Skal FCK diktere priserne på andre stadions?

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
sulakvelidze
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Skal FCK diktere priserne på andre stadions?

Indlæg af sulakvelidze » 9. apr 2013, 09:41

I forbindelse med det morsomme skænderi mellem FCN og FCK med beskyldninger om løgn mv., kunne jeg godt tænke mig at høre, om AaB har indgået den aftale med FCK, som FCK påstår. Nogen der ved det?

http://www.fck.dk/#/nyhed/2013/04/05/-1 ... de-med-fck" onclick="window.open(this.href);return false;

Og er det i det hele taget rimeligt, at FCK skal brokke sig over billetpriser? Det er vel alle klubbers ret selv at bestemme billetprisen?

Jeg synes, det er en gang klynk, når en forskel på 85 kroner for en kamp i nærområdet er nok til at vælte læsset. Men okay, den stakkels FCK-tilhænger var nok ikke blevet stillet i udsigt, at han skulle betale mere, da han i sin tid valgte at holde med den førende klub.

Jeg gætter i øvrigt på, at FCK også selv fyrede godt op under priserne, da de mødte hold som Chelsea og FC Barcelona. Og at de gjorde det uden at skænke udeholdets tilhængeres pengepung den mindste tanke.

JLB
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Her

Re: Skal FCK diktere priserne på andre stadions?

Indlæg af JLB » 9. apr 2013, 11:36

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 950528.ece" onclick="window.open(this.href);return false;

Ingen differentieret pris på Aalborg Stadion

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 9. apr 2013, 13:03

sulakvelidze skrev: Og er det i det hele taget rimeligt, at FCK skal brokke sig over billetpriser? Det er vel alle klubbers ret selv at bestemme billetprisen?

Jeg gætter i øvrigt på, at FCK også selv fyrede godt op under priserne, da de mødte hold som Chelsea og FC Barcelona. Og at de gjorde det uden at skænke udeholdets tilhængeres pengepung den mindste tanke.
Jeg forstår da godt FCN ikke gider være med. De har ingen fans, og får derfor ikke noget imod det.

Den med FCK og Barcelona synes jeg er fair nok, de vidste jo alligevel godt at de fans der kom højst sandsynligt var fra DK anyways. Og næppe super loyale fans. De færreste Barca tilhængere og Chelsea tilhængere gider sgu ikke til København mod et eller andet c-hold i Europæisk forstand.

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Rade Prica

Indlæg af 634 » 9. apr 2013, 16:39

Nej det synes jeg ikke, men det ville være fair hvis hjemmeholdet ikke selv kunne prissætte udeafsnittet.
Er man en trofast fan til mange udekampe, bør man være sikret mod unfair priser fordi man følger en populær udehold. Jeg synes at Esbjergs udeafsnit er mindst det dobbelte værd end Silkeborgs, og prisen på entré billetten afhænger mest af faciliteter og fysiske forhold, når vi taler om kampe i den samme turnering.

Besvar