Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
-
Gamen
astonvilla skrev:
Den er SÅ pisse vigtig (selvom der er en del herinde som ikke kan se det af en eller anden årsag).
Når vi er så numerisk tynde i truppen er han en ekstremt vigtig spiller.
Samtidig er han loyal og har aldrig ytret et eneste klynk over at sidde på bænken.
derudover er han en rigtig dygtig spiller naturligvis.
Og vigtigst af alt, så bor han ved siden af mig - så man kan få lidt sladder når vi lufter hunde om aftenen (ja, jeg ligger på lur og ser hvornår han går - patetisk, jeg ved det).
Tjah, det blev vel som forventet. Enten fandt han sig en ny klub, med henblik på at sikre sig garanteret fast spilletid, eller også skrev han under her og sikrede sig et par år mere som grå trupspiller. Det er vel en blanding af lidt af hvert - manglende ambitioner, ret middelmådige spillemæssige kvaliteter, og så er der jo altså også nogen fodboldspillere som sætter trygheden højt.
Han kommer formentlig til at få lidt spilletid, men er forhåbentlig ikke udset som kvalificeret afløser for Dalsgaard. Jeppe Curth blev ikke topangriber af at score 14 mål på én god sæson, og Patrick Kristensen bliver aldrig nogen særligt dygtig back på trods af 2 gode halvsæsoner. Igen: 10 år i klubben uden for alvor at bide sig fast taler sit klare sprog. Jeg er dog helt enig i, at han er vigtig som breddespiller.
-
Spanky
- Allstar

- Favoritspiller: Risgård og Mini
- Geografisk sted: Vodskov
FlæskeFrank skrev:oswald skrev:AaB har givet kontraktudspil til Kenneth Emil Petersen, Patrick Kristensen og Rasmus Jönsson
Det mest bekymrende ved den artikel er sådan set, at den publiceres. Der var ikke noget før Würtz. Så sortseer FlæskeFrank tænker, at AaB måske gerne vil signalerer, at vi har strukket os for de nævnte spillere.
Samtidig ærgrer det mig, at Thrane ikke står nævnt blandt de tre.
KEP er utrolig vigtig, men en rutineret midterforsvarer kan bruges i mange klubber. Så han har nok bud fra OB og AGF, samt måske FCN. Tre steder, hvor jeg tror han vil gøre rigtig meget gavn - altså udover AaB.
Patrick. Kan godt forstå, at AaB vil forlænge. Jeg er dog ikke sikker på, at Patrick har samme hast. Hvis jeg var ham, vil jeg vente og se om højrebacken var min.
Rasmus Jönsson er vel 50/50. Han er endelig ved at være fit og er pt. på et udenlandsk hold, som har succes. Det skal vel være en stor svensk klub for at den er mere interessant eller fra en større liga.
Eller også er vi bare iskolde og benytter argurketiden til at præsentere en forlængelse hver dag her i ugen

Så er vi i medierne hver dag!
-
Køllen I Møllen
- Allstar

Gamen skrev:astonvilla skrev:
Den er SÅ pisse vigtig (selvom der er en del herinde som ikke kan se det af en eller anden årsag).
Samtidig er han loyal og har aldrig ytret et eneste klynk over at sidde på bænken.
Og vigtigst af alt, så bor han ved siden af mig - så man kan få lidt sladder når vi lufter hunde om aftenen (ja, jeg ligger på lur og ser hvornår han går - patetisk, jeg ved det).
Tjah, det blev vel som forventet. Enten fandt han sig en ny klub, med henblik på at sikre sig garanteret fast spilletid, eller også skrev han under her og sikrede sig et par år mere som grå trupspiller. Det er vel en blanding af lidt af hvert - manglende ambitioner, ret middelmådige spillemæssige kvaliteter, og så er der jo altså også nogen fodboldspillere som sætter trygheden højt.
Han kommer formentlig til at få lidt spilletid, men er forhåbentlig ikke udset som kvalificeret afløser for Dalsgaard. Jeppe Curth blev ikke topangriber af at score 14 mål på én god sæson, og Patrick Kristensen bliver aldrig nogen særligt dygtig back på trods af 2 gode halvsæsoner. Igen: 10 år i klubben uden for alvor at bide sig fast taler sit klare sprog. Jeg er dog helt enig i, at han er vigtig som breddespiller.
Istedetfor at tolke det som manglende ambitioner kunne man også vælge at tolke det som store ambitioner at ville spille sig til fast mand i AaB. Og hvorfor skulle han ikke ville det. Er der nogen af os herinde der ville vælge fast spilletid i Viborg fremfor indhop og måske udsigt til fast spilletid i klubben over alle klubber?
Janteloven eksisterer IKKE!
-
abbifar
- Superliga

- Favoritspiller: Alle der hedder Prica
- Geografisk sted: 6933 Kibæk
Køllen I Møllen skrev:Gamen skrev:astonvilla skrev:
Istedetfor at tolke det som manglende ambitioner kunne man også vælge at tolke det som store ambitioner at ville spille sig til fast mand i AaB. Og hvorfor skulle han ikke ville det. Er der nogen af os herinde der ville vælge fast spilletid i Viborg fremfor indhop og måske udsigt til fast spilletid i klubben over alle klubber?
Jeg ville personligt tage fast spilletid i Viborg til hver en tid.... Mest af alt fordi det ville gøre en superligakonkurrent til AaB pisseringe.
Sendt fra min LG-H815 med Tapatalk
-
Freddie
- Allstar

Køllen I Møllen skrev:
Vi er jo nogle, der sagtens kan se Patrick som fast højre back i AaB. Jeg er ikke et sekund i tvivl. Patrick tager pladsen, og han vil løfte det spillemæssige niveau efter Dalle. Han har et meget større repertoire, selv om jeg indrømmer, at han ikke har Dalles spidskompetence, den vanvittige hurtighed. Hvis Ahlmann er tilbage for fuld power, er vi nu forstærket på begge backer. Det kan blive et fantastisk forår.
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Jeg tror, at KEP enten vil have forlænget inden for 1 uge. Alternativt tror jeg begge parter kigger på andre løsninger og dermed et brud til sommer.
Jeg håber, at vi forlænger.
- FlæskeFrank
-
Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Køllen I Møllen skrev:Gamen skrev:astonvilla skrev:
Istedetfor at tolke det som manglende ambitioner kunne man også vælge at tolke det som store ambitioner at ville spille sig til fast mand i AaB.
Men så kan man jo ikke p1sse på en AaB spiller.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
-
hje1980
- Allstar

- Geografisk sted: 9230
FlæskeFrank skrev:Jeg tror, at KEP enten vil have forlænget inden for 1 uge. Alternativt tror jeg begge parter kigger på andre løsninger og dermed et brud til sommer.
Jeg håber, at vi forlænger.
Mon ikke den også kommer... Gaarde kan jo ikke tage dem alle på en gang :-)
-
Lasse Que
- Junior

-
Kontakt:
Den kom så ikke.
Syng for de røde!
-
le Cid
- Allstar

- Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx
Lasse Que skrev:Den kom så ikke.
PIS!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
-
Spanky
- Allstar

- Favoritspiller: Risgård og Mini
- Geografisk sted: Vodskov
Lasse Que skrev:Den kom så ikke.
Der må næsten være en anden dansk klub, som vil give ham kassen over en 3 årige periode. Meget ærgerligt, men han er ikke uerstattelig.
-
thomasjn
- Allstar

Hmm, blandede følelser. Jeg har været efter KEP gennem årene og i sidste sæson var jeg også skeptisk til tider. Den KEP vi har set i denne sæon vil jeg omvendt virkelig gerne forlænge med. Han virker modnet og har været uvurderlig som styrmanden i forsvaret. Vi skal i mine øjne have en rutineret stopper ind til sommer. En der er god nok til at spille, hvis de unge falder igennem, men omvendt ikke er bedre end de unge kan slå ham. Findes det?
-
Yankee
- Allstar

Meget, meget ærgerligt. Kenneth Emil har udviklet sig til en top-10-stopper i Ligaen og bliver umanerligt svær at erstatte.
Og lad os så lige med det samme slå fast at Blåbjerg+KP ikke på nogen måde duer. Vi er nødt til at have noget mere duelstyrke i vores centrale forsvar når vi en gang imellem er tvunget til at forsvare dybt.
-
thomasjn
- Allstar

Yankee skrev:Meget, meget ærgerligt. Kenneth Emil har udviklet sig til en top-10-stopper i Ligaen og bliver umanerligt svær at erstatte.
Og lad os så lige med det samme slå fast at Blåbjerg+KP ikke på nogen måde duer. Vi er nødt til at have noget mere duelstyrke i vores centrale forsvar når vi en gang imellem er tvunget til at forsvare dybt.
Meget enig i din pointe. Kasper P og Blåbjerg er begge gode stoppere, men de passer ikke så godt sammen.
-
Frygah
- Allstar

Øv med KEP! Men også helt fair at søge nye udfordringer, hvis det er det han vil.
Der er sikkert et par brokkehoveder her, der er glade for han forsvinder, men må indrømme jeg ser det som et stort tab for klubben.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!
-
9800
- Superliga

- Favoritspiller: Wurtz
Held og lykke KEP, og tak for alt. Virkelig en spiller der altid gav alt. Når det er sagt så er han 31 år, og når de lader ham gå kan i være 100% sikre på at de mener at have en bedre løsning.
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
af frederikshavneren » 7. jan 2016, 15:26
Yankee skrev:Meget, meget ærgerligt. Kenneth Emil har udviklet sig til en top-10-stopper i Ligaen og bliver umanerligt svær at erstatte.
God nyhed, bedre er KEP ikke. Han har ikke KEPs duelstyrke, men jeg ser klart Blåbjerg som værende vores bedste midtstopper. Hvis han ikke snart får fast spilletid i midterforsvaret så risikerer vi at Blåbjerg stagnerer.
Kan sagtens forstå at KEP vil prøve en ny udfordring, umiddelbart er et skifte til FC Leasy vil ikke helt utænkeligt.
-
Søgaard
- Allstar

Spanky skrev:Lasse Que skrev:Den kom så ikke.
Der må næsten være en anden dansk klub, som vil give ham kassen over en 3 årige periode. Meget ærgerligt, men han er ikke uerstattelig.
Helt enig. Der er sikker nogen der vil smide kassen efter ham, Esbjerg, AGF, OB, FCN vil jeg vurdere kan stå på spring. Han ryger næppe til udlandet.
31 år snart, vigtig brik i forsvaret, men ikke uerstattelig. Spændende om man allerede nu leder efter en erstatning her til vinter og om det bliver en der skal være foran Blåbjerg og Kasper P, eller en ung til at supplere dem. Med Dalle væk, kunne vi måske godt bruge det først, en lidt mere rutineret herre til bagkæden - men ville ikke undre mig, at man går efter et yngre supplement.
Tak for alt til KEP.
Aalborg BK 1885!
-
Hanga
- Allstar

- Geografisk sted: 7200 Grindsted
Ultra vigtig forlængelse med Würtz... vores måske mest vigtige spiller på holdet og en fantastisk lederfigur i klubben.
Samtidig er jeg også glad for at Paddy bliver. Han bliver nok aldrig selvskreven til start 11'eren, men hans alsidighed gør ham alligevel til en værdifuld brik for holdet. Samtidig er det jo dejligt at have så loyal en spiller i truppen der er 100% klubmand!
Til gengæld er det noget pis med KEP. Jeg kan ikke sige mig fri for, at jeg i perioder har været særdeles frustreret over KEP. Han har haft perioder i AaB, hvor han har lavet den alt for mange fejl. Men størstedelen af tiden er han en rigtig dygtig forsvarsspiller og en god ledertype. Han giver sig altid 100% og hans vinderattitude skinder altid igennem. Samtidig er han jo en dejlig personlighed og han er med til at sætte kulør på truppen. Ham kommer jeg sq til at savne!
Spørgsmålet er om det er økonomi der ligger til grund, eller om han ønsker at komme tilbage til Sjælland. Jeg tror ikke at han kan finde væsentlig bedre sportslige udfordringer. Hvis det er økonomi, kunne et skifte til f.eks. OB måske ligge i kortene.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Kommer til at savne KEP. Eneste problem er, at han muligvis skriver med en konkurrent nu og så står AaB og skal overveje om de vil lade ham skifte nu.
Men det gode er, at så kan vi foreslå stoppernavne i transfertråden.
- FlæskeFrank