Så er det samte synd han bliver brugt til venstre.556 skrev:hmm.. tror nu ikke vi skal regne med at den nye svensker bliver en goal getter.
Synes der mangler koldblodighed i stedet for at skyde hver gang. Curth kunne jo sagtens have tæmmet og taget trækket ind i banen.
Nå det lugter af mål i hvert fald.
Tror på at Toft kommer i gang i dag.![]()
Ahlmann spiller jo forrygende i dag. En klassisk højre back.
/556
Næste kamp: AaB - OB
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Re: Næste kamp: AaB - OB
Hader København!
Ja så venstre da.. Men nogle gange går det lidt for hurtigt når man skal skrive herinde ikke?alithebeast skrev:Så er det samte synd han bliver brugt til venstre.556 skrev:hmm.. tror nu ikke vi skal regne med at den nye svensker bliver en goal getter.
Synes der mangler koldblodighed i stedet for at skyde hver gang. Curth kunne jo sagtens have tæmmet og taget trækket ind i banen.
Nå det lugter af mål i hvert fald.
Tror på at Toft kommer i gang i dag.![]()
Ahlmann spiller jo forrygende i dag. En klassisk højre back.
/556
-Nej tak til plastikbaner i Superligaen
Re: Sv: Næste kamp: AaB - OB
Hvordan faen kan de have 11 afslutninger, og kun 1 inden for rammen!
Det er simpelthen for ringe :x
Det er simpelthen for ringe :x
"At komme hjem til det her - og jeg mener virkelig hjem, for AaB er min klub - det er helt fantastisk." - Rizzi efter pokaltriumfen
-
AllanPedersen
- Allstar

- Favoritspiller: Chris Rolfe
øv hvor er det træls vi burde have haft et par kasser allerede...
de få chancer OB har fået lov at få ser meget farligere ud end bare en af vores 2500 chancer..
det her angriber problem kan altså godt ramme os hårdt i løbet af i år.
de få chancer OB har fået lov at få ser meget farligere ud end bare en af vores 2500 chancer..
det her angriber problem kan altså godt ramme os hårdt i løbet af i år.
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt
Skønt at se Risgaards vendinger igen. :-)
- alithebeast
- Allstar

For satan hvor har Toft været elendig de første 41 minutter..
Hader København!
OB er heldige med, at AaB er ligaens dårligste hold til at lave mål... AaB sidder på det hele og spiller flot og kommer helt ind i feltet - men lige lidt nytter det
-
AllanPedersen
- Allstar

jeop.. lad os få nogle nåle i benene på ham der Rasmus med en masse Morfin og så på banen.
5 år til Thelander, sæt i gang Gaarde
Igen en solid præstation ved siden af Lasse
Aalborg BK 1885!
Jeg har masser af tålmodighed tilbage til Toft. Man kan se han kan spille bold og rutinen kommer jo først når han spiller. Tror et mål vil give ham masser af selvtillid. Han minder i stil lidt om Ronnie.alithebeast skrev:For satan hvor har Toft været elendig de første 41 minutter..
Pyha, en chance til OB..
-
AllanPedersen
- Allstar

Han laver bare ikke mål.. sorry men det er jo bare realiteten.. han scorer ikke..556 skrev:Jeg har masser af tålmodighed tilbage til Toft. Man kan se han kan spille bold og rutinen kommer jo først når han spiller. Tror et mål vil give ham masser af selvtillid. Han minder i stil lidt om Ronnie.alithebeast skrev:For satan hvor har Toft været elendig de første 41 minutter..
Pyha, en chance til OB..
Ronnie lavede da nogle kasser hist og her for os .. selv i hans dårligste periode
-
AalborgTrendies
Få Curth ud, og ind med AKJ. Han har sikkert også en masse at bevise overfor OB.
Vi laver ikke mål med den her line-up, når vi er så rystende ufarlige.
Vi laver ikke mål med den her line-up, når vi er så rystende ufarlige.
Pause. Hvor er det dog frustrerende at se os gøre så mange ting rigtigt, og sætte OB under så stort pres, og så ikke få et udbytte af det overhovedet. Nøøøj hvor er vi ufarlige i og omkring feltet. Alligevel kommer vi til masser af afslutninger og har flere dødbolde. Men afslutningerne er ringe og dødboldene bliver clearet hver gang. Det har længe undret mig, hvorfor der er så langt imellem vores scoringer på dødbolde, taget i betragtning af, at vi bl.a. har Lasse, T/KEP og Augu (normalt) der burde kunne sørge for nogle mål.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
Lad os få skiftet det angreb ud NU TAK!
Rofl er talentløs, og Curth kan jo ikke skid mere, de må heller end gerne sendes videre !
Kæft hvor vi mangler den spilstation oppe i angrebet som kan spille boldene videre, jeg håber sgu ham svenskeren kan levere noget af det.
Ellers endnu en fin halvleg af Thelander og Lasse, men frygter dog Emil Larsen snyder dem i 2 halvleg, han er sgu en fin spiller.
Rofl er talentløs, og Curth kan jo ikke skid mere, de må heller end gerne sendes videre !
Kæft hvor vi mangler den spilstation oppe i angrebet som kan spille boldene videre, jeg håber sgu ham svenskeren kan levere noget af det.
Ellers endnu en fin halvleg af Thelander og Lasse, men frygter dog Emil Larsen snyder dem i 2 halvleg, han er sgu en fin spiller.
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
Man sidder lidt og frygter at vi kan spille til jorden går under uden at score. 15 afslutninger.......
„The less you care, the happier you will be.“
Havde vi bare været lige så gode på den sidste tredjedel af banen, som vi har været ellers, havde vi været foran med to eller tre nu. Ja, den gode afslutning mangler, men jeg synes heller ikke den sidste gode aflevering har været der. Både Curth og Toft har haft flere muligheder for at spille hinanden helt blanke, men begge har misset med nogle deciderede kludeforsøg.
Rasmus Thelander, som den engelske kommentator på mit fuskerlink synes er meget hårdt spillende, har i mine øjne været fremragende.
Rasmus Thelander, som den engelske kommentator på mit fuskerlink synes er meget hårdt spillende, har i mine øjne været fremragende.
- alithebeast
- Allstar

Jeg synes nu også Toft viser betydligt ringere placeringsevne, taktisk forståelse og afslutningsevne end Ronnie. Ronnie scorer jo mange "nemme" mål pga. hans evne til at placere sig rigtigt i feltet og fordi han er en kynisk afslutter. Curth er(eller var ihvertfald) enormt dygtig til at komme frem til chancerne, men han er bare for dårlig en afslutter.AllanPedersen skrev:Han laver bare ikke mål.. sorry men det er jo bare realiteten.. han scorer ikke..556 skrev:Jeg har masser af tålmodighed tilbage til Toft. Man kan se han kan spille bold og rutinen kommer jo først når han spiller. Tror et mål vil give ham masser af selvtillid. Han minder i stil lidt om Ronnie.alithebeast skrev:For satan hvor har Toft været elendig de første 41 minutter..
Pyha, en chance til OB..
Ronnie lavede da nogle kasser hist og her for os .. selv i hans dårligste periode
Hader København!
"det lader til at OB accepterer, at AaB har bolden..." - ja, det kan de også trygt gøre. Jeg tror, AaB kan spille 7 halvlege mere uden at lave mål
Link til kampen modtages med kyshånd.
Det ved du jo ikke. Du tror ikke at han scorer fordi han hidtil kun har scoret en enkelt gang. Siden trænerne starter med ham, må de kunne se noget du ikke kan.AllanPedersen skrev:Han laver bare ikke mål.. sorry men det er jo bare realiteten.. han scorer ikke..556 skrev:Jeg har masser af tålmodighed tilbage til Toft. Man kan se han kan spille bold og rutinen kommer jo først når han spiller. Tror et mål vil give ham masser af selvtillid. Han minder i stil lidt om Ronnie.alithebeast skrev:For satan hvor har Toft været elendig de første 41 minutter..
Pyha, en chance til OB..
/556