Starter lige en selvstændig tråd med mødested inden kampstart.
Vi er 4 gutter der selv tager turen til Brugge.
Nogen der ved om ASC/Vesttribunen eller andre fra fanklubben har været i kontakt med barer eller lignende i Brugge, hvor alle AaB-supporterne kan mødes inden kampstart?
Brugge-Aab warm-up inden kampstart
-
Martinbolet
- Miniput

- Favoritspiller: Nicolai Thomsen
Re: Brugge-Aab warm-up inden kampstart
Der bliver arbejdet på at finde et sted, men det tager tid da det skal igennem det belgiske politi. Jeg er 90% sikker på at der bliver fundet et sted og så skal ASC eller os på Vesttribunen nok melde klart ud.Martinbolet skrev:Starter lige en selvstændig tråd med mødested inden kampstart.
Vi er 4 gutter der selv tager turen til Brugge.
Nogen der ved om ASC/Vesttribunen eller andre fra fanklubben har været i kontakt med barer eller lignende i Brugge, hvor alle AaB-supporterne kan mødes inden kampstart?
-
Martinbolet
- Miniput

- Favoritspiller: Nicolai Thomsen
Det lyder super fedt med det arrangement, der er stablet på benene med fælles march til stadion.
Der er lige en enkelt ting jeg gerne vil have afklaret.
Den centrale plads Markt som vi mødes på. Er det det der hedder Grote Markt, når man tager et bykort over Brugge centrum?
Den centrale plads Markt som vi mødes på. Er det det der hedder Grote Markt, når man tager et bykort over Brugge centrum?
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Ja!Martinbolet skrev:Det lyder super fedt med det arrangement, der er stablet på benene med fælles march til stadion.
https://www.google.dk/maps/@51.2090869,3.2243171,19z
Ska' vi hak'?