SønderjyskE - AaB, Onsdag 23. maj, kl. 20:00
-
jensemand57
- Allstar

Re: SønderjyskE - AaB, Onsdag 23. maj, kl. 20:00
Bøgelund skal ind fra starten, da der, efter hvad jeg læser, mangler noget stabilitet og rutine i forsvaret. Dernæst må man godt prøve at sætte Rolft Toft ind i angrebet. Han skaber noget aggressivitet i angrebet. Jeg forventer ikke, at vi vinder kampen, men det er død nødvendigt, at vi får scoret et eller to mål, uden at Sønderjyske scorer yderligere. Målsætningen for anden halvleg må jo være t få Sønderjyske til at miste troen på, at de kan nå 6. pladsen.
Dine forhåbninger er gjort til skamme. Ingen udskiftninger.jensemand57 skrev:Bøgelund skal ind fra starten, da der, efter hvad jeg læser, mangler noget stabilitet og rutine i forsvaret. Dernæst må man godt prøve at sætte Rolft Toft ind i angrebet. Han skaber noget aggressivitet i angrebet. Jeg forventer ikke, at vi vinder kampen, men det er død nødvendigt, at vi får scoret et eller to mål, uden at Sønderjyske scorer yderligere.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Synes det er en meget god ide, så kunne det være de vil kæmpe lidt og ikke rende rundt uden den mindste interesse da de hæver kassen alligevel.limey skrev:Fordi det er en elendig ide.Pagerbo skrev:Hvorfor er der ingen der vil høre på mit sidste indlæg mod Køge, PROVISION så for de sgu ikke noget at spise.
-
jensemand57
- Allstar

Havde nok heller ikke forventet det.Funky skrev:Dine forhåbninger er gjort til skamme. Ingen udskiftninger.jensemand57 skrev:Bøgelund skal ind fra starten, da der, efter hvad jeg læser, mangler noget stabilitet og rutine i forsvaret. Dernæst må man godt prøve at sætte Rolft Toft ind i angrebet. Han skaber noget aggressivitet i angrebet. Jeg forventer ikke, at vi vinder kampen, men det er død nødvendigt, at vi får scoret et eller to mål, uden at Sønderjyske scorer yderligere.
Jeg synes en meget markant forskel på SønderJyskes og AaB's spillere er, at SønderJyskes ser væsentligt mere beefy ud.
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Har de ikke også fået kønsbehåring, modsat vores. AaBernes sten er ikke engang faldet ned.Funky skrev:Jeg synes en meget markant forskel på SønderJyskes og AaB's spillere er, at SønderJyskes ser væsentligt mere beefy ud.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
Efter 30 minutters spil gav jeg kæresten lov til at se desperate housewifes på fjernsynet i stuen.
Så er det dælme fordi fodbolden er ringe.
Så er det dælme fordi fodbolden er ringe.
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
Hvad fanden laver Kent Nielsen?!?!
Bienvenu Bassogog!
Der er givetvis en pæn forskel i gennemsnitsalder, jo. Men alligevel; prøjserne ligner jo nogle der bruger mere tid med vægtene end på græsset.Provst i Brovst skrev:Har de ikke også fået kønsbehåring, modsat vores. AaBernes sten er ikke engang faldet ned.Funky skrev:Jeg synes en meget markant forskel på SønderJyskes og AaB's spillere er, at SønderJyskes ser væsentligt mere beefy ud.
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
Enhver ved at sort slanker. Derfor.Funky skrev:Jeg synes en meget markant forskel på SønderJyskes og AaB's spillere er, at SønderJyskes ser væsentligt mere beefy ud.
Bienvenu Bassogog!
...men det er da flot, hvordan vi på denne måde forsvarer 6. pladsen!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
For meget nips når man endeligt får etableret lidt pres mod Coes mål.
Jeg forventer ikke han forvandler de der 11 til et mesterhold. Jeg siger bare, at der mangler koncept. Det gjorde der også under Hamrén en overgang, så vidt jeg husker. Jeg ved absolut godt det var noget andet med Hamrén, men siger bare at der mangler noget og selvom jeg kigger på truppen så mangler det stadig. HB Køge's hold er kraftedme ikke bedre end vores på papiret, alligevel styrede de kampen mod os i weekenden - bevares, de var ineffektive foran mål. Vi havde ingen ide, mens de syntes at have total styr på, hvordan de skulle få mest ud af en kamp mod os. Og nu igen mod tysken. Vi har set det mange gange i sæsonen.Funky skrev:Det er altså ikke fair at sammenligne Kent med Hamrén. Sidstnævnte havde sgu andre forhold. Jeg gad godt se den træner som kunne hekse noget meget anderledes sammen i AaB end det, Kent laver.Søgaard skrev:Sidder og tænker det samme.. Er det træneren?Martino skrev:Det største problem er at Kent ikke er den rette mand og at Lynge ikke kan se det skræmmer mig - lidt ligesom forlængelserne med Due og Curth. Mit håb for anden halvleg er at se nogle af de unge med potentiale og tro på tingene.
Kan huske at jeg også tvivlede en overgang på Hamrén, men det her er godt nok skidt. Var det nogensinde så ringe under Hamrén? Hold nu op, der er lidt udvikling og ide i det hold vi har pt. SIF, Horsens, SE selv Køge spiller alle med mere koncept og passion end os for tiden...
/Søgaard
Ved godt at spillerne heller ikke viser nosser og mander sig op. Men synes bestemt heller ikke det virker til, at træneren forsøger at gøre det - eller få spillerne til det.
Aalborg BK 1885!
Søgaard skrev:Jeg forventer ikke han forvandler de der 11 til et mesterhold. Jeg siger bare, at der mangler koncept. Det gjorde der også under Hamrén en overgang, så vidt jeg husker. Jeg ved absolut godt det var noget andet med Hamrén, men siger bare at der mangler noget og selvom jeg kigger på truppen så mangler det stadig. HB Køge's hold er kraftedme ikke bedre end vores på papiret, alligevel styrede de kampen mod os i weekenden - bevares, de var ineffektive foran mål. Vi havde ingen ide, mens de syntes at have total styr på, hvordan de skulle få mest ud af en kamp mod os. Og nu igen mod tysken. Vi har set det mange gange i sæsonen.Funky skrev:Det er altså ikke fair at sammenligne Kent med Hamrén. Sidstnævnte havde sgu andre forhold. Jeg gad godt se den træner som kunne hekse noget meget anderledes sammen i AaB end det, Kent laver.Søgaard skrev:Sidder og tænker det samme.. Er det træneren?Martino skrev:Det største problem er at Kent ikke er den rette mand og at Lynge ikke kan se det skræmmer mig - lidt ligesom forlængelserne med Due og Curth. Mit håb for anden halvleg er at se nogle af de unge med potentiale og tro på tingene.
Kan huske at jeg også tvivlede en overgang på Hamrén, men det her er godt nok skidt. Var det nogensinde så ringe under Hamrén? Hold nu op, der er lidt udvikling og ide i det hold vi har pt. SIF, Horsens, SE selv Køge spiller alle med mere koncept og passion end os for tiden...
/Søgaard
Ved godt at spillerne heller ikke viser nosser og mander sig op. Men synes bestemt heller ikke det virker til, at træneren forsøger at gøre det - eller få spillerne til det.
Lige mine tanker. Tak!
Jeg savner Winsnes
Kæft en pinlig omgang, Due, Curth, dalsgård, gotfred og augu har ikke niveau til mere end 2. Division
Martin P - ægte Aalborg
Helenius god damm it.
Hold nu kæft alt virker altså også for de lortede tyskere................
Hold kæft spillerne skylder de tilrejsende fans en undskyldning!! PINLIGT PINLIGT!!!!
De må fandme godt nok have en dårlig smag i munden nu, de spillere. Hvordan kan man smide en 6. plads væk til et hold ved at man skal tabe 4-0 til dem, og så er man bagud 4-0?!
Vi må vel håbe at de får en reducering...
Vi må vel håbe at de får en reducering...