DBU pokalen: Lyngby BK - AaB, 28.10.2015
Re: DBU pokalen: Lyngby BK - AaB, 28.10.2015
Andreas Bruhn er godt nok en parodi på en mand - ihvertfald på en fodboldbane. Det der fysik - det er ikke noget, han bruger.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
-
andreasaab89
- Allstar

Hold da op vi er dårlige.
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Ja det er godt nok en sløj omgang, men videre avancement er det eneste der tæller uanset hvor grimt det måtte være.andreasaab89 skrev:Hold da op vi er dårlige.
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Lol Werge dit tykke dyr. Det blev Bruhn.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
Mod et marginalt bedre hold var vi bagud med en 3-4 stykker... Ris ind og Bruhn ud. Forhåbentlig blir det bedre.
- Supersystem
- 2. div

- Favoritspiller: Maldini
- Geografisk sted: Østerbro
- Kontakt:
Ham der Ritifrutti vi købte til venstreback - Er han bare gennemført elendig siden man ikke har ham med? Fx spiller med KP og Blåbjert i midterforsvaret?
FCM tabte i aften, og fansene mener ikke FCM trup er bred nok og er virkelig bekymret for fremtiden. De mener, der skal investere i endnu flere spillere til truppen efter at de tabte 3-2 til Roskilde.
Må være lækkert at kunne forlange og forlange og købe og købe uden at det har nogen betydning.. Men det er også derfor jeg elsker Manager, og altid starter mine hold i 3 og 4 division med 800 millioner på bankkontoen..
FCM tabte i aften, og fansene mener ikke FCM trup er bred nok og er virkelig bekymret for fremtiden. De mener, der skal investere i endnu flere spillere til truppen efter at de tabte 3-2 til Roskilde.
Må være lækkert at kunne forlange og forlange og købe og købe uden at det har nogen betydning.. Men det er også derfor jeg elsker Manager, og altid starter mine hold i 3 og 4 division med 800 millioner på bankkontoen..
Abraham Lincoln sagde engang, at mennesker er lige så glade, som de beslutter sig for at være.
Det handler nemlig ikke om hvad du har, og egentlig heller ikke om, hvem du er med. Det handler om hvem du er, og hvad du gør med det du møder på din vej
Det handler nemlig ikke om hvad du har, og egentlig heller ikke om, hvem du er med. Det handler om hvem du er, og hvad du gør med det du møder på din vej
Jeg kan desværre (heldigvis?) ikke se kampen, men jeg kan næsten tolke mig til, at der er tale om en lige så skrækkelig kamp som den, vi vandt for et års tid siden i Vejle. Jeg er selvfølgelig på det rene med, at vi mangler nogle spillere i forhold til idealopstillingen (hvad vi altid gør), men mig bekendt stiller Lyngby da også med et noget amputeret hold, ikke sandt?
I øvrigt vældig fornuftigt at smide Risgaard ind i denne situation.
Helenius skal altså ud. Det er ikke så meget fordi, at han er uskarp, men han leverer INTET til holdet. Han kunne sgu da som minimum falde ned og presse.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Ham nr 13 mistrati er godt nok vild og han er kun 3 valg på midtbanen! Vi har pt heldet med os, de kunne sagtens fører pt
En stolt herre som blev interviewet under kampen mellem AaB - BIF af TV2 Nord!
Og så kommer Spalvis,bummelum 0-2, ikke fortjent dog
Ha ha Werge, din klamrian. 2-0 ved Zweimal.
- Supersystem
- 2. div

- Favoritspiller: Maldini
- Geografisk sted: Østerbro
- Kontakt:
Jo vi spiller for at sige det mildt "Pisse elendigt". Vi taber bolden, lyngby bryder spillet og udfordrer AaB spillerne uimponeret.Hovedet skrev:Jeg kan desværre (heldigvis?) ikke se kampen, men jeg kan næsten tolke mig til, at der er tale om en lige så skrækkelig kamp som den, vi vandt for et års tid siden i Vejle. Jeg er selvfølgelig på det rene med, at vi mangler nogle spillere i forhold til idealopstillingen (hvad vi altid gør), men mig bekendt stiller Lyngby da også med et noget amputeret hold, ikke sandt?
Men man sidder alligevel med en tro om at AaB lige har ekstra rutine/kynisme, når det kommer til det sidste.
Abraham Lincoln sagde engang, at mennesker er lige så glade, som de beslutter sig for at være.
Nu er Werge ked af det.
Så vil jeg satme ha' Bassogogogogogogo på banen!
Så vil jeg satme ha' Bassogogogogogogo på banen!
Det er en fuldstændig forfærdelig kamp at se på med AaB-øjne. Men hey, nu scorer Spalvis lige på en ren tilfældighed. Det' towli.Hovedet skrev:Jeg kan desværre (heldigvis?) ikke se kampen, men jeg kan næsten tolke mig til, at der er tale om en lige så skrækkelig kamp som den, vi vandt for et års tid siden i Vejle. Jeg er selvfølgelig på det rene med, at vi mangler nogle spillere i forhold til idealopstillingen (hvad vi altid gør), men mig bekendt stiller Lyngby da også med et noget amputeret hold, ikke sandt?
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
JEP! Så er der dømt Spalvis og 0-2 - i hvert fald iflg. bold.dk. Er det kvartfinalen, vi kan skue i det fjerne?
Nu kommer Basse!Hovedet skrev:JEP! Så er der dømt Spalvis og 0-2 - i hvert fald iflg. bold.dk. Er det kvartfinalen, vi kan skue i det fjerne?
Det var jo nærmest profetisk, kære Supersystem :-)Supersystem skrev:Jo vi spiller for at sige det mildt "Pisse elendigt". Vi taber bolden, lyngby bryder spillet og udfordrer AaB spillerne uimponeret.Hovedet skrev:Jeg kan desværre (heldigvis?) ikke se kampen, men jeg kan næsten tolke mig til, at der er tale om en lige så skrækkelig kamp som den, vi vandt for et års tid siden i Vejle. Jeg er selvfølgelig på det rene med, at vi mangler nogle spillere i forhold til idealopstillingen (hvad vi altid gør), men mig bekendt stiller Lyngby da også med et noget amputeret hold, ikke sandt?
Men man sidder alligevel med en tro om at AaB lige har ekstra rutine/kynisme, når det kommer til det sidste.
Av, han er hurtig...