Ny udebanetrøje 2014

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Re: Ny udebanetrøje 2014

Indlæg af Køllen I Møllen » 13. mar 2015, 14:37

Hajen skrev:Sørgeligt at det skal være så svært at finde AaB-trøjer i Nordjylland - det er meget nemmere med eks. Real Madrid, Chelsea og sågar FCK, men da det jo også er Adidas, kan man vel bruge eks. en FCK trøje som prøve (så har den også gjort lidt godt....)
Når helvede fryser til is...
Janteloven eksisterer IKKE!

Imer
2. div
2. div

Indlæg af Imer » 13. mar 2015, 15:38

Køllen I Møllen skrev:
Hajen skrev:Sørgeligt at det skal være så svært at finde AaB-trøjer i Nordjylland - det er meget nemmere med eks. Real Madrid, Chelsea og sågar FCK, men da det jo også er Adidas, kan man vel bruge eks. en FCK trøje som prøve (så har den også gjort lidt godt....)
Jeg er rimelig overbevist om, at Intersport på Algade er begyndt at sælge AaB-trøjer - men jeg tør ikke ligge hovedet på blokken.

dyhrmaN
Allstar
Allstar

Indlæg af dyhrmaN » 13. mar 2015, 16:02

Imer skrev:
Køllen I Møllen skrev:
Jeg er rimelig overbevist om, at Intersport på Algade er begyndt at sælge AaB-trøjer - men jeg tør ikke ligge hovedet på blokken.
Det er vist nævnt herinde før, men Intersport i Friis sælger også.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Favoritspiller: messi

Indlæg af frederikshavneren » 13. mar 2015, 16:26

dyhrmaN skrev:
Imer skrev:
Køllen I Møllen skrev:
Det er vist nævnt herinde før, men Intersport i Friis sælger også.
Intersport i havnen har også solgt AaB trøjer på det seneste.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Indlæg af Provst i Brovst » 13. mar 2015, 18:01

Køllen I Møllen skrev:
MrBangDK skrev:
Køllen I Møllen skrev:
MrBangDK skrev:Der var fejl i priserne.. Så de matcher nu almindelig pris

http://shop.aabsport.dk/

/Bang
Er der et sted man kan prøve trøjerne? Tør sgutte bestille 3 børnetrøjer uden at de har prøvet størrelser.
Eneste bud må være i skurvognen ifbm. hjemmekamp!
Ja tak. Det kommer desværre ikke til at ske med 3 små børn. Håbede at de stadig kunne finde på at sælge AaB-trøjer i Intersport i Friis måske?
Du har 14 dages returret ved køb på nettet.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 13. mar 2015, 19:54

Rigtig fed trøje og en fin måde at markere 130 årsdagen på. Den kunne jeg godt finde på at anskaffe mig. Klart fedest med tryk, men 150 kr. er godt nok dyrt! Det fremgår dog af ASC medlemsfordelene, at man kan få tryk til 50 kr. Hvordan benytter man denne medlemsfordel?
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar

Indlæg af thomasjn » 13. mar 2015, 20:12

Skulle jeg have tryk på en jubilærumstrøje kunne der kun være én og det er Mr. AaB selvfølgelig; 9. Augustinussen.

Brugeravatar
Sydamerikaneren
2. div
2. div
Geografisk sted: Århus

Indlæg af Sydamerikaneren » 13. mar 2015, 20:43

Ikke fan af den nye trøje. Syntes den er for "grå" eller kedelig... det kan dog Være den er anderledes flot i real life.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Jesper Schmidt » 13. mar 2015, 20:52

Det "nye" gamle logo er iøvrigt superflot, det måtte man efter min mening meget gerne gå tilbage til bruge... virkelig cool.

Salle17
Allstar
Allstar

Indlæg af Salle17 » 14. mar 2015, 14:32

Pænt fed trøje, når man tager historien i mente. Men hvis AaB Boldklub spillede med blå og hvide striber, hvorfor bliver trøjen så grå og blå? Gad godt at vide hvor det grå kommer fra.. Jeg synes det er fedt at man bruger det gamle logo! Det får trøjen til at virke lidt mere "historisk", og det synes jeg er genialt!

Brugeravatar
GeoDK
2. div
2. div

Indlæg af GeoDK » 15. mar 2015, 12:58

Jeg bestilte mine drenge's nye jubilæumstrøjer i fredags, og de kom allerede igår med posten. Med tryk. Jeg var lidt skeptisk overfor farven på hjemmesiden, men jeg kan bare sige, at når man har den i hånden er den rigtig fed i farven. Billederne på hjemmesiden er ikke optimale. Den er rigtig fed!

Coldhawk
2. div
2. div

Indlæg af Coldhawk » 15. mar 2015, 14:34

@Geo Jeg vil høre om du kan betegne det med hvid med blåt skær, i stedet for grå?

Brugeravatar
GeoDK
2. div
2. div

Indlæg af GeoDK » 15. mar 2015, 15:20

Coldhawk skrev:@Geo Jeg vil høre om du kan betegne det med hvid med blåt skær, i stedet for grå?
Den er ikke hvid med blåt skær. Den er nærmere lysblå med gråt skær. Lidt sølvblå.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar

Indlæg af Hanga » 15. mar 2015, 16:19

Jeg tillader mig at spørge igen, da jeg tænker nogle måde vide det... Hvordan får man ASC rabatten? Skal man skrive sit medlemsnummer i kommentarfeltet eller hvordan? ASC eller AaB burde nok skrive en lille vejledning.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
GeoDK
2. div
2. div

Indlæg af GeoDK » 15. mar 2015, 17:46

Hanga skrev:Jeg tillader mig at spørge igen, da jeg tænker nogle måde vide det... Hvordan får man ASC rabatten? Skal man skrive sit medlemsnummer i kommentarfeltet eller hvordan? ASC eller AaB burde nok skrive en lille vejledning.
Ja, skriv det i kommentarfeltet, så trækker AaB rabatten fra.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar

Indlæg af Hanga » 15. mar 2015, 19:26

GeoDK skrev:
Hanga skrev:Jeg tillader mig at spørge igen, da jeg tænker nogle måde vide det... Hvordan får man ASC rabatten? Skal man skrive sit medlemsnummer i kommentarfeltet eller hvordan? ASC eller AaB burde nok skrive en lille vejledning.
Ja, skriv det i kommentarfeltet, så trækker AaB rabatten fra.
Mange tak :-)
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 18. mar 2015, 21:17

GeoDK skrev:Jeg bestilte mine drenge's nye jubilæumstrøjer i fredags, og de kom allerede igår med posten. Med tryk. Jeg var lidt skeptisk overfor farven på hjemmesiden, men jeg kan bare sige, at når man har den i hånden er den rigtig fed i farven. Billederne på hjemmesiden er ikke optimale. Den er rigtig fed!
Nu ved jeg ikke hvor gamle dine drenge er men jeg kunne godt bruge lidt hjælp til størrelser.
Lige nu render min 4-årige rundt i en str 116 (5-6 år) som er alt, alt for lille. Den passede ham perfekt sidste sommer. Så størrelserne er ufatteligt små. Nu skal jeg så købe til alle 3, dvs en 4-årig, en 7-årig og en 8-årig. Det er sateme ikke nemt når der ikke er en fysisk butik hvor man kan prøve. Ved godt at man kan returnere hvis de ikke passer men jeg kommer jo til at returnere 2-3 gange før jeg får mig skudt ind på 3 trøjer... Op ad bakke.

Er der nogen der har en 7 el 8-årig som kan sige lidt om hvilken størrelse der passer dem?

seamann

Indlæg af seamann » 18. mar 2015, 21:36

Køllen I Møllen skrev:
GeoDK skrev:Jeg bestilte mine drenge's nye jubilæumstrøjer i fredags, og de kom allerede igår med posten. Med tryk. Jeg var lidt skeptisk overfor farven på hjemmesiden, men jeg kan bare sige, at når man har den i hånden er den rigtig fed i farven. Billederne på hjemmesiden er ikke optimale. Den er rigtig fed!
Nu ved jeg ikke hvor gamle dine drenge er men jeg kunne godt bruge lidt hjælp til størrelser.
Lige nu render min 4-årige rundt i en str 116 (5-6 år) som er alt, alt for lille. Den passede ham perfekt sidste sommer. Så størrelserne er ufatteligt små. Nu skal jeg så købe til alle 3, dvs en 4-årig, en 7-årig og en 8-årig. Det er sateme ikke nemt når der ikke er en fysisk butik hvor man kan prøve. Ved godt at man kan returnere hvis de ikke passer men jeg kommer jo til at returnere 2-3 gange før jeg får mig skudt ind på 3 trøjer... Op ad bakke.

Er der nogen der har en 7 el 8-årig som kan sige lidt om hvilken størrelse der passer dem?
Jeg så trøjerne hang i vinduet hos Intersport Algade, så måske kan de prøves der. Ellers, køb for stort - de vokser formentligt lidt mere. Altså børnene..

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 18. mar 2015, 21:41

seamann skrev:
Køllen I Møllen skrev:

Jeg så trøjerne hang i vinduet hos Intersport Algade, så måske kan de prøves der. Ellers, køb for stort - de vokser formentligt lidt mere. Altså børnene..
Tak for tippet. Pudsigt (og rystende) at man ikke kan finde en AaB-trøje på intersports hjemmeside hvis de alligevel sælger dem. Det er simpelthen for svært for almindelige mennesker at finde disse trøjer!

Besvar