Aab-Frederica 14/8-2026 19:00
Re: Aab-Frederica 14/8-2026 19:00
William Thomsen har lavet det ringeste indhop længe, koster til 0-3 og tager generelt forkerte beslutninger, måske pga selvsamme.
Absolut... men det havde da været befriende han bare slog fast vi skal have x antal forstærkninger inden vinduet smækkes i... vi kommer maks til at svæve i midten af tabellen med den her trup i længden.Nordic skrev: ↑14. aug 2026, 20:41Ja, og omvendt ville det også være bemærkelsesværdigt, hvis han offentlig kritiserede en trup, som han helst ikke vil afse penge til at forbedre.AlbertE skrev: ↑14. aug 2026, 20:37John Møller er ellers meget tilfreds med truppenNordic skrev: ↑14. aug 2026, 20:35Der sker vel det, at vi niveaumæssigt er et midterhold i denne liga, hvilket vi også så sidste sæson. Det gik godt i de 2 første kampe, og de fleste håbede vel, at nu var klubben på vej mod et lidt bedre niveau igen, men det var nok for optimistisk. Vi har ikke for alvor forstærket holdet over sommeren og kan vel derfor heller ikke forvente så store forbedringer. Et midterhold...det er, hvad vi er.raekkeettre skrev: ↑14. aug 2026, 20:32Nu er det hvad 3 eller 4 gang i træk vi går HELT ned i anden halvleg.....hvad fanden er det der sker...![]()
![]()
-
DenGamleMand
- 1. div

Det er så pisse ynkeligt. Hold kæft, jeg savner de dage hvor man spillede lige op med Brøndby, FCM eller FCK. Udekampe i Århus, Parken eller Viborg. Kampe hvor det tog tre dage at få pulsen ned igen. Hvor spillerne gav sig 100%, tribunerne kogte og man drømte om bronzemedaljer.
SSE22 RAUS!
Lad det regne med tennisbolde.
Lad det regne med tennisbolde.
Kan forstå på speakeren, det nærmest er et halvt FCM-B-hold, vi spiller mod.
Viser hvor langt de er med deres akademi.
Viser hvor langt de er med deres akademi.
Men det er jo for fanden svært at investere i en trup, når den allerede koster for meget. Müller har været fin denne sæson so far, men han er for dyr, Jasson er for dyr, John er for dyr. Lur mig om Marc Nielsen ikke også render rundt på en forholdsvis fin kontrakt.
Vores trup er for stor og for skæv. John Møller ville sgu da skifte halvdelen ud, hvis han havde pengene til det. Problemet er, at vi kan ikke komme af med de dyre spillere, og vi skal derfor vente og vinde i overskudslotteriet, for at kunne forstærke vores trup mærkbart for begrænsede midler.
Det her bliver ikke bedre før fremtiden falder på plads eller om 3-4 vinduer, når diverse kontrakter er udløbet.
Vores trup er for stor og for skæv. John Møller ville sgu da skifte halvdelen ud, hvis han havde pengene til det. Problemet er, at vi kan ikke komme af med de dyre spillere, og vi skal derfor vente og vinde i overskudslotteriet, for at kunne forstærke vores trup mærkbart for begrænsede midler.
Det her bliver ikke bedre før fremtiden falder på plads eller om 3-4 vinduer, når diverse kontrakter er udløbet.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
-
raekkeettre
- Allstar

- Favoritspiller: Lars Thomsen
Hvordan ved du helt ærligt det er Højer og ikke spillerne? Hvad bygger du det på. Forstår ikke hvordan nogle kan med sikkerhed sige Højer er ringe og vi har gode spillere. Altså alle kan se vi mangler mindst 2 rigtig god spillere til den bagkæde hvis ikke dem der er skadet kommer i gear NU.baresi skrev: ↑14. aug 2026, 20:35Jeg har sagt det i et år nuKunji skrev: ↑14. aug 2026, 20:31Altså vi ER ikke et godt hold, men det bliver jo bare ved med at pege ud på bænken, at de kan falde sådant fra hinanden. Der er ingen offensiv plan.
Jeg synes egentlig at Jasson og Kaasa har været opløftende denne sæson, men de falder helt ud af kampene. Jeg ser et lys Brian, men resten af offensiven er jo helt uden plan.
Forsvaret stinker, men der er trods alt en skadet Tiedemann.
Og puha, Grønkjær ser ringe ud i dag.
Højer har ingen plan andet end at hans system skal smadres med over holdet
Men Højer har ikke endnu med 2 opstarter med holdet kunne soulen 4-3-3 ind så det ligner et hold
Men så er det jo nok fordi det ikke virker
Men når vi vinder 2 kampe med 6 point så tror folk verden er reddet , men kig se kampe igen - det er slet ikke så godt trods sejre..
Vi skaber ingenting
Sandt. Og så skal vi have en anden træner. Man drømmer jo helt om Michael Hansen…Kunji skrev: ↑14. aug 2026, 20:49Men det er jo for fanden svært at investere i en trup, når den allerede koster for meget. Müller har været fin denne sæson so far, men han er for dyr, Jasson er for dyr, John er for dyr. Lur mig om Marc Nielsen ikke også render rundt på en forholdsvis fin kontrakt.
Hvad fuck er det dog for et frispark?
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
-
R Rosenberg
- Allstar

Det er jo noget, de træner, fordi de træner så godt.
Skid folk noget mere ned i halsen, AaB.
Ædruelighedens stemme
De fleste dyre kontrakter er vist ved at være væk. Så de kan ikke blive ved at få skylden.Kunji skrev: ↑14. aug 2026, 20:49Men det er jo for fanden svært at investere i en trup, når den allerede koster for meget. Müller har været fin denne sæson so far, men han er for dyr, Jasson er for dyr, John er for dyr. Lur mig om Marc Nielsen ikke også render rundt på en forholdsvis fin kontrakt.
Men hvilken profileret træner vil egentlig vælge AaB til efterhånden? For et par år siden kunne man stadig sælge det hele på at "åh men det er bare et blip, du kan få holdet fluks tilbage til vores storhedstid og der hvor vi hører til i superligaen" - men nu er vi bare det vi er, et hold i midten af 1. division.Martino1 skrev: ↑14. aug 2026, 20:52Sandt. Og så skal vi have en anden træner. Man drømmer jo helt om Michael Hansen…Kunji skrev: ↑14. aug 2026, 20:49Men det er jo for fanden svært at investere i en trup, når den allerede koster for meget. Müller har været fin denne sæson so far, men han er for dyr, Jasson er for dyr, John er for dyr. Lur mig om Marc Nielsen ikke også render rundt på en forholdsvis fin kontrakt.
Og hvis vi alligevel skal afvente til vores økonomi stabileres, nogle af de dyre kontrakter udløber osv, hvorfor så gå ud og have endnu en fyret træner man skal betale løn til?
- Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Michael Hansen har fået lov over mange år at arbejde med spillestil og trup. Så skal vi give ham det samme, ellers vil det ikke virke. Men jo man er jo lidt desparat efter i dag. Deres spillestil passer samtidig elendigt til osMartino1 skrev: ↑14. aug 2026, 20:52Sandt. Og så skal vi have en anden træner. Man drømmer jo helt om Michael Hansen…Kunji skrev: ↑14. aug 2026, 20:49Men det er jo for fanden svært at investere i en trup, når den allerede koster for meget. Müller har været fin denne sæson so far, men han er for dyr, Jasson er for dyr, John er for dyr. Lur mig om Marc Nielsen ikke også render rundt på en forholdsvis fin kontrakt.
Ja det er da også en lorte løsning, men har du set meget udvikling siden sidste sommer? Jeg har givet op på Højer - der er ingen bund i holdet og det må altså falde tilbage på trænerstaben. Nu har de et Hobro hold i næste kamp, som døjer med en del skader og en ret tynd trup. Den SKAL give 3 point.NewView skrev: ↑14. aug 2026, 20:56Men hvilken profileret træner vil egentlig vælge AaB til efterhånden? For et par år siden kunne man stadig sælge det hele på at "åh men det er bare et blip, du kan få holdet fluks tilbage til vores storhedstid og der hvor vi hører til i superligaen" - men nu er vi bare det vi er, et hold i midten af 1. division.Martino1 skrev: ↑14. aug 2026, 20:52Sandt. Og så skal vi have en anden træner. Man drømmer jo helt om Michael Hansen…Kunji skrev: ↑14. aug 2026, 20:49Men det er jo for fanden svært at investere i en trup, når den allerede koster for meget. Müller har været fin denne sæson so far, men han er for dyr, Jasson er for dyr, John er for dyr. Lur mig om Marc Nielsen ikke også render rundt på en forholdsvis fin kontrakt.
Og hvis vi alligevel skal afvente til vores økonomi stabileres, nogle af de dyre kontrakter udløber osv, hvorfor så gå ud og have endnu en fyret træner man skal betale løn til?
Er vi enige om at træneren har det komplette ansvar for spillestilenraekkeettre skrev: ↑14. aug 2026, 20:51Hvordan ved du helt ærligt det er Højer og ikke spillerne? Hvad bygger du det på. Forstår ikke hvordan nogle kan med sikkerhed sige Højer er ringe og vi har gode spillere. Altså alle kan se vi mangler mindst 2 rigtig god spillere til den bagkæde hvis ikke dem der er skadet kommer i gear NU.baresi skrev: ↑14. aug 2026, 20:35Jeg har sagt det i et år nuKunji skrev: ↑14. aug 2026, 20:31Altså vi ER ikke et godt hold, men det bliver jo bare ved med at pege ud på bænken, at de kan falde sådant fra hinanden. Der er ingen offensiv plan.
Jeg synes egentlig at Jasson og Kaasa har været opløftende denne sæson, men de falder helt ud af kampene. Jeg ser et lys Brian, men resten af offensiven er jo helt uden plan.
Men Højer har ikke endnu med 2 opstarter med holdet kunne soulen 4-3-3 ind så det ligner et hold
Men når vi vinder 2 kampe med 6 point så tror folk verden er reddet , men kig se kampe igen - det er slet ikke så godt trods sejre..
Vi skaber ingenting
Altså system og måden man med det system vil spille kampen på. ??
Men du har ikke hørt mig sige vi har gode spillere på noget tidspunkt.
Det har jeg aldrig nævnt. Jeg syns vi har et utroligt ringe hold stadig og får problemer med top 6 igen uden forstærkninger
Men prøv lige at tjekke i nogle ligaer og se hvor få hold der spiller 4-3-3 og se så lige de hold der rent faktisk gør det.. 1 ting kendetegner alle sammen. De kan holde bolden i egne rækker og presse modstanderen ved at være boldbesiddende.. og så er alle holdene offensivt orienterede
AaB er ingen af delene og de sejler rundt under Højer
Han får intet ud af dem
Jeg syns Holdet er ringe men jeg syns Højer får et absolut minimum ud af den trup der er der…. Han spiller holdet dårligere
Men hey husk at det så meget bedre ud med organisationen i træningskampene...
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
R Rosenberg
- Allstar

Udover EfB er der vel ingen større deroute i dansk fodboldhistorie end AaB's. Og ingen mere brat.
Man kan endog argumentere, at vores er større, da EfB allerede var et elevatorhold gennem mange år, da de rykkede ud ad 1. division i 2022.
Det var fedt, at nogen solgte vores sjæl til en bande tyske fantaster, lurendrejere, fupmagere og taskenspillere.
Man kan endog argumentere, at vores er større, da EfB allerede var et elevatorhold gennem mange år, da de rykkede ud ad 1. division i 2022.
Det var fedt, at nogen solgte vores sjæl til en bande tyske fantaster, lurendrejere, fupmagere og taskenspillere.
Ædruelighedens stemme
Enig. Og fedt med en sportsdirektør, der solgte billigt og købte dyrt. Selvom der havde været en sag mod ham tidligere for noget lignende. Som vist dog blev opgivet. Men alarmklokkerne var der.R Rosenberg skrev: ↑14. aug 2026, 21:14Udover EfB er der vel ingen større deroute i dansk fodboldhistorie end AaB's. Og ingen mere brat.
- Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Klart men man må også pege på truppen, det er en blanding. Men helt fair at Højer får kritik, han skal kunne tilpasse sig, især i disse kampe.baresi skrev: ↑14. aug 2026, 20:59Er vi enige om at træneren har det komplette ansvar for spillestilenraekkeettre skrev: ↑14. aug 2026, 20:51Hvordan ved du helt ærligt det er Højer og ikke spillerne? Hvad bygger du det på. Forstår ikke hvordan nogle kan med sikkerhed sige Højer er ringe og vi har gode spillere. Altså alle kan se vi mangler mindst 2 rigtig god spillere til den bagkæde hvis ikke dem der er skadet kommer i gear NU.baresi skrev: ↑14. aug 2026, 20:35Jeg har sagt det i et år nuKunji skrev: ↑14. aug 2026, 20:31Altså vi ER ikke et godt hold, men det bliver jo bare ved med at pege ud på bænken, at de kan falde sådant fra hinanden. Der er ingen offensiv plan.
Vi skaber ingenting
Altså system og måden man med det system vil spille kampen på. ??
Men du har ikke hørt mig sige vi har gode spillere på noget tidspunkt.
Det har jeg aldrig nævnt. Jeg syns vi har et utroligt ringe hold stadig og får problemer med top 6 igen uden forstærkninger
Men prøv lige at tjekke i nogle ligaer og se hvor få hold der spiller 4-3-3 og se så lige de hold der rent faktisk gør det.. 1 ting kendetegner alle sammen. De kan holde bolden i egne rækker og presse modstanderen ved at være boldbesiddende.. og så er alle holdene offensivt orienterede
AaB er ingen af delene og de sejler rundt under Højer
Han får intet ud af dem
Jeg syns Holdet er ringe men jeg syns Højer får et absolut minimum ud af den trup der er der…. Han spiller holdet dårligere
Et er at spillernes kvalitet ikke er på det ønskede niveau, men at man fra Højer og co's side så ikke tilpasser sig. Flere gange så vi at sikre boldbesiddelser 8-10-15 meter over midten partout skal ned og runde målmanden. Og når vores forsvarsspillere nu en gang ikke kan spille sig i gennem presset bliver bolden banket op til Brian til en i bedste fald fifty-fifty samme sted hvor vi et halvt minut forinden havde bolden under kontrol. Selv frispark skal sendes tilbage til keeperen. Indkast helt nede i sidste tredjedel.
Selv når vi er bagud, går vi stille og roligt når vi har en dødbold. F.eks. ved Thomsens indskiftning: i stedet for at Bertil står klar, venter vi til dommeren fløjter før vi gør os klar. Sekunder ja, men hvis nu lidt vilje.
Selv når vi er bagud, går vi stille og roligt når vi har en dødbold. F.eks. ved Thomsens indskiftning: i stedet for at Bertil står klar, venter vi til dommeren fløjter før vi gør os klar. Sekunder ja, men hvis nu lidt vilje.