Pokalturneringen 2021/2022
Re: Pokalturneringen 2021/2022
Er man så heldig at kampen bliver vist på tv?
-
DenGamleMand
- 1. div

På Sofabold står der Viaplay.
SSE22 RAUS!
Lad det regne med tennisbolde.
Lad det regne med tennisbolde.
Hansen
Granli-Thelander-Hagelskjær
Pallesen-Fossum-Højholt-Ahlmann
Kusk-Trajkovski
Makaric
Vil gerne se ovenstående starter. Vi spiller først igen søndag, så det er ikke fordi der nødvendigvis er behov for at spare helt vildt. Jeg vil dog gerne se Kusk og Trajkovski fra start, og måske Prica i stedet for Makaric. Pedro kunne også fungere i stedet for Højholt, hvis man ønsker dette.
Kusk-Trajkovski
Makaric
Vil gerne se ovenstående starter. Vi spiller først igen søndag, så det er ikke fordi der nødvendigvis er behov for at spare helt vildt. Jeg vil dog gerne se Kusk og Trajkovski fra start, og måske Prica i stedet for Makaric. Pedro kunne også fungere i stedet for Højholt, hvis man ønsker dette.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Synes bare der er et stort flaw i den der. Vores bedste centale midtbanespiller Fossum fungerer rigtigt godt som den fremskrudte af tre og rigtigt dårligt som en af de to sideordnede. Derfor holder den formation ikke. Mod Lyngby kunne det dog godt tænkes, at Magnus (der er jo ikke andre) kan aflaste Pedro/Højholt skulle der være behov for det. Ahlmann skal selvfølgelig spille fuld tid nu han ikke er i spil til søndag og Børsting har vel også brug for et hvil. Skal der være flere offensive end to må det koste en stopper og gør Cifuentes det ser jeg gerne, at det bliver Thelander og Halgeskjær så vi har en venstrebenet. Gjorde man det og spillede med tre offensive så jeg gerne det var Prip, Trajkovski og Makaric som du siger. Jeg vil gerne se Makaric i en opstilling, hvor der er flere omkring ham. Jeg vil gerne se Prip lidt mere som kant/lidt længere tilbage og Trajkovski skal jo bare spilles ind.jonas386 skrev: ↑18. sep 2021, 19:02Hansen
Kusk-Trajkovski
Makaric
RAUS RAUS SSE!
Det er da helt vildt, hvis han har været omkring klubbens 3. hold!Bocajunior1 skrev: ↑3. sep 2021, 16:23Prijovic er vel bare ikke god nok . Dyr U19 spiller, og vel den dyreste jyllands serie spiller i foråret,da han fik 1 kamp der. Helt håbløs transfer.
I øvrigt imponerende, at vi har hold i både Danmarksserien og Jyllandsserien. Om end begge hold formentlig kommer til at spille en række lavere i næste sæson.
Enig. Men jeg synes også, at pokalturneringen skal kunne give muligheder for de spillere der sidder som nummer 12-16 i truppen. Jeg synes Højholt har lidt samme problem som Fossum, når sidstnævnte spiller på midten. Men Fossum er trods alt af en anden kvalitet end Højholt, og jeg vil hellere se Kusk og Trajkovic end Højholt imod Lyngby.Jakobsen skrev: ↑18. sep 2021, 20:12Synes bare der er et stort flaw i den der. Vores bedste centale midtbanespiller Fossum fungerer rigtigt godt som den fremskrudte af tre og rigtigt dårligt som en af de to sideordnede. Derfor holder den formation ikke. Mod Lyngby kunne det dog godt tænkes, at Magnus (der er jo ikke andre) kan aflaste Pedro/Højholt skulle der være behov for det. Ahlmann skal selvfølgelig spille fuld tid nu han ikke er i spil til søndag og Børsting har vel også brug for et hvil. Skal der være flere offensive end to må det koste en stopper og gør Cifuentes det ser jeg gerne, at det bliver Thelander og Halgeskjær så vi har en venstrebenet. Gjorde man det og spillede med tre offensive så jeg gerne det var Prip, Trajkovski og Makaric som du siger. Jeg vil gerne se Makaric i en opstilling, hvor der er flere omkring ham. Jeg vil gerne se Prip lidt mere som kant/lidt længere tilbage og Trajkovski skal jo bare spilles ind.jonas386 skrev: ↑18. sep 2021, 19:02Hansen
Kusk-Trajkovski
Makaric
Jeg synes stadigvæk at vi har behov for en central midt, der er bedre på bolden end Højholt, men gerne med mere kreativitet og risiko end Fossum.
-
Danni
- Landshold

- Favoritspiller: Nomvethe og Jimmy
- Geografisk sted: Vejgaard
Er der nogen, der kender et sted med Viaplay i Aalborg, hvor man kan komme og se kampen?
Længe leve arbejderklassen!
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Truppen udtaget:
Om det er Cifuentes stil eller blot frygten for gentagelse af et B93-nederlag er for tidligt at spå om.
Men vi stiller med hold, som vi også ville have kunnet set i superligaen.
Der er udtaget 20 mand, så to skal vel sorteres fra. Det kunne måske tyde på 1-2 syge/småskavanker i truppen. Børsting er vel den ene, måske Kusk heller ikke er på toppen.
Rufo er iøvrigt stadig på skadeslisten - han skulle vel også snart være fit igen.
Ingen badebilletter uddelt.1 Jacob Rinne, 2 Kristoffer Pallesen, 3 Jakob Ahlmann, 4 Mathias Ross, 5 Daniel Granli, 6 Pedro Ferreira, 7 Aleksandar Trajkovski, 8 Iver Fossum, 9 Milan Makaric, 11 Tim Prica, 14 Malthe Højholt, 15 Anders Hagelskjær, 16 Magnus Christensen, 17 Kasper Kusk, 18 Louka Prip, 22 Andreas Hansen, 25 Frederik Børsting, 26 Rasmus Thelander, 32 Casper Gedsted og 35 Marcus Hannesbo.
Om det er Cifuentes stil eller blot frygten for gentagelse af et B93-nederlag er for tidligt at spå om.
Der er udtaget 20 mand, så to skal vel sorteres fra. Det kunne måske tyde på 1-2 syge/småskavanker i truppen. Børsting er vel den ene, måske Kusk heller ikke er på toppen.
Rufo er iøvrigt stadig på skadeslisten - han skulle vel også snart være fit igen.
- FlæskeFrank
-
Uldahl
- Allstar

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: Spanien
Trajkowski skal bare starte, han skal have en masse minutter i benene så han bliver spillet igang. Gad godt se ham som en kreativ spil fordelene 8er der kan sætte angriberne op.FlæskeFrank skrev: ↑20. sep 2021, 17:10Truppen udtaget:Ingen badebilletter uddelt.1 Jacob Rinne, 2 Kristoffer Pallesen, 3 Jakob Ahlmann, 4 Mathias Ross, 5 Daniel Granli, 6 Pedro Ferreira, 7 Aleksandar Trajkovski, 8 Iver Fossum, 9 Milan Makaric, 11 Tim Prica, 14 Malthe Højholt, 15 Anders Hagelskjær, 16 Magnus Christensen, 17 Kasper Kusk, 18 Louka Prip, 22 Andreas Hansen, 25 Frederik Børsting, 26 Rasmus Thelander, 32 Casper Gedsted og 35 Marcus Hannesbo.
Hvor for og til hvem skal der uddeles bade billeter? Og hvor for skulle han frygte et nyt B93 opgør? Vi er jo et helt andet sted nu.
-
FlæskeFrank
- Allstar

Jeg håber også, at vi er et helt andet sted, men trupudtagelsen mod FIUK var jo nærmest en Leopardkampvogn til en knivkamp. Om det er Cifuentes som bare ser alle modstandere som lige farlige eller frygten for et pokalnederlag ved jeg ikke, men der havde han muligheden for at bringe de næste talenter i kamp. Det undlod han og det undlader han i dag.
Men f.eks. kunne man godt have taget et talent eller to mere med, f.eks. Prijovic eller Ementa(hvis han er fit igen). Oliver Ross kunne jo også fortjene genvalg. Det kunne godt være, at de aldrig ville komme i kamp og måske også blev sorteret fra, men f.eks. Børsting er jo oplagt at lade være oversidder til denne kamp. Han skal starte inde på søndag og vi har vel ikke et alternativ til ham, hvis han bliver skadet(Hannesbo har pt. ikke vist et niveau på den plads, som gør mig tryg).
Jeg underkender ikke, at Lyngby spillede i superligaen for få måneder siden, men det er en oplagt kamp at se nogle af talenterne af i, hvis kampen ellers former sig. En enkelt kunne jo også starte inde.
- FlæskeFrank
Lyngby i superligaen eller 1. division, så er de altså altid et farligt hold, så ingen grund til at gamble med talenter i truppen. Hvis vores unge spillere er gode nok, så skal de nok få kampe i den her sæson. Vi får ikke at se spillere som Blåbjerg, MC osv. få mange kampe som førhen under Inge og Marti. Kvaliteten skal være der og heldigvis for det da. 0-2 sejr, Trajkovski og Makaric med målene.FlæskeFrank skrev: ↑20. sep 2021, 17:46Jeg håber også, at vi er et helt andet sted, men trupudtagelsen mod FIUK var jo nærmest en Leopardkampvogn til en knivkamp. Om det er Cifuentes som bare ser alle modstandere som lige farlige eller frygten for et pokalnederlag ved jeg ikke, men der havde han muligheden for at bringe de næste talenter i kamp. Det undlod han og det undlader han i dag.
Men f.eks. kunne man godt have taget et talent eller to mere med, f.eks. Prijovic eller Ementa(hvis han er fit igen). Oliver Ross kunne jo også fortjene genvalg. Det kunne godt være, at de aldrig ville komme i kamp og måske også blev sorteret fra, men f.eks. Børsting er jo oplagt at lade være oversidder til denne kamp. Han skal starte inde på søndag og vi har vel ikke et alternativ til ham, hvis han bliver skadet(Hannesbo har pt. ikke vist et niveau på den plads, som gør mig tryg).
Jeg underkender ikke, at Lyngby spillede i superligaen for få måneder siden, men det er en oplagt kamp at se nogle af talenterne af i, hvis kampen ellers former sig. En enkelt kunne jo også starte inde.
Det bliver godt at se de røde igen efter en alt for lang pause fra stadion. Tror sgu også vi tager dem, selvom vi måske skal igennem den forlængede spilletid inden
Selvfølgelig stiller han da op i stærkeste opstilling, og alt andet ville være komplet absurd. Lyngby svarer i sværhedsgrad til at møde et hold fra den nederste halvdel af Superligaen. Det er 5 måneder siden, vi var pivheldige med et få et point samme sted!FlæskeFrank skrev: ↑20. sep 2021, 17:46Jeg håber også, at vi er et helt andet sted, men trupudtagelsen mod FIUK var jo nærmest en Leopardkampvogn til en knivkamp. Om det er Cifuentes som bare ser alle modstandere som lige farlige eller frygten for et pokalnederlag ved jeg ikke, men der havde han muligheden for at bringe de næste talenter i kamp. Det undlod han og det undlader han i dag.
Du mener da ikke i ramme alvor, at han skal benytte spillere, der optræder på klubbens ynglingehold og tredjehold, og som ikke var gode nok til at blive udtaget til en kamp mod et bundhold i serie 1?
Rufo havde vist fået et tilbagefald til træning.FlæskeFrank skrev:Truppen udtaget:Ingen badebilletter uddelt.1 Jacob Rinne, 2 Kristoffer Pallesen, 3 Jakob Ahlmann, 4 Mathias Ross, 5 Daniel Granli, 6 Pedro Ferreira, 7 Aleksandar Trajkovski, 8 Iver Fossum, 9 Milan Makaric, 11 Tim Prica, 14 Malthe Højholt, 15 Anders Hagelskjær, 16 Magnus Christensen, 17 Kasper Kusk, 18 Louka Prip, 22 Andreas Hansen, 25 Frederik Børsting, 26 Rasmus Thelander, 32 Casper Gedsted og 35 Marcus Hannesbo.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Morgendagens modstander er tilsyneladende så ringe, at vi kan stille med invalider og sekundaspillere og supplere med et par stykker fra den lokale bodega omkring Hornevej...Pastorius skrev: ↑20. sep 2021, 19:52Rufo havde vist fået et tilbagefald til træning.FlæskeFrank skrev:Truppen udtaget:Ingen badebilletter uddelt.1 Jacob Rinne, 2 Kristoffer Pallesen, 3 Jakob Ahlmann, 4 Mathias Ross, 5 Daniel Granli, 6 Pedro Ferreira, 7 Aleksandar Trajkovski, 8 Iver Fossum, 9 Milan Makaric, 11 Tim Prica, 14 Malthe Højholt, 15 Anders Hagelskjær, 16 Magnus Christensen, 17 Kasper Kusk, 18 Louka Prip, 22 Andreas Hansen, 25 Frederik Børsting, 26 Rasmus Thelander, 32 Casper Gedsted og 35 Marcus Hannesbo.
-
FlæskeFrank
- Allstar

Hvis det er mig, som du skyder efter, så vil jeg tillade mig at påpege, at det er et par år siden, hvor man kun måtte bruge to udskiftninger og talenttræning var, når de fik lov til at være bolddrenge på førsteholdet...
- FlæskeFrank
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
Hansen
Pallesen - Ross - Granli - Hagelskjær - Ahlmann
MC - Højholt - Trajkovski
Kusk
Prica
Thelander er tvivlsom, tror sagtens vi kan tillade os at spare et par spillere men det går selvsagt ikke at stille med alle reserverne.
Er fortrøstningsfuld og er overbevist om at vi går videre, det vil ikke undre mig hvis Lyngby BK sparer nogle af deres nøglespillere
Kusk
Prica
Thelander er tvivlsom, tror sagtens vi kan tillade os at spare et par spillere men det går selvsagt ikke at stille med alle reserverne.
Er fortrøstningsfuld og er overbevist om at vi går videre, det vil ikke undre mig hvis Lyngby BK sparer nogle af deres nøglespillere
Thelander skal HELT sikkert spares efter et vrid i knæet. Vil være tåbeligt at satse og spille med ham selvom han bliver savnet.Aalborg frederikshavner skrev: ↑21. sep 2021, 08:05Hansen
Kusk
Prica
Hansen
Kusk
Makaric og så skift til Prica i halvlegen
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
- Spanky
- Allstar

- Favoritspiller: Risgård og Mini
- Geografisk sted: Vodskov
I pausen! Det er ikke så svært.Lyfe skrev: ↑21. sep 2021, 10:08Thelander skal HELT sikkert spares efter et vrid i knæet. Vil være tåbeligt at satse og spille med ham selvom han bliver savnet.Aalborg frederikshavner skrev: ↑21. sep 2021, 08:05Hansen
Kusk
Prica
Hansen
Kusk
Makaric og så skift til Prica i halvlegen