Jeg tror man forsøger at holde sammen på holdet og spille dem der kan spille - samt give kamptræning til dem der ikke er helt ovenpå. Jeg tror at det er for tidligt at spille Würtz og Thomsen fra start, da man nok gerne vil have dem klar til onsdag, hvis det lader sig gøre. Så meget kamptræning har Würtz ikke kunnet nå at miste og Thomsen er også godt med, så de skal måske bare have 20-30 min., hvis det kan lade sig gøre. Jeg regner ligeledes med at Ahlmann bliver sparet selvom der skulle være bedring at spore, både for at give Blåbjerg en kamp mere i benene, men også for at give ham al ro til onsdagens kamp, hvis det vurderes han kan blive klar til det - det samme med Ris, han skal have ro og være klar til onsdag hvis det kan lade sig gøre. Jeg synes man skal prøve at spillet Helenius fra start, så han kan få lidt kamptræning, er ligeglad om det er Spalvis eller AK der spares lidt. Til sidst bør Ene få en lille time, som altid.
Udskiftninger:
Thrane/Thomsen for Ene efter omkring 60 min
Würtz for Augo efter omkring 70 min
AK/Spalvis for Helenuis hvis det bliver nødvendigt, fører vi så giv ham bare næsten hele kampen
Bobler-indskifter:
Dalsgaard og så kan PK skubbes frem, evt. for Wichmann/Børsting
/Søgaard