AaB´ere i andre klubber / udlandet

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
12mand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1134
Tilmeldt: 21. mar 2009, 12:38
Favoritspiller: ene
Geografisk sted: 9000

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af 12mand » 17. sep 2012, 14:02

er det helenius vinter afløser?!

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/danmark/ ... oere-aabne" onclick="window.open(this.href);return false;
lynge er gud!

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9845
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Buzz Killington » 17. sep 2012, 14:26

12mand skrev:er det helenius vinter afløser?!

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/danmark/ ... oere-aabne" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeg tror ikke et øjeblik på det. MEN, hvis vi ligger nummer 1, med nogle point ned til nummer 2 til vinter, så kunne han passende komme hjem og gøre det arbejde færdigt han efterlod da han smuttede til Sunderland midt i mestersæsonen. Det ville kun være fair, og lidt af et eventyr. :O=)

Men, totalt urealistisk.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

12mand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1134
Tilmeldt: 21. mar 2009, 12:38
Favoritspiller: ene
Geografisk sted: 9000

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af 12mand » 17. sep 2012, 14:31

MHJ skrev:
12mand skrev:er det helenius vinter afløser?!

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/danmark/ ... oere-aabne" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeg tror ikke et øjeblik på det. MEN, hvis vi ligger nummer 1, med nogle point ned til nummer 2 til vinter, så kunne han passende komme hjem og gøre det arbejde færdigt han efterlod da han smuttede til Sunderland midt i mestersæsonen. Det ville kun være fair, og lidt af et eventyr. :O=)

Men, totalt urealistisk.
hvorfor?? det eneste urealistiske i det skifte, skulle da være lønnen. han har haft nogen gode oplevelser med os - om han så har følelser for os stadig, skal jeg ikk gøre mig klog på.
lynge er gud!

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9845
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Buzz Killington » 17. sep 2012, 14:38

12mand skrev:
MHJ skrev:
12mand skrev:er det helenius vinter afløser?!

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/danmark/ ... oere-aabne" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeg tror ikke et øjeblik på det. MEN, hvis vi ligger nummer 1, med nogle point ned til nummer 2 til vinter, så kunne han passende komme hjem og gøre det arbejde færdigt han efterlod da han smuttede til Sunderland midt i mestersæsonen. Det ville kun være fair, og lidt af et eventyr. :O=)

Men, totalt urealistisk.
hvorfor?? det eneste urealistiske i det skifte, skulle da være lønnen. han har haft nogen gode oplevelser med os - om han så har følelser for os stadig, skal jeg ikk gøre mig klog på.
Hvorfor = udelukkende lønnen. Lynge har udtalt at feriepengene skal findes i truppen, så den er helt udelukket at vi henter en kapacitet som Rade ind.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 5043
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af le Cid » 17. sep 2012, 14:50

MHJ skrev:
12mand skrev:
MHJ skrev:
12mand skrev:er det helenius vinter afløser?!

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/danmark/ ... oere-aabne" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeg tror ikke et øjeblik på det. MEN, hvis vi ligger nummer 1, med nogle point ned til nummer 2 til vinter, så kunne han passende komme hjem og gøre det arbejde færdigt han efterlod da han smuttede til Sunderland midt i mestersæsonen. Det ville kun være fair, og lidt af et eventyr. :O=)

Men, totalt urealistisk.
hvorfor?? det eneste urealistiske i det skifte, skulle da være lønnen. han har haft nogen gode oplevelser med os - om han så har følelser for os stadig, skal jeg ikk gøre mig klog på.
Hvorfor = udelukkende lønnen. Lynge har udtalt at feriepengene skal findes i truppen, så den er helt udelukket at vi henter en kapacitet som Rade ind.
Enig... med mindre folk udefra lægger pengene til ham...
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 4225
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Gentleman Finn » 17. sep 2012, 14:51

Skal vi nu ikke lige vente med at se dommedagen foran os, før vi ved hvor mange der vil kræve fp af os.

Men Rade ville uanset være urealistisk, han forlanger formentligt mere løn end han ville være værd, og som vi kan holde til at betale. Hvis der kommer en ind, er det et talent af en slags, Uffe Bech typen, ikke dyr og med potentiale.

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4915
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Maglau » 17. sep 2012, 15:00

Gentleman Finn skrev:Skal vi nu ikke lige vente med at se dommedagen foran os, før vi ved hvor mange der vil kræve fp af os.

Men Rade ville uanset være urealistisk, han forlanger formentligt mere løn end han ville være værd, og som vi kan holde til at betale. Hvis der kommer en ind, er det et talent af en slags, Uffe Bech typen, ikke dyr og med potentiale.
Hvad er det lige der får folk til at tro at Uffe Bech ikke er dyr?
At Lyngbys ledelse er debile?
Ingen andre klubber har hørt om ham?
Og at han derudover drømmer sindsygt meget om t flytte fra hovedstaden til nordjylland.
Come on hvis han er så stort et talent og vil til en større klub så er der altså både FCK, BIF og FCN der har flere penge end os i hvert fald to af dem og som skulle kunne betale de 5-7 mio sådan et angiveligt super talent koster.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Brugeravatar
Vase
Superliga
Superliga
Indlæg: 543
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:32
Kontakt:

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Vase » 17. sep 2012, 15:10

Folk herinde har en tendens til at sætte Rade Prica op på en pedestal. Han har altså kun scoret 6 mål i Norge i denne sæson. Det er ikke engang nok til top 15 på topscorelisten. Passer han overhovedet ind på det nuværende hold? Jeg mener det ikke. Helenius er en helt anden spillende type, som er langt bedre med fødderne end Rade Prica er. Derudover er han sandsynligvis (bedømt på præstationer) på vej over the hill. Rade Prica var god i AaB, men der findes rigtig mange angribere med samme klasse.

Vi behøves tydeligvis ikke have et stort lokum i front for at vinde fodboldkampe, selvom det er en sandhed herinde. Jeg håber ikke, hvis nogen skulle være i tvivl, at vi henter Prica tilbage, da jeg er bange for han bliver en skuffelse. Mikkel Beck var også klart bedst i AaB under første ophold.

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 17. sep 2012, 15:25

Vase skrev:Folk herinde har en tendens til at sætte Rade Prica op på en pedestal. Han har altså kun scoret 6 mål i Norge i denne sæson. Det er ikke engang nok til top 15 på topscorelisten. Passer han overhovedet ind på det nuværende hold? Jeg mener det ikke. Helenius er en helt anden spillende type, som er langt bedre med fødderne end Rade Prica er. Derudover er han sandsynligvis (bedømt på præstationer) på vej over the hill. Rade Prica var god i AaB, men der findes rigtig mange angribere med samme klasse.

Vi behøves tydeligvis ikke have et stort lokum i front for at vinde fodboldkampe, selvom det er en sandhed herinde. Jeg håber ikke, hvis nogen skulle være i tvivl, at vi henter Prica tilbage, da jeg er bange for han bliver en skuffelse. Mikkel Beck var også klart bedst i AaB under første ophold.
At sammenligne Prica og Mikkel "jeg er er ikke bøsse!" Beck... tsk, tsk!

Jeg er dog enig i at Prica næsten kun kan skuffe, og at vi hellere skulle prøve at finde den næste Helenius end hive en gammel hest hjem for at se om der skulle være til en sæson eller to i den.

Brugeravatar
Schredni
2. div
2. div
Indlæg: 191
Tilmeldt: 28. apr 2008, 14:27
Favoritspiller: Hristo Stoichkov

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Schredni » 18. sep 2012, 14:42

http://www.bold.dk/nyt/Ung-Juve-dansker ... rsteholdet" onclick="window.open(this.href);return false;

Det ser ud til at AaBs talenter også godt kan når de kommer udenlandsk. Det er en ret sjov historie, omkring Bendtner der ikke rigtigt ved hvor mange danskere der er i klubben.

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3467
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Brodernumsi » 18. sep 2012, 14:48

Schredni skrev:http://www.bold.dk/nyt/Ung-Juve-dansker ... rsteholdet

Det ser ud til at AaBs talenter også godt kan når de kommer udenlandsk. Det er en ret sjov historie, omkring Bendtner der ikke rigtigt ved hvor mange danskere der er i klubben.
Bendtner er jo også så blank, at han får Amalie til at ligne Einstein.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 4225
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Gentleman Finn » 18. sep 2012, 14:49

Maglau skrev:
Gentleman Finn skrev:Skal vi nu ikke lige vente med at se dommedagen foran os, før vi ved hvor mange der vil kræve fp af os.

Men Rade ville uanset være urealistisk, han forlanger formentligt mere løn end han ville være værd, og som vi kan holde til at betale. Hvis der kommer en ind, er det et talent af en slags, Uffe Bech typen, ikke dyr og med potentiale.
Hvad er det lige der får folk til at tro at Uffe Bech ikke er dyr?
At Lyngbys ledelse er debile?
Ingen andre klubber har hørt om ham?
Og at han derudover drømmer sindsygt meget om t flytte fra hovedstaden til nordjylland.
Come on hvis han er så stort et talent og vil til en større klub så er der altså både FCK, BIF og FCN der har flere penge end os i hvert fald to af dem og som skulle kunne betale de 5-7 mio sådan et angiveligt super talent koster.
Det er ud fra idéen om, at vi er attraktive for ham da han hurtigt kan blive integreret i vores startopstilling, Helenius ryger jo nok før eller siden. Mere vigtigt, hans kontrakt udløber til sommer, og det står ikke skrevet i sol og måne at han forlænger, han er klar til at tage et skridt op.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9845
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Buzz Killington » 19. sep 2012, 22:39

Lucas spillede jf. kampreferat en fin kamp for Ajax A1 mod Molde i nextgen, inden han blev skiftet ud efter 60 min. Bl.a. lagde han op til et af målene i Fischers hattrick.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Brugeravatar
John
2. div
2. div
Indlæg: 144
Tilmeldt: 29. okt 2008, 10:42

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af John » 20. sep 2012, 03:34

Ang prica, så kan det jo være vi ender med at betale for hans tjenester hf feriepengesagen eller?
Men on-topic så kan jeg slet ikke se hvad han skulle kunne tilbringe det AaB hold vi har i dag. Jeg vil personligt hellere satse på toft,kayke, næste nye talent. Det virker fint indtil nu, mon ikke også det bliver ved med det et stykke tid endnu, uagtet om Helenius ryger til vinter.
o.O

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af astonvilla » 20. sep 2012, 09:15

Jimmy and the Kansas Boys tilføjede NY RedBull's deres første hjemmenederlag.

http://www.mlssoccer.com/matchcenter/20 ... highlights" onclick="window.open(this.href);return false;

Elsker den måde Jimmy æder Henry på i forbindelse med hans friløber i første.

Med det tempo de buldrer derudaf med er Jimmi godt på vej til playoff.
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
vandmelonen
1. div
1. div
Indlæg: 362
Tilmeldt: 11. feb 2009, 01:05
Favoritspiller: Mæhle

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af vandmelonen » 20. sep 2012, 16:02


A_Strandfelt
Allstar
Allstar
Indlæg: 1914
Tilmeldt: 15. apr 2006, 23:00

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af A_Strandfelt » 20. sep 2012, 18:31

vandmelonen skrev:
Lucas' første udfordring må være at høre for lamme kommentarer, som dem, der er kommet til den video.
Ikke nogen pæn måde at byde en 18-årig spiller velkommen til klubben.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Køllen I Møllen » 20. sep 2012, 19:13

A_Strandfelt skrev:
vandmelonen skrev:
Lucas' første udfordring må være at høre for lamme kommentarer, som dem, der er kommet til den video.
Ikke nogen pæn måde at byde en 18-årig spiller velkommen til klubben.
Hvor ser du kommentarer?
Janteloven eksisterer IKKE!

A_Strandfelt
Allstar
Allstar
Indlæg: 1914
Tilmeldt: 15. apr 2006, 23:00

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af A_Strandfelt » 20. sep 2012, 19:29

Køllen I Møllen skrev:Hvor ser du kommentarer?
Under videoen på YouTube ;)

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9845
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Buzz Killington » 20. sep 2012, 19:35

A_Strandfelt skrev:
Køllen I Møllen skrev:Hvor ser du kommentarer?
Under videoen på YouTube ;)
Herrestegud. Jeg udfordrer dig til at finde en youtube video med over 10.000 views som ikke omhandler nuttede dyr, der ikke har et par barnlige kommentarer. Specielt fodbold hvor en stor del af seerne er under 15 år.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Besvar