Enig. Han har været god I kombinationerne, og er god på spillet i deres felt. Det er vel også ham der laver den aflevering Helenius kunne have scoret på.
AaB - Randers Søndag d. 20/10-24 kl. 14
Re: AaB - Randers Søndag d. 20/10-24 kl. 14
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
-
1885Cricket
- 1. div

- Favoritspiller: Jan Pedersen
Jeg er ikke uenig i at Ross faktisk har været en af vores bedste, men det overskygges hos mig af, at han sådan set er vores midter angriber, han søger meget væk fra den position for at deltage, men vi mangler ham i feltet.Maglau skrev:Næh men jeg tror heller ikke det er meningen i første omgang. Han vælges sikket pga af hans løbevillighed og gode blik for medspillerne.
Han er sjældent i feltet men søger ned og hjælper både med og uden bold.
God kamp af ham indtil videre.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Anubit
- 1. div

- Favoritspiller: Chris Rolfe
- Geografisk sted: Svenstrup
Jeg synes Randers får lov til meget når det kommer til Adedeji. En del situationer, der ligner frispark, der bare fejes hen.
Livet som AaB-fan er ikke hvad det har været, men lever det i medgang og modgang!
Det ligner nu også at det er taktikken, og vores frontangriber i praksis er Mathias Jørgensen, der også ligger inde ved målmanden, når vi kommer over højresiden. Hvis Ross, som det ligner, bliver bedt om at komme i siden og være i den oplæggende rolle, er det svært at klandre ham for ikke at være i position til tap-in's1885Cricket skrev: ↑20. okt 2024, 14:51Jeg er ikke uenig i at Ross faktisk har været en af vores bedste, men det overskygges hos mig af, at han sådan set er vores midter angriber, han søger meget væk fra den position for at deltage, men vi mangler ham i feltet.Maglau skrev:Næh men jeg tror heller ikke det er meningen i første omgang. Han vælges sikket pga af hans løbevillighed og gode blik for medspillerne.
Hvem har egentlig ansvaret for at træne hjørnespark???? Er vi ikke ved at nærme os de 100 i træk uden udbytte????
Og man er ikke engang TÆT på at score… Jammerligt!
Det er vildt, at Widell sparker så dårlige nogle hjørnespark. Der må simpelthen være et alternativ.
Kasper Jørgensen måske?
Kasper Jørgensen måske?
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Enig men det er i boldbesiddelse - uden bold ligger Ross i midten og leder presset. Det ligner at der i boldsiddelsen er stor rotation blandt de forreste.jonas386 skrev: ↑20. okt 2024, 14:52Det ligner nu også at det er taktikken, og vores frontangriber i praksis er Mathias Jørgensen, der også ligger inde ved målmanden, når vi kommer over højresiden. Hvis Ross, som det ligner, bliver bedt om at komme i siden og være i den oplæggende rolle, er det svært at klandre ham for ikke at være i position til tap-in's1885Cricket skrev: ↑20. okt 2024, 14:51Jeg er ikke uenig i at Ross faktisk har været en af vores bedste, men det overskygges hos mig af, at han sådan set er vores midter angriber, han søger meget væk fra den position for at deltage, men vi mangler ham i feltet.Maglau skrev:Næh men jeg tror heller ikke det er meningen i første omgang. Han vælges sikket pga af hans løbevillighed og gode blik for medspillerne.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
- Krage
- 1. div

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Aalborg
Jimenez ser ud til at varme op her i pausen...
56 mener jeg det erKlaus skrev:Hvem har egentlig ansvaret for at træne hjørnespark???? Er vi ikke ved at nærme os de 100 i træk uden udbytte????
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
Er måske også lidt riski at lade Davidsen om at stoppe Randers omstillinger
AaB - BIF 13/4 2014
Super fin kamp.
Vi har rykket os meget.
Total fan af Bruus - sikke en spiller
Pudel er rolighedheden selv på bolden og det er mere værd end fart.
meget bedre makkerpar end når oumar er med.
Davidsen mangler et bedre touch på bolden og lidt mere ro.
Han skal nok blive god. Men der mangler lidt.
Kom nu….
Vi har rykket os meget.
Total fan af Bruus - sikke en spiller
Pudel er rolighedheden selv på bolden og det er mere værd end fart.
meget bedre makkerpar end når oumar er med.
Davidsen mangler et bedre touch på bolden og lidt mere ro.
Han skal nok blive god. Men der mangler lidt.
Kom nu….
Davidsen har udviklet sig til at være en stærk defensiv- og presspiller, men han skal stadig lægge på når det kommer til at skille sig af med bolden. Ligner dog en fast mand for os mange sæsoner frem.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Uha fremragende af Ross at komme til en god afslutning der, og en retur som Kasper Jørgensen havde scoret på sidste sæson.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Vi spiller virkelig godt. Det gør mig nervøs. Vi skal snart have scoret på en af de store chancer. Vi holder ikke Randers på 0
Pueha, en afslutning fra Campbell..
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Det ser sgu godt ud her fra start af anden halvleg! Og så også lidt held 
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
Flere tilspillede chancer de første 5 minutter end hele 1. halvleg - til begge hold, nærmest.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
I øvrigt dejligt med en god medkommentator!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
Meget af vores spil foregår i højresiden. Måske det ville være en ide at bytte rundt på Jørgensen og Adedeji. Jørgensen har haft det svært i opbygningen i dag, og Adedeji mangler lidt i de afgørende situationer i feltet.