nej det tror jeg ikke, ikke med mindre det hele falder sammen. men jeg tror ikke man rykker op uden stor forstærkning.,
Træneremner
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
-
R Rosenberg
- Allstar

Re: Træneremner
Det ville være debilt at tro. Men vi kan meget vel undlade at rykke op. Og endda fortsætte med at undlade.
Ædruelighedens stemme
-
Dennis Nielsen
- Allstar

Ærligt talt, så nej, Det er det ikke. Tror jeg, at vi rykker ned - nej. Der er dog en masse ingredienser, der kan forårsage, at det bliver i den ende, at vi placerer os.R Rosenberg skrev: ↑11. jul 2025, 20:11Det ville være debilt at tro. Men vi kan meget vel undlade at rykke op. Og endda fortsætte med at undlade.
Vores klub er en fucking rodebutik, der er hverken træner, sportsdirektør eller retning. Det er generelt en flok drenge, uden hår på brystet, som vores trup består af. Netop det kostede nedrykning fra suppen. Vi havde alle kort på hånden, men manglede nosser og mod til at stå i mod presset.
Nu står vi her og vi aner ikke en skid om, hvor vi er rent niveaumæssigt, men det vi ved, det er, at presset for at rykke op er stort. Vi ved, at alle hold gerne vil have en AaB skalp. Begynder resultaterne at være middelmådige og er vi ikke der, hvor selvforståelsen mener, at vi skal være, så er jeg bekymret for håndtering af det pres, som unægtelig kommer.
Starter vi med et par lunkne resultater, vil medierne stå klar som gribbe angående træner, sportsdirektør, retning og ejerskab.
Helt enig i meget af det. Det er en kæmpe rodebutik. Dog virker der til at være kommet ro på mange ting på hornevej. Truppen ser også nogenlunde fornuftigt ud efterhånden, ihvertfald til en sæson I 1 division. Kallesøe og ham u19 gutten fra FCK ligner gode køb, nordmanden glæder jeg mig til at se imorgen. Jeg er som altid pisse positiv på trods af alt lortet..Dennis Nielsen skrev: ↑11. jul 2025, 20:31Ærligt talt, så nej, Det er det ikke. Tror jeg, at vi rykker ned - nej. Der er dog en masse ingredienser, der kan forårsage, at det bliver i den ende, at vi placerer os.R Rosenberg skrev: ↑11. jul 2025, 20:11Det ville være debilt at tro. Men vi kan meget vel undlade at rykke op. Og endda fortsætte med at undlade.
Vores klub er en fucking rodebutik, der er hverken træner, sportsdirektør eller retning. Det er generelt en flok drenge, uden hår på brystet, som vores trup består af. Netop det kostede nedrykning fra suppen. Vi havde alle kort på hånden, men manglede nosser og mod til at stå i mod presset.
Nu står vi her og vi aner ikke en skid om, hvor vi er rent niveaumæssigt, men det vi ved, det er, at presset for at rykke op er stort. Vi ved, at alle hold gerne vil have en AaB skalp. Begynder resultaterne at være middelmådige og er vi ikke der, hvor selvforståelsen mener, at vi skal være, så er jeg bekymret for håndtering af det pres, som unægtelig kommer.
Starter vi med et par lunkne resultater, vil medierne stå klar som gribbe angående træner, sportsdirektør, retning og ejerskab.
-
R Rosenberg
- Allstar

Jeg tror da også, at vi sagtens kan ende i bund 6 i 1. division. Men derfra til, at vi skulle rykke ned, er der et stykke. Det kan jeg ikke se, ske.Dennis Nielsen skrev: ↑11. jul 2025, 20:31Ærligt talt, så nej, Det er det ikke. Tror jeg, at vi rykker ned - nej. Der er dog en masse ingredienser, der kan forårsage, at det bliver i den ende, at vi placerer os.R Rosenberg skrev: ↑11. jul 2025, 20:11Det ville være debilt at tro. Men vi kan meget vel undlade at rykke op. Og endda fortsætte med at undlade.
Så skal der dog være en nedsmeltning af dimensioner, der gør foråret 2025 til en positiv oplevelse. Men på den anden side, det er AaB. Og det er endda AaB under SSE22.
Ædruelighedens stemme
Nu hvor du så har set holdet spille mere end lige op med Viborg i store dele af kampen i går, så er du vel endnu mere positivRicoBR02 skrev: ↑11. jul 2025, 20:39Helt enig i meget af det. Det er en kæmpe rodebutik. Dog virker der til at være kommet ro på mange ting på hornevej. Truppen ser også nogenlunde fornuftigt ud efterhånden, ihvertfald til en sæson I 1 division. Kallesøe og ham u19 gutten fra FCK ligner gode køb, nordmanden glæder jeg mig til at se imorgen. Jeg er som altid pisse positiv på trods af alt lortet..Dennis Nielsen skrev: ↑11. jul 2025, 20:31Ærligt talt, så nej, Det er det ikke. Tror jeg, at vi rykker ned - nej. Der er dog en masse ingredienser, der kan forårsage, at det bliver i den ende, at vi placerer os.R Rosenberg skrev: ↑11. jul 2025, 20:11Det ville være debilt at tro. Men vi kan meget vel undlade at rykke op. Og endda fortsætte med at undlade.
Selvfølgelig vil alt andet end sejre i de førte kampe give medierne anledning til at gå agurk, men hvis AaB fremstår lige så velspillende som mod VFF i går, så bliver det altså svært for alvor at piske en stemning op.
Og så får jeg da lyst til at spørge, hvad der egentlig skulle stå i vejen for at give Zinck nøglerne, hvis han rent faktisk er manden som kan få en velspillende enhed ud af den trup, AaB kan sammensætte - som den første træner i flere år?
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Majet!Funky skrev: ↑13. jul 2025, 10:05Nu hvor du så har set holdet spille mere end lige op med Viborg i store dele af kampen i går, så er du vel endnu mere positivRicoBR02 skrev: ↑11. jul 2025, 20:39Helt enig i meget af det. Det er en kæmpe rodebutik. Dog virker der til at være kommet ro på mange ting på hornevej. Truppen ser også nogenlunde fornuftigt ud efterhånden, ihvertfald til en sæson I 1 division. Kallesøe og ham u19 gutten fra FCK ligner gode køb, nordmanden glæder jeg mig til at se imorgen. Jeg er som altid pisse positiv på trods af alt lortet..Dennis Nielsen skrev: ↑11. jul 2025, 20:31Ærligt talt, så nej, Det er det ikke. Tror jeg, at vi rykker ned - nej. Der er dog en masse ingredienser, der kan forårsage, at det bliver i den ende, at vi placerer os.R Rosenberg skrev: ↑11. jul 2025, 20:11Det ville være debilt at tro. Men vi kan meget vel undlade at rykke op. Og endda fortsætte med at undlade.
Starter vi med et par lunkne resultater, vil medierne stå klar som gribbe angående træner, sportsdirektør, retning og ejerskab.- det er jeg i hvert fald. Jeg er MEGET imponeret over, hvordan spillere og trænere har formået at abstrahere fra al virakken og fået banket et tydeligt spillekoncept sammen, hvor flere og flere af spillerne ser ud til at fungere godt. Min helt store skræk - at undvære Pudel de første kampe pga. hans røde kort - har endda været unødig. Pt. er det mit indtryk, at Pudel endda kan få lidt svært ved at komme i start-11 igen.
Selvfølgelig vil alt andet end sejre i de førte kampe give medierne anledning til at gå agurk, men hvis AaB fremstår lige så velspillende som mod VFF i går, så bliver det altså svært for alvor at piske en stemning op.
Og så får jeg da lyst til at spørge, hvad der egentlig skulle stå i vejen for at give Zinck nøglerne, hvis han rent faktisk er manden som kan få en velspillende enhed ud af den trup, AaB kan sammensætte - som den første træner i flere år?
Men, hvis vi sælger MJ, så skal vi stadig have styr på hvem der skal lave målene. Det er min største bekymring..
Bo som træner? Tja jeg er sgu ligeglad, de sidste mange år har vist at træner ikke har den store betydning hvis spillerne er blottet for selvtillid og evner..
Jeg er også på Zincksalven. Vi kommer næppe til at kunne lande den rigtige træner alligevel, især ikke uden sportsdirektør, og det kan sgu godt være at Zinck er den rigtige forberedelsesfigur, så "den rigtige træner" ikke skal få styr på en samling grå mus blottet for selvtillid og retning.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
AaB er - selvfølgelig - en af favoritterne til oprykning. Peg lige på ret mange spillere i de andre klubber, der ville være en forstærkning af vores hold.
At det bliver svært, og at vi kommer til at miste mange pointer er til gengæld lige så sikkert. Men vi har altså langt mere talent og superligarutine, end de fleste andre.
At det bliver svært, og at vi kommer til at miste mange pointer er til gengæld lige så sikkert. Men vi har altså langt mere talent og superligarutine, end de fleste andre.
Enig, men frygten er vel at mentaliteten og panikken på holdet overstiger talentet og rutinen. Vores bedste spillere har de seneste år været nyindkøbt (Prip, Sousa, Widell, Jørgensen), men hvis de bliver hængende længe nok, bliver de sumpet ned i samme ligegyldige elendighed, som vores egne unge spillere også har lidt under.BoT skrev: ↑13. jul 2025, 11:35AaB er - selvfølgelig - en af favoritterne til oprykning. Peg lige på ret mange spillere i de andre klubber, der ville være en forstærkning af vores hold.
Vi er sådan et hold, hvor man som spiller nærmest mun bliver ringere for hvert minut der spilles, og det er bare ikke en særlig fed feature i vores nuværende situation
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
- Winterburn
- Landshold

- Favoritspiller: Frank Strandli
- Geografisk sted: New York
Hvad laver en mand som Lars Søndergaard i disse dage? Kunne han vaere en loesning til cheftraener posten eller maaske sportschef?
Ikke fordi jeg ved noget, eller om han stadig er kvalificerert. Han poppede blot op, og taenkte en god mand med kendskab til klubben og dansk fodbold + med gode kontakter
Alder taler muligvis imod, men han virker stadig kvik. Ved godt hans type fodbold maaske ikke sagen, men husker efteraaret 2015 som noget med god fremadrettet fussball
Eller en Kuhn
selvom han nok har vaeret udenfor for laenge
Ikke fordi jeg ved noget, eller om han stadig er kvalificerert. Han poppede blot op, og taenkte en god mand med kendskab til klubben og dansk fodbold + med gode kontakter
Alder taler muligvis imod, men han virker stadig kvik. Ved godt hans type fodbold maaske ikke sagen, men husker efteraaret 2015 som noget med god fremadrettet fussball
Eller en Kuhn
En god fodboldspiller skal være temperamentsfuld. 80 % temperament og 20 % fuld.
-Erik "Myggen" Mykland.
-Erik "Myggen" Mykland.
Yes, vi kører fandme med Bo. Han kender klubben og truppen, og det har jo set godt ud i træningskampene har jeg læst mig til.jonas386 skrev: ↑13. jul 2025, 11:11Jeg er også på Zincksalven. Vi kommer næppe til at kunne lande den rigtige træner alligevel, især ikke uden sportsdirektør, og det kan sgu godt være at Zinck er den rigtige forberedelsesfigur, så "den rigtige træner" ikke skal få styr på en samling grå mus blottet for selvtillid og retning.
-
tommas jensen
- Landshold

- Favoritspiller: Wæhler / Augo / Thelander
- Geografisk sted: Brønderslev
Aldrig nogensinde nøjes med Bo Zinck. Så er man sku uambitiøs