Lørdag 22/8 klokken 14: Cirkus Bernhard - HB Køge
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
Re: Lørdag 22/8 klokken 14: Cirkus Bernhard - HB Køge
Det er vildt så lang tid Højer har haft holdet, så ligner det ikke der er nogen plan..
-
jens fup
- Superliga

- Favoritspiller: Søren Thorst, Søren Dissing, Calle Facius, David Nielsen
- Geografisk sted: Et langskud fra Hornevej
Jeg er helt med på at træneren hverken kan gå ind og tackle, løbe eller score målene for spillerne, men hvor helvede er der noget, der minder om taktik og en gameplan?
'If you are first you are first.
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
- Frank Buck
- Superliga

- Favoritspiller: Nomwethe
- Geografisk sted: Tørring
- Kontakt:
Ja, det er frustrerende. Men planen er åbenbart at skulle spille sig langsomt til overtag - og så håbe på at vi på en eller anden måde kan få bolden i mål....
““...and the funny thing was that people who weren't entirely certain they were right always argued much louder than other people, as if the main person they were trying to convince were themselves.””
― Terry Pratchett, The Bromeliad Trilogy
Vi ligner et hold af spillere, der aldrig har spillet sammen før. Hvad laver de til træning? Hvad laver Højer?
Kvaliteten er der bare ikke. Spillerne er simpelthen ikke på det nødvendige niveau.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Præcis. Højer må altså være fortid hvis der ikke står 3 point på kontoen efter den her kamp. Det er HB Køge for fanden, for ikke at tale om de blamager der allerede har været denne sæson. Vi bliver fuldstændig udspillet af Fredericia i anden halvleg feks.DenSataniskeHest skrev: ↑29. aug 2026, 15:41Det er vildt så lang tid Højer har haft holdet, så ligner det ikke der er nogen plan..
- Frank Buck
- Superliga

- Kontakt:
Ja, det er ret bekymrende, og bør føre til en diskussion om Højer er den rette træner for dette hold.DenSataniskeHest skrev: ↑29. aug 2026, 15:41Det er vildt så lang tid Højer har haft holdet, så ligner det ikke der er nogen plan..
““...and the funny thing was that people who weren't entirely certain they were right always argued much louder than other people, as if the main person they were trying to convince were themselves.””
-
raekkeettre
- Allstar

- Favoritspiller: Lars Thomsen
Vi kunne have haft 3 spillere på superliga niveau for det vi betaler til de fyrede trænere. Vi kan jo ikke sætte en 4 på den liste....vi har jo snart ikke råd til at stille 11 mand.Martino1 skrev: ↑29. aug 2026, 15:43Præcis. Højer må altså være fortid hvis der ikke står 3 point på kontoen efter den her kamp. Det er HB Køge for fanden, for ikke at tale om de blamager der allerede har været denne sæson. Vi bliver fuldstændig udspillet af Fredericia i anden halvleg feks.DenSataniskeHest skrev: ↑29. aug 2026, 15:41Det er vildt så lang tid Højer har haft holdet, så ligner det ikke der er nogen plan..
Hvorfor fanden kommer Helenius først ind nu .
Hvad var ideen med dobbeltudskiftningen for ti minutter siden??
Kæft man bliver godt nok hidsig af at se AaB og deres bænk i øjeblikket..
Hvad var ideen med dobbeltudskiftningen for ti minutter siden??
Kæft man bliver godt nok hidsig af at se AaB og deres bænk i øjeblikket..
Ja! Og hvorfor kommer John ind før Helenius i en kamp uden plads i bagrummet?
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
- Frank Buck
- Superliga

- Kontakt:
Spørgsmålet er jo, om det ikke i længden er dyrere at lade være.raekkeettre skrev: ↑29. aug 2026, 15:46Vi kunne have haft 3 spillere på superliga niveau for det vi betaler til de fyrede trænere. Vi kan jo ikke sætte en 4 på den liste....vi har jo snart ikke råd til at stille 11 mand.Martino1 skrev: ↑29. aug 2026, 15:43Præcis. Højer må altså være fortid hvis der ikke står 3 point på kontoen efter den her kamp. Det er HB Køge for fanden, for ikke at tale om de blamager der allerede har været denne sæson. Vi bliver fuldstændig udspillet af Fredericia i anden halvleg feks.DenSataniskeHest skrev: ↑29. aug 2026, 15:41Det er vildt så lang tid Højer har haft holdet, så ligner det ikke der er nogen plan..
Det er han ikke. Der er ingen spilleglæde og planen virker helt fraværende.Frank Buck skrev: ↑29. aug 2026, 15:46Ja, det er ret bekymrende, og bør føre til en diskussion om Højer er den rette træner for dette hold.DenSataniskeHest skrev: ↑29. aug 2026, 15:41Det er vildt så lang tid Højer har haft holdet, så ligner det ikke der er nogen plan..
Længe leve SH' "taktik eller hvad fanden det kan kaldes" hvis han er træner på mandag. Så er der noget helt galt
Spillerne ligner nogle som er tilfreds med uafgjort..
Spillere som er skiftet ind, ja de lunter rundt...
Spillere som er skiftet ind, ja de lunter rundt...
Kampen er desværre endt helt som forventet - med en stor skuffelse.
-
R Rosenberg
- Allstar

- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Det gør så ondt.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
-
R Rosenberg
- Allstar

Lidt en floskel, men de har jo heller ikke en træner, de vil bløde for. Eller et logo for den sags skyld.
Når 9 ud af 10 på et hold er betydningsløse journeymen uden niveau, er det vel, hvad man kan forvente.
Ædruelighedens stemme
Nu gider jeg faktisk ikke at se Højer-bold mere. Han skal væk, og det skal være pronto.
Skod skod skod