hje1980 skrev:De sidste 15 min mod Randers hvor Jønne kommer ind, var det mere en 4-3-3 vi spillede i...
så den frække vil være
Larsen
Dalle - KEP - KP - Blåbjerg
Thomsen - Würtz - Børsting
Jønne
Spalvis - Ene
Uanset hvad så tror jeg sejren mod Randers har givet så meget moral, at AaB vinder en sikker 2-0 sejr på søndag.
Jeg kan godt li ideen, og teknisk set er det vel ligemeget om man kalder det 4-3-3, 4-4-2 eller hvad nu, sålænge der stadig spilles efter de samme principper. I en sådan opstilling vil Würtz nok bare have et noget mere defensivt udgangspunkt, men det burde vel heller ikke være et decideret problem når både Børsting og Thomsen er udmærket defensivt, og begge egentlig er udmærkede 2-vejs spillere. En spiller som Jönsson, tror jeg, fungerer bedst når han har en mere eller mindre fri rolle som hængende angriber. Det så vi bl.a. mod FCM i mesterskabssæsonen, og jeg synes også man kunne se nogle af tingene mod Randers hvor han også havde nogle gode aktioner, og gode afleveringer.
Spørgsmålet er selvfølgelig om det bliver for offensivt, men jeg har omvendt også svært ved at se hvad vi vinder på en mere defensiv løsning, for det er jo ikke vores defensiv der vinder os kampe. Scorer Brøndby 2? Jamen så scorer vi da bare 4, det behøver ikke være så besværligt