Det var en mindre god beslutning
AaB - FCM (pokalkamp) 17.09.25
Re: AaB - FCM (pokalkamp) 17.09.25
Tjah, bum. Højer var allerede begyndt at skifte ud for at holde folk friske til de kampe, som er vigtige. Vi havde faktisk vores chancer, og har spillet mere op med FCM, end jeg egentlig havde forventet. Vi skulle have udnyttet de få chancer, vi havde frem til nu, for at man nok ville satse på at skabe et resultat. Okay indsats mod et hold, som vel er 10 gange dyrere end vores eller noget i den retning.
Kritikpunkterne må gå på, at man ikke forvalter en chance med 4 mod 2 bedre, end Normann gjorde - at det må være en seriøs overvejelse at flytte John ind centralt i stedet for Helenius - og at Bomholt ikke får vist mere i den halvleg, han fik.
Kritikpunkterne må gå på, at man ikke forvalter en chance med 4 mod 2 bedre, end Normann gjorde - at det må være en seriøs overvejelse at flytte John ind centralt i stedet for Helenius - og at Bomholt ikke får vist mere i den halvleg, han fik.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Jeg ved godt det er mod fcm, men jeg mangler at vi holder bedre i bolden. Vi skal have noget mere etableret spil, det må man trods alt kunne forvente.
Fandme da godt der Champions League senere så der da chance for mit andet hold kan redde den her aften 
nogenlunde godkendt indsats idag, vi falder ikke helt igennem imod et på papiret meget stærkere hold.
men altid røvsygt og tabe til Herning
nogenlunde godkendt indsats idag, vi falder ikke helt igennem imod et på papiret meget stærkere hold.
Jeg synes vi smider bolden alt for nemt
-
jens fup
- Superliga

- Favoritspiller: Søren Thorst, Søren Dissing, Calle Facius, David Nielsen
- Geografisk sted: Et langskud fra Hornevej
Hvad er dit andet hold?
'If you are first you are first.
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
Bill Shankly
Håpnes misser et indgreb igen og bum, 3-0. Interessant nok at se Håpnes mod top-modstandere, det smager jo ikke voldsomt af, at han vil få nemt ved at tage springet op til superliga.
-
jens fup
- Superliga

Øøøøv, havde håbet du havde svaret Liverpool - det er min klub i England
Bill Shankly
Bill Shankly
-
jens fup
- Superliga

Næh, en klub har man for livetAlbertE skrev: ↑17. sep 2025, 19:43Ja der må jeg sku skuffe dig, det kommer aldrig til og ske![]()
![]()
Bill Shankly
Bill Shankly
Hvis vi anskuer det mere kuriøst, har vi nu en realistisk chance for at hente det fjerde nederlag på 0-4 på hjemmebane inden for de sidste 13 måneder. Det tog 35 år og omkring 650 hjemmekampe at hente blot to nederlag af samme kaliber - mod AB tilbage i 2002 og Randers FC i 2006 - hvilket sætter ovenstående præstation i relief 
Lige præcisjens fup skrev: ↑17. sep 2025, 19:45Næh, en klub har man for livetAlbertE skrev: ↑17. sep 2025, 19:43Ja der må jeg sku skuffe dig, det kommer aldrig til og ske![]()
![]()
![]()
Ja vi har vel os været historisk ringe de sidste 3-4 år efterhåndenHovedet skrev: ↑17. sep 2025, 19:47Hvis vi anskuer det mere kuriøst, har vi nu en realistisk chance for at hente det fjerde nederlag på 0-4 på hjemmebane inden for de sidste 13 måneder. Det tog 35 år og omkring 650 hjemmekampe at hente blot to nederlag af samme kaliber - mod AB tilbage i 2002 og Randers FC i 2006 - hvilket sætter ovenstående præstation i relief![]()
Synes ikke vi kan konkludere noget før klubben har givet deres version. Vi ved jo ikke om capoen f.eks. har været provokerende, nægtet at gå ned eller eskaleret det til et optrin. Nu har jeg set Chemnitz og hans slæng te sig og de er ved gud ikke altid de bedste drenge.RufusTheDog skrev: ↑17. sep 2025, 18:50Tolker det som en malplaceret reaktion på banner-gate.Funky skrev: ↑17. sep 2025, 18:39Det lyder som en misforståelse eller en overreaktion, som klubben forhåbentlig vil rydde op i.AlbertE skrev: ↑17. sep 2025, 17:54Nå minimal stemning på tribunen idag, kan læse der er stemningsboycot da en af capo'erne har fået karantæne for noget så voldsomt som at stå på banden med megafonen bag målet, som de ellers har gjort flere gange før.
det er sku da fuldstændig sygt man kan give et halvt års karantæne for sådan noget wtf
RAUS RAUS SSE!
To klubber, åbenbart...jens fup skrev: ↑17. sep 2025, 19:45Næh, en klub har man for livetAlbertE skrev: ↑17. sep 2025, 19:43Ja der må jeg sku skuffe dig, det kommer aldrig til og ske![]()
![]()
![]()
Legaliser pyro!
Godt indhop af Kaasa
Kaasa giver mig kæmpe Risgaard vibes.
Et nederlag man desværre bare kan sige “mjah” til. Det var fint at komme til halvleg med 0-0. Vi fik set Tiedemanns klasse flere gange. Ellers ved jeg ikke rigtigt, hvad man skal huske kampen for, ud over at den indikerede, hvor langt der er til toppen lige nu. Det betyder imidlertid ikke, at det nuværende hold ikke kan komme godt igennem 1. Division. Tilbage er bare at håbe, at Ross ikke er seriøst skadet. Videre.