AaB - FCN, Superliga r. 18 (16., februar 2025)
Re: AaB - FCN, Superliga r. 18 (16., februar 2025)
Den skal da bare spilles ASAP for nu vil jeg satme til bold!
Derudover må Aalborg kommune sgu rask væk stille op med kvajebajere eller lign til hele stadion.
Derudover må Aalborg kommune sgu rask væk stille op med kvajebajere eller lign til hele stadion.
RAUS RAUS SSE!
- KongGulerod
- Landshold

“De større klubber og kommuner har vækstlys, men det har vi ikke råd til i Aalborg. Det kunne man med held have sat i gang, siger Johnsen, som understreger, at der ikke er penge til det i kommunen.”
Mon ikke kommunen alligevel godt kan finde penge til det efter den her blamage.
Link: https://bold.dk/fodbold/klubber/AaB/nyh ... ere-uenige
Man kunne simpelthen have rullet den fiberdug ud i går også var kampen ikke blevet aflyst, men det valgte man ikke at gøre, da man så ikke kunne få den af hvis der var kommet sne.KongGulerod skrev: ↑16. feb 2025, 15:42“De større klubber og kommuner har vækstlys, men det har vi ikke råd til i Aalborg. Det kunne man med held have sat i gang, siger Johnsen, som understreger, at der ikke er penge til det i kommunen.”
Det virker godt nok amatøragtigt, der har vel overhovedet ikke været varslet sne, men vi vidste jo der kom Frost.
Og der skal jo også komme rigtig meget for at man ikke bare kan feje sneen af dugen?
Jeg synes godt nok det virker som om den der parkansvarlige er ret inkompetent
Vejle vinder over SIF - det har indtil videre været en decideret lorterunde for os.
Enig. Det er svært at følge den forklaring. Gå dog med vejrudsigten.troelsh skrev: ↑16. feb 2025, 15:54Man kunne simpelthen have rullet den fiberdug ud i går også var kampen ikke blevet aflyst, men det valgte man ikke at gøre, da man så ikke kunne få den af hvis der var kommet sne.KongGulerod skrev: ↑16. feb 2025, 15:42“De større klubber og kommuner har vækstlys, men det har vi ikke råd til i Aalborg. Det kunne man med held have sat i gang, siger Johnsen, som understreger, at der ikke er penge til det i kommunen.”
Det virker godt nok amatøragtigt, der har vel overhovedet ikke været varslet sne, men vi vidste jo der kom Frost.
Og der skal jo også komme rigtig meget for at man ikke bare kan feje sneen af dugen?
Det skal dog siges at vi normalt har en af ligaens bedste baner og sådan har det været i mange år. Så de plejer at lave et godt stykke arbejde.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Det er jo simpelhen så amatøragtigt.troelsh skrev: ↑16. feb 2025, 15:54Man kunne simpelthen have rullet den fiberdug ud i går også var kampen ikke blevet aflyst, men det valgte man ikke at gøre, da man så ikke kunne få den af hvis der var kommet sne.KongGulerod skrev: ↑16. feb 2025, 15:42“De større klubber og kommuner har vækstlys, men det har vi ikke råd til i Aalborg. Det kunne man med held have sat i gang, siger Johnsen, som understreger, at der ikke er penge til det i kommunen.”
Men vælger simpelhen på baggrund af at man har en utrolig lille risiko på snefald, at man ikke ruller dugen på.
Man vælger at aflyse en skide time før, og man melder intet ud selvom man vidste det siden i morges!!
Hvis man havde rullet den dug på og der var kommet sne i nat, så kunne man have aflyst i morges! Og man stod stærkt med en forklaring på det.
Nu ligner man de rene amatører og mon ikke AaB får en bøde desværre, som kommunen må æde Big time..
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Hvorfor? Skal vi kravle opad, så er det vel fint at Viborg og Silleborg har tabt.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
Svært at glæde sig over AGF-scoringer, men trods alt fint med to hurtige af slagsen i Sønderjylland.
Vi fans er nogen gange før blevet spurgt om nogle af os kunne møde på Stadion nogle timer før kampstart og hjælpe med sne rydning af banen, og der har aldrig været problemer med at finde passende antal frivillige.Kristian skrev: ↑16. feb 2025, 16:22Det er jo simpelhen så amatøragtigt.troelsh skrev: ↑16. feb 2025, 15:54Man kunne simpelthen have rullet den fiberdug ud i går også var kampen ikke blevet aflyst, men det valgte man ikke at gøre, da man så ikke kunne få den af hvis der var kommet sne.KongGulerod skrev: ↑16. feb 2025, 15:42“De større klubber og kommuner har vækstlys, men det har vi ikke råd til i Aalborg. Det kunne man med held have sat i gang, siger Johnsen, som understreger, at der ikke er penge til det i kommunen.”
Men vælger simpelhen på baggrund af at man har en utrolig lille risiko på snefald, at man ikke ruller dugen på.
Man vælger at aflyse en skide time før, og man melder intet ud selvom man vidste det siden i morges!!
Hvis man havde rullet den dug på og der var kommet sne i nat, så kunne man have aflyst i morges! Og man stod stærkt med en forklaring på det.
Nu ligner man de rene amatører og mon ikke AaB får en bøde desværre, som kommunen må æde Big time..
Den dug skulle selvfølgelig være lagt på, og var der kommet sne, ville der være nok af hjælp til at rydde sne og rulle dugen sammen og væk fra banen.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
-
Martin Bak
- Landshold

- Geografisk sted: Vejgaard
Så du frygter simpelthen Vejle ? Det er da at være pessimist
Chief Wiggum: All right, you scrawny beanpoles: becoming a cop is not something that happens overnight. It takes one solid weekend of training to get that badge.
Kampen er rykket til 26. februar kl. 1930
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
-
calciomania
- 2. div

- Geografisk sted: Aalborg
Overvejer du seriøst en håndboldkamp over AaB?calciomania skrev: ↑16. feb 2025, 18:07Øv. Den dag kan jeg ikke. Har billet til Champions League i håndbold den dag, Aalborg mod Zagreb. Vidste jo ikke at AaB også skulle spille der...
Ellers må jeg se om jeg kan sælge håndbold billetten he he
Hvis ret skal være ret, så er der VM-finaler i håndbold cirka lige så ofte som der er træningskampe på hjemmebaneFlemmingG skrev: ↑16. feb 2025, 18:15Overvejer du seriøst en håndboldkamp over AaB?calciomania skrev: ↑16. feb 2025, 18:07Øv. Den dag kan jeg ikke. Har billet til Champions League i håndbold den dag, Aalborg mod Zagreb. Vidste jo ikke at AaB også skulle spille der...
Ellers må jeg se om jeg kan sælge håndbold billetten he hejeg ville vælge en træningskamp med AaB over en VM-finale i håndbold med dansk deltagelse anyday…
Håndbold??!calciomania skrev: ↑16. feb 2025, 18:07Øv. Den dag kan jeg ikke. Har billet til Champions League i håndbold den dag, Aalborg mod Zagreb. Vidste jo ikke at AaB også skulle spille der...
Ellers må jeg se om jeg kan sælge håndbold billetten he he
Det giver jo ingen mening. Hvis der skulle komme så meget sne, at det ville gøre det umuligt at fjerne det tæppe, man kunne have lagt ud, så ville det vel også have gjort det umuligt at afvikle kampen selv uden tæppet på. Vi stod overfor den varslet allerkoldeste nat endnu - og så slukker de guddødme varmen?!? Jamen hvordan havde de lige regnet med, at banen ville reagere??
Gad vide om ikke nogen har fået besked på at aflevere en redegørelse på borgmesterens kontor mandag formiddag. Det vil jeg da håbe på.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
1885Cricket
- 1. div

- Favoritspiller: Jan Pedersen
Vi er PT 9 point fra Silkeborg og 8 fra Vejle.
Tænker du seriøst at vi henter Silkeborg???
Sent from my iPhone using Tapatalk
Vejle er vel det hold af de 3 under os, som helst måtte få point denne runde, hvis det skulle være. SJ var ikke tæt på point mod AGF, men Lyngby ser desværre gode ud mod FCM, som heldigvis stadig er foran 1-0.1885Cricket skrev: ↑16. feb 2025, 19:20Vi er PT 9 point fra Silkeborg og 8 fra Vejle.
Tænker du seriøst at vi henter Silkeborg???
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
Nej nej, alt er jo godt. Der er jo masser af plads til events som karneval i Aalborg midtby, der er ingen gener i midtbyen fra en stor gruppe aggressive måger hver sommer, stadionplejen varetages af topprofessionelle folk og man har fået indsat Frank Jensens Jr. til at videreføre venneklubbens evighedsrige. Alle har sågar næsten glemt Marius's mosgrønne badeværelse og alle Henning G's vennetjenester.Kristian skrev: ↑16. feb 2025, 16:22Det er jo simpelhen så amatøragtigt.troelsh skrev: ↑16. feb 2025, 15:54Man kunne simpelthen have rullet den fiberdug ud i går også var kampen ikke blevet aflyst, men det valgte man ikke at gøre, da man så ikke kunne få den af hvis der var kommet sne.KongGulerod skrev: ↑16. feb 2025, 15:42“De større klubber og kommuner har vækstlys, men det har vi ikke råd til i Aalborg. Det kunne man med held have sat i gang, siger Johnsen, som understreger, at der ikke er penge til det i kommunen.”
RAUS RAUS SSE!
Altid noget i denne jammerlige runde at både Slyngelby og Haderslev tabte. Selvom vi skal fokusere på os selv og på at ligge afstand så gør det ikke noget dårligt for AaB, hvis de to hold og Vejle isoleres i deres eget hundeslagsmål.
RAUS RAUS SSE!