Havde Stabæk også Macron inden Inge blev sports chef? Tænkte først at det var super arbejde af Bælum og finde en trøjesponsor jeg slet ikke have tænkt som en mulighed men har IAO mon haft en finger med i spillet.FlæskeFrank skrev: ↑16. maj 2021, 16:31Nu kan det jo altid beløbsmæssigt blive den største, hvis man bare indgår for nok år...Lyfe skrev: ↑16. maj 2021, 15:39Trøjen forventes i starten af Juli.Ibiza Polar skrev: ↑16. maj 2021, 14:24Der går Twitter-historier om, at den nye AaB-trøje præsenteres i pausen.
EDIT: Nå, det blev kun partneren. Men Macron, 6 år, og den største trøjeaftale for AaB nogensinde.
Gad godt vide lidt om økonomien i aftalen for undrer mig egentlig at de kan lave en 6 år aftale af den størrelse uden meddelelse til fondsbørsen. Må jo i hvert fald være fordi det ikke rykker noget på vores økonomi.
Det spændende i denne er, at dette store firma ikke er i DK og måske derfor vil satse lidt ekstra på os for at opdyrke markedet?! Håber ikke at der skrives med andre danske klubber denne sommer.
Iøvrigt havde både Stabæk og Sandefjord Macron, så der sidder to i de ledende stillinger, som skule have råbt højt, hvis det er en elendig trøjemager.
AaB Reklamer og Merchandise
Re: AaB Reklamer og Merchandise
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
Jeg har spillet volleyball i Macron-trøjer, og de laver generelt ret fede trøjer.
Men en advarsel til alle mænd, det er sateme godt nok slim-line så det vil noget, og går man op i størrelsen, er det kun længden på trøjen der øges, ikke vidden.
Det kan naturligvis være anderledes med fodboldtøj, men Macron-trøjer kan i hvert fald udfordre alle andre end tændstik-mændene blandt AaB-fans.
Men en advarsel til alle mænd, det er sateme godt nok slim-line så det vil noget, og går man op i størrelsen, er det kun længden på trøjen der øges, ikke vidden.
Det kan naturligvis være anderledes med fodboldtøj, men Macron-trøjer kan i hvert fald udfordre alle andre end tændstik-mændene blandt AaB-fans.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!
Ahhj.. pis.. Håber de laver en fan udgave til mine barolo patter og brunello mave :-DFrygah skrev: ↑16. maj 2021, 20:07Jeg har spillet volleyball i Macron-trøjer, og de laver generelt ret fede trøjer.
Men en advarsel til alle mænd, det er sateme godt nok slim-line så det vil noget, og går man op i størrelsen, er det kun længden på trøjen der øges, ikke vidden.![]()
Det kan naturligvis være anderledes med fodboldtøj, men Macron-trøjer kan i hvert fald udfordre alle andre end tændstik-mændene blandt AaB-fans.![]()
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
Fantastisk, så slipper man måske for flommefede Michelinmænd i dynejakke med trøjen krænget udover…Frygah skrev: ↑16. maj 2021, 20:07Jeg har spillet volleyball i Macron-trøjer, og de laver generelt ret fede trøjer.
Men en advarsel til alle mænd, det er sateme godt nok slim-line så det vil noget, og går man op i størrelsen, er det kun længden på trøjen der øges, ikke vidden.![]()
Det kan naturligvis være anderledes med fodboldtøj, men Macron-trøjer kan i hvert fald udfordre alle andre end tændstik-mændene blandt AaB-fans.![]()
Håber nu også det betyder, at man laver tøj folk kan se sig selv i og ikke sådan noget Hummel-lort, som stinker langt væk af Christian Dalmose.
Flot M! Så fordi du lider af anoreksi så skal vi andre rende og ligne rullepølser i de nye trøjer?Julgranen skrev: ↑16. maj 2021, 20:17Fantastisk, så slipper man måske for flommefede Michelinmænd i dynejakke med trøjen krænget udover…Frygah skrev: ↑16. maj 2021, 20:07Jeg har spillet volleyball i Macron-trøjer, og de laver generelt ret fede trøjer.
Håber nu også det betyder, at man laver tøj folk kan se sig selv i og ikke sådan noget Hummel-lort, som stinker langt væk af Christian Dalmose.
Starter i morgen på Kate Moss diæt (masser af smøger og buldrende mængde heroin) bare for at kunne passe en AaB trøje i efteråret...RicoBR02 skrev: ↑16. maj 2021, 20:44Flot M! Så fordi du lider af anoreksi så skal vi andre rende og ligne rullepølser i de nye trøjer?Julgranen skrev: ↑16. maj 2021, 20:17Fantastisk, så slipper man måske for flommefede Michelinmænd i dynejakke med trøjen krænget udover…Frygah skrev: ↑16. maj 2021, 20:07Jeg har spillet volleyball i Macron-trøjer, og de laver generelt ret fede trøjer.
Den er jeg satme med på.. Tror dog jeg hopper på crack piben istedet, heroin er sådan noget københavneriLyfe skrev: ↑16. maj 2021, 21:02Starter i morgen på Kate Moss diæt (masser af smøger og buldrende mængde heroin) bare for at kunne passe en AaB trøje i efteråret...RicoBR02 skrev: ↑16. maj 2021, 20:44Flot M! Så fordi du lider af anoreksi så skal vi andre rende og ligne rullepølser i de nye trøjer?Julgranen skrev: ↑16. maj 2021, 20:17Fantastisk, så slipper man måske for flommefede Michelinmænd i dynejakke med trøjen krænget udover…Frygah skrev: ↑16. maj 2021, 20:07Jeg har spillet volleyball i Macron-trøjer, og de laver generelt ret fede trøjer.
-
R Rosenberg
- Allstar

Det slanker også bedre og mere effektivt. Og meget billigere. Så er der råd til flere Macron-trøjer.RicoBR02 skrev: ↑16. maj 2021, 21:09Den er jeg satme med på.. Tror dog jeg hopper på crack piben istedet, heroin er sådan noget københavneriLyfe skrev: ↑16. maj 2021, 21:02Starter i morgen på Kate Moss diæt (masser af smøger og buldrende mængde heroin) bare for at kunne passe en AaB trøje i efteråret...RicoBR02 skrev: ↑16. maj 2021, 20:44Flot M! Så fordi du lider af anoreksi så skal vi andre rende og ligne rullepølser i de nye trøjer?Julgranen skrev: ↑16. maj 2021, 20:17Fantastisk, så slipper man måske for flommefede Michelinmænd i dynejakke med trøjen krænget udover…Frygah skrev: ↑16. maj 2021, 20:07Jeg har spillet volleyball i Macron-trøjer, og de laver generelt ret fede trøjer.
Ædruelighedens stemme
Det der med den største aftale er dælme også svært at vide, hvad der ligger i?Lyfe skrev: ↑16. maj 2021, 15:39Trøjen forventes i starten af Juli.Ibiza Polar skrev: ↑16. maj 2021, 14:24Der går Twitter-historier om, at den nye AaB-trøje præsenteres i pausen.
EDIT: Nå, det blev kun partneren. Men Macron, 6 år, og den største trøjeaftale for AaB nogensinde.
Gad godt vide lidt om økonomien i aftalen for undrer mig egentlig at de kan lave en 6 år aftale af den størrelse uden meddelelse til fondsbørsen. Må jo i hvert fald være fordi det ikke rykker noget på vores økonomi.
Er det en 1. kr. mere eller en millione mere?
Er det aftalens sum over hele perioden og der så taget højde for, at de andre aftaler var kortere? Jeg synes ikke det siger så meget sådan en udlemding. Jeg håber selvfølgelig det bedste og tænker også, at man nok har fået en mærkbart bedre aftale, men vi er trods næppe gået fra et sponsoret på 1.000.000 til 10.000.000 om året.
RAUS RAUS SSE!
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Spændende om trøjen når at blive klar til sæsonstart. Hvis den først kommer tre kampe inde i sæsonen bliver det lidt fesent.
- FlæskeFrank
"AaB’s spillerdragter og træningskollektion for den kommende sæson forventes præsenteret i begyndelsen af juli måned."FlæskeFrank skrev: ↑17. maj 2021, 08:13Spændende om trøjen når at blive klar til sæsonstart. Hvis den først kommer tre kampe inde i sæsonen bliver det lidt fesent.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Det så jeg godt, men kan huske et skifte, hvor de ikke kunne nå det. Kan ikke huske trøjesponsor, men det var noget træls.
Især fordi jeg vil have en ny trøje med en for ukendt trøjemager.
- FlæskeFrank
Det var sidste omgang hvor vi fik Adidas tilbage i 09. Undskyldningen var at man ikke kunne “nå” at designe og producere en rød/hvid stribet trøje til sæsonstart, hvorfor man i stedet valgte at køre en halv sæson med den mest standard hvide trøje man havde i kataloget til stor utilfredshed som jeg husker det. Der var nu ikke meget design over den stribede trøje vi så fik, der lignede noget som havde taget en eftermiddag at tegne.FlæskeFrank skrev: ↑17. maj 2021, 18:22Det så jeg godt, men kan huske et skifte, hvor de ikke kunne nå det. Kan ikke huske trøjesponsor, men det var noget træls.
Macron har jeg en god fornemmelse af, at vil gøre et godt stykke arbejde. Dels fordi vi er deres første Superligapartner, og fordi de skriver, at man vil arbejde tæt med klub- og fanrepræsentanter om designvalg.
-
R Rosenberg
- Allstar

Hvad kom? AaB's nye habitter?Prica22 skrev: ↑20. maj 2021, 14:09Så kom den.
https://aabsport.dk/nyheder/2021/maj/aa ... -tomorrow/
Ædruelighedens stemme
AftalenR Rosenberg skrev: ↑20. maj 2021, 14:16Hvad kom? AaB's nye habitter?Prica22 skrev: ↑20. maj 2021, 14:09Så kom den.
https://aabsport.dk/nyheder/2021/maj/aa ... -tomorrow/
-
R Rosenberg
- Allstar

Altså, at AaB får nye habitter?Prica22 skrev: ↑20. maj 2021, 14:20AftalenR Rosenberg skrev: ↑20. maj 2021, 14:16Hvad kom? AaB's nye habitter?Prica22 skrev: ↑20. maj 2021, 14:09Så kom den.
https://aabsport.dk/nyheder/2021/maj/aa ... -tomorrow/![]()
Ædruelighedens stemme
Yes og et guldsponsorat. Minimum 275k om året. Det er vel også en slags penge.R Rosenberg skrev: ↑20. maj 2021, 14:42Altså, at AaB får nye habitter?Prica22 skrev: ↑20. maj 2021, 14:20AftalenR Rosenberg skrev: ↑20. maj 2021, 14:16Hvad kom? AaB's nye habitter?Prica22 skrev: ↑20. maj 2021, 14:09Så kom den.
-
R Rosenberg
- Allstar

For min skyld kan de gå med røven bar, hvis bare det er, fordi de har knoklet den ud af bukserne.Prica22 skrev: ↑20. maj 2021, 14:46Yes og et guldsponsorat. Minimum 275k om året. Det er vel også en slags penge.R Rosenberg skrev: ↑20. maj 2021, 14:42Altså, at AaB får nye habitter?Prica22 skrev: ↑20. maj 2021, 14:20AftalenR Rosenberg skrev: ↑20. maj 2021, 14:16Hvad kom? AaB's nye habitter?Prica22 skrev: ↑20. maj 2021, 14:09Så kom den.
Og ja, det er der da. Småpenge i moderne fodbold. Men småpenge er vel også en slags penge.
Ædruelighedens stemme