Enig. Hvis spillerne leverede samme niveau som visse brugere herinde, så spillede AaB i 3. division nu!!Funky skrev: ↑10. okt 2026, 13:58Det nærmer sig godt nok det ekstremt underlødige nu. I aner sgudda ikke en dyt om mandens fedtprocent. Stram dog lidt op. Og nyd i stedet Kubel kontramål. Pisseflot.
Esbjerg - AaB d. 10.10.26
-
jens fup
- Landshold

- Favoritspiller: Søren Thorst, Søren Dissing, Calle Facius, David Nielsen
- Geografisk sted: Et langskud fra Hornevej
Re: Esbjerg - AaB d. 10.10.26
'If you are first you are first.
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
Bill Shankly
Den ligger lige på hamFunky skrev: ↑10. okt 2026, 13:52Det er vi allesammen. Jeg synes stadig, reaktionen mod de Boer efter EFB’s udligning er langt ude.
satans det var tæt på, de uddeler godt nok gaver i Efbs forsvar
Ja, men det er jo en afslutning fra kort afstand. Og han kan godt være en dårligere målmand end Müller på hurtige reaktioner på stregen uden at bunden skal ryge helt ud af niveauet på kritikken.Falkeren skrev: ↑10. okt 2026, 14:01Den ligger lige på ham
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Nøj vi skal udnytte alle de chancer og for en gangs skyld få lukket en kamp!
Et par rigtig gode muligheder til at gøre det til 1-3. Den næste skal i nettet.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Den her kamp skal simpelthen lukkes, så vi ikke havner i noget pis til sidst med udligning i overtid!
Misser dommeren ikke et kæmpe straffe? Hånd på afslutningen efter adedeji..
Dejligt at se spillet flyder nu, men lært af skade må de altså til at udnytte de mange chancer og få dræbt kampen nu. For vi ved at de senere i kampen vil give modstanderen initiativet, så den skal sikres nu.
Vi skal udnytte den slags, ellers går det galt. Burde have været 2 oppe nu. 3 hvis der virkelig var offside på EFB-målet.
Vi er helt enige, vi er jo ikke sikkerheden selv nede bag ved, så det sku vigtigt vi udnytter de gaver vi får.
-
jens fup
- Landshold

- Favoritspiller: Søren Thorst, Søren Dissing, Calle Facius, David Nielsen
- Geografisk sted: Et langskud fra Hornevej
Hvis vi ikke vinder den her, skriger jeg så højt at det kan høres helt ud til Skalborg!!
'If you are first you are first.
Bill Shankly
Bill Shankly
Periode med rigtig rigtig flot spil.
Ak ja, det med at kende sin besøgelsestid.
godt at afspore debatten….R Rosenberg skrev: ↑10. okt 2026, 13:57Så er det virkelighedsfjerne forsvar af Bernhards spillere i gang igen...
hovedet - røven…
Snork sover
GA-VE-BOD!
Og så skal Normann altså til at ramme kassen! Nu fik han lige en god mulighed mere. Det er simpelthen….
…og ja, så udligner de selvfølgelig på åndssvagt forsvarsspil og en anderledes evne til at ramme målet!!!! For fanden da også det er for dumt!
-
tommas jensen
- Landshold

- Favoritspiller: Wæhler / Augo / Thelander
- Geografisk sted: Brønderslev
Fuck de.dækker ringe og