Aarhus Fremad - AaB fredag den 31.juli 2026
Re: Aarhus Fremad - AaB fredag den 31.juli 2026
Vi har et kæmpe behov for at få en dygtig 6'er ind uanset, men behovet er da ikke blevet mindre med en potentielt alvorlig skade til Håpnes.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- bonanza
- Landshold

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: København S
Jeg forstod den her debat sidste fredag, hvor dommeren præsterede helt elendigt. Hun placerede sig ekstremt dårligt, hun overså flere forseelser. Jeg synes på ingen måde, at det er i nærheden det vi ser idag. En fint præstation Frida Klarlund har gang i, hun har fint styr på kampen og er ikke bange for at tage ansvar.Forza skrev: ↑31. jul 2026, 19:04Nej. Det handler om manglende kompetencer. Og at DBU skubber kvinder frem af andre årsager end dem på banen.
Det er i hvert fald ikke en typisk akilleseneruptur. Der vil ikke være blod. Så skal han være blevet stemplet så hårdt den er sprunget. Det har jeg ikke hørt om før. Jeg tænkte nærmere i stil af brud på hælbenet.
- bonanza
- Landshold

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: København S
Måske en læge kan producere en opdatering vi kan læse i løbet af weekenden, så er vi fri for at gætte hele natten.Kokkefar skrev: ↑31. jul 2026, 19:31Det er i hvert fald ikke en typisk akilleseneruptur. Der vil ikke være blod. Så skal han være blevet stemplet så hårdt den er sprunget. Det har jeg ikke hørt om før. Jeg tænkte nærmere i stil af brud på hælbenet.
Enig. Det har ikke været fejlfrit, men langt bedre end sidste kamp.bonanza skrev: ↑31. jul 2026, 19:31Jeg forstod den her debat sidste fredag, hvor dommeren præsterede helt elendigt. Hun placerede sig ekstremt dårligt, hun overså flere forseelser. Jeg synes på ingen måde, at det er i nærheden det vi ser idag. En fint præstation Frida Klarlund har gang i, hun har fint styr på kampen og er ikke bange for at tage ansvar.Forza skrev: ↑31. jul 2026, 19:04Nej. Det handler om manglende kompetencer. Og at DBU skubber kvinder frem af andre årsager end dem på banen.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Niveauet falder godt nok markant når vi skifter ud.
-
R Rosenberg
- Allstar

Jeg så ikke noget blod, og ja i så fald næppe det. Men en åben fraktur er også flot.Kokkefar skrev: ↑31. jul 2026, 19:31Det er i hvert fald ikke en typisk akilleseneruptur. Der vil ikke være blod. Så skal han være blevet stemplet så hårdt den er sprunget. Det har jeg ikke hørt om før. Jeg tænkte nærmere i stil af brud på hælbenet.
Ædruelighedens stemme
Meget enig. Synes hun dømmer godt. Der er mange frispark men synes hun dømmer det der begås begge veje og så må spillerne jo rette ind.bonanza skrev: ↑31. jul 2026, 19:31Jeg forstod den her debat sidste fredag, hvor dommeren præsterede helt elendigt. Hun placerede sig ekstremt dårligt, hun overså flere forseelser. Jeg synes på ingen måde, at det er i nærheden det vi ser idag. En fint præstation Frida Klarlund har gang i, hun har fint styr på kampen og er ikke bange for at tage ansvar.Forza skrev: ↑31. jul 2026, 19:04Nej. Det handler om manglende kompetencer. Og at DBU skubber kvinder frem af andre årsager end dem på banen.
Han havde et sår på akillesenen nederst, der kom forbinding på. Men han så godt nok smerteplaget ud.R Rosenberg skrev: ↑31. jul 2026, 19:33Jeg så ikke noget blod, og ja i så fald næppe det. Men en åben fraktur er også flot.Kokkefar skrev: ↑31. jul 2026, 19:31Det er i hvert fald ikke en typisk akilleseneruptur. Der vil ikke være blod. Så skal han være blevet stemplet så hårdt den er sprunget. Det har jeg ikke hørt om før. Jeg tænkte nærmere i stil af brud på hælbenet.
Nu giver Møller så et frispark på et træls sted uden for feltet, men jeg synes ellers, den defensive struktur har bestået frem til nu, og de ting, der er givet væk, det er på individuelle fejl . Som her med Møller. Som så FOR HELVEDE DA OGSÅ GIVER MÅL!
Fuck det er dumt, Møller !!!!
Fuck det er dumt, Møller !!!!
Lårdepis. Sådan går det når man ikke lukker kampen 
For helvede. Idiotisk frispark. Det har peget i den retning på det seneste.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Nu taber vi. Ingen struktur efter udskiftninger.
Idiotisk frispark Møller lavede der.
-
R Rosenberg
- Allstar

Sådan går det,når reserverne dummer sig i defensiven. Det var satame dumt af Møller.
Forhelvede hvor er det unødvendigt… står Müller ikke meget langt ude ved den ene stolpe ..
Man må bare sige, at de indskiftede spillere for AaB slet ikke har den samme kvalitet, som dem de erstattede.
Han stod vist, som han skulle.
Mere indlysende er det, at Møller og John har lavet to dårlige indhop.