Han har vel bare samme indtryk af kampen som flere af FCM’s spillere giver udtryk for. På FCM’s fanforum har man også samme indtryk.Proppen skrev: ↑14. apr 2023, 23:57Og det med mentaliteten smitter alle på og omkring holdet. Fx kan man læse på bold.dk, at Pallesen efter kampen har sagt, at vi var “så meget bedre end modstanderen”. Altså hvad for en kamp har han taget del i? Jeg har i hvert fald ikke fundet en noget sted på noget medie eller nogen fodbold-app, hvor det ikke var de andre der vandr skudstatistikken. Og de havde tilmed en del rigtig store chancer.Proppen skrev: ↑14. apr 2023, 23:13Jamen problemet er jo, at vi skal se vores tidligere anfører og tidligere bærende kraft lalle rundt kamp efter kamp uden fight og uden at tage ansvar, og så høre ham sige til en journalist efter kampen, at han ikke vil svare på spørgsmål om nedrykning, fordi de stadig kun er hypotetisk. Det er simpelhen indbegrebet af, hvad der er galt med mentaliteten i vores klub.RicoBR02 skrev: ↑14. apr 2023, 21:45Er nedrykning og overlevelses spørgsmålet på nuværende ikke begge hypotetiske så længe begge dele er matematiske mulige?Proppen skrev: ↑14. apr 2023, 21:38Nå ja - som Lucas sagde efter sidste kamp så er nedrykning kun en hypotetisk mulighed. Ingen grund til alarm.R Rosenberg skrev: ↑14. apr 2023, 21:29Glem det. Ham der har ingen anden dagsorden end at sidde og vente på noget, der kan drejes negativt, så han kan sidde og hive sig i sin lille fedtede fjeder over det.
Det her handler jo ikke om at der ikke er grund til alarm, men nærmere at det er pisse irriterende at du konstant vender og drejer alt til noget negativt.
Nedrykningstråden 2: Electric Boogaloo
Re: Nedrykningstråden 2: Electric Boogaloo
-
R Rosenberg
- Allstar

Du "glemmer" behændigt en hel del af citaterne for at få det til at passe ind i din groteske, smålige agenda:Proppen skrev: ↑14. apr 2023, 23:57Og det med mentaliteten smitter alle på og omkring holdet. Fx kan man læse på bold.dk, at Pallesen efter kampen har sagt, at vi var “så meget bedre end modstanderen”. Altså hvad for en kamp har han taget del i? Jeg har i hvert fald ikke fundet en noget sted på noget medie eller nogen fodbold-app, hvor det ikke var de andre der vandr skudstatistikken. Og de havde tilmed en del rigtig store chancer.Proppen skrev: ↑14. apr 2023, 23:13Jamen problemet er jo, at vi skal se vores tidligere anfører og tidligere bærende kraft lalle rundt kamp efter kamp uden fight og uden at tage ansvar, og så høre ham sige til en journalist efter kampen, at han ikke vil svare på spørgsmål om nedrykning, fordi de stadig kun er hypotetisk. Det er simpelhen indbegrebet af, hvad der er galt med mentaliteten i vores klub.RicoBR02 skrev: ↑14. apr 2023, 21:45Er nedrykning og overlevelses spørgsmålet på nuværende ikke begge hypotetiske så længe begge dele er matematiske mulige?Proppen skrev: ↑14. apr 2023, 21:38Nå ja - som Lucas sagde efter sidste kamp så er nedrykning kun en hypotetisk mulighed. Ingen grund til alarm.R Rosenberg skrev: ↑14. apr 2023, 21:29Glem det. Ham der har ingen anden dagsorden end at sidde og vente på noget, der kan drejes negativt, så han kan sidde og hive sig i sin lille fedtede fjeder over det.
Det her handler jo ikke om at der ikke er grund til alarm, men nærmere at det er pisse irriterende at du konstant vender og drejer alt til noget negativt.
Det ærgrer mig virkelig, at vi ikke vandt efter så god en præstation, for timeglasset det løber jo, og på et tidspunkt render det ud,
Følelsen er rigtig dårlig, og jeg står med fornemmelsen af, at det skulle have været blevet til to point mere.
Vi har så hårdt brug for pointene, og når man er så meget bedre end modstanderen, som vi var, så skal man også have tre point.
Jeg har alle dage været efter Pallesen, når han i post match-interviews virker til at være på en anden planet. Men i netop dette, som du prøver at krænge noget negativt ud af, konstaterer han netop ret nøgternt, at situationen er lort.Vi kan snakke fra nu af, indtil den fede damer synger, men hvis vi ikke begynder at slå kapital af de gode præstationer, så ender vi ikke med en status som superligahold.
Det er ret blæst at vælge netop dét interview, når man kan finde så mange andre, som man ikke behøver at sakse så manipulerende i.
Ædruelighedens stemme
Kan vi få et bud på en startopstilling i næste sæson? Bliver helenius hvis vi rykker ned?
Fossum, Mantl og Ludewig har kontraktudløb.
Fossum, Mantl og Ludewig har kontraktudløb.
-
R Rosenberg
- Allstar

Det er svært. Kommer jo an på, om der er nogen, der har klausuler, nogen der beder om at komme væk, nogen klubben ønsker solgt.
Men af dem, vi kan være ret sikre på bliver, bør vi bygge en stamme op omkring en ny, erfaren keeper, Thelander, forhåbentlig Kramer, forhåbentlig Jørgensen, Højholt, forhåbentlig Sousa, forhåbentlig Bakiz og Helenius.
Og så lad Hiljemark få stokken.
Ædruelighedens stemme
Nu så jeg kun kampen med et kvart øje, da jeg var til fødselsdag, men det er da mit indtryk, at Pallesen har helt ret i at vi var det bedre hold.
Forbandet med de to mistede point, det kan gå hen og blive dyrt, men det giver da lidt at arbejde videre på frem mod de næste par runder.
Forbandet med de to mistede point, det kan gå hen og blive dyrt, men det giver da lidt at arbejde videre på frem mod de næste par runder.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
I aftes hentede vi et point som Horsens næppe kommer til. Jeg tror stadigvæk vi kan klare os ved at hente 17 point i de sidste 7 kampe. Det vil også være en vild præstation, men bedømt på aftenens kamp kan det gøres.... Vi skal helst vinde begge kampe mod Silkeborg og Lyngby og naturligvis hjemmekampen mod Horsens. Så er der råd til at "nøjes" med to points mod enten FCM hjemme eller OB ude.
Den fede dame har ikke sunget endnu.
Der var heller ikke mange der regnede med at Horsens ville tage alle 3 point i Silkeborg. Selvom det var givet, at de nok ville tage nogle overraskende point på et tidspunkt. Man kan spå fra nu og til sæsonen er slut om resultaterne, der er formentlig ingen der rammer rigtigt.Klaus skrev: ↑15. apr 2023, 10:41I aftes hentede vi et point som Horsens næppe kommer til. Jeg tror stadigvæk vi kan klare os ved at hente 17 point i de sidste 7 kampe. Det vil også være en vild præstation, men bedømt på aftenens kamp kan det gøres.... Vi skal helst vinde begge kampe mod Silkeborg og Lyngby og naturligvis hjemmekampen mod Horsens. Så er der råd til at "nøjes" med to points mod enten FCM hjemme eller OB ude.
Men opskriften er jo helt simpel. Vi skal vinde hovedparten af de resterende kampe. Og der er saft susme ikke meget der tyder på at det er realistisk. Selv når vi spiller godt, får vi ikke de nødvendige point i hus. Utroligt frustrerende at vi ikke har fået mere ud af de sidste par kampe. Havde vi taget to sejre her, så havde vi taget de afgørende skridt mod redningen, som vi har ventet på hele foråret. De udeblev.
Kommer vi tilbage fra det her vil det være det vildeste comeback i Superligaens historie. Vi håber naturligvis til det sidste, og så ville det være dejligt, hvis marginalerne vil tippe kraftigt vores vej. Det får vi brug for.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Jeg tror godt at vi kan komme til at opleve, at de tre bundhold (så længe de stadig har noget at spille for), kommer til at tage en del point fra de tre andre. FCM, Silkeborg og OB vil da gerne have den 7. plads, men dette slutspil er også en mulighed for dem til at afprøve nogle ting, benytte nogle unge spillere osv. For dem er det ikke liv eller død her de sidste kampe - og det kan man nok godt komme til at se på banen. Som Silkeborg i sidste weekend mod Horsens og som FCM i går. Det er ikke helt det niveau de ellers kan spille op til.
Men selvom det måske kan betyde et højere pointsnit til AaB, så er det ikke nødvendigvis en fordel, hvis Horsens så også pludselig begynder at lave point mod de tre hold ovenover. Men det ændrer selvfølgelig ikke på at det er de indbyrdes opgør mellem bund-3, som bliver mest afgørende.
Men selvom det måske kan betyde et højere pointsnit til AaB, så er det ikke nødvendigvis en fordel, hvis Horsens så også pludselig begynder at lave point mod de tre hold ovenover. Men det ændrer selvfølgelig ikke på at det er de indbyrdes opgør mellem bund-3, som bliver mest afgørende.
- MortenN
- Superliga

- Favoritspiller: Strandli
- Geografisk sted: Nibe
R Rosenberg skrev: ↑15. apr 2023, 10:01Det er svært. Kommer jo an på, om der er nogen, der har klausuler, nogen der beder om at komme væk, nogen klubben ønsker solgt.
Men af dem, vi kan være ret sikre på bliver, bør vi bygge en stamme op omkring en ny, erfaren keeper, Thelander, forhåbentlig Kramer, forhåbentlig Jørgensen, Højholt, forhåbentlig Sousa, forhåbentlig Bakiz og Helenius.
Mener at det er blevet nævnt at der ikke er nogen der har klausuler?
Men en spiller kan jo forlange at blive solgt i tilfælde af nedrykning, og ikke være til megen gavn
The games you play
Make people say
You're either weird or lonely
Make people say
-
9520AaB
- Allstar

- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
Sousa tror jeg godt du kan sløjfe fra din liste. De to gange Vejle rykkede ned med ham på holdet, spillede han så vidt jeg husker der ikke sæsonen efter.R Rosenberg skrev:Det er svært. Kommer jo an på, om der er nogen, der har klausuler, nogen der beder om at komme væk, nogen klubben ønsker solgt.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!
De lejede ham rigtigt nok ud til belgisk fodbold, da de var nede sidst. Som jeg forstår det, så handlede det mere om, at udstillingsvinduet i Belgien var bedre end 1. division, og derfor nemmere at få ham solgt for store penge til Kina, ligesom de gjorde med Dominic Vinicius. Opholdet i Belgien var så ikke nogen videre succes, sæsonen efter (i sommer) udløb kontrakten, og han skrev under med os.9520AaB skrev: ↑15. apr 2023, 11:53Sousa tror jeg godt du kan sløjfe fra din liste. De to gange Vejle rykkede ned med ham på holdet, spillede han så vidt jeg husker der ikke sæsonen efter.R Rosenberg skrev:Det er svært. Kommer jo an på, om der er nogen, der har klausuler, nogen der beder om at komme væk, nogen klubben ønsker solgt.
Jeg synes ikke det virker voldsomt urealistisk, at han skulle tage turen med ned. Vi har trods alt kontrakt på ham tre år endnu.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Enig, og han får en af truppens højeste lønninger.jonas386 skrev: ↑15. apr 2023, 12:19De lejede ham rigtigt nok ud til belgisk fodbold, da de var nede sidst. Som jeg forstår det, så handlede det mere om, at udstillingsvinduet i Belgien var bedre end 1. division, og derfor nemmere at få ham solgt for store penge til Kina, ligesom de gjorde med Dominic Vinicius. Opholdet i Belgien var så ikke nogen videre succes, sæsonen efter (i sommer) udløb kontrakten, og han skrev under med os.9520AaB skrev: ↑15. apr 2023, 11:53Sousa tror jeg godt du kan sløjfe fra din liste. De to gange Vejle rykkede ned med ham på holdet, spillede han så vidt jeg husker der ikke sæsonen efter.R Rosenberg skrev:Det er svært. Kommer jo an på, om der er nogen, der har klausuler, nogen der beder om at komme væk, nogen klubben ønsker solgt.
Jeg synes ikke det virker voldsomt urealistisk, at han skulle tage turen med ned. Vi har trods alt kontrakt på ham tre år endnu.
Jeg håber virkelig også at man kan beholde ham for han har klart vist sig som den farligste spiller i offensiven. Vil være et afgørende kort i at spille os op igen.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- MortenN
- Superliga

- Favoritspiller: Strandli
- Geografisk sted: Nibe
Sousa kan det uventede, i højt tempo, og et essentiel for at spille chancer større i vores nuværende tilstand, så håber på at han kan lokkes til at blive!Hanga skrev: ↑15. apr 2023, 12:48Enig, og han får en af truppens højeste lønninger.jonas386 skrev: ↑15. apr 2023, 12:19De lejede ham rigtigt nok ud til belgisk fodbold, da de var nede sidst. Som jeg forstår det, så handlede det mere om, at udstillingsvinduet i Belgien var bedre end 1. division, og derfor nemmere at få ham solgt for store penge til Kina, ligesom de gjorde med Dominic Vinicius. Opholdet i Belgien var så ikke nogen videre succes, sæsonen efter (i sommer) udløb kontrakten, og han skrev under med os.9520AaB skrev: ↑15. apr 2023, 11:53Sousa tror jeg godt du kan sløjfe fra din liste. De to gange Vejle rykkede ned med ham på holdet, spillede han så vidt jeg husker der ikke sæsonen efter.R Rosenberg skrev:Det er svært. Kommer jo an på, om der er nogen, der har klausuler, nogen der beder om at komme væk, nogen klubben ønsker solgt.
Jeg håber virkelig også at man kan beholde ham for han har klart vist sig som den farligste spiller i offensiven. Vil være et afgørende kort i at spille os op igen.
The games you play
Make people say
Make people say
-
sulakvelidze
- Allstar

- Favoritspiller: Lukas Spalvis
Jeg foretrækker, at så mange som muligt fra nuværende hold fortsætter i næste sæson. Det har så rigeligt kvaliteterne til at spille i Superligaen, selv om det for sjældent er blevet vist.
At skulle kæmpe for oprykning med et hold, der skal hentes ind fra øst og vest og skal finde sammen efter sommerferien er ikke så betryggende. Så hellere fortsætte med et setup så tæt som muligt på det nuværende.
At skulle kæmpe for oprykning med et hold, der skal hentes ind fra øst og vest og skal finde sammen efter sommerferien er ikke så betryggende. Så hellere fortsætte med et setup så tæt som muligt på det nuværende.
Klasse underholdning: https://m.youtube.com/user/VesttribunenTV
Vi bliver nødt til at klippe snoren til Lucas, Fossum og Pallesen, hvis vi skal have rettet op på mentaliteten på holdet.sulakvelidze skrev: ↑15. apr 2023, 14:17Jeg foretrækker, at så mange som muligt fra nuværende hold fortsætter i næste sæson. Det har så rigeligt kvaliteterne til at spille i Superligaen, selv om det for sjældent er blevet vist.
Der var mange andre, man gerne ville af med for at hæve det spillemæssige niveau, men det må komme i anden række - også for ikke at skulle starte med et helt nyt hold fra bunden, som du er inde på.
-
sulakvelidze
- Allstar

Jeg har kæmpe respekt for dine enorme psykologiske evner i forhold til at læse mentaliteten hos folk på afstand eller via en tv-skærm. Men jeg synes, du skal rette evnerne indad og spørge dig selv, hvad der får dig til år efter år at trolle den på et forum for AaB-tilhængere. Din hobby er virkelig sær.Proppen skrev: ↑15. apr 2023, 15:07Vi bliver nødt til at klippe snoren til Lucas, Fossum og Pallesen, hvis vi skal have rettet op på mentaliteten på holdet.sulakvelidze skrev: ↑15. apr 2023, 14:17Jeg foretrækker, at så mange som muligt fra nuværende hold fortsætter i næste sæson. Det har så rigeligt kvaliteterne til at spille i Superligaen, selv om det for sjældent er blevet vist.
Der var mange andre, man gerne ville af med for at hæve det spillemæssige niveau, men det må komme i anden række - også for ikke at skulle starte med et helt nyt hold fra bunden, som du er inde på.
Jeg er selv en kæmpe idiot overfor andre omkring mig fordi jeg selv har et enormt dårligt selvværd.. Jeg vurderer at proppen døjer med det samme..sulakvelidze skrev: ↑15. apr 2023, 15:23Jeg har kæmpe respekt for dine enorme psykologiske evner i forhold til at læse mentaliteten hos folk på afstand eller via en tv-skærm. Men jeg synes, du skal rette evnerne indad og spørge dig selv, hvad der får dig til år efter år at trolle den på et forum for AaB-tilhængere. Din hobby er virkelig sær.Proppen skrev: ↑15. apr 2023, 15:07Vi bliver nødt til at klippe snoren til Lucas, Fossum og Pallesen, hvis vi skal have rettet op på mentaliteten på holdet.sulakvelidze skrev: ↑15. apr 2023, 14:17Jeg foretrækker, at så mange som muligt fra nuværende hold fortsætter i næste sæson. Det har så rigeligt kvaliteterne til at spille i Superligaen, selv om det for sjældent er blevet vist.
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Lyngby foran. 
Nå, det holdt ikke længe.
Nå, det holdt ikke længe.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
-
sulakvelidze
- Allstar

Sejr til Lyngby, der redder på stregen i 94. minut. Endelig marginaler på vores side.
Forbandet med FCM-udligningen i fredags, men at vi haler ind på Horsens i en runde, hvor vi har FCM ude og de har en kamp mod Lyngby, var ikke med i mine beregninger.
Regnestykket er nu: Sejr over Horsens og +4 point i forhold til dem i de øvrige seks kampe. Og så selvfølgelig nu også +1 i forhold til Lyngby.
Det er ikke slut endnu.
Forbandet med FCM-udligningen i fredags, men at vi haler ind på Horsens i en runde, hvor vi har FCM ude og de har en kamp mod Lyngby, var ikke med i mine beregninger.
Regnestykket er nu: Sejr over Horsens og +4 point i forhold til dem i de øvrige seks kampe. Og så selvfølgelig nu også +1 i forhold til Lyngby.
Det er ikke slut endnu.
- Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Jeg må indrømme at jeg troede i dag, og denne runde, ville blive skidt, men det er ikke ovre før den fede dame synger.