AaB´ere i andre klubber / udlandet
Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet
er det helenius vinter afløser?!
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/danmark/ ... oere-aabne" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/danmark/ ... oere-aabne" onclick="window.open(this.href);return false;
lynge er gud!
- Buzz Killington
- Allstar

- Indlæg: 9845
- Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet
Jeg tror ikke et øjeblik på det. MEN, hvis vi ligger nummer 1, med nogle point ned til nummer 2 til vinter, så kunne han passende komme hjem og gøre det arbejde færdigt han efterlod da han smuttede til Sunderland midt i mestersæsonen. Det ville kun være fair, og lidt af et eventyr. :O=)12mand skrev:er det helenius vinter afløser?!
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/danmark/ ... oere-aabne" onclick="window.open(this.href);return false;
Men, totalt urealistisk.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet
hvorfor?? det eneste urealistiske i det skifte, skulle da være lønnen. han har haft nogen gode oplevelser med os - om han så har følelser for os stadig, skal jeg ikk gøre mig klog på.MHJ skrev:Jeg tror ikke et øjeblik på det. MEN, hvis vi ligger nummer 1, med nogle point ned til nummer 2 til vinter, så kunne han passende komme hjem og gøre det arbejde færdigt han efterlod da han smuttede til Sunderland midt i mestersæsonen. Det ville kun være fair, og lidt af et eventyr. :O=)12mand skrev:er det helenius vinter afløser?!
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/danmark/ ... oere-aabne" onclick="window.open(this.href);return false;
Men, totalt urealistisk.
lynge er gud!
- Buzz Killington
- Allstar

- Indlæg: 9845
- Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet
Hvorfor = udelukkende lønnen. Lynge har udtalt at feriepengene skal findes i truppen, så den er helt udelukket at vi henter en kapacitet som Rade ind.12mand skrev:hvorfor?? det eneste urealistiske i det skifte, skulle da være lønnen. han har haft nogen gode oplevelser med os - om han så har følelser for os stadig, skal jeg ikk gøre mig klog på.MHJ skrev:Jeg tror ikke et øjeblik på det. MEN, hvis vi ligger nummer 1, med nogle point ned til nummer 2 til vinter, så kunne han passende komme hjem og gøre det arbejde færdigt han efterlod da han smuttede til Sunderland midt i mestersæsonen. Det ville kun være fair, og lidt af et eventyr. :O=)12mand skrev:er det helenius vinter afløser?!
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/danmark/ ... oere-aabne" onclick="window.open(this.href);return false;
Men, totalt urealistisk.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet
Enig... med mindre folk udefra lægger pengene til ham...MHJ skrev:Hvorfor = udelukkende lønnen. Lynge har udtalt at feriepengene skal findes i truppen, så den er helt udelukket at vi henter en kapacitet som Rade ind.12mand skrev:hvorfor?? det eneste urealistiske i det skifte, skulle da være lønnen. han har haft nogen gode oplevelser med os - om han så har følelser for os stadig, skal jeg ikk gøre mig klog på.MHJ skrev:Jeg tror ikke et øjeblik på det. MEN, hvis vi ligger nummer 1, med nogle point ned til nummer 2 til vinter, så kunne han passende komme hjem og gøre det arbejde færdigt han efterlod da han smuttede til Sunderland midt i mestersæsonen. Det ville kun være fair, og lidt af et eventyr. :O=)12mand skrev:er det helenius vinter afløser?!
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/danmark/ ... oere-aabne" onclick="window.open(this.href);return false;
Men, totalt urealistisk.
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
- Gentleman Finn
- Allstar

- Indlæg: 4225
- Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
- Geografisk sted: Aalborg
Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet
Skal vi nu ikke lige vente med at se dommedagen foran os, før vi ved hvor mange der vil kræve fp af os.
Men Rade ville uanset være urealistisk, han forlanger formentligt mere løn end han ville være værd, og som vi kan holde til at betale. Hvis der kommer en ind, er det et talent af en slags, Uffe Bech typen, ikke dyr og med potentiale.
Men Rade ville uanset være urealistisk, han forlanger formentligt mere løn end han ville være værd, og som vi kan holde til at betale. Hvis der kommer en ind, er det et talent af en slags, Uffe Bech typen, ikke dyr og med potentiale.
Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet
Hvad er det lige der får folk til at tro at Uffe Bech ikke er dyr?Gentleman Finn skrev:Skal vi nu ikke lige vente med at se dommedagen foran os, før vi ved hvor mange der vil kræve fp af os.
Men Rade ville uanset være urealistisk, han forlanger formentligt mere løn end han ville være værd, og som vi kan holde til at betale. Hvis der kommer en ind, er det et talent af en slags, Uffe Bech typen, ikke dyr og med potentiale.
At Lyngbys ledelse er debile?
Ingen andre klubber har hørt om ham?
Og at han derudover drømmer sindsygt meget om t flytte fra hovedstaden til nordjylland.
Come on hvis han er så stort et talent og vil til en større klub så er der altså både FCK, BIF og FCN der har flere penge end os i hvert fald to af dem og som skulle kunne betale de 5-7 mio sådan et angiveligt super talent koster.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet
Folk herinde har en tendens til at sætte Rade Prica op på en pedestal. Han har altså kun scoret 6 mål i Norge i denne sæson. Det er ikke engang nok til top 15 på topscorelisten. Passer han overhovedet ind på det nuværende hold? Jeg mener det ikke. Helenius er en helt anden spillende type, som er langt bedre med fødderne end Rade Prica er. Derudover er han sandsynligvis (bedømt på præstationer) på vej over the hill. Rade Prica var god i AaB, men der findes rigtig mange angribere med samme klasse.
Vi behøves tydeligvis ikke have et stort lokum i front for at vinde fodboldkampe, selvom det er en sandhed herinde. Jeg håber ikke, hvis nogen skulle være i tvivl, at vi henter Prica tilbage, da jeg er bange for han bliver en skuffelse. Mikkel Beck var også klart bedst i AaB under første ophold.
Vi behøves tydeligvis ikke have et stort lokum i front for at vinde fodboldkampe, selvom det er en sandhed herinde. Jeg håber ikke, hvis nogen skulle være i tvivl, at vi henter Prica tilbage, da jeg er bange for han bliver en skuffelse. Mikkel Beck var også klart bedst i AaB under første ophold.
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

- Indlæg: 4715
- Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37
Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet
At sammenligne Prica og Mikkel "jeg er er ikke bøsse!" Beck... tsk, tsk!Vase skrev:Folk herinde har en tendens til at sætte Rade Prica op på en pedestal. Han har altså kun scoret 6 mål i Norge i denne sæson. Det er ikke engang nok til top 15 på topscorelisten. Passer han overhovedet ind på det nuværende hold? Jeg mener det ikke. Helenius er en helt anden spillende type, som er langt bedre med fødderne end Rade Prica er. Derudover er han sandsynligvis (bedømt på præstationer) på vej over the hill. Rade Prica var god i AaB, men der findes rigtig mange angribere med samme klasse.
Vi behøves tydeligvis ikke have et stort lokum i front for at vinde fodboldkampe, selvom det er en sandhed herinde. Jeg håber ikke, hvis nogen skulle være i tvivl, at vi henter Prica tilbage, da jeg er bange for han bliver en skuffelse. Mikkel Beck var også klart bedst i AaB under første ophold.
Jeg er dog enig i at Prica næsten kun kan skuffe, og at vi hellere skulle prøve at finde den næste Helenius end hive en gammel hest hjem for at se om der skulle være til en sæson eller to i den.
Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet
http://www.bold.dk/nyt/Ung-Juve-dansker ... rsteholdet" onclick="window.open(this.href);return false;
Det ser ud til at AaBs talenter også godt kan når de kommer udenlandsk. Det er en ret sjov historie, omkring Bendtner der ikke rigtigt ved hvor mange danskere der er i klubben.
Det ser ud til at AaBs talenter også godt kan når de kommer udenlandsk. Det er en ret sjov historie, omkring Bendtner der ikke rigtigt ved hvor mange danskere der er i klubben.
- Brodernumsi
- Allstar

- Indlæg: 3467
- Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet
Bendtner er jo også så blank, at han får Amalie til at ligne Einstein.Schredni skrev:http://www.bold.dk/nyt/Ung-Juve-dansker ... rsteholdet
Det ser ud til at AaBs talenter også godt kan når de kommer udenlandsk. Det er en ret sjov historie, omkring Bendtner der ikke rigtigt ved hvor mange danskere der er i klubben.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
- Gentleman Finn
- Allstar

- Indlæg: 4225
- Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
- Geografisk sted: Aalborg
Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet
Det er ud fra idéen om, at vi er attraktive for ham da han hurtigt kan blive integreret i vores startopstilling, Helenius ryger jo nok før eller siden. Mere vigtigt, hans kontrakt udløber til sommer, og det står ikke skrevet i sol og måne at han forlænger, han er klar til at tage et skridt op.Maglau skrev:Hvad er det lige der får folk til at tro at Uffe Bech ikke er dyr?Gentleman Finn skrev:Skal vi nu ikke lige vente med at se dommedagen foran os, før vi ved hvor mange der vil kræve fp af os.
Men Rade ville uanset være urealistisk, han forlanger formentligt mere løn end han ville være værd, og som vi kan holde til at betale. Hvis der kommer en ind, er det et talent af en slags, Uffe Bech typen, ikke dyr og med potentiale.
At Lyngbys ledelse er debile?
Ingen andre klubber har hørt om ham?
Og at han derudover drømmer sindsygt meget om t flytte fra hovedstaden til nordjylland.
Come on hvis han er så stort et talent og vil til en større klub så er der altså både FCK, BIF og FCN der har flere penge end os i hvert fald to af dem og som skulle kunne betale de 5-7 mio sådan et angiveligt super talent koster.
- Buzz Killington
- Allstar

- Indlæg: 9845
- Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet
Lucas spillede jf. kampreferat en fin kamp for Ajax A1 mod Molde i nextgen, inden han blev skiftet ud efter 60 min. Bl.a. lagde han op til et af målene i Fischers hattrick.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet
Ang prica, så kan det jo være vi ender med at betale for hans tjenester hf feriepengesagen eller?
Men on-topic så kan jeg slet ikke se hvad han skulle kunne tilbringe det AaB hold vi har i dag. Jeg vil personligt hellere satse på toft,kayke, næste nye talent. Det virker fint indtil nu, mon ikke også det bliver ved med det et stykke tid endnu, uagtet om Helenius ryger til vinter.
Men on-topic så kan jeg slet ikke se hvad han skulle kunne tilbringe det AaB hold vi har i dag. Jeg vil personligt hellere satse på toft,kayke, næste nye talent. Det virker fint indtil nu, mon ikke også det bliver ved med det et stykke tid endnu, uagtet om Helenius ryger til vinter.
o.O
- astonvilla
- Allstar

- Indlæg: 2607
- Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet
Jimmy and the Kansas Boys tilføjede NY RedBull's deres første hjemmenederlag.
http://www.mlssoccer.com/matchcenter/20 ... highlights" onclick="window.open(this.href);return false;
Elsker den måde Jimmy æder Henry på i forbindelse med hans friløber i første.
Med det tempo de buldrer derudaf med er Jimmi godt på vej til playoff.
http://www.mlssoccer.com/matchcenter/20 ... highlights" onclick="window.open(this.href);return false;
Elsker den måde Jimmy æder Henry på i forbindelse med hans friløber i første.
Med det tempo de buldrer derudaf med er Jimmi godt på vej til playoff.
Bienvenu Bassogog!
- vandmelonen
- 1. div

- Indlæg: 362
- Tilmeldt: 11. feb 2009, 01:05
- Favoritspiller: Mæhle
-
A_Strandfelt
- Allstar

- Indlæg: 1914
- Tilmeldt: 15. apr 2006, 23:00
Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet
Lucas' første udfordring må være at høre for lamme kommentarer, som dem, der er kommet til den video.vandmelonen skrev:
Ikke nogen pæn måde at byde en 18-årig spiller velkommen til klubben.
- Køllen I Møllen
- Allstar

- Indlæg: 8528
- Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00
Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet
Hvor ser du kommentarer?A_Strandfelt skrev:Lucas' første udfordring må være at høre for lamme kommentarer, som dem, der er kommet til den video.vandmelonen skrev:
Ikke nogen pæn måde at byde en 18-årig spiller velkommen til klubben.
Janteloven eksisterer IKKE!
-
A_Strandfelt
- Allstar

- Indlæg: 1914
- Tilmeldt: 15. apr 2006, 23:00
Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet
Under videoen på YouTubeKøllen I Møllen skrev:Hvor ser du kommentarer?
- Buzz Killington
- Allstar

- Indlæg: 9845
- Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet
Herrestegud. Jeg udfordrer dig til at finde en youtube video med over 10.000 views som ikke omhandler nuttede dyr, der ikke har et par barnlige kommentarer. Specielt fodbold hvor en stor del af seerne er under 15 år.A_Strandfelt skrev:Under videoen på YouTubeKøllen I Møllen skrev:Hvor ser du kommentarer?
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus

