Pause pølse...
-
Peter Mikaelsen
- 2. div

Pause pølse...
Hvad skete der lige for den "nye" kø line udenfor stadion i pausen, i går. Det er første gang jeg missede starten af anden halvleg. De slog øl og pølse køen sammen og alligevel ikke? Ikke nok med at de løb tør for pølser, så ligger jeg med madforgiftning i dag...
Service på stadion er stadig under alt kritik...
Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk2
-
abbifar
- Superliga

- Favoritspiller: Alle der hedder Prica
- Geografisk sted: 6933 Kibæk
Re: Pause pølse...
Jeg er absolut enig i den ringe service - især når vi rammer over 8000 på stadion.Peter Mikaelsen skrev:Hvad skete der lige for den "nye" kø line udenfor stadion i pausen, i går. Det er første gang jeg missede starten af anden halvleg. De slog øl og pølse køen sammen og alligevel ikke? Ikke nok med at de løb tør for pølser, så ligger jeg med madforgiftning i dag...
Madforgiftningen derimod... NORMALT tager det 48-72 timer fra man bliver udsat fra en maveinfektion til den slår igennem, så jeg er ikke overbevist om, at du kan tørre den af på stadionplatten.
/Thomas
Proud fan of AaB since 1983
-
Peter Mikaelsen
- 2. div

Sv: Pause pølse...
Normalt 1-6 timer:
http://patienthaandbogen.dk/mave-og-tar ... -2254.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Passer 100% med mit forløb i nat.
http://patienthaandbogen.dk/mave-og-tar ... -2254.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Passer 100% med mit forløb i nat.
-
abbifar
- Superliga

- Favoritspiller: Alle der hedder Prica
- Geografisk sted: 6933 Kibæk
Sv: Pause pølse...
De unge er sgu osse så hurtige i dag... Da jeg vr ung havde man tid til at opbygge en ordentlig maveforgiftning.
Sendt fra min GT-I9100 med Tapatalk2
Sendt fra min GT-I9100 med Tapatalk2
/Thomas
Jeg havde en kamerat, der var dum nok til at gå efter pølser og øl i pausen. Han gik halvvejs i halvlegen og var tilbage 10 minutter inde i 2. halvleg. Han fortalte, at de kun havde åbnet en kasse i boden, og køen var helt vild lang (til den ene kasse), mens der gik folk rundt i boden og ikke havde noget at lave. Utroligt at de ikke åbner begge kasser når de nu ved, at der er mange mennesker på tribunen. Til gengæld er jeg sluppet for madforgiftning, en stadionmedister går man aldrig helt galt i byen med :-)
Hele det der system med, man skal betale et sted - for så at gå tilbage "gennem" køen for at hente (som det fungerer på SparNord/Enggaard-hjørnet) er hjernedødt fundet på. Og så må jeg tilslutte mig ovennævnte kommentarer: Det virkede som om, der kun var en kasse åben da jeg var oppe og hente drikkelse.
(Generelt er kvaliteten af pølser/hotdogs på stadion utrolig lavt! Og jeg har også oplevet "mave" tidl.)
(Generelt er kvaliteten af pølser/hotdogs på stadion utrolig lavt! Og jeg har også oplevet "mave" tidl.)
AaB - ingen lige - ingen over !
Ufatteligt, at der endnu ikke er styr på det. Det har været horribelt i mange år, men jeg havde på fornemmelsen at det var blevet bedre. Denne tråd fortæller dog, at niveauet endnu ikke er gearet til mange folk på stadion. Det er potentielt mange penge klubben går glip af, når så simple ting ikke fungerer. Amatøragtigt!
Jeg mener man hurtigt kunne komme nogle af problemerne til livs. Der har ofte været grill og Øl boder uden for stadion op til en kamp. Man kunne stille disse op så de var åben i pausen, både uden for spar nord og Nordjyske, når nu man kan gå udenfor alligevel. Så ville man snart kunne mindske køerne en smule.
- Super Hansen
- 2. div

- Favoritspiller: Jeppe Curth NR 10 Ener.... Røde Erik Bo..
- Geografisk sted: Mariager
PeterS skrev:Jeg mener man hurtigt kunne komme nogle af problemerne til livs. Der har ofte været grill og Øl boder uden for stadion op til en kamp. Man kunne stille disse op så de var åben i pausen, både uden for spar nord og Nordjyske, når nu man kan gå udenfor alligevel. Så ville man snart kunne mindske køerne en smule.
Som nu tiden er, hæver de fleste på dankort, = tid for godkendelse 10 - 15 sek. pr transaktion
Så hvis der er en kasse pr sted 6 til 4 pers pr minut. X15 min som er pausen =90 til 60 personer pr kasse og med en eks. fam. sektion, hvor der er ca. 2500/4 hvis hver 4 går til kassen 625 pers. Ja så svare det næsten til en hele fodboldkamp i tid. ??? Så hvor mange dankort terminaler skal der så til for at klare presset.. 10 - 12 stk...
Jeg valgte at gå ud af køen, og holde ind i en grill på vejen hjem. Boom.
Vender vi tilbage til madforgiftningen og brugen af handsker i pølseboderne;Peter Mikaelsen skrev:Hvad skete der lige for den "nye" kø line udenfor stadion i pausen, i går. Det er første gang jeg missede starten af anden halvleg. De slog øl og pølse køen sammen og alligevel ikke? Ikke nok med at de løb tør for pølser, så ligger jeg med madforgiftning i dag...
Personalet har handsker på ved håndteringen af min mad, hvilket, ud fra et hygiejne hensyn er rigtigt betryggende, men dernæst håndtere de pengene(sedler) fra mig og veksler i kassen og retur-pengene(mønter) fra kassen til mig, de tager sodavandflasker og hælder sodavand op i glas, udlevere sodavandsglas, de bytter flaskerne med tilbehør - alt sammen med de samme handsker - jeg er ikke helt sikker, men på et eller andet tidspunkt, er de handsker ikke rene mere og bør vel udskiftes?
MEN så bliver køen endnu længere, heldigvis tager de ikke dankort ved "min" pølsebod!
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
Pølserne på Lyngby stadion kommer jeg godtnok til at savne. De har forstand på at grille den på den helt rigtige måde og dem får man ihvertfald ikke maveforgiftning af.
Og så kan man vælge imellem både rå, ristede, remoulade, ketchup, sennep (de mangler bare de syltede agurker)
Og så kan man vælge imellem både rå, ristede, remoulade, ketchup, sennep (de mangler bare de syltede agurker)