AaB´ere i andre klubber / udlandet
Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet
Theo har desværre ikke haft mange redninger i sine første kampe for OB, men det er svært sådan rigtigt at klandre ham for nogle af målene. I dag ser han lidt uheldig ud ved 1-4-målet, men som det også blev nævnt i kommenteringen, er det svært at nå at reagere på, at et mislykkedes hovedstødsforsøg mod fjerneste stolpe, rammer angriberens skulder og går mod nærmeste stolpe. Det er vildt, hvor meget OBs defensiv svigter i perioder af kampene, for de har et fint hold, men åbner nogle gange op for gigantiske muligheder til modstanderne foran mål. Theo forhindrede 1-6 med en flot fodparade i en 1v1-situation.
Det er jo det man drømmer om som ung målmand
EDIT: Nu så jeg lige highlights, og det er da rigtigt nok, at ingen af målene er decideret hans skyld (Mortensens mål er ret uheldigt), men der er da minimum to af målene (AGFs 2. og 3. mål) hvor jeg synes han godt kunne have gjort mere, og hvor eks. Müller havde fået stor kritik herinde hvis de var gået ind. Giver det til vinter før OB finder penge til en ny keeper.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
-
Bombommelom
- 2. div

- Favoritspiller: Kosten
Høgh fortsætter med at score for Bodø, og med den fantastiske lodtrækning de fik, står de allerede nu med 1½ ben i Champions League. Det er altså en fantastisk udvikling for Høgh, fra da han forlod AaB.
Det er vanvittigt stærkt af ham.Bombommelom skrev: ↑20. aug 2025, 21:34Høgh fortsætter med at score for Bodø, og med den fantastiske lodtrækning de fik, står de allerede nu med 1½ ben i Champions League. Det er altså en fantastisk udvikling for Høgh, fra da han forlod AaB.
Noget andet er, MJ starter på bænken igen. Mon niveauet er for højt til ham?
-
Bombommelom
- 2. div

- Favoritspiller: Kosten
Han var ikke med i truppen i seneste kamp mod Strømsgodset, så måske han har haft noget sygdom eller en småskavank? For han har da ellers fået spilletid i stort set alle kampe siden han skiftede.RicoBR02 skrev: ↑20. aug 2025, 21:36Det er vanvittigt stærkt af ham.Bombommelom skrev: ↑20. aug 2025, 21:34Høgh fortsætter med at score for Bodø, og med den fantastiske lodtrækning de fik, står de allerede nu med 1½ ben i Champions League. Det er altså en fantastisk udvikling for Høgh, fra da han forlod AaB.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
På livescore er han lige blevet skiftet indRicoBR02 skrev: ↑20. aug 2025, 21:36Det er vanvittigt stærkt af ham.Bombommelom skrev: ↑20. aug 2025, 21:34Høgh fortsætter med at score for Bodø, og med den fantastiske lodtrækning de fik, står de allerede nu med 1½ ben i Champions League. Det er altså en fantastisk udvikling for Høgh, fra da han forlod AaB.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Han skal jo også lige have en ærlig chance. Men ikke desto mindre må Kasper Høgh vel fremstå som ikke blot en af de allerstørste, men også en af de allermest overraskende succeshistorie, hvad angår tidligere AaB-spillere. Imponerende flot!Buzz Killington skrev: ↑20. aug 2025, 21:54På livescore er han lige blevet skiftet indRicoBR02 skrev: ↑20. aug 2025, 21:36Det er vanvittigt stærkt af ham.Bombommelom skrev: ↑20. aug 2025, 21:34Høgh fortsætter med at score for Bodø, og med den fantastiske lodtrækning de fik, står de allerede nu med 1½ ben i Champions League. Det er altså en fantastisk udvikling for Høgh, fra da han forlod AaB.
- Buzz Killington
- Allstar

MJ er startet godt. Lavede en sublim assist på Høgh, som dog blev dømt (korrekt) offside.Hovedet skrev: ↑20. aug 2025, 22:05Han skal jo også lige have en ærlig chance. Men ikke desto mindre må Kasper Høgh vel fremstå som ikke blot en af de allerstørste, men også en af de allermest overraskende succeshistorie, hvad angår tidligere AaB-spillere. Imponerende flot!Buzz Killington skrev: ↑20. aug 2025, 21:54På livescore er han lige blevet skiftet indRicoBR02 skrev: ↑20. aug 2025, 21:36Det er vanvittigt stærkt af ham.Bombommelom skrev: ↑20. aug 2025, 21:34Høgh fortsætter med at score for Bodø, og med den fantastiske lodtrækning de fik, står de allerede nu med 1½ ben i Champions League. Det er altså en fantastisk udvikling for Høgh, fra da han forlod AaB.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Jeg har rimeligvis kun set kampen med et halvt øje, men det var ganske rigtigt en fremragende aflevering på trods af off side. Jeg husker ham i øvrigt ikke som den store assistmager fra AaB-tiden, men omvendt husker jeg sgu heller ikke Kasper Høgh som en spiller, der var prædestineret til at banke kasse på kasse ind på det store europæiske scene :-)Buzz Killington skrev: ↑20. aug 2025, 22:11MJ er startet godt. Lavede en sublim assist på Høgh, som dog blev dømt (korrekt) offside.Hovedet skrev: ↑20. aug 2025, 22:05Han skal jo også lige have en ærlig chance. Men ikke desto mindre må Kasper Høgh vel fremstå som ikke blot en af de allerstørste, men også en af de allermest overraskende succeshistorie, hvad angår tidligere AaB-spillere. Imponerende flot!Buzz Killington skrev: ↑20. aug 2025, 21:54På livescore er han lige blevet skiftet indRicoBR02 skrev: ↑20. aug 2025, 21:36Det er vanvittigt stærkt af ham.Bombommelom skrev: ↑20. aug 2025, 21:34Høgh fortsætter med at score for Bodø, og med den fantastiske lodtrækning de fik, står de allerede nu med 1½ ben i Champions League. Det er altså en fantastisk udvikling for Høgh, fra da han forlod AaB.
Men han lavede enormt mange assist i Esbjerg. Tror det afhænger meget af den rolle han får i klubben.Hovedet skrev: ↑20. aug 2025, 22:37Jeg har rimeligvis kun set kampen med et halvt øje, men det var ganske rigtigt en fremragende aflevering på trods af off side. Jeg husker ham i øvrigt ikke som den store assistmager fra AaB-tiden, men omvendt husker jeg sgu heller ikke Kasper Høgh som en spiller, der var prædestineret til at banke kasse på kasse ind på det store europæiske scene :-)Buzz Killington skrev: ↑20. aug 2025, 22:11MJ er startet godt. Lavede en sublim assist på Høgh, som dog blev dømt (korrekt) offside.Hovedet skrev: ↑20. aug 2025, 22:05Han skal jo også lige have en ærlig chance. Men ikke desto mindre må Kasper Høgh vel fremstå som ikke blot en af de allerstørste, men også en af de allermest overraskende succeshistorie, hvad angår tidligere AaB-spillere. Imponerende flot!Buzz Killington skrev: ↑20. aug 2025, 21:54På livescore er han lige blevet skiftet indRicoBR02 skrev: ↑20. aug 2025, 21:36Det er vanvittigt stærkt af ham.Bombommelom skrev: ↑20. aug 2025, 21:34Høgh fortsætter med at score for Bodø, og med den fantastiske lodtrækning de fik, står de allerede nu med 1½ ben i Champions League. Det er altså en fantastisk udvikling for Høgh, fra da han forlod AaB.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Man kan håbe, at der i MJ-transferen var en bonus, hvis Bodø går i CL. Tænker bestemt ikke, at det er utænkeligt og med 5-0 i første opgør kunne det kaste lidt ekstra mønter i vores transferbudget
Jeg tænkte det samme. Uden at vide noget virker som en åbenlys parameter at have en bonus betaling koblet på. Eller måske forskellige betalinger af en given rate afhængig af om det var CL eller EL de kvalificerer sig til.
Tipsbladet beretter også, at der var forhandlinger mellem AaB og Ross:
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/rygter/ ... thias-ross
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/rygter/ ... thias-ross
jacob larsen har hurtigt taget FCM til sig i hjertet. FCM har 'brudt' regler der har været kendt siden foråret (afbud til landshold skal bunde i gyldig årsag), og forstår efterfølgende ikke at reglerne gælder og bliver overholdt. Skvat.
https://bold.dk/fodbold/nyheder/fcm-bos ... get-storre
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
- Buzz Killington
- Allstar

"Vi ønsker dialog og indsigt frem for straf."jonas386 skrev: ↑22. aug 2025, 13:58jacob larsen har hurtigt taget FCM til sig i hjertet. FCM har 'brudt' regler der har været kendt siden foråret (afbud til landshold skal bunde i gyldig årsag), og forstår efterfølgende ikke at reglerne gælder og bliver overholdt. Skvat.
Prøvede også den undskyldning sidst jeg fik en fartbøde. Chokerende nok slap jeg stadig ikke for de 1200 kr.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
"Brøndby argumentet"Buzz Killington skrev: ↑22. aug 2025, 15:04"Vi ønsker dialog og indsigt frem for straf."jonas386 skrev: ↑22. aug 2025, 13:58jacob larsen har hurtigt taget FCM til sig i hjertet. FCM har 'brudt' regler der har været kendt siden foråret (afbud til landshold skal bunde i gyldig årsag), og forstår efterfølgende ikke at reglerne gælder og bliver overholdt. Skvat.
Prøvede også den undskyldning sidst jeg fik en fartbøde. Chokerende nok slap jeg stadig ikke for de 1200 kr.
RAUS RAUS SSE!
-
DenGamleMand
- 1. div

I Brøndby argumenterer man ikke. Man slåsh.Jakobsen skrev: ↑22. aug 2025, 15:42"Brøndby argumentet"Buzz Killington skrev: ↑22. aug 2025, 15:04"Vi ønsker dialog og indsigt frem for straf."jonas386 skrev: ↑22. aug 2025, 13:58jacob larsen har hurtigt taget FCM til sig i hjertet. FCM har 'brudt' regler der har været kendt siden foråret (afbud til landshold skal bunde i gyldig årsag), og forstår efterfølgende ikke at reglerne gælder og bliver overholdt. Skvat.
SSE22 RAUS!
Lad det regne med tennisbolde.
Lad det regne med tennisbolde.
Jeg var godtnok imponeret af Theo igår. Rolig og god tilstedeværelse i feltet.
Kom lige til at tænke på, hvordan det mon gik med SSEs superkøb Adedeji.
Lillestrøm som har lejet ham fører næstbedste liga i Norge med 10 point og de skal jo købe ham ved oprykning. Det tvivler jeg på de bliver særligt glade for da Adedeji kun har 113 minutters ligafodbold for dem og det højeste han har spillet i en kamp er 32 minutter. Hans stats siger derudover nul mål og nul assists.
I den norske pokal har han spillet i alt 270 minutter fodbold i seks kampe og bidraget med et mål og tre assists. Primært mod små hold danskere aldrig har hørt om, men dog også en assist i semifinalen mod KFUM fra bedste række.
Lillestrøm som har lejet ham fører næstbedste liga i Norge med 10 point og de skal jo købe ham ved oprykning. Det tvivler jeg på de bliver særligt glade for da Adedeji kun har 113 minutters ligafodbold for dem og det højeste han har spillet i en kamp er 32 minutter. Hans stats siger derudover nul mål og nul assists.
I den norske pokal har han spillet i alt 270 minutter fodbold i seks kampe og bidraget med et mål og tre assists. Primært mod små hold danskere aldrig har hørt om, men dog også en assist i semifinalen mod KFUM fra bedste række.
RAUS RAUS SSE!
Hvor har du det fra?Jakobsen skrev: ↑24. aug 2025, 12:30Kom lige til at tænke på, hvordan det mon gik med SSEs superkøb Adedeji.
Vil da være skønt at skippe ham afsted til Norge permanent, og så endda for et transferbeløb.