6'eren lavede i forbindelse med gårsdagens kamp mod Steua dette lille indslag. Tænkte i ikke skulle snydes
http://www.6-eren.dk/europaleague/talentfabrikken-AaB" onclick="window.open(this.href);return false;
Talentfabrikken AaB
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Re: Talentfabrikken AaB
Den er go' men naturligvis som alt andet i moderne tv, alt for kort.
Jeg syntes stadig det er helt vildt at vi har i traenerstaben har 3 roeverfarne skandinaviske toptraenere ansat, og det maa alt andet lige vaere en del af forklaringen paa hvorfor de unge er saa godt rustet til at traede ind paa Aalborg Stadion uden superligakampe i rygsaekken.
Jeg syntes stadig det er helt vildt at vi har i traenerstaben har 3 roeverfarne skandinaviske toptraenere ansat, og det maa alt andet lige vaere en del af forklaringen paa hvorfor de unge er saa godt rustet til at traede ind paa Aalborg Stadion uden superligakampe i rygsaekken.
PEA har sgu gjort meget godt i AaB.MHJ skrev:Den er go' men naturligvis som alt andet i moderne tv, alt for kort.
TV2 Nord indleder åbenbart også en ny serie, som har fået titlen 'Grønskollinger af guld', på tirsdag. Håber, at det også kommer til at ligge online på deres hjemmeside.
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
Blev det lagt ud på TV2 Nords hjemmeside?