Hvisj eg skulle gætte er det nok fordi han viser noget til træning som en træner bliver nødt til at belønne. Og så er der nok også noget om typerne. Kauf og Weert virker som samme typer, hvor Ali er mere flagrende. Alternativet til Wessam hedder nok Thellufsen, og jeg kan ikke se Wessam har præsteret mindre dårligt end ham - omend ingen af dem burde komme på holdet i den ideelle verden.andreasaab89 skrev: ↑22. apr 2019, 13:13Jeg gider fucking ikke se på 60 minutters boldtab mere fra wessam . Hvad sker der !!!
Han må jo have et specielt forhold til Friis på en måde.det er da ikke det fodboldmæssige niveauer der gør at han spiller
Kamptråd: FC Randers - AaB, 22.04.2019
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 22.04.2019
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
-
andreasaab89
- Allstar

Hvis vores talenter er bedre end for 4-5 år siden er det vel det nye kuld som kaufman, klitten, Ross, Jeppe P osv. Sol han snakker om
For det er bestemt ikke Ali, MC osv
For det er bestemt ikke Ali, MC osv
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud
Lige for en god ordens skyld, hvis nogen ved det: Hvornår er det så, at vi skal møde AGF, og er der tale om et dobbeltopgør? Derefter skal vi vel møde vinderen af den anden "semifinale" - for så derpå at spille om den EC-plads. Sidstnævnte opgør blev i øvrigt sidste år afviklet som et enkeltopgør underligt nok.
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
Assist af Klitten!
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Shit, vi har en venstreback med i dag!!! Og en rigtig angriber. Bang, 0-1.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Kampene er ikke programsat endnu. Det er endnu ikke 100% at vi møder AGF. Ellers er det korrekt som du beskriver forløbet af kampene. Sidste kamp er rigtigt nok et enkeltopgør, hvor 7. pladsen skal på udebane for trods alt at give et fordel til det bedre placerede hold.Hovedet skrev: ↑22. apr 2019, 14:02Lige for en god ordens skyld, hvis nogen ved det: Hvornår er det så, at vi skal møde AGF, og er der tale om et dobbeltopgør? Derefter skal vi vel møde vinderen af den anden "semifinale" - for så derpå at spille om den EC-plads. Sidstnævnte opgør blev i øvrigt sidste år afviklet som et enkeltopgør underligt nok.
Godt at se striberne også på udebane

Mon ikke at han mener det nuværende u19 hold, som trods alt må sige at være en stærk årgang for os. Dermed ikke sagt at de nødvendigvis kan tage de afgørende skridt.
Flot mål og god assist af Klitten. Et indlæg med kvalitet, hvilket vi desværre ser for sjældent fra vores backs.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Mange tak. Og nej, vi har faktisk en teoretisk chance for at få en anden modstander, hvis vi vinder i dag og næste gang og Randers også taber til Vendsyssel.DobbeltA skrev: ↑22. apr 2019, 14:08Kampene er ikke programsat endnu. Det er endnu ikke 100% at vi møder AGF. Ellers er det korrekt som du beskriver forløbet af kampene. Sidste kamp er rigtigt nok et enkeltopgør, hvor 7. pladsen skal på udebane for trods alt at give et fordel til det bedre placerede hold.Hovedet skrev: ↑22. apr 2019, 14:02Lige for en god ordens skyld, hvis nogen ved det: Hvornår er det så, at vi skal møde AGF, og er der tale om et dobbeltopgør? Derefter skal vi vel møde vinderen af den anden "semifinale" - for så derpå at spille om den EC-plads. Sidstnævnte opgør blev i øvrigt sidste år afviklet som et enkeltopgør underligt nok.
-
andreasaab89
- Allstar

Vi spiller tydeligt 4-3-3 med MC som den defensive af vores 3 mands midtbane
AaB er min trosretning
MC med en selvmorderisk tværpasning foran eget felt, lige i fødderne på en Randers-mand. Der kommer ikke noget ud af det, men for hææælvede altså, MC....
-
Gamen
MC med en dårlig start, og det samme med Børsting. Chok.
Hvis dette er fremtidens opstilling må han jo pronto miste pladsen til Abildgaard.
Det havde i den konkrete situation været en væsentligt bedre løsning.
En udskiftning af Børsting og MC vil betyde alverden for dette hold!
En Mistrati tror jeg faktisk godt vil kunne pynte på vores hold, som en af de kreative på midten, hvis vi også skal tænke lidt økonomi ind i det.
En Mistrati tror jeg faktisk godt vil kunne pynte på vores hold, som en af de kreative på midten, hvis vi også skal tænke lidt økonomi ind i det.
-
Nitten
- Landshold

- Favoritspiller: Søren dissing
- Geografisk sted: Nørresundby
Helt naturligt at sidste kamp om EC pladsen afvikles som en enkelt kamp da det er finale. Spilles hos top6 holdet da der selvfølgelig skal være en fordel ved at have kvalificeret sig til top6Hovedet skrev: ↑22. apr 2019, 14:02Lige for en god ordens skyld, hvis nogen ved det: Hvornår er det så, at vi skal møde AGF, og er der tale om et dobbeltopgør? Derefter skal vi vel møde vinderen af den anden "semifinale" - for så derpå at spille om den EC-plads. Sidstnævnte opgør blev i øvrigt sidste år afviklet som et enkeltopgør underligt nok.