Pokal: Silkeborg-AaB
Re: Pokal: Silkeborg-AaB
Sendes den egentlig nogen steder? Og i såfald hvor, og hvornår?
Hvis det er skrevet tidligere i tråden beklager jeg. Kan dog ikke lige finde det.
Hvis det er skrevet tidligere i tråden beklager jeg. Kan dog ikke lige finde det.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
3+ KO 20.30.jonas386 skrev:Sendes den egentlig nogen steder? Og i såfald hvor, og hvornår?
http://www.bold.dk/tv/
Hader København!
-
white splash
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
- Geografisk sted: Aalborg
jonas386 skrev:Sendes den egentlig nogen steder? Og i såfald hvor, og hvornår?
3+ sender den fra kl 20.30 lige efter FCN - Elfsborg
1 2 3 Jimmy er en mur!
Re: Sv: Pokal: Silkeborg-AaB
Spændende med Spalvis som starter!
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Startopstilling:
Larsen
Dalsgaard - Thelander - Lasse - Ahlmann
Kusk - Augu - Risgård - Wichmann
SF - Spalvis
Spændende om Spalvis kan leve op til hypen/omtalen.
Larsen
SF - Spalvis
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Sidder herovre i Leeds og får våde drømme om endelig at se Spalvis i kamp. Kender nogen evt. et kvalli stream (kan ikke tage viaplay når jeg er i udlandet)?
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
Spændende med Spalvis, men fuck da af med SF vi skal sgu ha AK ind igen det har han fortjentfrederikshavneren skrev:Startopstilling:
Larsen
SF - Spalvis
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
AK så noget slidt ud sidst i kampen mod FCM, jeg tror ganske enkelt han bliver sparet fremfor "sat af".Mr. Larsen skrev:Spændende med Spalvis, men fuck da af med SF vi skal sgu ha AK ind igen det har han fortjentfrederikshavneren skrev:Startopstilling:
Larsen
SF - Spalvis
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- Mr. Larsen
- Allstar

- Kontakt:
Det har jeg også på fornemmelsen, det er sgu ærgeligt. SF har desværre ikke vist noget som gør ham fortjent til en start plads iaftenHanga skrev:AK så noget slidt ud sidst i kampen mod FCM, jeg tror ganske enkelt han bliver sparet fremfor "sat af".Mr. Larsen skrev:Spændende med Spalvis, men fuck da af med SF vi skal sgu ha AK ind igen det har han fortjentfrederikshavneren skrev:Startopstilling:
Larsen
SF - Spalvis
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
Nej, og vi skulle jo nødig have at han får spilletid, og eventuelt får lidt selvtillid tilbage...Mr. Larsen skrev:Det har jeg også på fornemmelsen, det er sgu ærgeligt. SF har desværre ikke vist noget som gør ham fortjent til en start plads iaftenHanga skrev:AK så noget slidt ud sidst i kampen mod FCM, jeg tror ganske enkelt han bliver sparet fremfor "sat af".Mr. Larsen skrev:Spændende med Spalvis, men fuck da af med SF vi skal sgu ha AK ind igen det har han fortjentfrederikshavneren skrev:Startopstilling:
Larsen
SF - Spalvis
Seriøst, sidste år hypede debatsiden manden, men på baggrund af 6 kampe her i starten af sæsonen er han nu lige pludselig hadeobjekt nummer et. Debatsiden er godt nok meget lidt rationel.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!
- Mr. Larsen
- Allstar

- Kontakt:
Det kan han sgu på reserveholdet, vi skal sgu kun ha de bedste på banen. Og kan han ikke score på de chancer han fik i mandags, så har han ikke noget at gøre på AaB´s Superliga hold.Frygah skrev: Nej, og vi skulle jo nødig have at han får spilletid, og eventuelt får lidt selvtillid tilbage...
Seriøst, sidste år hypede debatsiden manden, men på baggrund af 6 kampe her i starten af sæsonen er han nu lige pludselig hadeobjekt nummer et. Debatsiden er godt nok meget lidt rationel.
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
Mon ikke Søren Frederiksen d. 1 kunne være angrebstræner i AaB og coache Søren Frederiksen nr. 2 til at ramme målet bedre?
Så hvis Spalvis brænder en eller 2 chancer i dag, så skal han også af helvede til? Du har en underlig logik. Omvendt skulle han så ikke starte på banen idag, hvis "vi skal sgu kun ha de bedste på banen" holder.Mr. Larsen skrev:Det kan han sgu på reserveholdet, vi skal sgu kun ha de bedste på banen. Og kan han ikke score på de chancer han fik i mandags, så har han ikke noget at gøre på AaB´s Superliga hold.Frygah skrev: Nej, og vi skulle jo nødig have at han får spilletid, og eventuelt får lidt selvtillid tilbage...
- Mr. Larsen
- Allstar

- Kontakt:
Nu har spalvis ikke fået chancen endnu, det kan man ikke påstå er tilfældet for SF.Frygah skrev:Så hvis Spalvis brænder en eller 2 chancer i dag, så skal han også af helvede til? Du har en underlig logik. Omvendt skulle han så ikke starte på banen idag, hvis "vi skal sgu kun ha de bedste på banen" holder.Mr. Larsen skrev:Det kan han sgu på reserveholdet, vi skal sgu kun ha de bedste på banen. Og kan han ikke score på de chancer han fik i mandags, så har han ikke noget at gøre på AaB´s Superliga hold.Frygah skrev: Nej, og vi skulle jo nødig have at han får spilletid, og eventuelt får lidt selvtillid tilbage...
Det var jo ikke fordi manden bidrag med ret mange mål i foråret heller, jeg forventer vores angrebs duo nok bliver Svenskeren også AK i denne sæson.
Så derfor skal vores 3. angriber (afhængig af Thomsens placering) simpelthen smides af helvede til? Du er godt klar over manden kom til AaB for et halvt år siden, med skader og mangel på spilletid?
En spiller som Igboun der lige nu er blandt de bedste angribere i Suppen har brugt flere år på at blive en profil. Jeg tror du lever i en drømmeverden hvis du seriøst mener et halvt år med ok præstationer, med 3-4 afbrændere i starten af denne sæson skal være lig med at spillerne ryger ud. I så fald kunne vi også starte i forsvaret, hvor vi på skift oplever hjerneblødninger fra eksempelvis Dalsgaard og Lasse.
Jeg forstår simpelthen ikke den der sort-hvide tilgang til vores spillere. Helenius havde også en periode hvor han ikke scorede på de oplagte chancer, hvilket i et par uger havde debatsidens sure mænd efter sig med at han var elendig og skulle bænkes. Det er simpelthen så kortsigtet og forsimplet sat op.
En spiller som Igboun der lige nu er blandt de bedste angribere i Suppen har brugt flere år på at blive en profil. Jeg tror du lever i en drømmeverden hvis du seriøst mener et halvt år med ok præstationer, med 3-4 afbrændere i starten af denne sæson skal være lig med at spillerne ryger ud. I så fald kunne vi også starte i forsvaret, hvor vi på skift oplever hjerneblødninger fra eksempelvis Dalsgaard og Lasse.
Jeg forstår simpelthen ikke den der sort-hvide tilgang til vores spillere. Helenius havde også en periode hvor han ikke scorede på de oplagte chancer, hvilket i et par uger havde debatsidens sure mænd efter sig med at han var elendig og skulle bænkes. Det er simpelthen så kortsigtet og forsimplet sat op.
Nå min opstilling bedømt på træningen igår holdte ikke helt. Spændende med Spalvis og fint at Dalsgaard er klar til kamp igen! Glæder mig til at se Wichmann igen også. God kamp.
Jeg savner Winsnes
Helenius blev jo også bænket og kom tilbage stærkere. Ikke at det skal være et argument for bare at bænke folk. SF har potentiale, og nogle kvaliteter resten af holdet mangler, det er selvtillid der mangler, og derfor er det kun fint han får chancen. Han kan jo godt score mål.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
- Mr. Larsen
- Allstar

- Kontakt:
Det var da utroligt så langsomt vi spiller idag, og hvor passive vi er. Silkeborg render jo rundt om os, det fandeme bare ikke godt nok !
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Findes der mon streams til sådan en kamp som den i silkeborg?
PB please:)
PB please:)
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm