Økonomitråden
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Indlæg: 1216
- Tilmeldt: 12. apr 2023, 22:47
- Favoritspiller: Frank
Re: Økonomitråden
https://bold.dk/fodbold/nyheder/million ... for-et-ar/
Nu begynder bold også at bruge lidt tid på vores elendighed
Nu begynder bold også at bruge lidt tid på vores elendighed
Re: Økonomitråden
Jeg forstår simpelthen ikke den bizarre trang til at skulle gå i forsvarsposition for det foretagende - i hvert fald ikke, hvis man er fan af AaB. Det er fuldstændig indiskutabelt, at AaB på alle planer - sportsligt og økonomisk - befinder sig på et mange gange værre sted, end klubben nogensinde har befundet i al sammenlignelig tid fra omkring 1990 til og med 2023. Det er ligeledes fuldstændig indiskutabelt, at ansvaret for denne enorme og lynhurtige deroute alene skal placeres hos ejerkredsen. Der var ingen, der tvang SSE 22 til at gå ind i klubben, og de havde oceaner af forberedelsestid til due diligence, hvorfor den idiotiske traver om "tidligere ledelser" - ser man lige bort fra den tidligere ledelse, der bragte dette rakkerpak til klubben naturligvis (!) - ikke har nogen gang på jord. I så fald måtte man jo have meldt ud, at man ikke så noget perspektiv i klubben.DenSataniskeHest skrev: ↑4. apr 2026, 11:22Du er desperat for at give dem skylden for alle AaBs provlemer, det er sku komisk.Jakobsen skrev: ↑4. apr 2026, 11:13Nu er/var SSE22 jo en broget flok af tyskere. Langt fra alle pengene kom fra familien Peters omend de har magten. Pengene betalt til BPTC ryger derimod kun i kassen hos Peters. Der er stadig alle mulige gode grunde til, at alt der er betalt til BPTC skal frem i lyset.Hajen skrev: ↑4. apr 2026, 09:59Jeg forstår ikke rigtig, hvorfor tyskerne skulle gøre, som mange anklager dem for.
De har puttet egne penge ( ikke mange, men dog egne...) i klubben, så hvorfor skulle de skynde sig at trække dem ud igen ? Det er indskudt kapital, som de til enhver tid, i en solvent situation, kan trække ud igen.
Jeg kunne måske forstå det, hvis AaB tjente penge (og ja, nu er vi virkelig ude i det fantasifulde), så de måske kunne lave nogle krumspring skattemæssigt, men der er vi jo langtfra i AaB.
Er de bare forudseende, og ude i en red-hvad-reddes-kan manøvre
Re: Økonomitråden
Enig, man kan ikke fratages ansvar for at tænde ild til benzin. Ja der var sygdomme inden SSE, men de har accelleret det mangefoldigt fremfor at fixe tingene og de kom aldrig med en i dybden god løsning.Hovedet skrev: ↑9. apr 2026, 17:38Jeg forstår simpelthen ikke den bizarre trang til at skulle gå i forsvarsposition for det foretagende - i hvert fald ikke, hvis man er fan af AaB. Det er fuldstændig indiskutabelt, at AaB på alle planer - sportsligt og økonomisk - befinder sig på et mange gange værre sted, end klubben nogensinde har befundet i al sammenlignelig tid fra omkring 1990 til og med 2023. Det er ligeledes fuldstændig indiskutabelt, at ansvaret for denne enorme og lynhurtige deroute alene skal placeres hos ejerkredsen. Der var ingen, der tvang SSE 22 til at gå ind i klubben, og de havde oceaner af forberedelsestid til due diligence, hvorfor den idiotiske traver om "tidligere ledelser" - ser man lige bort fra den tidligere ledelse, der bragte dette rakkerpak til klubben naturligvis (!) - ikke har nogen gang på jord. I så fald måtte man jo have meldt ud, at man ikke så noget perspektiv i klubben.DenSataniskeHest skrev: ↑4. apr 2026, 11:22Du er desperat for at give dem skylden for alle AaBs provlemer, det er sku komisk.Jakobsen skrev: ↑4. apr 2026, 11:13Nu er/var SSE22 jo en broget flok af tyskere. Langt fra alle pengene kom fra familien Peters omend de har magten. Pengene betalt til BPTC ryger derimod kun i kassen hos Peters. Der er stadig alle mulige gode grunde til, at alt der er betalt til BPTC skal frem i lyset.Hajen skrev: ↑4. apr 2026, 09:59Jeg forstår ikke rigtig, hvorfor tyskerne skulle gøre, som mange anklager dem for.
De har puttet egne penge ( ikke mange, men dog egne...) i klubben, så hvorfor skulle de skynde sig at trække dem ud igen ? Det er indskudt kapital, som de til enhver tid, i en solvent situation, kan trække ud igen.
Jeg kunne måske forstå det, hvis AaB tjente penge (og ja, nu er vi virkelig ude i det fantasifulde), så de måske kunne lave nogle krumspring skattemæssigt, men der er vi jo langtfra i AaB.
Er de bare forudseende, og ude i en red-hvad-reddes-kan manøvre
Apropos den famøse due diligence tog den jo i øvrigt vanvittigt længe og satte også klubben i en delvis handlingslammelse i en meget kritisk periode. Der blev jo taget mange kortsigtede valg fordi man stod i stampe indtil nye ejere var på plads.
RAUS RAUS SSE!
Re: Økonomitråden
Der er jo ingen pånær nogle ganske få brugere der forsvarer SSE22 - det er teorierne om at der er foregået noget "fordækt" som skydes ned.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Indlæg: 1216
- Tilmeldt: 12. apr 2023, 22:47
- Favoritspiller: Frank
Re: Økonomitråden
Hvad hjælper det af opdigte scenarier? Er det en måde at mentalt kunne håndtere den elendighed klubben bliver kørt med?Hovedet skrev: ↑9. apr 2026, 17:38Jeg forstår simpelthen ikke den bizarre trang til at skulle gå i forsvarsposition for det foretagende - i hvert fald ikke, hvis man er fan af AaB. Det er fuldstændig indiskutabelt, at AaB på alle planer - sportsligt og økonomisk - befinder sig på et mange gange værre sted, end klubben nogensinde har befundet i al sammenlignelig tid fra omkring 1990 til og med 2023. Det er ligeledes fuldstændig indiskutabelt, at ansvaret for denne enorme og lynhurtige deroute alene skal placeres hos ejerkredsen. Der var ingen, der tvang SSE 22 til at gå ind i klubben, og de havde oceaner af forberedelsestid til due diligence, hvorfor den idiotiske traver om "tidligere ledelser" - ser man lige bort fra den tidligere ledelse, der bragte dette rakkerpak til klubben naturligvis (!) - ikke har nogen gang på jord. I så fald måtte man jo have meldt ud, at man ikke så noget perspektiv i klubben.DenSataniskeHest skrev: ↑4. apr 2026, 11:22Du er desperat for at give dem skylden for alle AaBs provlemer, det er sku komisk.Jakobsen skrev: ↑4. apr 2026, 11:13Nu er/var SSE22 jo en broget flok af tyskere. Langt fra alle pengene kom fra familien Peters omend de har magten. Pengene betalt til BPTC ryger derimod kun i kassen hos Peters. Der er stadig alle mulige gode grunde til, at alt der er betalt til BPTC skal frem i lyset.Hajen skrev: ↑4. apr 2026, 09:59Jeg forstår ikke rigtig, hvorfor tyskerne skulle gøre, som mange anklager dem for.
De har puttet egne penge ( ikke mange, men dog egne...) i klubben, så hvorfor skulle de skynde sig at trække dem ud igen ? Det er indskudt kapital, som de til enhver tid, i en solvent situation, kan trække ud igen.
Jeg kunne måske forstå det, hvis AaB tjente penge (og ja, nu er vi virkelig ude i det fantasifulde), så de måske kunne lave nogle krumspring skattemæssigt, men der er vi jo langtfra i AaB.
Er de bare forudseende, og ude i en red-hvad-reddes-kan manøvre
Jeg fatter ikke du kan læse noget forsvar af sse22 blot fordi jeg påpeger at sse22 ikke har drænet klub kassen for penge beløb I de størrelser som nogle påstår og jeg syntes det er dybt useriøst at påstå sådan noget.
På ingen steder har jeg forsvaret sse22 jeg var sku en af de første til at påpjeje at se sagde de korrekte ting men de penge de kom med var for lidt og allerede stort set blev spist med nedrykning første gang. At deres flotte snak meget deres fokus på planlægning osv var falsk fandt vi alle så ud af efter et års tid hvor transfer var i elendige
Re: Økonomitråden
Så røg en større sponsor. Complea stopper som sponsor jf deres egen Facebook side.
RAUS RAUS SSE!
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Indlæg: 1216
- Tilmeldt: 12. apr 2023, 22:47
- Favoritspiller: Frank
Re: Økonomitråden
Der er flere sponsorer der ikke forlænger eller tegner lige så store aftaler..
-
martinaalborg
- Allstar

- Indlæg: 1375
- Tilmeldt: 12. jun 2007, 11:11
- Favoritspiller: Søren Thorst
- Geografisk sted: Aalborg
Re: Økonomitråden
Ja, sådan går det jo en gang imellem.
Tænker ikke det er en katastrofe - vi skal sgu nok finde en anden ellers tror jeg at AaB ville have meldt noget ud
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Indlæg: 1216
- Tilmeldt: 12. apr 2023, 22:47
- Favoritspiller: Frank
Re: Økonomitråden
Ikke til samme pengemartinaalborg skrev: ↑15. apr 2026, 18:26Ja, sådan går det jo en gang imellem.
Tænker ikke det er en katastrofe - vi skal sgu nok finde en anden ellers tror jeg at AaB ville have meldt noget udVÆK med alle rygklappere .. og velkommen til alle dem der er med på nedturen...og tager med os på vejen op igen
-
RufusTheDog
- 2. div

- Indlæg: 190
- Tilmeldt: 20. aug 2024, 07:21
Re: Økonomitråden
SPONSORØNSKER!…martinaalborg skrev: ↑15. apr 2026, 18:26Ja, sådan går det jo en gang imellem.
Tænker ikke det er en katastrofe - vi skal sgu nok finde en anden ellers tror jeg at AaB ville have meldt noget udVÆK med alle rygklappere .. og velkommen til alle dem der er med på nedturen...og tager med os på vejen op igen
Men du har fuldstændig ret, gamle Jas. Vi skal fokusere på dem, der hjælper os i svære tider – og glemme dem, der forlader os, når det brænder på. Og især dem, der har sat os i den her situation.
Så kan de bagkloge sidde og gokke til deres “hvad sagde jeg” og svælge i AaB’s nedsmeltning.
Es ist nie zu früh für Frühburgunder und nie zu spät für Spätburgunder.
Re: Økonomitråden
Både og. Det er jo bare noget lort, at AaB mister sin relevans som partner for de store virksomheder. Den del er jo stadig business-drevet hvad end vi kan lide det eller ej. Jeg synes ikke bare vi kan sidde og være pigesure og sige, at folk er nogle dårlige mennesker.RufusTheDog skrev: ↑16. apr 2026, 01:08SPONSORØNSKER!…martinaalborg skrev: ↑15. apr 2026, 18:26Ja, sådan går det jo en gang imellem.
Tænker ikke det er en katastrofe - vi skal sgu nok finde en anden ellers tror jeg at AaB ville have meldt noget udVÆK med alle rygklappere .. og velkommen til alle dem der er med på nedturen...og tager med os på vejen op igen
Men du har fuldstændig ret, gamle Jas. Vi skal fokusere på dem, der hjælper os i svære tider – og glemme dem, der forlader os, når det brænder på. Og især dem, der har sat os i den her situation.
Så kan de bagkloge sidde og gokke til deres “hvad sagde jeg” og svælge i AaB’s nedsmeltning.
RAUS RAUS SSE!
Re: Økonomitråden
Måske man alligevel skulle fokusere lidt på dem der smutter, og prøve at forstå HVORFOR de smutter. Gider de bare ikke mere 1. division, eller leverer AaB profileringsmæssigt bare ikke det forventede/lovede.RufusTheDog skrev: ↑16. apr 2026, 01:08SPONSORØNSKER!…martinaalborg skrev: ↑15. apr 2026, 18:26Ja, sådan går det jo en gang imellem.
Tænker ikke det er en katastrofe - vi skal sgu nok finde en anden ellers tror jeg at AaB ville have meldt noget udVÆK med alle rygklappere .. og velkommen til alle dem der er med på nedturen...og tager med os på vejen op igen
Men du har fuldstændig ret, gamle Jas. Vi skal fokusere på dem, der hjælper os i svære tider – og glemme dem, der forlader os, når det brænder på. Og især dem, der har sat os i den her situation.
Så kan de bagkloge sidde og gokke til deres “hvad sagde jeg” og svælge i AaB’s nedsmeltning.
Complea flytter jo sponsoratet over i Gigantium, og det er jo nærmest indlysende hvorfor....
"He’s a former gambling addict who earned the nickname “Casino Jimmy” back in Denmark, and he still has the occasional smoke after training. In short, he’s human"
-
RufusTheDog
- 2. div

- Indlæg: 190
- Tilmeldt: 20. aug 2024, 07:21
Re: Økonomitråden
Jeg forbeholder mig retten til at mene, er SSE er dårlige mennesker. Pigesur kan ikke gøre det, jeg er decideret pissed.Jakobsen skrev: ↑16. apr 2026, 08:28Både og. Det er jo bare noget lort, at AaB mister sin relevans som partner for de store virksomheder. Den del er jo stadig business-drevet hvad end vi kan lide det eller ej. Jeg synes ikke bare vi kan sidde og være pigesure og sige, at folk er nogle dårlige mennesker.RufusTheDog skrev: ↑16. apr 2026, 01:08SPONSORØNSKER!…martinaalborg skrev: ↑15. apr 2026, 18:26Ja, sådan går det jo en gang imellem.
Tænker ikke det er en katastrofe - vi skal sgu nok finde en anden ellers tror jeg at AaB ville have meldt noget udVÆK med alle rygklappere .. og velkommen til alle dem der er med på nedturen...og tager med os på vejen op igen
Men du har fuldstændig ret, gamle Jas. Vi skal fokusere på dem, der hjælper os i svære tider – og glemme dem, der forlader os, når det brænder på. Og især dem, der har sat os i den her situation.
Så kan de bagkloge sidde og gokke til deres “hvad sagde jeg” og svælge i AaB’s nedsmeltning.
Es ist nie zu früh für Frühburgunder und nie zu spät für Spätburgunder.
-
Gnu
- Allstar

- Indlæg: 3460
- Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
- Favoritspiller: Ståle
- Geografisk sted: Din mor
Re: Økonomitråden
Hvis man ikke forstår, at det er temmelig kritisk, når en stor sponsor smutter, så har man ikke fattet ret meget af AaB's situation, herunder desperat mangel på indtægter og årtiers underpræstation i forhold til at tiltrække sponsorkroner.martinaalborg skrev: ↑15. apr 2026, 18:26Ja, sådan går det jo en gang imellem.
Tænker ikke det er en katastrofe - vi skal sgu nok finde en anden ellers tror jeg at AaB ville have meldt noget udVÆK med alle rygklappere .. og velkommen til alle dem der er med på nedturen...og tager med os på vejen op igen
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."
- Lucas Andersen 25. juli 2022
- Lucas Andersen 25. juli 2022
Re: Økonomitråden
Lige præcis. Det er jo fuldt forståeligt, at sponsorer - og i hastigt stigende omfang ligeledes tilskuere - ikke vil kyle penge i et udsigtsløst projekt. Ganske vist er jeg mangeårig AaB-fan, men jeg har de sidste par år slet ikke kunnet genkende min klub og betragter det nuværende foretagende som noget, der alene bærer AaBs navn - og det kunne jeg aldrig drømme om at støtte. Alene den administrerende direktørs bemærkninger om "3 til 5 år" - uden at i øvrigt at præsentere noget som helst konkret, der skulle finde sted i dette tidsrum, hvor han alligevel er over bjerge - er jo en direkte opfordring til sponsorer og tilskuere om at trække stikket.Hajen skrev: ↑16. apr 2026, 09:13Måske man alligevel skulle fokusere lidt på dem der smutter, og prøve at forstå HVORFOR de smutter. Gider de bare ikke mere 1. division, eller leverer AaB profileringsmæssigt bare ikke det forventede/lovede.RufusTheDog skrev: ↑16. apr 2026, 01:08SPONSORØNSKER!…martinaalborg skrev: ↑15. apr 2026, 18:26Ja, sådan går det jo en gang imellem.
Tænker ikke det er en katastrofe - vi skal sgu nok finde en anden ellers tror jeg at AaB ville have meldt noget udVÆK med alle rygklappere .. og velkommen til alle dem der er med på nedturen...og tager med os på vejen op igen
Men du har fuldstændig ret, gamle Jas. Vi skal fokusere på dem, der hjælper os i svære tider – og glemme dem, der forlader os, når det brænder på. Og især dem, der har sat os i den her situation.
Så kan de bagkloge sidde og gokke til deres “hvad sagde jeg” og svælge i AaB’s nedsmeltning.
Complea flytter jo sponsoratet over i Gigantium, og det er jo nærmest indlysende hvorfor....
Vi skal i hvert fald af med den nuværende ejerkreds, før der kan finde nogen som helst udvikling sted. Det var katastrofalt, at de ikke reelt trak sig i maj 2025, for på det tidspunkt stod klubben stadig til at redde.
Re: Økonomitråden
selvfølgelig er det da klart de ikke forlænger. produktet er blevet dyrere siden nedrykning, oplevelsen ringere, servicen og ydelsen dårligere. og man kan simpelthen ikke forvente at en organisation skal lægge hjertepenge i AaB.Hovedet skrev: ↑16. apr 2026, 17:18Lige præcis. Det er jo fuldt forståeligt, at sponsorer - og i hastigt stigende omfang ligeledes tilskuere - ikke vil kyle penge i et udsigtsløst projekt. Ganske vist er jeg mangeårig AaB-fan, men jeg har de sidste par år slet ikke kunnet genkende min klub og betragter det nuværende foretagende som noget, der alene bærer AaBs navn - og det kunne jeg aldrig drømme om at støtte. Alene den administrerende direktørs bemærkninger om "3 til 5 år" - uden at i øvrigt at præsentere noget som helst konkret, der skulle finde sted i dette tidsrum, hvor han alligevel er over bjerge - er jo en direkte opfordring til sponsorer og tilskuere om at trække stikket.Hajen skrev: ↑16. apr 2026, 09:13Måske man alligevel skulle fokusere lidt på dem der smutter, og prøve at forstå HVORFOR de smutter. Gider de bare ikke mere 1. division, eller leverer AaB profileringsmæssigt bare ikke det forventede/lovede.RufusTheDog skrev: ↑16. apr 2026, 01:08SPONSORØNSKER!…martinaalborg skrev: ↑15. apr 2026, 18:26Ja, sådan går det jo en gang imellem.
Tænker ikke det er en katastrofe - vi skal sgu nok finde en anden ellers tror jeg at AaB ville have meldt noget udVÆK med alle rygklappere .. og velkommen til alle dem der er med på nedturen...og tager med os på vejen op igen
Men du har fuldstændig ret, gamle Jas. Vi skal fokusere på dem, der hjælper os i svære tider – og glemme dem, der forlader os, når det brænder på. Og især dem, der har sat os i den her situation.
Så kan de bagkloge sidde og gokke til deres “hvad sagde jeg” og svælge i AaB’s nedsmeltning.
Complea flytter jo sponsoratet over i Gigantium, og det er jo nærmest indlysende hvorfor....
Vi skal i hvert fald af med den nuværende ejerkreds, før der kan finde nogen som helst udvikling sted. Det var katastrofalt, at de ikke reelt trak sig i maj 2025, for på det tidspunkt stod klubben stadig til at redde.
-
DarkHorse9000
- Landshold

- Indlæg: 822
- Tilmeldt: 24. feb 2022, 10:30
- Favoritspiller: Oscar Hiljemark
Re: Økonomitråden
Skriver du her baggrund af egne eller bekendtes erfaringer?baresi skrev: ↑17. apr 2026, 08:44selvfølgelig er det da klart de ikke forlænger. produktet er blevet dyrere siden nedrykning, oplevelsen ringere, servicen og ydelsen dårligere. og man kan simpelthen ikke forvente at en organisation skal lægge hjertepenge i AaB.Hovedet skrev: ↑16. apr 2026, 17:18Lige præcis. Det er jo fuldt forståeligt, at sponsorer - og i hastigt stigende omfang ligeledes tilskuere - ikke vil kyle penge i et udsigtsløst projekt. Ganske vist er jeg mangeårig AaB-fan, men jeg har de sidste par år slet ikke kunnet genkende min klub og betragter det nuværende foretagende som noget, der alene bærer AaBs navn - og det kunne jeg aldrig drømme om at støtte. Alene den administrerende direktørs bemærkninger om "3 til 5 år" - uden at i øvrigt at præsentere noget som helst konkret, der skulle finde sted i dette tidsrum, hvor han alligevel er over bjerge - er jo en direkte opfordring til sponsorer og tilskuere om at trække stikket.Hajen skrev: ↑16. apr 2026, 09:13Måske man alligevel skulle fokusere lidt på dem der smutter, og prøve at forstå HVORFOR de smutter. Gider de bare ikke mere 1. division, eller leverer AaB profileringsmæssigt bare ikke det forventede/lovede.RufusTheDog skrev: ↑16. apr 2026, 01:08SPONSORØNSKER!…martinaalborg skrev: ↑15. apr 2026, 18:26Ja, sådan går det jo en gang imellem.
Tænker ikke det er en katastrofe - vi skal sgu nok finde en anden ellers tror jeg at AaB ville have meldt noget udVÆK med alle rygklappere .. og velkommen til alle dem der er med på nedturen...og tager med os på vejen op igen
Men du har fuldstændig ret, gamle Jas. Vi skal fokusere på dem, der hjælper os i svære tider – og glemme dem, der forlader os, når det brænder på. Og især dem, der har sat os i den her situation.
Så kan de bagkloge sidde og gokke til deres “hvad sagde jeg” og svælge i AaB’s nedsmeltning.
Complea flytter jo sponsoratet over i Gigantium, og det er jo nærmest indlysende hvorfor....
Vi skal i hvert fald af med den nuværende ejerkreds, før der kan finde nogen som helst udvikling sted. Det var katastrofalt, at de ikke reelt trak sig i maj 2025, for på det tidspunkt stod klubben stadig til at redde.
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Indlæg: 6760
- Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
- Geografisk sted: Middelfart
Re: Økonomitråden
Nu kan jeg, at Complea har været sponsor i 10 år. Vel også fair, at de vil prøve noget andet. Det betyder jo ikke, at ophøret skyldes ejerskab, manglende succes eller tumpefans. Blot de vil noget andet.
Men det er træls tidspunkt, at det sker på.
Men det er træls tidspunkt, at det sker på.
- FlæskeFrank
Re: Økonomitråden
Og det udgør jo også hele humlen i mit indlæg. Selvfølgelig forsvinder både sponsorer og tilskuere fra dette foretagende, som kan fremvise massive besparelser på spillertrup og uhørt sportslig deroute, markante stigninger i personaleudgifter (!!!), astronomiske underskud, der stiger proportionalt med fald i omsætning - og ikke den blotte antydning af en konkret plan for at komme videre. Og så - om man må være lidt polemisk - under dække af "bæredygtighed"...baresi skrev: ↑17. apr 2026, 08:44selvfølgelig er det da klart de ikke forlænger. produktet er blevet dyrere siden nedrykning, oplevelsen ringere, servicen og ydelsen dårligere. og man kan simpelthen ikke forvente at en organisation skal lægge hjertepenge i AaB.Hovedet skrev: ↑16. apr 2026, 17:18Lige præcis. Det er jo fuldt forståeligt, at sponsorer - og i hastigt stigende omfang ligeledes tilskuere - ikke vil kyle penge i et udsigtsløst projekt. Ganske vist er jeg mangeårig AaB-fan, men jeg har de sidste par år slet ikke kunnet genkende min klub og betragter det nuværende foretagende som noget, der alene bærer AaBs navn - og det kunne jeg aldrig drømme om at støtte. Alene den administrerende direktørs bemærkninger om "3 til 5 år" - uden at i øvrigt at præsentere noget som helst konkret, der skulle finde sted i dette tidsrum, hvor han alligevel er over bjerge - er jo en direkte opfordring til sponsorer og tilskuere om at trække stikket.Hajen skrev: ↑16. apr 2026, 09:13Måske man alligevel skulle fokusere lidt på dem der smutter, og prøve at forstå HVORFOR de smutter. Gider de bare ikke mere 1. division, eller leverer AaB profileringsmæssigt bare ikke det forventede/lovede.RufusTheDog skrev: ↑16. apr 2026, 01:08SPONSORØNSKER!…martinaalborg skrev: ↑15. apr 2026, 18:26Ja, sådan går det jo en gang imellem.
Tænker ikke det er en katastrofe - vi skal sgu nok finde en anden ellers tror jeg at AaB ville have meldt noget udVÆK med alle rygklappere .. og velkommen til alle dem der er med på nedturen...og tager med os på vejen op igen
Men du har fuldstændig ret, gamle Jas. Vi skal fokusere på dem, der hjælper os i svære tider – og glemme dem, der forlader os, når det brænder på. Og især dem, der har sat os i den her situation.
Så kan de bagkloge sidde og gokke til deres “hvad sagde jeg” og svælge i AaB’s nedsmeltning.
Complea flytter jo sponsoratet over i Gigantium, og det er jo nærmest indlysende hvorfor....
Vi skal i hvert fald af med den nuværende ejerkreds, før der kan finde nogen som helst udvikling sted. Det var katastrofalt, at de ikke reelt trak sig i maj 2025, for på det tidspunkt stod klubben stadig til at redde.
-
Gnu
- Allstar

- Indlæg: 3460
- Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
- Favoritspiller: Ståle
- Geografisk sted: Din mor
Re: Økonomitråden
Det er jo ikke sådan, at de bare er vågnet op en morgen og tænkt "hov vi må hellere prøve noget nyt." Der er naturligvis en grund til, at de ikke vil være med mere. Hvis de oplevede, at de fik værdi af det samarbejde, ville de jo ikke kyle det i lokummet.FlæskeFrank skrev: ↑17. apr 2026, 12:10Nu kan jeg, at Complea har været sponsor i 10 år. Vel også fair, at de vil prøve noget andet. Det betyder jo ikke, at ophøret skyldes ejerskab, manglende succes eller tumpefans. Blot de vil noget andet.
Men det er træls tidspunkt, at det sker på.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."
- Lucas Andersen 25. juli 2022
- Lucas Andersen 25. juli 2022