Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
-
Pastorius
- Allstar

- Geografisk sted: Sorø
-
Kontakt:
Jeg må hellere løbe med en halv vind her...
Enter er der ged i aabsports rss-feed, så de var lige ved at poste en halvgammel nyhed, eller også var nogen ved at komme til at trykke lige vel tidligt på knappen:
HVis det er det sidste, så lyder det til at Gaarde har taget den til sig med at kigge på længere kontrakter, til de spillere der har salgspotentiale.
Med venlig Hilsen
--
Robert
-
Sauer
- Allstar

Pastorius skrev:Jeg må hellere løbe med en halv vind her...
Enter er der ged i aabsports rss-feed, så de var lige ved at poste en halvgammel nyhed, eller også var nogen ved at komme til at trykke lige vel tidligt på knappen:
HVis det er det sidste, så lyder det til at Gaarde har taget den til sig med at kigge på længere kontrakter, til de spillere der har salgspotentiale.
Overskriften matcher den som der er brugt ved en tidligere forlængelse, så jeg vil nok desværre hælde til din første mulighed.
http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2011 ... -kusk.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Hanga
- Allstar

- Geografisk sted: 7200 Grindsted
Uden tvivl en fejl, det tør jeg godt garantere.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
-
AllanPedersen
- Allstar

- Favoritspiller: Chris Rolfe
kan ikke passe han får forlænget kontrakt
det passer ikke ind i vores ideologi med at sælge spillerne når deres kontrakt næsten udløber
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt
-
Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Det er nemt at spille indigneret Allan, men alt tydede jo på at Kusk var særdeles svær at forhandle en kontrakt hjem med. Det var nok også tilfældet lige efter han var slået igennem, hvor det ville være naturligt at have følere ude.
-
Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
AllanPedersen skrev:kan ikke passe han får forlænget kontrakt
det passer ikke ind i vores ideologi med at sælge spillerne når deres kontrakt næsten udløber
Er dit formål med at bringe dette indlæg:
1) At skabe debat?
2) At lave sjov?
3) At give udtryk for din holdning eller frustration?
4) ?
1) og 2) kan vi vel hurtigt udelukke da det ikke i sig selv er særligt debatskabende særligt når det ikke vedrører emnet. Jeg antager også at de færreste ligefrem sidder og griner. Hvis det er 3) (mit bud), er det i bedste fald irrelevant, og i hværste fald dødirriterende, hvilket burde være motivation nok for at holde dig fra tasterne.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
-
limey
- Allstar

- Geografisk sted: Himmerland
AllanPedersen skrev:kan ikke passe han får forlænget kontrakt
Den har du dummet dig gevaldigt på før, Allan.
-
Pastorius
- Allstar

- Geografisk sted: Sorø
-
Kontakt:
Sauer skrev:Pastorius skrev:Jeg må hellere løbe med en halv vind her...
Overskriften matcher den som der er brugt ved en tidligere forlængelse, så jeg vil nok desværre hælde til din første mulighed.
http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2011 ... -kusk.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja, den hælder jeg også til, men det gibbede da lige et øjeblik i mig, inden det gik op for mig at det ikke var et fuldstændigt feed.
Med venlig Hilsen
--
Robert
-
NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
-
Kontakt:
MHJ skrev:AllanPedersen skrev:kan ikke passe han får forlænget kontrakt
1) At skabe debat?
2) At lave sjov?
4) ?
1) og 2) kan vi vel hurtigt udelukke da det ikke i sig selv er særligt debatskabende særligt når det ikke vedrører emnet. Jeg antager også at de færreste ligefrem sidder og griner. Hvis det er 3) (mit bud), er det i bedste fald irrelevant, og i hværste fald dødirriterende, hvilket burde være motivation nok for at holde dig fra tasterne.
Så er der mange debattører der bør holde sig fra tasterne. Ingen nævnt ingen glemt.
-
Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
NIN den fromme skrev:MHJ skrev:AllanPedersen skrev:kan ikke passe han får forlænget kontrakt
1) At skabe debat?
2) At lave sjov?
4) ?
Så er der mange debattører der bør holde sig fra tasterne. Ingen nævnt ingen glemt.
Ja
"No dickheads"
Forbyd Pyrus