frederikshavneren skrev:Hold da op en ringe kamp, jeg vil rangere kampen som en af de absolut ringeste hjemmekampe i årevis. Må sige at spillerne gjorde alt for at skræmme de få tilskuere fra at tage på stadion igen.
Kampen var elendig med tekniske fejl i hobetal, kombinationsspillet var ikke eksisterende, planløst losseri og det i et tempo hvor Jetsmark uden problemer ville kunne følge med.
Skræmmende at se sådan et gang makværk på stadion, det mindede mest af alt om en ligegyldig træningskamp. Jeg håber at Esbjerg klarer frisag, men hold da op hvor var de dårlige. Alligevel var det vestjyderne som havde de største chancer.
De svage præstationer stod i kø, men jeg lagde mest mærke til hvor dårlige Ene, Helenius og Risgård var.
Så, så du ikke ret godt efter.
EfB havde alt at kæmpe for og blev alligevel periodevis spillet ud af stadion. Helenius var god i 1. Halvleg og Risgård var god i hele kampen. Midterforsvaret var også fint, både KEP og Blåbjerg. Dalsgaard var i perioder blændende.
Ene, AK (bortset fra een situation), Thomsen - og som sædvanlig KN (for sene udskiftninger igen) var de ringeste.