Når der er udsigt til 5 millioner i underskud, skal de jo betales på en eller anden måde. Om de bliver betalt ved salg af grill-pølser eller andet er rent papir-nusseri.Hanga skrev:Ja du har misforstået det.jonas386 skrev:Penge er vel penge, uanset hvordan de kommer? Eller har jeg misforstået noget?Hanga skrev:Nej !!! Det er ganske enkelt ikke rigtigt.Brodernumsi skrev:"bare" 5 millioner ville jo betyde vi ikke skulle sælge spillere...
En kapitaltilførsel er ikke en indtægt og vil derfor ikke påvirke årsresultatet.
Spørger fordi jeg absolut intet aner om regnskaber og den slags.
Resultatopgørelsen siger ikke noget om pengeflowet, altså hvad der er gået ind og ud af penge. Det er derimod en opgørelsen over driftens indtægter og udgifter.
En kapitalindsprøjtning vil styrke vores likviditet, men det vil ikke forbedre årsresultatet.
Det er 100% sikkert. Som Yankee skriver vil der skulle være tale om et decideret sponsorat, da dette vedrører driften. En almindelig kapitalindsprøjtning vil blot påvirke vores balance. Da vi får stillet kapital til rådighed sidste vinter af investorgruppen, blev dette heller ikke medregnet som en indtægt i resultatet - det gjorde omkostningerne til spillerkøbene derimod.
Jeg er sikker på at alle sportsklubber graver deres egen grav, hvis de sælger deres bedste spillere på købers marked, og i AaBs tilfælde ville det være komplet hjernedødt, når de har pengene.
Selvfølgelig skal der være opmærksomhed om at der underskud i den årlige drift.