Det er så grimt at se på. Det er noget dommerene virkelig bør kigge på, for det er noget svineri og hører ikke til i fodbold, istedet for at give gule kort for at tage trøjen af.Oldager skrev:Fy for helvede Antipas! Folk klager altid over hans høje albuer på bold.dk, og nu har han ødelagt Ris!
AaB - Brøndby if, søndag d. 1. september 2013
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Re: AaB - Brøndby if, søndag d. 1. september 2013
Hader København!
- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
Ja, han ligner godt nok en på vej hjem fra gaden kl. halv syv om morgenFunky skrev:Han er godtnok slået groggy. Ærgerligt, men så må Wichmann jo bare gribe chancen.Mr. Larsen skrev:av av ser sateme ikke godt ud med Risgaard
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
- Frank Buck
- Superliga

- Favoritspiller: Nomwethe
- Geografisk sted: Tørring
- Kontakt:
Og kommentatorerne så det i langsom gengivelse og mente ikke det var et slag....! Gad vide hvad der så skal til. Der kunne sagtens være dømt straffe, som jeg ser det.Oldager skrev:Fy for helvede Antipas! Folk klager altid over hans høje albuer på bold.dk, og nu har han ødelagt Ris!
““...and the funny thing was that people who weren't entirely certain they were right always argued much louder than other people, as if the main person they were trying to convince were themselves.””
― Terry Pratchett, The Bromeliad Trilogy
- Hinrup85
- Allstar

- Favoritspiller: Prica
- Geografisk sted: Billund
Enig, jeg syntes godt det kunne være dømt. Hvis man er 160 cm høj, og mener at man skal hoppe rundt i feltet, så skal man ikke flagre rundt med armene.Frank Buck skrev:Og kommentatorerne så det i langsom gengivelse og mente ikke det var et slag....! Gad vide hvad der så skal til. Der kunne sagtens være dømt straffe, som jeg ser det.Oldager skrev:Fy for helvede Antipas! Folk klager altid over hans høje albuer på bold.dk, og nu har han ødelagt Ris!
Bortset fra det ligner det lige nu en halvkedelig 0-0.Frank Buck skrev:Og kommentatorerne så det i langsom gengivelse og mente ikke det var et slag....! Gad vide hvad der så skal til. Der kunne sagtens være dømt straffe, som jeg ser det.Oldager skrev:Fy for helvede Antipas! Folk klager altid over hans høje albuer på bold.dk, og nu har han ødelagt Ris!
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Det er ikke bare i situationen med Risgaard der bliver spillet med musklerne. Der er to andre AaB spillere der også bliver smidt rundt lige før det. Jeg tror ikke AaB kunne smide rundt med BIF spillere i feltet uden der bliver dømt straffe.Frank Buck skrev:Og kommentatorerne så det i langsom gengivelse og mente ikke det var et slag....! Gad vide hvad der så skal til. Der kunne sagtens være dømt straffe, som jeg ser det.Oldager skrev:Fy for helvede Antipas! Folk klager altid over hans høje albuer på bold.dk, og nu har han ødelagt Ris!
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- Frank Buck
- Superliga

- Kontakt:
Damn! Det var ringe udnyttelse af en kæmpe-chance.
““...and the funny thing was that people who weren't entirely certain they were right always argued much louder than other people, as if the main person they were trying to convince were themselves.””
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Det er jo utroligt, 2 mand alene med keeperen, hvorfor fanden bliver vores spillere 80% dårligere på den sidste 3.del af banen...
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
Forstår ikke at bolden konstant skal afsluttes højt over mål. Kan lære lidt af Richardo: Kig dog på de snørebånd, spillerne er ved at falde bagover hvergang de skyder på mål
Peter
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Nuke Antipas, please!
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- alithebeast
- Allstar

Provst i Brovst skrev:Nuke Antipas, please!
Giv ham en 7-8 stykker af dem her.
Hader København!
Om vi så fik over 9000 hjørnespark, ville vi ikke kunne score. Hold kæft hvor er vi ringe til det!!!
Vi må sige det er det samme kampbillede som i mange andre kampe... Vi spiller godt presser modstanderne tilbage i store perioder, men formår ganske enkelt ikke at score.
Vi må sige det er det samme kampbillede som i mange andre kampe... Vi spiller godt presser modstanderne tilbage i store perioder, men formår ganske enkelt ikke at score.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Wichmann blev råbt ind, men jeg har ikke set noget til ham siden. Når den mand skal gå rundt og blive usynlig, så kunne han da godt snige sig om bag modstanderens forsvar. En usynlig mand kan aldrig dømmes offside. Vi kan sige, at det var en knold i banen. Jeg savner Ris.
Knus og hilsner fra Oldager.
Knus og hilsner fra Oldager.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
og selvfølgelig kan vi ikke score på hjørnespark. Vi har kun Lasse og Thelander derinde. Resten er ikke meget værd mod BIFs giganter. EN Augo, en Ris og en Dalle kunne pynte ved hjørnespark.
Lad bolden glide ud foran feltet så Thomsen eller Kusk kan prøve med et langskud fra dem. Ikke fra Würtz.
Lad bolden glide ud foran feltet så Thomsen eller Kusk kan prøve med et langskud fra dem. Ikke fra Würtz.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Ja det stinker af en 0-0 eller endnu værre en 0-1..Hanga skrev:Om vi så fik over 9000 hjørnespark, ville vi ikke kunne score. Hold kæft hvor er vi ringe til det!!!
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
- alithebeast
- Allstar

Især når de efterlader så enormt meget plads foran feltet ved hjørne. Den skal bare derud, sparkes ind mod mål og så håbe på en returbold.Oldager skrev:og selvfølgelig kan vi ikke score på hjørnespark. Vi har kun Lasse og Thelander derinde. Resten er ikke meget værd mod BIFs giganter. EN Augo, en Ris og en Dalle kunne pynte ved hjørnespark.
Hader København!
- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
Gult kort Antipas, sådan dommer !
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
For lidt og for sent, men allright.Mr. Larsen skrev:Gult kort Antipas, sådan dommer !
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
- Frank Buck
- Superliga

- Kontakt:
Og så virker Viaplay's stream ikke for anden halvleg. Hvorfor fanden er det så lige at man skal give penge for det!
Andre der har problemer med at se 2. halvleg på Viaplay?
Edit: Og så kom det igen - et kvarter senere. Er jeg gået glip af noget?
- Spanky
- Allstar

- Favoritspiller: Risgård og Mini
- Geografisk sted: Vodskov
Ja, har mistet signalet to gange, hvor der har været behov for en genstart.Frank Buck skrev:Og så virker Viaplay's stream ikke for anden halvleg. Hvorfor fanden er det så lige at man skal give penge for det!