AaB vs OB, søndag d. 9. december 2012
- Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Re: AaB vs OB, søndag d. 9. december 2012
Til denne kamp skal OBs bedste offensive kort formentligt ikke spille http://www.bold.dk/nyt/En-maaneds-pause-til-Rasmus-Falk" onclick="window.open(this.href);return false;
- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
Ahh bedste offensive kort er vist lige at ta munden fuld, der er 5 OBer på det hold som har scoret flere mål end Falk harGentleman Finn skrev:Til denne kamp skal OBs bedste offensive kort formentligt ikke spille http://www.bold.dk/nyt/En-maaneds-pause-til-Rasmus-Falk" onclick="window.open(this.href);return false;
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
Nu er mål jo ikke alt. Falk er deres bedste spiller, ikke så meget vrøvl der.Mr. Larsen skrev:Ahh bedste offensive kort er vist lige at ta munden fuld, der er 5 OBer på det hold som har scoret flere mål end Falk harGentleman Finn skrev:Til denne kamp skal OBs bedste offensive kort formentligt ikke spille http://www.bold.dk/nyt/En-maaneds-pause-til-Rasmus-Falk" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
- Mr. Larsen
- Allstar

- Kontakt:
Hehe, ja der bliver vi ikke enigejonas386 skrev:Nu er mål jo ikke alt. Falk er deres bedste spiller, ikke så meget vrøvl der.Mr. Larsen skrev:Ahh bedste offensive kort er vist lige at ta munden fuld, der er 5 OBer på det hold som har scoret flere mål end Falk harGentleman Finn skrev:Til denne kamp skal OBs bedste offensive kort formentligt ikke spille http://www.bold.dk/nyt/En-maaneds-pause-til-Rasmus-Falk" onclick="window.open(this.href);return false;
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
- Gentleman Finn
- Allstar

Du kunne jo prikke Lasse og KEP på skulderen i morgen, og høre hvem de helst ville have var ude for OB når vi tørner ind i dem. Falk er klart OBs vigtigste offensive spiller og har sidste fod på de fleste af deres chancer. Derudover er han også en irriterende stærk presspiller.
-
Jesper Schmidt
- Halftime

Falk er en god spiller, og han er en spændende spiller. Men jeg mener nu heller ikke han er særlig farlig for dem. Han er ganske vist meget synlig i kampene, kommer frem til en del og tiltrækker sig meget opmærksomhed, men laver ingen mål (2 i efteråret), desuden er han ikke på assist top 20 og har dermed max. 3 assists.Gentleman Finn skrev:Du kunne jo prikke Lasse og KEP på skulderen i morgen, og høre hvem de helst ville have var ude for OB når vi tørner ind i dem. Falk er klart OBs vigtigste offensive spiller og har sidste fod på de fleste af deres chancer. Derudover er han også en irriterende stærk presspiller.
Jeg synes personligt han er en smule for hypet, og at han mangler meget. Hvis nogen f.eks. skulle foreslå at bytte Kusk med ham, ville jeg ikke et sekund overveje det.
Vi får se hvem der er nået længst/solgt for mest om 2 år. Tror ihvertfald ikke der er mange uden for Aalborg der ville vælge Kusk fremfor Falk.Jesper Schmidt skrev:Falk er en god spiller, og han er en spændende spiller. Men jeg mener nu heller ikke han er særlig farlig for dem. Han er ganske vist meget synlig i kampene, kommer frem til en del og tiltrækker sig meget opmærksomhed, men laver ingen mål (2 i efteråret), desuden er han ikke på assist top 20 og har dermed max. 3 assists.Gentleman Finn skrev:Du kunne jo prikke Lasse og KEP på skulderen i morgen, og høre hvem de helst ville have var ude for OB når vi tørner ind i dem. Falk er klart OBs vigtigste offensive spiller og har sidste fod på de fleste af deres chancer. Derudover er han også en irriterende stærk presspiller.
Jeg synes personligt han er en smule for hypet, og at han mangler meget. Hvis nogen f.eks. skulle foreslå at bytte Kusk med ham, ville jeg ikke et sekund overveje det.
Men nu holder vi måske heller ikke med det samme hold, hvilket kan ha en vis betydning.
For mig at se er det meget jævnbyrdigt. Falk er meget hypet i medierne, hvilket Kusken ikke er.Since skrev:Vi får se hvem der er nået længst/solgt for mest om 2 år. Tror ihvertfald ikke der er mange uden for Aalborg der ville vælge Kusk fremfor Falk.Jesper Schmidt skrev:Falk er en god spiller, og han er en spændende spiller. Men jeg mener nu heller ikke han er særlig farlig for dem. Han er ganske vist meget synlig i kampene, kommer frem til en del og tiltrækker sig meget opmærksomhed, men laver ingen mål (2 i efteråret), desuden er han ikke på assist top 20 og har dermed max. 3 assists.Gentleman Finn skrev:Du kunne jo prikke Lasse og KEP på skulderen i morgen, og høre hvem de helst ville have var ude for OB når vi tørner ind i dem. Falk er klart OBs vigtigste offensive spiller og har sidste fod på de fleste af deres chancer. Derudover er han også en irriterende stærk presspiller.
Men nu holder vi måske heller ikke med det samme hold, hvilket kan ha en vis betydning.
-
Jesper Schmidt
- Halftime

Ok.Since skrev:Vi får se hvem der er nået længst/solgt for mest om 2 år. Tror ihvertfald ikke der er mange uden for Aalborg der ville vælge Kusk fremfor Falk.Jesper Schmidt skrev:Falk er en god spiller, og han er en spændende spiller. Men jeg mener nu heller ikke han er særlig farlig for dem. Han er ganske vist meget synlig i kampene, kommer frem til en del og tiltrækker sig meget opmærksomhed, men laver ingen mål (2 i efteråret), desuden er han ikke på assist top 20 og har dermed max. 3 assists.Gentleman Finn skrev:Du kunne jo prikke Lasse og KEP på skulderen i morgen, og høre hvem de helst ville have var ude for OB når vi tørner ind i dem. Falk er klart OBs vigtigste offensive spiller og har sidste fod på de fleste af deres chancer. Derudover er han også en irriterende stærk presspiller.
- Mr. Larsen
- Allstar

- Kontakt:
Ta et kig på Topscore/assist listen, Kusken har været langt bedre i efteråret end Falk, så jeg tvivler meget på at bortset fra folk i Odense vil vælge Falken frem for KuskenSince skrev: Vi får se hvem der er nået længst/solgt for mest om 2 år. Tror ihvertfald ikke der er mange uden for Aalborg der ville vælge Kusk fremfor Falk.
Pt. er Kusk i hvertfald noget længere end Falk har, og på langt kortere tid.
Ha Ha, Ja der er vi som forventet slet ikke enige.Mr. Larsen skrev:Ta et kig på Topscore/assist listen, Kusken har været langt bedre i efteråret end Falk, så jeg tvivler meget på at bortset fra folk i Odense vil vælge Falken frem for KuskenSince skrev: Vi får se hvem der er nået længst/solgt for mest om 2 år. Tror ihvertfald ikke der er mange uden for Aalborg der ville vælge Kusk fremfor Falk.
Pt. er Kusk i hvertfald noget længere end Falk har, og på langt kortere tid.
-
Jesper Schmidt
- Halftime

Jamen du graver da lige nogle tal op der viser Falk er mere vigtig for sit hold end Kusk så, ikke?Since skrev:
Ha Ha, Ja der er vi som forventet slet ikke enige.
Det burde vel være en smal sag...
Tal???? Du har ikke forstået noget min ven. Sæt du dig i rundkreds med Mr.Larsen og studer jeres tal, så taler vi andre om fodbold
God Weekend