Sønderjyske - AaB
- jernskjorten
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Re: Sønderjyske - AaB
Jeg er virkelig spændt på at se, hvordan vi håndterer aftenens kamp. Vi er uden Lucas, Due og Würtz. Tre spillere, der virkelig har sat deres fodaftryk i sæsonens første kampe. Vil vi fortsætte stilen med hurtigt pasningsspil, eller går vi tilbage i en mere defensiv rolle? Jeg vil blive meget overrasket, hvis vi bare buldrer videre uden tre så markante skikkelser.
- AaBlover4ever
- Allstar

- Favoritspiller: Thomas Augustinussen, Søren Frederiksen
- Kontakt:
Det er vel så også i aften vi får det første tegn på hvor bred truppen egentlig er, og hvordan vi står ved skader, karantæner mv.jernskjorten skrev:Jeg er virkelig spændt på at se, hvordan vi håndterer aftenens kamp. Vi er uden Lucas, Due og Würtz. Tre spillere, der virkelig har sat deres fodaftryk i sæsonens første kampe. Vil vi fortsætte stilen med hurtigt pasningsspil, eller går vi tilbage i en mere defensiv rolle? Jeg vil blive meget overrasket, hvis vi bare buldrer videre uden tre så markante skikkelser.
AaB vi står sammen om dig (Klik for video)
Vi rykker ALDRIG ned
Vi rykker ALDRIG ned
Ville det ikke være nærliggende med denne? Tror Patrick vil være bedre på den centrale istedet for Wichman
Dalsgård - Lasse - KEP - Ahlmann
Kusk - PK - Augu - Wichman
Kayke
Helenius
Kayke
Helenius
Martin P - ægte Aalborg
- jernskjorten
- Allstar

Jeg ville rigtig gerne se PK centralt. Mener at kunne huske, at han tidligere har haft fornuftige optrædender på midtbanen.Jonas K skrev:Ville det ikke være nærliggende med denne? Tror Patrick vil være bedre på den centrale istedet for Wichman
Kayke
Helenius
Kayke er nok spillemæssigt dén af reserverne, der minder mest om Lucas, men jeg vil alligevel gætte på, at vi starter med Curth. Han har kamptræning, og har spillet mere sammen med Helenius end de øvrige. Pga. Curth tror jeg måske også, at vi kommer til at spille mere fysisk i angrebet med lange bolde mod Curth, der skal kæmpe lidt med Sønderjyskes forsvar, og lægge bolde af til Helenius.
Jeg vil hellere end gerne sælge den for en uafgjort.
Curth har også gjort en række fine indhop i sæsonen, så han fortjener på den baggrund en start-plads. Men om han passer ind rent taktisk, er en anden ting.
Jeg vil også være tilfreds med det ene point!
Og lige netop derfor skal Curth så langt væk fra holdet som muligt. Hans ekstremt manglende teknik og pasningsevner vil betyde at spillestilen skal lægges om og hvis man kan sige never change a winning team kan man vel også sige never change a winning game plan.BoT skrev:Curth har også gjort en række fine indhop i sæsonen, så han fortjener på den baggrund en start-plads. Men om han passer ind rent taktisk, er en anden ting.
Vi skal såvidt muligt holde fast i det koncept der bragt os tre sejre på stribe heraf 8 mål på udebane.
Det vil umiddelbart sige at PK rykkes ind på central midt og vi skal have en hængende angriber ind - om det er wichmann eller kayke ved jeg ikke. Men vi SKAL holde fast i spillestil.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Vrøvl. Curth har lavet flere værdifulde indhop, og rent taktisk er det vigtigt at råde over mere end een type spillere - og her er Curth med sin energi og fysik en rigtig fin indskifter.
Om det så er det, Kent ønsker at stille med til start, er en anden sag. Lige pt. har han dog ikke så meget at vælge mellem, når hverken Kayke eller Nikolai Thomsen er i ordentlig kampform.
Om det så er det, Kent ønsker at stille med til start, er en anden sag. Lige pt. har han dog ikke så meget at vælge mellem, når hverken Kayke eller Nikolai Thomsen er i ordentlig kampform.
Sorry troede du mente i start 11, men som indskifter er han god nok med sin energi hvis der skal prøves noget desperat eller forsvares en føring.BoT skrev:Vrøvl. Curth har lavet flere værdifulde indhop, og rent taktisk er det vigtigt at råde over mere end een type spillere - og her er Curth med sin energi og fysik en rigtig fin indskifter.
AaB - BIF 13/4 2014
Jeg håber også SÅ voldsomt at vi kan holde fast i vores spillestil, men det må være et stort spørgsmålstegn, som det meget vel kan komme til at tage flere kampe at finde ud af. Jeg ville ønske jeg vidste hvordan reserveholdet har spillet (om det har været samme opstilling som første holdet) - og hvem der evt. dér har spillet Lucas plads.Maglau skrev:Og lige netop derfor skal Curth så langt væk fra holdet som muligt. Hans ekstremt manglende teknik og pasningsevner vil betyde at spillestilen skal lægges om og hvis man kan sige never change a winning team kan man vel også sige never change a winning game plan.BoT skrev:Curth har også gjort en række fine indhop i sæsonen, så han fortjener på den baggrund en start-plads. Men om han passer ind rent taktisk, er en anden ting.
Vi skal såvidt muligt holde fast i det koncept der bragt os tre sejre på stribe heraf 8 mål på udebane.
Det vil umiddelbart sige at PK rykkes ind på central midt og vi skal have en hængende angriber ind - om det er wichmann eller kayke ved jeg ikke. Men vi SKAL holde fast i spillestil.
Nedenstående rækker lidt længere frem end dagens kamp - sorry!
Mulige Lucas afløsere (ikke blot denne kamp)?:
Helenius:
Vil savne ham op foran, men tror såmænd også han kunne gøre det godt bagved sin normale position.
Dalsgaard:
Har vel lidt prøvet pladsen uden den store succes, ville være synd at tage ham bort fra succesen på backen
Kusk:
Er måske den af flokken nævnt her som har flest kompetencer tilfælles med Lucas, men ved ikke om han kan(/har) spille(t) centralt. Han vil være savnet på fløjen hvor han i mine øjne er vores farligste mand.
Nicolai Thomsen:
Er ikke sikker på om han er offensivt indstillet nok, men han er ung og kunne være spændende at give ham en serie på den position. Har eftersigende teknikken, men ellers er jeg blank.
Wichmann:
Har teknikken og kan spille centralt - tror han kan spille den plads super - hvis ikke han er tiltænkt en anden plads.
Due:
Spiller super på kanten og arbejder godt defensivt tilmed hvilket måske kunne blive savnet hvis han fik positionen længere fremme? Tror han kan spille pladsen.
Kayke:
Det er måske den eneste reele plads som jeg kan se ham spille på vores hold, og det kunne være spændende at se ham på pladsen! Kan dårlig huske om han kan finde ud af at ligge det første pres i vores pres spil? Kunne være en gæv overraskelse.
Curth:
Burde vel i princippet kunne spille pladsen. Er svært at se forbi formen, men ville s.. også være rart at se ham genfinde den!
Den næste unge Lucas?
Ved ikke hvem han kunne være, men Ahlman har været nævnt?
Krydser fingre for at holdet kan gøre vores usikkerhed til skamme! :-)
- AaBlover4ever
- Allstar

- Kontakt:
SønderjyskE køber J. Absalonsen i FCK.. Skulle eftersigende være med i truppen allerede i aften.. Tvivler dog på, at han kommer til at spille da han endnu ikke er kørt ind i truppen!
Vi rykker ALDRIG ned
Vi rykker ALDRIG ned
- jernskjorten
- Allstar

Nå! Troede egentlig at han var på vej til BIF. Det er sgu ikke en dårlig handel i så fald af Sønderjyske.AaBlover4ever skrev:SønderjyskE køber J. Absalonsen i FCK.. Skulle eftersigende være med i truppen allerede i aften.. Tvivler dog på, at han kommer til at spille da han endnu ikke er kørt ind i truppen!
- AaBlover4ever
- Allstar

- Kontakt:
http://fck.dk/nyhedsvisning/?newsid=13072" onclick="window.open(this.href);return false;jernskjorten skrev:Nå! Troede egentlig at han var på vej til BIF. Det er sgu ikke en dårlig handel i så fald af Sønderjyske.AaBlover4ever skrev:SønderjyskE køber J. Absalonsen i FCK.. Skulle eftersigende være med i truppen allerede i aften.. Tvivler dog på, at han kommer til at spille da han endnu ikke er kørt ind i truppen!
Ville egentlig have linket til SønderjyskE's nyhed, men deres hjemmeside lader ikke til at tillade 'deep-links'..
Vi rykker ALDRIG ned
Vi rykker ALDRIG ned
- BBS
- Allstar

- Favoritspiller: Dennis Marshall
- Geografisk sted: Midtbyen
http://www.soenderjyske.dk/default.asp? ... &intPage=1" onclick="window.open(this.href);return false;AaBlover4ever skrev: Ville egentlig have linket til SønderjyskE's nyhed, men deres hjemmeside lader ikke til at tillade 'deep-links'..
- Flower
- Allstar

- Favoritspiller: Soren Evigglad
Findes der en venlig sjæl, som gider poste vores start 11'er? Jeg er lige kommet til skærmen..
- Winning doesn't really matter as long as you win.
- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
http://indkast.dk/index.php?nyhed=96236" onclick="window.open(this.href);return false;Flower skrev:Findes der en venlig sjæl, som gider poste vores start 11'er? Jeg er lige kommet til skærmen..
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
Så er det tid til at bevise sig selv for Curth. Jeg tror på en god indsats!
Der er vist noget med, at lodrette striber slanker.
Det kan vist godt passe, syntes DC ser endnu mindre fit ud, end da han var i AaB
Det kan vist godt passe, syntes DC ser endnu mindre fit ud, end da han var i AaB
Sex er ligesom pizza, selv når det er dårligt, så er det stadig ret godt
- Flower
- Allstar

- Favoritspiller: Soren Evigglad
Tak for det.Mr. Larsen skrev:http://indkast.dk/index.php?nyhed=96236" onclick="window.open(this.href);return false;Flower skrev:Findes der en venlig sjæl, som gider poste vores start 11'er? Jeg er lige kommet til skærmen..
- Det er da dejligt at se Augo ikke har ændret sig med dagens nyhed. Han kan stadig ikke slå en aflevering på 2 meter.
- Winning doesn't really matter as long as you win.
Hvem er Patrick Christensen? Indkast.dk har aldrig styr på noget.
-
9520AaB
- Allstar

- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
10 minutter spillet, og jeg er allerede irriteret på Dalsgaard, Patrick og Curth. Tror sgu vi vinder.
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!