Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
-
jonas386
- Allstar

R Rosenberg skrev: ↑19. jul 2026, 21:35
jonas386 skrev: ↑19. jul 2026, 19:47
haghdk skrev: ↑19. jul 2026, 13:32
Hanga skrev: ↑19. jul 2026, 13:07
Han kommer da godt nok omkring den gode Cifuentes.
Var det ikke noget med at konen gerne ville tilbage til Sverige?
Det er seriøst grinern at hans illoyale adfærd i sidste ende sender ham til en fodboldmæssig udørk efter at have været milimeter fra Premier League. Lidt ærgerligt han ikke ender i et eller andet skidehul ala Kansas. Portland tror jeg er et af de bedre steder i staterne
Ja, jeg tænker også, han selv griner hele vejen ned i banken.
Ja, han er nok slet ikke så interesseret i PL når det kommer til stykket.
Cifuentes bærer en stor del af skylden for vi endte med at rykke ned. Vi skulle aldrig have lavet det sats.
-
Jakobsen
- Allstar

- Favoritspiller: Augu
jonas386 skrev: ↑20. jul 2026, 11:47
R Rosenberg skrev: ↑19. jul 2026, 21:35
jonas386 skrev: ↑19. jul 2026, 19:47
haghdk skrev: ↑19. jul 2026, 13:32
Hanga skrev: ↑19. jul 2026, 13:07
Han kommer da godt nok omkring den gode Cifuentes.
Var det ikke noget med at konen gerne ville tilbage til Sverige?
Det er seriøst grinern at hans illoyale adfærd i sidste ende sender ham til en fodboldmæssig udørk efter at have været milimeter fra Premier League. Lidt ærgerligt han ikke ender i et eller andet skidehul ala Kansas. Portland tror jeg er et af de bedre steder i staterne
Ja, jeg tænker også, han selv griner hele vejen ned i banken.
Ja, han er nok slet ikke så interesseret i PL når det kommer til stykket.
Cifuentes bærer en stor del af skylden for vi endte med at rykke ned. Vi skulle aldrig have lavet det sats.
Arh, det var klubben der var usundt derevet mere end det var Cifuentes.
Det var clusterfucket med at sælge Ross efter vinduet lukkede og fyrringen af Lars Friis der besglede kursen helt ned i det sorte hul.
Man kan sige, at man skulle have undladt at skrive en kontrakt med en frikøbsklausul, men det er jo AaB (IAO) der har accepteret den del.
I det hele taget var det jo bare noget rod under IAO. Hele Thomasberg og Lars Friis sagaen når man samtidig kunne have fået Jacob Friis tilbage.
Jeg vil sågar mene, Cifuentes fik mere ud af det materiale han havde til rådighed end man kunne forvente og han viste sig modsat så mange andre der har været i klubben villig til at se på det materiale han rent faktisk havde og bygge ud fra det.
RAUS RAUS SSE!
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
af DenSataniskeHest » 20. jul 2026, 13:25
Havde man ikke insisteret på at spille med Theo så var man heller ikke rykket ned
-
Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
af Erasmus Montanus » 20. jul 2026, 13:57
Jakobsen skrev: ↑20. jul 2026, 12:09
Jeg vil sågar mene, Cifuentes fik mere ud af det materiale han havde til rådighed end man kunne forvente og han viste sig modsat så mange andre der har været i klubben villig til at se på det materiale han rent faktisk havde og bygge ud fra det.
Jeg glemmer ikke et par kampe mod FCK og BIF, hvor han fik det til at se ud, som om Tim Prica, Marcus Hannesbo og Martin Fucking Samuelsen kunne give sherifstjerner til alle hold i ligaen.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.