Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
-
12mand
- Allstar

- Favoritspiller: ene
- Geografisk sted: 9000
Søgaard skrev:12mand skrev:ja det er satme ikke en imponerende statistik for curth.
er spalvis stadig med U20 holdet, siden han ikke er med på holdkortet??
http://nordjyske.dk/nyheder/lukas-spalv ... ac/24/1547" onclick="window.open(this.href);return false;
Jf. den her artikel, er han hjemme fra landsholdet. Men kan jo være han har fået fri, nu vi har AK i stedet. Enten det eller AK og Toft er foretrukket. Det ser vi jo nok definitivt mod OB.
hvorfor ind i helvede, er han ikke udtaget til kampen??
er vi foran 0-2 eller omvendt bagud 2-0 - hvor vi ikke har noget at miste, giver det ingen mening man ikke prøver at smide ham ind. han har jo vist at han kan score for reserverne - så gi ham da chancen i ligaen os!
lynge er gud!
-
NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
-
Kontakt:
AllanPedersen skrev:Provst i Brovst skrev:thomasjn skrev:Provst i Brovst skrev:NIN den fromme skrev:
Kigger man på Curts målinstinkt (og høst) siden Rade Prica og mesterskabssæsonen i 07-08 hvor han nettede hele 17 gange er udbyttet:
08-09 - 3 mål
09-10 - 4 mål
10-11 - 3 mål
11-12 - 5 mål
12-13 - 4 mål
19 mål på 5 sæsoner.
Mon ikke Risgaard kan konkurrere med den den statistik?
Det der er jo bare useriøst. Risgårds job på den centrale midtbane er meget andet end at score mål. Curths altoverskyggende opgaversom frontangriber er derimod at score mål. Jeppe kunne i princippet ligge og få en lur 80 minutter af kampen, hvis bare han lavede en kasse eller to de sidste 10 minutter.
Det er det der er min pointe, at Curths statistik er sammenlignelig med med en midtbanespiller. Jeg er overrasket over at du ser det som et forsvar af Curth.
det er også en hård statestik at smide op, når vi udmærket godt ved han ikke har fået meget spilletid de sidste 2 sæsonner.
ikke at jeg forsvarer ham generelt, jeg synes ikke han er god nok længere..
men vi skal stadig lige huske hvor mange minutter han har spillet
Nu skulle statistikken jo ses i forhold til at han kan blive den mest scorende AaB'er og at derfor (næsten) med garanti vil scorer i aften. Der ud over taler vi altså fem sæsoner og ikke to, hvad man end mener om den ellers sympatiske Curth, er det jo et målsnit som ligner hinanden. Så meget mere end 4-5 mål fra hans støvler af, vil være en positiv overraskelse.
-
AllanPedersen
- Allstar

- Favoritspiller: Chris Rolfe
NIN den fromme skrev:AllanPedersen skrev:Provst i Brovst skrev:thomasjn skrev:Provst i Brovst skrev:NIN den fromme skrev:
Kigger man på Curts målinstinkt (og høst) siden Rade Prica og mesterskabssæsonen i 07-08 hvor han nettede hele 17 gange er udbyttet:
08-09 - 3 mål
09-10 - 4 mål
10-11 - 3 mål
11-12 - 5 mål
12-13 - 4 mål
19 mål på 5 sæsoner.
Mon ikke Risgaard kan konkurrere med den den statistik?
Det der er jo bare useriøst. Risgårds job på den centrale midtbane er meget andet end at score mål. Curths altoverskyggende opgaversom frontangriber er derimod at score mål. Jeppe kunne i princippet ligge og få en lur 80 minutter af kampen, hvis bare han lavede en kasse eller to de sidste 10 minutter.
Det er det der er min pointe, at Curths statistik er sammenlignelig med med en midtbanespiller. Jeg er overrasket over at du ser det som et forsvar af Curth.
det er også en hård statestik at smide op, når vi udmærket godt ved han ikke har fået meget spilletid de sidste 2 sæsonner.
ikke at jeg forsvarer ham generelt, jeg synes ikke han er god nok længere..
men vi skal stadig lige huske hvor mange minutter han har spillet
Nu skulle statistikken jo ses i forhold til at han kan blive den mest scorende AaB'er og at derfor (næsten) med garanti vil scorer i aften. Der ud over taler vi altså fem sæsoner og ikke to, hvad man end mener om den ellers sympatiske Curth, er det jo et målsnit som ligner hinanden. Så meget mere end 4-5 mål fra hans støvler af, vil være en positiv overraskelse.
Jamen jeg synes da også det er et problem, før i tiden sagde man jo ligesom at Curth var ham den hårdtarbejdende der skulle ligge bagved en front angriber og lave løbearbejdet.
den rolle synes jeg mere og mere passer på SF...
Om SF så har kvaliteterne på længere sigt ved jeg ikke, men Curths rolle på holdet må være udspillet når
A: Lukas Spalvis slår igennem
B: Vi køber en god erstatning,.
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt
-
AllanPedersen
- Allstar

Poker-One-Kenobi skrev:Er Spalvis ikke udtaget til noget U21?
Plejer han da at være.. men i aften ved jeg ikke lige.
Altså U21 EM er jo slut for et par uger siden, burde han ikke være i AaB nu ?
mener han kom hjem lige før sidste runde og fik efterfølgende 'fri' og var derfor ikke med mod Esbjerg
-
Freddie
- Allstar

Jeg vil gætte på, at han ikke er god nok til ligabold efter trænerens mening. Noget tyder på, at Anders K. har overhalet Lucas Spalvis på et par træninger.
For øvrigt er Kenneth Emil på bænken, hvis man skal tro på træningen fra i går.
12mand skrev:
hvorfor ind i helvede, er han ikke udtaget til kampen??
er vi foran 0-2 eller omvendt bagud 2-0 - hvor vi ikke har noget at miste, giver det ingen mening man ikke prøver at smide ham ind. han har jo vist at han kan score for reserverne - så gi ham da chancen i ligaen os!
-
AllanPedersen
- Allstar

Freddie skrev:Jeg vil gætte på, at han ikke er god nok til ligabold efter trænerens mening. Noget tyder på, at Anders K. har overhalet Lucas Spalvis på et par træninger.
Ikke god nok til Ligabold?
Hvorfor i alverden skulle de så have smidt ham på førsteholdet.
undrer mig bare.. er det kun udtagelsen i dag du baserer det på ?
For Lukas har Gaarde da flere gange udtalt er et kæmpe potentiale..
så vidt jeg ved fik han sidste uge lidt vel fortjent ferie efter at have spillet EM siden starte af Juli.
-
Freddie
- Allstar

Potentiale er fremadrettet, og vi skal spille i Slagelse i aften, så derfor udtager træneren naturligvis efter dagsformen. Her er Lucas Spalvis altså ikke god nok til bænken.
Bortset fra det, vil jeg ikke forsvare Kents dispositioner, andet end sige, at indtil nu er det gået fint nok.
AllanPedersen skrev:
så vidt jeg ved fik han sidste uge lidt vel fortjent ferie efter at have spillet EM siden starte af Juli.
-
cwinn
- 2. div

Nogen der har en stream til aftens kamp? PB hvis I har
-
Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Alle der har set Spalvis spille ved at han ikke klar endnu. Han skal nok blive en god spiller for os, men lad ham nu lige få lidt tid til at slå igennem.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
-
Sønderhof
- Allstar

- Favoritspiller: Thomas Augustinussen
AllanPedersen skrev:Freddie skrev:Jeg vil gætte på, at han ikke er god nok til ligabold efter trænerens mening. Noget tyder på, at Anders K. har overhalet Lucas Spalvis på et par træninger.
Ja, hvorfor fanden starter vi ikke med midterakse med Blåbjerg, Rye og Spalvis. Er det ikke fremtidens folk? Vi bliver alligevel ikke mestre i år, og de unge folk skal have spilletid for at udvikle sig.
-
jonas386
- Allstar

Lad os da bare gentage den bedrift, jeg er dog rimelig, så 2-3 mål mindre kan også gøre mig glad. 4 eller 5 mål mindre vil heller ikke ødelægge min dag totalt. Det vil 6 mål mindre egentlig heller ikke.
-
doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Samme opstilling som imod EFB - meget fornuftigt IMO
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
-
Holm-o1
- Allstar

PB med streaming link vil være mega lækkert!

..
-
doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Søgaard skrev:AaB har tidligere vundet en historisk sejr 5. august - det er dælme sjovt at se, tror Viborgs keeper har en finger i 4 af målene
http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/se ... a-5-august" onclick="window.open(this.href);return false;
Videoen findes nede under teksten

Det ville jo være et fuldstændigt vanvittigt syn at se MO sidder på AaBs udskiftningsbænk og sludre med Kent Nielsen forud for en kamp!
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
-
Eksil
- Allstar

Come on folkens - prøv det derens google eller evt. jubii.dk, hvis i ikke er til så moderne hjemmesider.
-
Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Husk og gem det er link. Her vil I, hver uge, kunne finde samtlige kampe i Europa.
http://www.lshunter.tv/football-live-st ... video.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
-
jonas386
- Allstar

doukas skrev:Søgaard skrev:AaB har tidligere vundet en historisk sejr 5. august - det er dælme sjovt at se, tror Viborgs keeper har en finger i 4 af målene
http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/se ... a-5-august" onclick="window.open(this.href);return false;
Videoen findes nede under teksten

Det ville jo være et fuldstændigt vanvittigt syn at se MO sidder på AaBs udskiftningsbænk og sludre med Kent Nielsen forud for en kamp!
Nu skal det så også ses i lyset af hvem der var træner dengang. Vi taler om en af de største, hvis ikke den største, træner der har trænet på dansk jord.
Jeg vil iøvrigt bliver overrasket hvis jeg overhovedet så MO på et dansk stadion uden for sjælland.
-
Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Toft starter igen inde. Flot af Kent.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.