AaB - AGF, superliga 6. rd. 23.08.24
Re: AaB - AGF, superliga 6. rd. 23.08.24
Jeg synes nu også vinden har mere betydning end kommentatorerne giver udtryk for.
Jeg tænker det også er en faktor i at AaB er presset så langt tilbage.
Jeg tænker det også er en faktor i at AaB er presset så langt tilbage.
Nu kom 0-2 målet igen.
Det ville da have været en verdensklasseredning fra Müller, hvis han havde taget den.
Det ville da have været en verdensklasseredning fra Müller, hvis han havde taget den.
Vi er endt som Vendsyssel og VejleDenSataniskeHest skrev: ↑23. aug 2024, 19:36Enig.. Og Iredale fylder intet frem afDennis Nielsen skrev: ↑23. aug 2024, 19:34Elendig spiller. Har sagt det næsten fra start.
Han vinder ikke nogle dueller med hovedet. Han har ikke evnet at modtage bolden med en mand I ryggen og fastholde bolden - agere opspilsstation.
Også kommer noget, som en del fans ikke vil synes om - Van Damme har fejlet med Jasson centralt og Widell på kanten. Jasson er for nem at kyse.
AaB har slet ikke haft et skud på mål men er bare spillet helt ned.. Discount hold ryger direkte ned
Nej, SSE 22 har indtil videre kun råd til skrald-spillere, men man har tænkt sig at træne dem til at blive noget bedre.R Rosenberg skrev: ↑23. aug 2024, 19:21Vi er gode til at piske rundt og være kaotiske. Gode boldspillere har tyskerne satme ikke prioriteret at finde. Igen formår vi jo ganske lidt, når vi selv har bolden.
Hold kæft, mand...
Nå 3-0
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Vi ligner et amatørhold.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
-
R Rosenberg
- Allstar

Det er godt nok nemt. Hvordan kan ligaens mest scorende på hovedstød stå helt blank?
Jeg skal love for, at vi er kommet ned på jorden igen, og virkeligheden har meldt sin ankomst. Det er ikke kønt.
Jeg skal love for, at vi er kommet ned på jorden igen, og virkeligheden har meldt sin ankomst. Det er ikke kønt.
Ædruelighedens stemme
Fatter heller ikke den kritik. Nu stillede han sig så ind på linien, som eksperterne her i tråden kræver, og bum, så fejler folk deres markering, og AGF kan score ved bagerste stople. Det er sikkert også Müllers skyld. Det hele er hans skyld.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
hold nu op vi bliver gennem tæsket uge efter uge, vi mangler virkelig forstærkninger i den her trup.
Puuuha... den kan blive grim den her 
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
Dennis Nielsen
- Allstar

Nu er det vist pinligt.Patmand skrev: ↑23. aug 2024, 19:39Nej, SSE 22 har indtil videre kun råd til skrald-spillere, men man har tænkt sig at træne dem til at blive noget bedre.R Rosenberg skrev: ↑23. aug 2024, 19:21Vi er gode til at piske rundt og være kaotiske. Gode boldspillere har tyskerne satme ikke prioriteret at finde. Igen formår vi jo ganske lidt, når vi selv har bolden.
Hold kæft, mand...
Nå 3-0
Gad vide, hvad planen er fra SSE22?????
-
R Rosenberg
- Allstar

Tyskernes strategi bliver udstillet på kryds og tværs.
Ædruelighedens stemme
- KongGulerod
- Landshold

-
Reyad
- Allstar

- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: 5500
Fy for helvede en indsats.
AGF spiller godt, men det kan jo ikke være en undskyldning for ikke at kunne sætte to afleveringer sammen. Presspillet ikke engang ambitiøst. Bare dårligt. Intet fungerer. Øv.
AGF spiller godt, men det kan jo ikke være en undskyldning for ikke at kunne sætte to afleveringer sammen. Presspillet ikke engang ambitiøst. Bare dårligt. Intet fungerer. Øv.
Folk er godt nok hysteriske efter en dårlig kamp mod Brøndby og 37 minutter i modvind i orkan.
Selvfølgelig skal Müller se bedre ud ved mål #2, men den er svær at redde og så aner jeg simpelthen ikke hvad fanden der sker for opdækning ved tredje mål.
Men sådant mere langsigtet er jeg stadig optimistisk for denne sæson. Vi skal blive nummer 10, og det tror jeg stadig på. Det er en kalkuleret risiko, men der skal tænkes langt og ikke panikkes.
Men selvfølgelig skal anden halvleg være markant bedre end første.
Selvfølgelig skal Müller se bedre ud ved mål #2, men den er svær at redde og så aner jeg simpelthen ikke hvad fanden der sker for opdækning ved tredje mål.
Men sådant mere langsigtet er jeg stadig optimistisk for denne sæson. Vi skal blive nummer 10, og det tror jeg stadig på. Det er en kalkuleret risiko, men der skal tænkes langt og ikke panikkes.
Men selvfølgelig skal anden halvleg være markant bedre end første.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
Tjah, 3-0 målet her synes jeg, der er grund til at dvæle ved. Det er nogle af de erfarne inde i midten, som fejler i deres indgreb. Jeg kan da hurtigt gå tilbage til min vurdering af Kasper Jørgensen som en spiller, som defensivt er alt for dårlig. Det gik måske i 1. division, men tydeligvis ikke i superligaen, hvis dette er niveauet.
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Ja, men kun fordi han placerer sig ca. lige så godt som målmændene på min søns U11 hold.
Hader København!
Gymnasterne er bare flere niveauer bedre på ALLE pladser. Det er jo kæmpe KLASSEFORSKEL.
Og Iredale - hold nu op hvor er han da bare ringe…..
Og Iredale - hold nu op hvor er han da bare ringe…..
Kom nu igang AaB!!!
Han virker lidt kyst. Gad vide, om det er en Ask om igen.
Edit: der blev K. Jørgensen måske snydt for et straffe.