Salle17 skrev:http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... -i-stabaek
Tyder på at det bliver Lars Søndergaard, der bliver den næste AaB træner.
Ny træner - sommeren 2015
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Re: Ny træner - sommeren 2015
-
seamann
Ja, det tyder det på. Lyder som et fornuftigt valg. Måske kan der ovenikøbet blive råd til at få Enevoldsen med også - altså en samlet udvidelse af trænertruppen.frederikshavneren skrev:Salle17 skrev:http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... -i-stabaek
- Peter A.
- Allstar

- Favoritspiller: Stone Cold Steve Austin
- Geografisk sted: Nordenfjords
Jeg håber snart det falder på plads..
Det vil tage mere og mere fokus fra nu af indtil det er afklaret..og jo længere tid der går jo mere uro...og det har vi ikke brug for nu, tværtimod har vi brug for fuld på fokus på holdet og den resterende del af indeværende sæson...det kører jo ikke pissegodt for tiden..
Det vil tage mere og mere fokus fra nu af indtil det er afklaret..og jo længere tid der går jo mere uro...og det har vi ikke brug for nu, tværtimod har vi brug for fuld på fokus på holdet og den resterende del af indeværende sæson...det kører jo ikke pissegodt for tiden..
Hey AaB!
- Peter A.
- Allstar

- Favoritspiller: Stone Cold Steve Austin
- Geografisk sted: Nordenfjords
Ja, måske fornuftigt med Enevoldsen senior...PEA må efterhånden nærme sig meget pensionen..seamann skrev:Ja, det tyder det på. Lyder som et fornuftigt valg. Måske kan der ovenikøbet blive råd til at få Enevoldsen med også - altså en samlet udvidelse af trænertruppen.frederikshavneren skrev:Salle17 skrev:http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... -i-stabaek
Hey AaB!
-
frederikshavneren
- Allstar

Hvis det passer at Bradley er ude af billedet så håber jeg virkelig, at Gaarde satser på den ukendte udlænding som iflg. medierne er inde i billedet. Om det er Røsler, Backe eller en helt tredje er ikke så afgørende, så længe Søndergaard ikke bliver den nye træner.Peter A. skrev:Ja, måske fornuftigt med Enevoldsen senior...PEA må efterhånden nærme sig meget pensionen..seamann skrev:Ja, det tyder det på. Lyder som et fornuftigt valg. Måske kan der ovenikøbet blive råd til at få Enevoldsen med også - altså en samlet udvidelse af trænertruppen.frederikshavneren skrev:Salle17 skrev:http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... -i-stabaek
Med risiko for at vække ramaskrig så vil jeg hellere have Peter Sørensen som ny træner end Søndergaard.
- Spanky
- Allstar

- Favoritspiller: Risgård og Mini
- Geografisk sted: Vodskov
Jeg tvivler på der reelt er en ukendt udlænding i spil. Gaarde har en interesse i at der udadtil fremstår alternativer til Søndergaard/Bradley såfremt der kommer en udmelding som den fra Bradley i dag. Det kan sagtens være spin fra Gaardes side overfor diverse bladsmører.frederikshavneren skrev:Hvis det passer at Bradley er ude af billedet så håber jeg virkelig, at Gaarde satser på den ukendte udlænding som iflg. medierne er inde i billedet. Om det er Røsler, Backe eller en helt tredje er ikke så afgørende, så længe Søndergaard ikke bliver den nye træner.Peter A. skrev:Ja, måske fornuftigt med Enevoldsen senior...PEA må efterhånden nærme sig meget pensionen..seamann skrev:Ja, det tyder det på. Lyder som et fornuftigt valg. Måske kan der ovenikøbet blive råd til at få Enevoldsen med også - altså en samlet udvidelse af trænertruppen.frederikshavneren skrev:Salle17 skrev:http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... -i-stabaek
Med risiko for at vække ramaskrig så vil jeg hellere have Peter Sørensen som ny træner end Søndergaard.
Jeg tror på det ender med Søndergaard og vil også være godt tilfreds med det. Jeg synes dog samtidig det er rigtig fint, at Gaarde har forsøgt sig med nogle forholdsvise store navne som har vist interesse i jobbet. Men når alt kommer til alt er jeg overbevist om, at der skal en helt anden økonomi til for at tiltrække navne som Morientes og Bradley frem for Søndergaard.
PS: Lad os bare få Ene senior med i handlen - som andre nævner kan det måske være fint med en overlapning frem til PEA stopper fuldstændig.
Synes det er tideligt at afskrive Bradley.
1) Hvad skulle han ellers sige så længe han stadig er Stabæks træner?
2) Det kan lige så godt være forhandlingstaktik fra hans side af.
3) Hver gang EB fortolker på noget skal man være meget påpasselig med at tage det for gode varer.
3) Hver gang EB fortolker på noget skal man være meget påpasselig med at tage det for gode varer.
-
frederikshavneren
- Allstar

Jeg vil godt vove at påstå at AaB sagtens kan overtrumfe Stabæk økonomisk. Når Stabæk har råd til at aflønne amerikaneren så har vi det også.Spanky skrev:Jeg tvivler på der reelt er en ukendt udlænding i spil. Gaarde har en interesse i at der udadtil fremstår alternativer til Søndergaard/Bradley såfremt der kommer en udmelding som den fra Bradley i dag. Det kan sagtens være spin fra Gaardes side overfor diverse bladsmører.frederikshavneren skrev:Hvis det passer at Bradley er ude af billedet så håber jeg virkelig, at Gaarde satser på den ukendte udlænding som iflg. medierne er inde i billedet. Om det er Røsler, Backe eller en helt tredje er ikke så afgørende, så længe Søndergaard ikke bliver den nye træner.Peter A. skrev:Ja, måske fornuftigt med Enevoldsen senior...PEA må efterhånden nærme sig meget pensionen..seamann skrev:Ja, det tyder det på. Lyder som et fornuftigt valg. Måske kan der ovenikøbet blive råd til at få Enevoldsen med også - altså en samlet udvidelse af trænertruppen.frederikshavneren skrev:Salle17 skrev:http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... -i-stabaek
Jeg tror på det ender med Søndergaard og vil også være godt tilfreds med det. Jeg synes dog samtidig det er rigtig fint, at Gaarde har forsøgt sig med nogle forholdsvise store navne som har vist interesse i jobbet. Men når alt kommer til alt er jeg overbevist om, at der skal en helt anden økonomi til for at tiltrække navne som Morientes og Bradley frem for Søndergaard.
PS: Lad os bare få Ene senior med i handlen - som andre nævner kan det måske være fint med en overlapning frem til PEA stopper fuldstændig.
Stabæk har nedroslet voldsomt og er milevidt fra fordums niveau, såvel sportsligt som økonomisk.
I denne sæson spår 'eksperterne' at Stabæk rykker ned, da de endnu engang har været igennem en mindre åreladning.
Jeg hørte at Peter 'stating-the-obvious-in-an-arrogant-way' Sørensen er blevet nævnt - hvilket giver mig en følelse af at Søndergaard er et super valg. Alt andet ville være et super valg. Gug BK's serie 3 træner ville være et bedre valg. Bare det at manden er nævnt får mig til at stille spørgsmålstegn ved Allan Gaarde.....
Tjahh.... både og. Hvis man nu tager personlige præferencer til siden, så er der vel objektivt ikke så stor forskel på CVet på Peter Sørensen og Lars Søndergaard, at man ikke i det mindste skulle have manden til samtale.Dr.Jones skrev:Jeg hørte at Peter 'stating-the-obvious-in-an-arrogant-way' Sørensen er blevet nævnt - hvilket giver mig en følelse af at Søndergaard er et super valg. Alt andet ville være et super valg. Gug BK's serie 3 træner ville være et bedre valg. Bare det at manden er nævnt får mig til at stille spørgsmålstegn ved Allan Gaarde.....
Life is good..... AaB is better!
Helt enig - jeg mener heller ikke at der kan konkluderes noget ud fra den udtalelse. Især ikke ifht EBs fortolkning.thomasjn skrev:Synes det er tideligt at afskrive Bradley.
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Nu skriver Ekstrabladet og Tipsbladet den samme historie over samme citat, men med to forskellige overskrifter.
Jeg læste på norsk avis forleden dag, at Bradley "nedgjorde" truppen - altså forventninger ikke kunne være store, fordi Stabæk havde solgt ud før sæsonen igen igen...
Det kunne ligeså godt være en afsked med Stabæk. En slags: "Jeg har for svære arbejdsbetingelser, hvis det fortsætter, er det en anden mand I skal have..." - det er ikke et citat, men et udtryk for den holdning, som kom for dagen.
Så det eneste er vel, at spillet er i gang. Det kan jo også være noget med ansættelsestidspunktet.
Jeg læste på norsk avis forleden dag, at Bradley "nedgjorde" truppen - altså forventninger ikke kunne være store, fordi Stabæk havde solgt ud før sæsonen igen igen...
Det kunne ligeså godt være en afsked med Stabæk. En slags: "Jeg har for svære arbejdsbetingelser, hvis det fortsætter, er det en anden mand I skal have..." - det er ikke et citat, men et udtryk for den holdning, som kom for dagen.
Så det eneste er vel, at spillet er i gang. Det kan jo også være noget med ansættelsestidspunktet.
- FlæskeFrank
Hvordan det? Er Søndergaard nogensinide blevet 'gået' af en trup som Sørensen i gf? Har Sørensen været ude i Europa som talent chef? Er Sørensen AaB'er af hjerte? Syntes der er verden til forskel selv når man ikke tager personlig præference med.Jacob skrev:Tjahh.... både og. Hvis man nu tager personlige præferencer til siden, så er der vel objektivt ikke så stor forskel på CVet på Peter Sørensen og Lars Søndergaard, at man ikke i det mindste skulle have manden til samtale.Dr.Jones skrev:Jeg hørte at Peter 'stating-the-obvious-in-an-arrogant-way' Sørensen er blevet nævnt - hvilket giver mig en følelse af at Søndergaard er et super valg. Alt andet ville være et super valg. Gug BK's serie 3 træner ville være et bedre valg. Bare det at manden er nævnt får mig til at stille spørgsmålstegn ved Allan Gaarde.....
Og du syntes ikke selv det at være AaBer af hjertet er en personlig præference fremfor et hardcore element på et CV? Ifht trupper, så blev Kent jo også mere eller mindre viftet ud af BIFs trup. Og det er da gået ok i AaB alligevel.Dr.Jones skrev:Hvordan det? Er Søndergaard nogensinide blevet 'gået' af en trup som Sørensen i gf? Har Sørensen været ude i Europa som talent chef? Er Sørensen AaB'er af hjerte? Syntes der er verden til forskel selv når man ikke tager personlig præference med.Jacob skrev:Tjahh.... både og. Hvis man nu tager personlige præferencer til siden, så er der vel objektivt ikke så stor forskel på CVet på Peter Sørensen og Lars Søndergaard, at man ikke i det mindste skulle have manden til samtale.Dr.Jones skrev:Jeg hørte at Peter 'stating-the-obvious-in-an-arrogant-way' Sørensen er blevet nævnt - hvilket giver mig en følelse af at Søndergaard er et super valg. Alt andet ville være et super valg. Gug BK's serie 3 træner ville være et bedre valg. Bare det at manden er nævnt får mig til at stille spørgsmålstegn ved Allan Gaarde.....
Men lad os nu lige slå en ting fast - jeg forsvarer ikke Peter Sørensen, men blot at det er fair nok at man har inviteret ham til et interview.Jacob skrev:Og du syntes ikke selv det at være AaBer af hjertet er en personlig præference fremfor et hardcore element på et CV? Ifht trupper, så blev Kent jo også mere eller mindre viftet ud af BIFs trup. Og det er da gået ok i AaB alligevel.Dr.Jones skrev:Hvordan det? Er Søndergaard nogensinide blevet 'gået' af en trup som Sørensen i gf? Har Sørensen været ude i Europa som talent chef? Er Sørensen AaB'er af hjerte? Syntes der er verden til forskel selv når man ikke tager personlig præference med.Jacob skrev:Tjahh.... både og. Hvis man nu tager personlige præferencer til siden, så er der vel objektivt ikke så stor forskel på CVet på Peter Sørensen og Lars Søndergaard, at man ikke i det mindste skulle have manden til samtale.Dr.Jones skrev:Jeg hørte at Peter 'stating-the-obvious-in-an-arrogant-way' Sørensen er blevet nævnt - hvilket giver mig en følelse af at Søndergaard er et super valg. Alt andet ville være et super valg. Gug BK's serie 3 træner ville være et bedre valg. Bare det at manden er nævnt får mig til at stille spørgsmålstegn ved Allan Gaarde.....
Suk...
Med alle de spændende og store navne, der har været inde over billedet, ender vi med en ven af huset. Det slår mig som en smule uambitiøst og ganske middelmådigt. Hav nu nogle ambitioner for ...
Med alle de spændende og store navne, der har været inde over billedet, ender vi med en ven af huset. Det slår mig som en smule uambitiøst og ganske middelmådigt. Hav nu nogle ambitioner for ...
http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/ ... t-nielsen/
Klippet med Brøndby, der Kent blev fyret. Jeg er egentlig imponeret over hvordan han tager det som en mand! (respekt)
Klippet med Brøndby, der Kent blev fyret. Jeg er egentlig imponeret over hvordan han tager det som en mand! (respekt)
Syntes da det er et plus i en ansættelse, at ansøgeren er vild med arbejdspladsen på forhånd. Det er langt fra det vigtigste, men stadig et lille plus.Jacob skrev:Og du syntes ikke selv det at være AaBer af hjertet er en personlig præference fremfor et hardcore element på et CV? Ifht trupper, så blev Kent jo også mere eller mindre viftet ud af BIFs trup. Og det er da gået ok i AaB alligevel.Dr.Jones skrev:Hvordan det? Er Søndergaard nogensinide blevet 'gået' af en trup som Sørensen i gf? Har Sørensen været ude i Europa som talent chef? Er Sørensen AaB'er af hjerte? Syntes der er verden til forskel selv når man ikke tager personlig præference med.Jacob skrev:Tjahh.... både og. Hvis man nu tager personlige præferencer til siden, så er der vel objektivt ikke så stor forskel på CVet på Peter Sørensen og Lars Søndergaard, at man ikke i det mindste skulle have manden til samtale.Dr.Jones skrev:Jeg hørte at Peter 'stating-the-obvious-in-an-arrogant-way' Sørensen er blevet nævnt - hvilket giver mig en følelse af at Søndergaard er et super valg. Alt andet ville være et super valg. Gug BK's serie 3 træner ville være et bedre valg. Bare det at manden er nævnt får mig til at stille spørgsmålstegn ved Allan Gaarde.....
Og de andre ting, som at truppen i Aarhus ikke kunne med ham? Den måde han agerede på efterfølgende og i det hele taget et lidt tyndt CV?
Jeg kan ikke lade være med at tænke på et citat længere tilbage i denne tråd.dyhrmaN skrev:Suk...
Kan selvfølgelig bare ikke huske, hvem det var, der skrev det (undskyld men låner det lige)
Hvis Søndergaard havde været Svensker og med et CV, som fortæller at han trænede en klub i Østrig tidligere.
Så havde debat siden jublet over en mulig signing.
Nu kører man i stedet på at han er "ven af huset"
Stop nu jer selv for pokker! Manden bliver IKKE ansat fordi han er ven af huset!!
Manden bliver ansat fordi Gaarde mener han er den rigtige. Han har sgu bedre CV end Kent havde da han kom!
At han kender AaB ser jeg da som en klar fordel, fremfor en ny, som skal finde sig selv til rette.
Jeg kan sagtens se Søndergaard som træner for os.
jeg er som sådan enig, viborg perioden gør bare jeg lidt frygter det.,Gaarde6 skrev:Jeg kan ikke lade være med at tænke på et citat længere tilbage i denne tråd.dyhrmaN skrev:Suk...
Kan selvfølgelig bare ikke huske, hvem det var, der skrev det (undskyld men låner det lige)
Hvis Søndergaard havde været Svensker og med et CV, som fortæller at han trænede en klub i Østrig tidligere.
Så havde debat siden jublet over en mulig signing.
Nu kører man i stedet på at han er "ven af huset"
Stop nu jer selv for pokker! Manden bliver IKKE ansat fordi han er ven af huset!!
Manden bliver ansat fordi Gaarde mener han er den rigtige. Han har sgu bedre CV end Kent havde da han kom!
At han kender AaB ser jeg da som en klar fordel, fremfor en ny, som skal finde sig selv til rette.
Jeg kan sagtens se Søndergaard som træner for os.