AaB vs. Lyngby
Re: AaB vs. Lyngby
Hvor ser det let ud for dem...
Kæmpe aktion af Jørgensen der..
Kæmpe aktion af Jørgensen der..
Vi skal virkelig til pause…
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Hvad i alverden er der sket med Mathias Jørgensen.. Kan efterhånden kun score på førsteberøringen.
Puddel og Kramer skal simpelthen til at tage fra i det forsvar. Taber skulderskub og hovedstødsdueller til deres Magnusson på 1,70.
Fint nok at stå dybt men vi er alligevel nemme at åbne og bliver alt for passive... heldigvis er der også åbent i den anden ende. Ærgerligt at Mathias J ikke helt har skarpheden fra tidligere.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Står alt for lavt. Det kommer til at koste hvis vi ikke træder frem. Aaroen havde en fantastisk start på kampen, hvor han flere gange danser rundt om folk og driver bolden frem. Klasse.
Føj for satan det var tæt på de sidste par minutter. Tiltrængt med pausen.
Jeg synes egentlig vi spiller fint, men vi bliver godt nok noget passive, hvilket virkelig ikke passer os særlig godt.
Jeg synes i øvrigt vi i dag ser noget af det vi får uden Ross i offensiven. Han er en dygtig fodboldspiller, men bliver for langsom I boldomgangen og vil for meget selv. Som hold er vi offensivt bedre med når der først kommer gang i de fremadrettede afleveringer.
Mathias Jørgensen scorer i 2.
Jeg synes egentlig vi spiller fint, men vi bliver godt nok noget passive, hvilket virkelig ikke passer os særlig godt.
Jeg synes i øvrigt vi i dag ser noget af det vi får uden Ross i offensiven. Han er en dygtig fodboldspiller, men bliver for langsom I boldomgangen og vil for meget selv. Som hold er vi offensivt bedre med når der først kommer gang i de fremadrettede afleveringer.
Mathias Jørgensen scorer i 2.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Man kunne virkelig godt ønske sig, at AaB kunne skifte til en lidt mere kontrollerende spillestil, når vi er foran.
Det er godt nok også på tide, at Aarøen og John viser nogle af kvaliteterne fra opstarten. Det kan blive vigtigt.
Momentvis rigtig fin halvleg. Vi lader os dog trykke tilbage efter begge vores scoringer. Jeg tror faktisk, vi gør det bevidst, men vi kommer bare ikke op i gear igen.
Vi er ikke gode nok defensivt til at stå og afvente så meget. Så ender det med en Thelander-dødbold eller et Gytkjær-pølemål.
Vi skal fortsætte med at udnytte Thelanders manglende fart.
Jeg ville ønske, vi kunne tage farten ud af kampen med bolden i stedet for at falde ned. Der er vi ikke endnu.
Vi er ikke gode nok defensivt til at stå og afvente så meget. Så ender det med en Thelander-dødbold eller et Gytkjær-pølemål.
Vi skal fortsætte med at udnytte Thelanders manglende fart.
Jeg ville ønske, vi kunne tage farten ud af kampen med bolden i stedet for at falde ned. Der er vi ikke endnu.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
-
Brizzie1885
- 2. div

- Favoritspiller: Widell
Hahaha, fuldstændig hjernedødt skrevet, Isak har været langt bedre, trods han ikke har scoret.DenSataniskeHest skrev: ↑11. apr 2025, 19:28Bomholt skulle ikke bruge lang tid på at vise mere end isaksen
-
RufusTheDog
- 2. div

Hvor er PC banneret?
Og hvorfor buhes der er T? Ender med han scorer i overtiden på hovede.
Ellers en spøjs kamp, fint at lade KJ sparke straffe.
Kom nu drenger.
Kom nu drenger.
Es ist nie zu früh für Frühburgunder und nie zu spät für Spätburgunder.
Fed indsats af Bomholt
Han skal bare spille fra start hver gang
Han skal bare spille fra start hver gang
-
Brizzie1885
- 2. div

- Favoritspiller: Widell
Han overfusede en bolddreng (der sov lidt...)RufusTheDog skrev: ↑11. apr 2025, 19:55Hvor er PC banneret?
Kom nu drenger.
Nu har jeg nærmest ikke lavet andet end at fremhæve hans kvaliteter, men det er også tydeligt at han har haft svært ved at sætte et aftryk i de gældende kampe. Det er sådan set fair nok, alderen, erfaringen og tilvænningen in mente, men vi har brug for at spillere præsterer. Vi har ikke råd til at spillere skal bruge for lang tid til at finde niveauet og tempoet.Brizzie1885 skrev: ↑11. apr 2025, 19:56Man bliver så evig træt af al den negative omtale om Isak. Det er rimelig tydeligt, hvad han tilfører holdet.
Jeg tror så også at det hjælper at der, som i dag, har været flere løb omkring ham.
Kom nu videre, buhe af en AaB legende er det ikke til.Belwas skrev: ↑11. apr 2025, 19:57Han overfusede en bolddreng (der sov lidt...)RufusTheDog skrev: ↑11. apr 2025, 19:55Hvor er PC banneret?
Kom nu drenger.
Vi skal vel ned i en 4-4-2 (eller der omkring) med Isak på toppen på midtbanen.