Altså fordi vi står i en fuldstændig vanvittig situation kan jeg faktisk godt se Friis laver om og stiller med en 3-kæde. Men tror det ikke...baresi skrev: ↑11. sep 2022, 13:15på Forza mm skriver de at vi stiller op i en 3-4-3
palle - kramer - poulsen
ludewig - pedro - fossum - prip
sousa - makaric - lucas
det tror jeg sgu ikke på
Det må være:
ludewig - palle - kramer - poulsen
fosssum -pedro - lucas
prip - makaric - sousa.
er i ikke enige i det? eller?
AaB-Lyngby søndag 11/9 kl. 14
-
raekkeettre
- Allstar

- Favoritspiller: Lars Thomsen
Re: AaB-Lyngby søndag 11/9 kl. 14
Jeg tror, Makaric får hul på bylden i dag. 3-0 sejr og videre til næste kamp.
Dejligt at se så mange på stadion
Succeskriterierne for i dag i prioriteret rækkefølge:
- Tre point. Uanset hvordan de kommer i hus.
- Ingen gule kort til Kramer.
- Flot fodbold.
- Tre point. Uanset hvordan de kommer i hus.
- Ingen gule kort til Kramer.
- Flot fodbold.
Palle på cb 
Enig, enig og enig.
Et mål eller to til Makaric ville nu heller ikke gøre noget.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Nice try.Patmand skrev: ↑11. sep 2022, 12:45Ondt i numsi?Brodernumsi skrev: ↑11. sep 2022, 12:16Kunne du ikke bare kalde vores spillere, det de hedder, i stedet for de barnlige øgenavne.Patmand skrev: ↑11. sep 2022, 10:59Nå ja, der er tale om en simpel misforståelse her. Rolig drenge. Der er udtalt noget forkert. Jeg ligger mig fladt ned og beklager. Vi er videre.
Luderwig naturligvis på backen og the muscles from Viborg ind på CB. Vi er jo enige.Men altså ikke om Otoa, det er en knægt der har spillet 75 minutters voksenfodbold i hele hans liv. Lad os nu være seriøse.
Du er ellers vant til barnlige øgenavne.
Brodernumsi skrev: ↑31. aug 2022, 19:43Jeg hedder ikke Jesper, og joken er vel ikke just ny, eller tilhører nogen.jaykobsen skrev: ↑31. aug 2022, 19:41Er det dig, Jesper? Eller stjæler du bare hans jokes fra Twitter?Brodernumsi skrev: ↑31. aug 2022, 19:37Vi skulle være tæt på en leder til midtbanen - Abso Lut N'ada, håber han er god.
At kalde en af vores spillere for luder, er langt over grænsen.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
Har spillet et hattrick til maka idag… så håber du har retTK-allez skrev:Jeg tror, Makaric får hul på bylden i dag. 3-0 sejr og videre til næste kamp.

Sent from my iPhone using Tapatalk
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
Det må alligevel gi et ret pænt odds
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
Ruddifanten
- Ynglinge

- Favoritspiller: Frank strandli
Hva skete der ?
Få da pløjet en Lyngby spiller ned i stedet for Pallesen!!!
Pallesen der skader vores egen målmand ved at være uopmærksom... Var det ikke netop nakken som Posavec blev opereret i?
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Så fik Pallesen hævn.
Han bakker ind i Pallesen, som sent ser ham og må holde begge hænder op foran sig. Det får Posavec tilsyneladende et piskesmæld af.
Kan i alt fald forklare, hvis han har fået sig en forskrækkelse.
Ellers en okay start. Fine indgreb af Ludewig. Prip med nogle lidt mystiske beslutninger ind imellem. Men jeg synes, vi sidder pænt på dem.
Kan ikke rigtigt greje Lyngby. Synes vi i stort set alle facetter af spillet ser ud til at overmatche dem, men alligevel lykkes de med at skabe farlige situationer mod os.
Med lidt mere kvalitet på sidste tredjedel så havde vi lavet flere store chancer. Lyngby giver masser af plads mellem deres kæder, og det skal vi altså straffe hårdere. Men indtil videre mange fejl fra de forreste folk.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Nogle der sådan oprigtigt er overrasket over, at Kramer nu ligger skadet i græsset..
-
Dennis Nielsen
- Allstar

det kniber lidt med den hurtige boldomgang. Jeg kunne godt tænke mig færre berøringer, hurtige afleveringer/boldomgang og lidt mere bevægelse. Således Lyngby bliver presset til at løbe forgæves og på sigt lide et knæk ift konditionen.
Puha, Kramer nede…