ahlmann spiller jo forrygende i dag. En klassisk venstre back.
/556
Synes der mangler koldblodighed i stedet for at skyde hver gang. Curth kunne jo sagtens have tæmmet og taget trækket ind i banen.
Nå det lugter af mål i hvert fald.
Tror på at Toft kommer i gang i dag.
Ahlmann spiller jo forrygende i dag. En klassisk venstre back.
/556
-Nej tak til plastikbaner i Superligaen
-
AllanPedersen
- Allstar

Alt behøver ikke være negativt.. tilgengæld så tror jeg lige du skruer lidt op for de rød hvide briller når du kalder det noget af det bedste backspil i årevis i suppenFrygah skrev:Seriøst, er ALT bare negativt?AllanPedersen skrev:han har så også bare sendt den ud af stadion et par gange.Frygah skrev:Til gengæld spiller Jakob Ahlmann som om han var fast mand på et landshold der er bedre end det danske. Hold kæft han har været vild her i starten.
Manden har spillet fantastisk, noget nær det bedst backspil jeg har set i årevis i Suppen, og så hæfter du dig ved at vores højre back har sparket et langskud over mål? Jeez.
tror du skal til at se mere fodbold så..
Ja han spiller godt.. men gør ham nu ikke bedre end han er.
-
AllanPedersen
- Allstar

12 skud.. kun 1 indenfor rammen...