Holdet giver ikke sig selv, men mon ikke det bliver uden Augu, så holdet bliver sådan:
Og hvor blev Patrick af ? Dejligt at have et hold, hvor der er flere navne at rykke rundt med.
Angrebsmæssigt synes jeg, at vi skal holde fast i de to nævnte, men indskifte Kayke senest efter en time. Vi mangler Lucas krydderi ved siden af Helenius og skal derfor prøve samspillet med forskellige angribere.
Modstanderholdet er stadig ramt af diverse skader, selvom det er ved at være en saga blot. Samtidig får de Izunna tilbage fra karantæne. Men godt spillende er de stadig ikke. Vi har åbenbart vundet fire af de seneste fem opgør, så jeg forventer sejr selvom jeg kan leve med uafgjort. Duncan scorede mod mine forventninger ikke mod sit gamle hold Brøndby i sidste runde, så han scorer nok mod os. Han har nu utrolig nok ikke scoret i de første 11 kamp for FCM. Det bliver ikke ved. Men han skal nok få nogle kampe med KEP og Lasse.
Hvis vi er ekstra heldige bliver deres trænerGLENN fyret efter et nederlag til os. Det vil jeg kunne leve med.
Endelig har FCN her til aften taget vores andenplads, hvorfor vi skal have en sejr mandag for at få pladsen tilbage inden næste uges opgør mod FCK, hvor vi tager førstepladsen!!!