Jeg synes at IAO er en af klubbens største fejltagelser og har kostet klubben både økonomisk, men også omtale mæssigt.Martino1 skrev:Præcis. Kasper Høgh var også glimrende i Hobro.Spanky skrev: ↑21. feb 2025, 08:56Høgh er en case der med al tydeligvis viser hvor betændt miljøet var i klubben under Inge André og Bælums ledelse. Som på enhver anden arbejdsplads så skal rammerne være i orden for at medarbejderne kan performe.Jakobsen skrev: ↑20. feb 2025, 21:18Det er over min fatteevne, men Kapper The Rapper har scoret igen for Bodø i Europa (dog på straffe).
Vi har haft andre angribere der ikke imponerede, men hvor jeg tænkte det handlede lige så meget om holdet var dårligt sammensat eller spilleren f.eks. passede til en anden spillestil.
Kasper Høghs syntes jeg dog var den spillertype vi manglede, men han viste nærmest intet for os og hans niveau var sløjt og det er jo heller ikke en type resten af Superligaen har villet gå efter. Det lød også som om der var meget udenfor banen med en mystisk skade både i Hobro og her, hvor der i hvert fald har været snak. Enten må han jo bare passe helt perfekt til Bodø eller også må han virkelig være blevet modnet helt vildt i Norge. Selvom han har haft succes i Norge er det jo ikke en gang sådan, at jeg ser for mig et godt Superligahold ville hente ham hjem.
Men at give ham skylden for at Kasper Høgh kun havde to spidskompetencer, nemlig at lave frispark, eller stå offside, det er at drive den lidt for vidt.
Sent from my iPhone using Tapatalk