Efter en ALT for lang sommerpause er vi igen i gang. Endda med en 5-1 sejr og med en (forhåbentlig) ny bomber i form af Søren F. Hvad tror I? Det var måske på en billig baggrund vi sejrede, men så vidt jeg kunne læse mig frem til, havde de røde domineret kampen fra start til slut. Ikke dårligt selvom Freja "bare" spiller danmarksserie.
Hvem tror I bliver et profil i den kommende sæson, efter at en Helenius er smuttet? Kan det være en Søren F. der ligger godt fra land, med tre scoringer i første træningskamp.
Jeg har altid håbet at en Jeppe Curth ville finde fortidens målnæse, men jeg kan sagtens bruge en Søren F. i stedet.
Hvad tror I?
Aalborg Freja - AaB (sæsonen ENDELIG i gang)
-
thequest
- 2. div

- Favoritspiller: min søn
- Geografisk sted: Aarhus
Re: Aalborg Freja - AaB (sæsonen ENDELIG i gang)
Meget billig baggrund - Aalborg Freja er mig bekendt rykket ud af danmarksserien og spiller nu i Jyllands serien at de samtidig får scoret kan give bange anelser omkring vores forsvar.
-
white splash
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
- Geografisk sted: Aalborg
Ro på... 1. træningskamp, og de forskellige opstillinger i løbet af kampen er milevidt fra den normale starte ellever.thequest skrev:Meget billig baggrund - Aalborg Freja er mig bekendt rykket ud af danmarksserien og spiller nu i Jyllands serien at de samtidig får scoret kan give bange anelser omkring vores forsvar.
1 2 3 Jimmy er en mur!
AaB var langt fra startelleveren i går aftes, og Frejas mål var mildest talt uldent rent forsvarsmæssigt. Nogen vil kalde det et gedigent målmandsdrop af Karsten. Så det ikke præcis, men det var vist et langt los, der ramte jorden foran ham. Bolden hoppede over ham på den knoldede bane, og ind i målet. Det var føringsmålet.
Søren Frederiksen var kun med i 2. halvleg. Han var klart den dominerende angriber. Unge Ahlmann gjorde det rigtig godt mod Frejas nedrykkede danmarksseriehold. Hvis ikke den ene linjevogter havde holdt hånden over Freja med hensyn til off siderne, kunne de let have indkasseret et par stykker mere.
Søren Frederiksen var kun med i 2. halvleg. Han var klart den dominerende angriber. Unge Ahlmann gjorde det rigtig godt mod Frejas nedrykkede danmarksseriehold. Hvis ikke den ene linjevogter havde holdt hånden over Freja med hensyn til off siderne, kunne de let have indkasseret et par stykker mere.
white splash skrev: Ro på... 1. træningskamp, og de forskellige opstillinger i løbet af kampen er milevidt fra den normale starte ellever.