Kontraktforlængelser

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Hjørring

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Kunji » 7. jan 2016, 15:36

Jeg har det lidt ambivalent med det. Jeg har godt nok været efter KEPs hjerneblødninger og manglende placeringsevne mange gange, men han er samtidig kulturbærer og har udviklet sig flot over årene.

Det lugter af OB og Kent.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Indlæg af Spanky » 7. jan 2016, 15:38

FlæskeFrank skrev:Kommer til at savne KEP. Eneste problem er, at han muligvis skriver med en konkurrent nu og så står AaB og skal overveje om de vil lade ham skifte nu.

Men det gode er, at så kan vi foreslå stoppernavne i transfertråden.
Kan ikke se problemet. Selvom han skifter til sommer er jeg overbevist om, at han vil give sin højre arm for metal igen og ikke mindst en evt. pokalfinale (han deltog jo ikke i den seneste pga en skade)

Der skal flere millioner (over 5) på bordet for at opveje KEP's værdi for holdet det næste halve år, før det har værdi at lade ham gå nu.

Gamen

Indlæg af Gamen » 7. jan 2016, 15:39

Utroligt ærgerligt med KEP. Desværre vort klart bedste stopper der ryger. Det bliver 2-3 vigtige indkøb Gaarde skal foretage det kommende år.

Lyder til at AaB ikke har villet ham nok. En skam synes jeg. Han har været rigtig god det sidste lange stykke tid, og med sin erfaring utroligt vigtig for de unge spillere.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Favoritspiller: messi

Indlæg af frederikshavneren » 7. jan 2016, 15:47

Jeg har det fint med at KEP smutter, men det bliver selvfølgelig vemodigt når KEP og Augu for sidste gang skal præsentere spillertruppen til pre season arrangementet.

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 7. jan 2016, 15:50

frederikshavneren skrev:Jeg har det fint med at KEP smutter, men det bliver selvfølgelig vemodigt når KEP og Augu vanen tro formentlig står for at præsentere spillertruppen til pre season arrangementet.
Arh ja, det er vel egentlig både anfører og vice-anføreren der ryger? Går udfra Würtz bliver ny anfører, men hvem skulle blive nummer 2 i rækken? Risgaard?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Indlæg af Spanky » 7. jan 2016, 15:52

jonas386 skrev:
frederikshavneren skrev:Jeg har det fint med at KEP smutter, men det bliver selvfølgelig vemodigt når KEP og Augu vanen tro formentlig står for at præsentere spillertruppen til pre season arrangementet.
Arh ja, det er vel egentlig både anfører og vice-anføreren der ryger? Går udfra Würtz bliver ny anfører, men hvem skulle blive nummer 2 i rækken? Risgaard?
Würtz har været officiel anfører siden Mr. Søndergaard kom til. KEP har været officiel viceanfører i samme periode.

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Indlæg af le Cid » 7. jan 2016, 16:08

Det er vel ikke helt utænkeligt, at KEP drømmer om et lille udlandseventyr? Jeg kunne sagtens forestille mig, at han ville passe fint ind på et mellemklasse anden bundesliga hold...
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Indlæg af astonvilla » 7. jan 2016, 16:12

Gamen skrev:
astonvilla skrev: Den er SÅ pisse vigtig (selvom der er en del herinde som ikke kan se det af en eller anden årsag).

Når vi er så numerisk tynde i truppen er han en ekstremt vigtig spiller.

Samtidig er han loyal og har aldrig ytret et eneste klynk over at sidde på bænken.

derudover er han en rigtig dygtig spiller naturligvis.

Og vigtigst af alt, så bor han ved siden af mig - så man kan få lidt sladder når vi lufter hunde om aftenen (ja, jeg ligger på lur og ser hvornår han går - patetisk, jeg ved det).
Tjah, det blev vel som forventet. Enten fandt han sig en ny klub, med henblik på at sikre sig garanteret fast spilletid, eller også skrev han under her og sikrede sig et par år mere som grå trupspiller. Det er vel en blanding af lidt af hvert - manglende ambitioner, ret middelmådige spillemæssige kvaliteter, og så er der jo altså også nogen fodboldspillere som sætter trygheden højt.

Han kommer formentlig til at få lidt spilletid, men er forhåbentlig ikke udset som kvalificeret afløser for Dalsgaard. Jeppe Curth blev ikke topangriber af at score 14 mål på én god sæson, og Patrick Kristensen bliver aldrig nogen særligt dygtig back på trods af 2 gode halvsæsoner. Igen: 10 år i klubben uden for alvor at bide sig fast taler sit klare sprog. Jeg er dog helt enig i, at han er vigtig som breddespiller.
Dyb respekt for at vi har vores forskellige holdninger og synspunkter, men jeg er godt nok meget uenig med dig i dét du skriver.

Du tror vel ikke på at PK har underskrevet en kontrakt med henblik på at sidde og fise den af på bænken? Det kunne jo også tænkes at han har skrevet under fordi han har en brændende ambition om at spille på et af Danmarks bedste fodboldhold?

Naturligvis kan han tage over på backen. Jeg minder dig om, at han spillede fast på højre back dengang i 2014 hvor AaB spillede det måske flotteste og mest dominerende fodbold i klubbens historie (og selvom jeg har farvede briller - måske i dansk fodbolds historie).

Jeg synes du er en kende unuanceret i dit udlæg. Men hver sin smag.
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
AaB 85 95 99 08
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: København

Indlæg af AaB 85 95 99 08 » 7. jan 2016, 16:46

[
Fodbold skal ses med hjertet!

Brugeravatar
AaB 85 95 99 08
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: København

Indlæg af AaB 85 95 99 08 » 7. jan 2016, 16:46

le Cid skrev:Det er vel ikke helt utænkeligt, at KEP drømmer om et lille udlandseventyr? Jeg kunne sagtens forestille mig, at han ville passe fint ind på et mellemklasse anden bundesliga hold...
Mon ikke snarere det er onkel Kent og en højere løn i Odense, han har i tankerne som et realistisk scenarie. Kent har jo ikke lige frem haft held til at stabilisere forsvaret på Fyn, og KEP havde åbenbart en høj stjerne hos Kent.

Under alle omstændigheder lugter det af et forår primært på bænken på KEP. I en optimal verden hentede vi hans afløser allerede nu, så han ikke først skal spilles ind til sommer, hvor opstarten er meget kort.
Fodbold skal ses med hjertet!

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 7. jan 2016, 16:51

Under alle omstændigheder lugter det af et forår primært på bænken på KEP
Hvorfor? Vi har altså nogle medaljer der skal spilles hjem, og det er et relativt udramatisk forløb der sker her. Det virker dumt at straffe spillere fordi de ikke forlænger.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Trickster
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Lynge Jakobsen
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Trickster » 7. jan 2016, 16:52

Det bliver først når vores rolle i suppen er udspillet for denne sæson, at man tænker i retning af at bænke KEP. Hvis det sker, så bør man også gøre det, for at modne og udvikle Blåbjerg og KP.
Hair is not a right: it´s a privilege!

Fritz
1. div
1. div

Indlæg af Fritz » 7. jan 2016, 17:05

AaB 85 95 99 08 skrev:
Under alle omstændigheder lugter det af et forår primært på bænken på KEP.
Det hverken tror eller håber jeg bliver tilfældet. Det her er et helt fair brud og langt fra en AK-situation. Ingen grund til at fryse en spiller ud, der har været i klubben i syv år og virkelig været en frontfigur og fighter - på trods af hans til tider svingende niveau. Håber han spiller en lige så stor rolle i foråret som han har gjort i efteråret ... er også ret sikker på, at han vil give sig fuldt ud selvom han ved, at han stopper i klubben til sommer.

Har altid godt kunnet lide ham, men synes ikke det er forkert ikke at forlænge med ham - han er trods alt en løntung herre godt oppe i årene. Ingen sure miner her fra.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 7. jan 2016, 17:18

jonas386 skrev:
Under alle omstændigheder lugter det af et forår primært på bænken på KEP
Hvorfor? Vi har altså nogle medaljer der skal spilles hjem, og det er et relativt udramatisk forløb der sker her. Det virker dumt at straffe spillere fordi de ikke forlænger.
Hvis ikke KEP hentes af nogen før kontraktudløb (OB...), eller AaB indkøber en ny, meget stærk centerforsvarer allerede nu, så kommer KEP da til at spille kampene i foråret - og det skal han også.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Indlæg af Gaarde6 » 7. jan 2016, 17:38

Jeg er utrolig ærgelig over KEP ikke forlænger.
Jeg synes han er en god forsvarsspiller, plus hans betydning for truppen er enorm.
Jeg har fra en af spillerne i kanten af truppen at KEP er den spiller, som tager sig bedst af de nye og de unge spillere.
Sådan en spiller er vigtig både på og uden for banen.

Pollack2
Allstar
Allstar

Indlæg af Pollack2 » 7. jan 2016, 17:57

Kunji skrev:Jeg har det lidt ambivalent med det. Jeg har godt nok været efter KEPs hjerneblødninger og manglende placeringsevne mange gange, men han er samtidig kulturbærer og har udviklet sig flot over årene.

Det lugter af OB og Kent.
Enig - var det ikke noget med at Kent fødte KEP, da han var i Horsens?

Brugeravatar
Dr.Jones
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Andersen og Thomsen

Indlæg af Dr.Jones » 7. jan 2016, 18:21

Tak til KEP som har gjort det super godt! Og fin timing med et farvel til sommer. Blåbær og KP i midten er fint, og så må PE hive en forsvarskanin ud af hatten.... Har vi noget?

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime

Indlæg af Jesper Schmidt » 7. jan 2016, 19:00

Jeg synes også der er rigtig god grund til at takke KEP for tro tjeneste. Han har været en vigtig mand i de senere år, det skal der ikke herske nogen tvivl om, og man kan godt argumentere for at timingen er lidt skidt, for jeg synes at han netop har spillet sin bedste halvsæson i tiden i AaB... ikke mindst offensivt har han været rigtigt stærk, og det synes jeg egentlig ikke helt han har fået nok kredit for.

Jeg er ikke i tvivl om at vi kommer til at se KEP gøre ALT for at slutte bedst muligt af i AaB, og at han kommer til at give alt hvad han har i foråret, uanset om det på et tidspunkt skulle ende med at blive offentliggjort at han skifter til en anden klub.

Fritz
1. div
1. div

Indlæg af Fritz » 7. jan 2016, 19:08

Jesper Schmidt skrev:Jeg synes også der er rigtig god grund til at takke KEP for tro tjeneste. Han har været en vigtig mand i de senere år, det skal der ikke herske nogen tvivl om, og man kan godt argumentere for at timingen er lidt skidt, for jeg synes at han netop har spillet sin bedste halvsæson i tiden i AaB... ikke mindst offensivt har han været rigtigt stærk, og det synes jeg egentlig ikke helt han har fået nok kredit for.

Jeg er ikke i tvivl om at vi kommer til at se KEP gøre ALT for at slutte bedst muligt af i AaB, og at han kommer til at give alt hvad han har i foråret, uanset om det på et tidspunkt skulle ende med at blive offentliggjort at han skifter til en anden klub.
Er det ikke praktisk talt allerede det? - http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2016 ... ommer.aspx

Altså medmindre du mener den mulighed, at han helt skulle indstille karrieren (hvilket jeg tvivler stærkt på, at han skulle gøre)?

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime

Indlæg af Jesper Schmidt » 7. jan 2016, 19:11

Fritz skrev:
Jesper Schmidt skrev:Jeg synes også der er rigtig god grund til at takke KEP for tro tjeneste. Han har været en vigtig mand i de senere år, det skal der ikke herske nogen tvivl om, og man kan godt argumentere for at timingen er lidt skidt, for jeg synes at han netop har spillet sin bedste halvsæson i tiden i AaB... ikke mindst offensivt har han været rigtigt stærk, og det synes jeg egentlig ikke helt han har fået nok kredit for.

Er det ikke praktisk talt allerede det? - http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2016 ... ommer.aspx

Altså medmindre du mener den mulighed, at han helt skulle indstille karrieren (hvilket jeg tvivler stærkt på, at han skulle gøre)?
Det var nok lidt tyndt formuleret. Jeg mente at selv om der skulle blive sat navn på hans næste klub (AK-style), så er jeg ikke det mindste i tvivl om at KEP vil være der mindst 100% i foråret.

Besvar