Silkeborg - AaB
Re: Silkeborg - AaB
Det her hold har så absolut ingen berettigelse i ligaen
-
PonySlaystation
- Superliga

Fy for helvede.
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Menno raus
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
-
Anubit
- 1. div

- Favoritspiller: Chris Rolfe
- Geografisk sted: Svenstrup
Noel (og mange andre) har godt nok en skidt dag på kontoret..
Livet som AaB-fan er ikke hvad det har været, men lever det i medgang og modgang!
HELT galt. Og altså, jeg nægter simpelthen at tro på, at vores spillere er blevet SÅ ringe. Men der mangler tydeligvis taktisk tryghed. Den falder 100% tilbage på træner-teamet. De må sidde særdeles løst i sadlen. Lige nu er holdet totalt lamslået, der er INTET at falde tilbage på.baresi skrev: ↑16. apr 2025, 19:19Taktisk der sejler han rundtDenSataniskeHest skrev: ↑16. apr 2025, 19:18Menno har heller ikke leveret en Skid andet end varm luft fuck han og fuck sse22. De har jo flere fejlskud end gaarde og Inge
Sjov at høre på men der mangler en plan
Når spillerne vil ændre formationen så er der noget helt galt
Og nu, 3-0. Prøv lige at se, hvordan forsvaret SEJLER rundt.
Noel bliver KØRT RUNDT PÅ RØV OG ALBUER!
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
Ja pilen Har pejer ned for Menno længe alt for længe. Den mand skal ud. Ingen forbedringer i spillet nogen steder kontante forsvars fejl.. Holdet har sejlet hele foråret.. De andre bliver bedre og AaB bliver dårligere
Har nr 24 nogensinde spillet i forsvaret - det er fulduvanvittiht niveau.
Rystende, pinligt og ufatteligt deprimerende. Vi ligner i den grad en nedrykker.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Jeg er ikke sikker på, at andre trænere kunne have fået mere ud af det her hold, med de åbenlyse mangler på det, men jeg er godt nok spændt på, om han holder sæsonen ud.
Jeg er i hvert fald mentalt indstillet på nedrykning nu. Vi har slet ikke det, der kræves, i et hundeslagsmål. Overlever vi, så er det ren bonus for mig. Trist.
Jeg er i hvert fald mentalt indstillet på nedrykning nu. Vi har slet ikke det, der kræves, i et hundeslagsmål. Overlever vi, så er det ren bonus for mig. Trist.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Der er ingen nosser i det her hold..det her er virkelig skræmmende..holdet er knækket
Det her er jo en katastrofe. De er overhovedet ikke mødt op!!! Tænker også vi skal til at overveje Menno - det går simpelthen ikke at vi nedsmelter på den måde. Rent taktisk er det jo helt galt. Hvorfor skal Travis ikke spille? Hvorfor skal Isak konsekvent spille når han ikke har niveauet?
-
AaBWanKenobi
- 2. div

Til trods for at vi står med 11 mand nærmest i straffesparksfeltet, er der altid masser af plads. Det hjælper selvfølgelig heller ikke, at vi igen spiller med et nyt midterforsvar.
Og så kan jeg simpelthen ikke se en (positiv) udvikling af holdet/spillestilen efter knap et år med Menno ved roret.
De gode perioder, der gav os sejre i starten af sæsonen, er få, og de giver i bedste fald kun uafgjort.
De tunge skyer begynder at trække sig sammen.
Og nu står der så 3-0.
Tak for nu. Jeg finder noget at lave, som jeg ikke risikerer at få en hjerneblødning af.
Og så kan jeg simpelthen ikke se en (positiv) udvikling af holdet/spillestilen efter knap et år med Menno ved roret.
De gode perioder, der gav os sejre i starten af sæsonen, er få, og de giver i bedste fald kun uafgjort.
De tunge skyer begynder at trække sig sammen.
Og nu står der så 3-0.
Tak for nu. Jeg finder noget at lave, som jeg ikke risikerer at få en hjerneblødning af.
-
R Rosenberg
- Allstar

Tak for endnu en spand lort, SSE22. Deres discountlort er jo tydeligvis ikke to potter pis værd.
Ædruelighedens stemme
Jeg er enig hvis vi skal overleve er det ud med Menno. Spillerne er en pisse ringe discount sammensætning der passer til klubbens økonomi.
Men de tror simpelthen ikke på ham - de har totalt mistet troen på hans projekt.
Men de tror simpelthen ikke på ham - de har totalt mistet troen på hans projekt.
Jeg er helt enig. Dette hold er officielt knækket. Og det krævet en panikreaktion, og der er ligesom kun én mulighed. Jeg er lige nu villig til at vædde på, at Menno er færdig i klubben ca. 14.15. I morgen.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
Enig pånær at Isak ikke har niveauet, det synes jeg i høj grad han har; de spiller ham bare forkert.FlemmingG skrev: ↑16. apr 2025, 19:26Det her er jo en katastrofe. De er overhovedet ikke mødt op!!! Tænker også vi skal til at overveje Menno - det går simpelthen ikke at vi nedsmelter på den måde. Rent taktisk er det jo helt galt. Hvorfor skal Travis ikke spille? Hvorfor skal Isak konsekvent spille når han ikke har niveauet?
Den såkaldte tyske ekspertise er kun varm luft.R Rosenberg skrev: ↑16. apr 2025, 19:27Tak for endnu en spand lort, SSE22. Deres discountlort er jo tydeligvis ikke to potter pis værd.
- Krage
- 1. div

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Aalborg
Det her ligner nedrykning. Og desværre en fortjent nedrykning. 
Håber sgu klubben overlever, men der skal ske store ændringer uanset for det her hold er heller ikke en sikker oprykker...
Håber sgu klubben overlever, men der skal ske store ændringer uanset for det her hold er heller ikke en sikker oprykker...
Jamen så er det jo heldigt, at den ene af de dejlige kommentatorer er ledig på trænermarkedet
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index