Kamptråd: AaB - AC Horsens, 16.05.2021
-
Anubit
- 1. div

- Favoritspiller: Chris Rolfe
- Geografisk sted: Svenstrup
Re: Kamptråd: AaB - AC Horsens, 16.05.2021
Åh det er en fryd at høre på Kuhn!
Livet som AaB-fan er ikke hvad det har været, men lever det i medgang og modgang!
3sport stiller os op i 4-3-3 med Lucas på midtbanen.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Vi spiller 4-3-3Julgranen skrev: ↑16. maj 2021, 13:58Jeg har skrevet det før - når Cifuentes hiver backs ind i de bagerste 3, så er det for at få bedre muligheder for at spille sig ud. I virkeligheden bliver den 3. spiller et større aktiv i opspillet end under normale omstændigheder. Det er selvfølgelig også i en erkendelse af, at det er dér vores "normale" centrale forsvarsspillere har udfordringer.Hanga skrev: ↑16. maj 2021, 13:49Personligt har jeg svært ved at se formålet med Ahlmann i en 3 back kæde, det synes jeg ikke passer ret godt til ham. Der passer Pallesen bedre, men hvem tager så højreback? Vel ikke Hannesbo der er udpræget venstrebenet.
Begge løsninger vil også sætte en tyk streg under hvor dårligt et indkøb Granli er... selvom jeg ikke er fan af ham, vil jeg nu foretrække ham over Palle eller Ahlmann.
I transfervinduet bør Inge også i alvorlig grad gå efter at få udskiftet den satans stadionspeaker.
-
Ibiza Polar
4-2-3-1 (4-3-3). På papiret optimalt. I praksis, lad os se.
så lækkert med Laban musik (som ramt af lynet) på stadion.
vækker minder om den gode gamle - "AaB vi står sammen om dig"
https://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
vækker minder om den gode gamle - "AaB vi står sammen om dig"
https://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Det ligner en klar 4-3-3
og det er jeg spændt på, for så synes jeg (når hilje og pedro kommer ind) at vi er hammer stærke.
Men lad os nu se.
kuhn dejlige kuhn en fryd at høre ham
og det er jeg spændt på, for så synes jeg (når hilje og pedro kommer ind) at vi er hammer stærke.
Men lad os nu se.
kuhn dejlige kuhn en fryd at høre ham
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Det vil jeg også sætte pris på i så fald!
Spændende opstilling. Lad os se, om det bringer det bedste frem i spillerne.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
ekstrem passivt og usikkert AaB Hold de første 6 min, om jeg begriber vi har haft så meget bøvl og unødvendig respekt for ligaens ringeste hold
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
Ja man burde kunne forlange at holdet kom ud med stor energi og vilje, for at vaske de seneste blamager mod Horsens væk, i stedet er vi blevet sat lidt under pres.Mr. Larsen skrev: ↑16. maj 2021, 14:08ekstrem passivt og usikkert AaB Hold de første 6 min, om jeg begriber vi har haft så meget bøvl og unødvendig respekt for ligaens ringeste hold
Nå, forhåbentlig skal vi bare lige igang og spilles varme.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
De to forudgående kampe mod dem kan måske forklare det. Men hold kæft hvor jeg håber, Horsens bliver nede. Mage til røvsyg tonserfodbold.Mr. Larsen skrev: ↑16. maj 2021, 14:08ekstrem passivt og usikkert AaB Hold de første 6 min, om jeg begriber vi har haft så meget bøvl og unødvendig respekt for ligaens ringeste hold
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
vi skal lige omstille os til ny opstilling - ligner en tydelig 4-3-3 og det synes jeg er ret spændende.Mr. Larsen skrev: ↑16. maj 2021, 14:08ekstrem passivt og usikkert AaB Hold de første 6 min, om jeg begriber vi har haft så meget bøvl og unødvendig respekt for ligaens ringeste hold
Lucas er flyttet ned på midten med mc som 6 er og lucas og fossum 2 8ere.
Og med dem der er inde NU kan han jo let lave om til 3-4-2-1 uden problem.
jeg tror på dem idag.
okay det fik jeg sagt for tidligt. der var jo en motorvej igennem
Puha... det var for let!
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
FLOT FORSVAR SPASSER IDIOTER !
De har lært absolut NADA af de tidligere opgør, fuck hvor pinligt !
Vi kan godt glemme alt om den plads i Europa, når vi ikke engang kan slå jammerlige Horsens !
De har lært absolut NADA af de tidligere opgør, fuck hvor pinligt !
Vi kan godt glemme alt om den plads i Europa, når vi ikke engang kan slå jammerlige Horsens !
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
Utroligt meget plads..
Hold kæft hvor vil Horsens bare fremad..
Hold kæft hvor vil Horsens bare fremad..
Åhhh gud.... Amen så jammerligt!